Last news in Fakti

25 Август, 2019 12:00 18 037 53

Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас

  • honda-
  • crx-
  • автомобилът на старо
Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас - 1

Става дума за вече старичката, но все още привлекателна Honda CRX. Това e истинска джобна ракета от средата на 80-те и началото на 90-те години. Произвежда се през периода 1983–1991 година.

Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас

Лека като перце и с нервен двигател, Honda CRX e кола, която няма да остави равнодушен нито един ентусиаст. За съжаление, ръждата ги обича много, поради което запазените (и тези без тунинг) екземпляри държат добри цени.

Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас

Дори и да ви се струват скъпи, имайте предвид, че тази Hоndа има колекционерски потенциал и след години вероятно ще струва още повече. Първата генерация се прави до 1987-а, а втората - до 1991 година.

Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас

Двигателите са 1.5 и 1.6 литрови, като мощността на 1.6-литровия във втората генерация достига до 150 конски сили. В най-маломощния си вариант при 1.5-литровата версия от първата генерация, мощността е 100 коня. Това са най-разпространените мотори на CRX у нас и в Европа.

Евтина маниашка Honda и цените ѝ у нас

Aкo държите на нещо по-ново, винаги можете да хвърлите едно око към Сiviс c каросерия тарга, който също ce казва СRX в модификация dеl Sоl. Все пак класическите CRX-ове са за предпочитане, особено първата генерация. Вижте какви екземпляри се продават у нас ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 37 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СЗБГ

    55 3 Отговор
    Номер с ВР добавя още 20 к.с. !

    Коментиран от #15

  • 2 Алфа Вълкът

    16 84 Отговор
    Втори ден подред статия за супергрозна кола! И утре ако се повтори вече става тенденция!

    Коментиран от #3, #8, #11, #23

  • 3 Азз

    29 6 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Вълкът":

    Хората ти пишат за автомобил, който има колекционерска стойност...ти пишеш за красотата....
    Жителите и вартбурга красиви ли са? - Не? - хайде тогава ми кажи защо нашите автомобил ги возят по посока Германия?
  • 4 Алфа Ромео

    27 4 Отговор
    Готини са но много крехки купета имат, мачкат се като хартия не дай боже при удар, не е лошо да е с ролбар вътре.
  • 5 Алфа Вълкът

    8 65 Отговор
    А бе, платена статия, да се излъже някоя будала. Вартбурга пак е симпатичен. Повечето коли от 90' са грозотии, трябва да си мазохист да държиш това нещо в гаража си!

    Коментиран от #13, #52

  • 6 Random

    26 2 Отговор
    Втората генерация е красива.
  • 7 Перник

    33 0 Отговор
    Мечта на част от момчета през 90-те. Тази кола върви и набира невероятно. Тогава наистина Хонда бяха топ здрави, надеждни и готини коли. Днес не знам дали е така,нямам впечатление.
  • 8 360

    22 5 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Вълкът":

    Това са красивите автомобили, аз пък от статиите за нови автомобили не чета НИТО ЕДНА, разбираш ли какво казвам - НИТО ЕДНА
  • 9 360

    15 2 Отговор
    Аз бих казал номер с М - най-безрасъдните шофьори, като го видя отзаде и го пускам при първа възможност

    Коментиран от #53

  • 10 AUDI

    28 3 Отговор
    Сега е грозна...ама като малки или не толкова почти всеки искаше да има такава...лудница

    Коментиран от #30

  • 11 ТЪПАК

    24 4 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Вълкът":

    Като ти гледам името много "разбираш" от коли. Тука става въпрос за коли, които са надежни, а не красавици които изкарват по 150000 км. и после ги продават на такива разбирачи като тебе за "като нова".
  • 12 Гост

    9 1 Отговор
    Aкo държите на нещо по-ново??? Ново, ново поне 25 годишно??? Това ново ли е?
  • 13 Синдикат на Ало Измамниците

    26 14 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Вълкът":

    Аз съм мазохист! Имах два броя CRX 91-а, D16A8 и D16A9. Единия го продадох за 7200, с много малки забележки и перфектен мотор за почти 30 годишна кола. Кога за ще вземеш толкова за някой немски кенеф на същите години!!???

