Opel представи първия рали електромобил в света. Официалната премиера на състезателната Corsa-e ще се състои на салона във Франкфурт на 10 септември, когато е насрочена пресконференцията на производителя.
Рали електромобилът не се различава в технически план от цивилния си първообраз. Има същата 50-киловатчасова батерия и същия електромотор с мощност 136 к.с. и въртящ момент 260 Нм, който позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.1 секунди.
Според шефа на Opel Михаел Лошелер обаче ралийната Corsa-e е електромобил "за всички", тъй като е подходяща както за ежедневна експлоатация, така и за участие в състезания. Освен това щяла да бъде достъпна дори за млади водачи с по-скромни финансови възможности.
Opel планира догодина да построи 15 бройки от състезателната Corsa-e, които ще участват в рали шампионата през сезон 2020-2021. Точната цена все още не се знае, но производителят обещава тя да бъде под €50 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бачо Киро
Коментиран от #2, #4, #12
17:55 22.08.2019
2 СссереМ
До коментар #1 от "Бачо Киро":
Хората ти говорят за сериен автомобил, ама пак бързаш да пишеш глупости,толкова ли си кух?18:32 22.08.2019
3 бръм-бръм, пардон жиу-жиу
Коментиран от #5
18:50 22.08.2019
4 гост
До коментар #1 от "Бачо Киро":
Искат да кажат първия фабричен !! Имаше естествено и преди него , но не фабрични ! Което не значи по-лоши , ама за хомологация си трябват определен брой автомобили и той е доста по-голям от един !!18:59 22.08.2019
5 гост
До коментар #3 от "бръм-бръм, пардон жиу-жиу":
Тъй както се правиш на интересен скоро ще трябва да се подиграваш на петролките , щото те ще са тия на опашката !Коментиран от #6, #7
19:02 22.08.2019
6 Антиелектрика
До коментар #5 от "гост":
Ох, горкичкия. Ти с тези 136 к.с. и 8,1 секунди от 0 до 100 км/ч ли ще ни плашиш?19:09 22.08.2019
7 ДВГ
До коментар #5 от "гост":
А колко тежи този автомобил с тези гениални показатели???Дали ще вземе първият остър завой или пък няма да се разпадне при първата неравност???
Ааааааааааааааааа чакай малко с тези коне няма как да се случи нито едно от двете щото докато ускори и ще трябва вече да спира.
Коментиран от #8
19:45 22.08.2019
8 бачо мачо
До коментар #7 от "ДВГ":
Тествах Голф Е и нямаш идея колко стабилно стои в завоите, особено бързите!Коментиран от #9
20:14 22.08.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 гост
До коментар #9 от "ДВГ":
За него не знам , ама ти гаранция не си виждал !! Ето ти тука да погледаш , че другите линкове ще ги изтрият ! А може даже и да прочетеш , ако можеш де , хахахах !!https://fakti.bg/avto/208043-elektricheski-rali-avtomobil-ot-manfred-shtol
Коментиран от #14
21:17 22.08.2019
11 Я. Петров
21:36 22.08.2019
12 куку руку ку
До коментар #1 от "Бачо Киро":
И това не е вярно. Първите електрически рали автомобили са от края на XIX и началото на XX век, когато са се състезавали всякакъв вид автомобили, но колата с ДВГ се е наложила.22:30 22.08.2019
13 Дъ Клаш
22:46 22.08.2019
14 ДВГ
До коментар #10 от "гост":
Да гледам ........ линкове ????Аз ти казвам на живо да отидеш и да видиш какво представлява щот не си виждал явно. И къде е сега тази кола от линка, дай ми линк с конкретно състезание да видим.
Коментиран от #15, #17
06:11 23.08.2019
15 9459
До коментар #14 от "ДВГ":
Тоа, па! Ти не знаеш ли, че щом нещо го пише в Интернет, значи е вярно? Ако пък има клип в ЮТюб направо е неоспорим факт! Ей, добре, че вече не гледаме телевизия и не четем вестници, че тогава как щяха да ни манипулират не е истина...07:24 23.08.2019
16 ФауВе
09:35 23.08.2019
17 гост
До коментар #14 от "ДВГ":
Ами като си голям "разбирач" , що трябва да ти обяснявам , че за да участва в състезание трябва да е хомологирана ??? Което значи спонсор с 20-25 милиона за производство на нужните бройки ?? От което примерно Пежо ще бяга като дявол от тамян , щото му отидоха фабричните петролки ?? Изчакай още малко , после пак ще приказваме какво си видял и какво не !!Коментиран от #19, #20
20:01 23.08.2019
18 Иванов
13:25 24.08.2019
19 ФауВе
До коментар #17 от "гост":
Познавам момчета, които са с работнически заплати, но сами си направиха колата, минаха хомологация и се състезават по ралита, без да имат милиони.Коментиран от #21
21:07 24.08.2019
20 Язе
До коментар #17 от "гост":
Отишъл си ти но за риба.Кое е отишло на Пежо?Ръста в продажбите?Пежо си имат и хибрид от преди 10 год така,че и това не им е чуждо.Когато решат ще си пуснат своите миксери.21:44 24.08.2019
21 тцтцтцтцтц
До коментар #19 от "ФауВе":
Колега, кви са тия работнически заплати?Една кола да се подготви за рали - тва са поне 200 000 - 300 000 еуро - абсолютен минимум
Поне така казват хората из Европа.
Ти за кви ралита говориш ? Кви работнически заплати?
Коментиран от #22, #23
19:25 25.08.2019
22 ФауВе
До коментар #21 от "тцтцтцтцтц":
Чел си нещо, някъде, ама не баш каквото трябва. Ако ти я подготвят шведски инженери, и милион няма ти стигнат.14:15 26.08.2019
23 ФауВе
До коментар #21 от "тцтцтцтцтц":
За да стане колата за рали, трябва да е хомологирана от производителя. По принцип, преди години, най-често ентусиастите купуваха едно Пежо 208 (което е хомологирано), купуваха един готов кит, да го ъпгрейднат до Р8 и минаваха паспортизацията. После, тия номера почнаха да ги правят и с Ево девятките и с други подобни коли. Момчетата, за които ти говоря, си взеха хомологирана колица, пипнаха я доста, но сами, и си минаха паспортизацията. Но те караха в оная, измислената група Х, дето вече я няма. Едно време беше по-просто. Имаше две групи. В група А бяха сериозно бутнатите коли. В група Н бяха по-леко пипнатите. После стана мазало. Но, преди да окъкат нещата с групите, тукашните ралиджийки се правеха в гаражите. А на запад наистина струват толкова, колкото си писал.21:51 26.08.2019