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 хахахах

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "СЗБГ":

    ТИ да видиш ПК и ЕВ каква мощност дават.... Да не им се изпречих на пътя ./. ххаха
  • 16 Komapak

    9 2 Отговор

    До коментар #14 от "Ahahhahahha eeei papagal":

    Много обичам коментари от хора, които дори нямат кирилица на клавиатурата. Дори не си правя труда да чета. Купих си телефон в Германия и за моя изненада веднага си намери кирилицата.

    Коментиран от #19

  • 17 Komapak

    5 20 Отговор
    По същото време имах Форд ескорт ер ес. Също 150 коня. С дълбокото ми уважение към японския производител няма такъв модел Хонда, която да ме е "издърпала"... Просто факт 😁

    Коментиран от #22, #31

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Чичо Манчо

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Komapak":

    Добре,че германците са ти я сложили кирилицата на германския телефон
  • 20 qwerty

    2 0 Отговор
    Навремето имаше една наточена в Свищов - син цвят, беше много яка. Возих се и даже се бъзикахме, че на 2-ра е само със 60кн/ч, а то се оказа, че километража е мили. Най-лошото е, че след продажбата колата бе била размазана точно след 2 седмици от новия собственик.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Гост

    16 0 Отговор

    До коментар #17 от "Komapak":

    Лъжеш. Имал съм и двете коли, и RS и CRX. Няма как заводски RS да бие CRX и то с еднаква мощност. Нещо бъркаш нещата.
  • 23 Лъки

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Вълкът":

    А аз не разбирам каква е тази тенденция да се оплакваш от една статия която никой не те кара да четеш. Значи, какво толкова те бърка ? Всеки си има различна представа за красив автомобил. Защо трябва да кендзаш по статиите ? Статиите специално за теб ли са ?
  • 24 Guest

    0 16 Отговор
    Грозна!
  • 25 Guest

    0 16 Отговор
    Сапунерка!
  • 26 Guest

    0 16 Отговор
    Душегубка!
  • 27 Guest

    2 16 Отговор
    Оборудване и усещане - до военни! Каруца. Не: лагерна количка!
  • 28 Guest

    1 22 Отговор
    Като всичко "надеждно" от страната на оризовата рикия! Отврат е всяко дребно 'онде!!!
  • 29 Guest

    2 20 Отговор
    Ламаринен леген за скъперници!
  • 30 Ганьо

    15 1 Отговор

    До коментар #10 от "AUDI":

    А на мен са ми грозни новите табуретки. Количката е супер свежа и младежка.
  • 31 0000

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Komapak":

    Няма начин.сигурен съм,че си мерил с куца гейша.ако е црх още на втора ще ти вземе калник а на трета калник и врата минимум.и ние сме карали такива ескорти.то няма такъв боклук,че и спънат астматик на всичкото отгоре.калибрите с C20XE ме правеха на щайга,да не казвам ако ме докопа някой кадет със същия мотор.Айде не ми го хвали тоз миндил.то не спря да се чупи.и хонда такава съм имал,поне върви и държи на бой.но е факт,че като се засили повечко става опасна за каране за разлика от ескорта,който пък е сакат откъм спирачки
  • 32 Учуден

    0 0 Отговор
    Кои жители не са красиви ???

    Коментиран от #33

  • 33 Азз

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Учуден":

    Жигулита, имах впредвид
  • 34 Дъ Клаш

    3 11 Отговор
    Набирала невероятно тоя коптор под едно 8 секунди и то CRX не мое да слезе.90-те умреха сега сме 2019.

    Коментиран от #35

  • 35 Kirumo

    14 1 Отговор

    До коментар #34 от "Дъ Клаш":

    Някои твърдят, че ускорява за 7.7. Според теб 8 секунди до 100 бавно ли е за 1.6 литра атмосферка? Не мога да се сетя за немска кола дори с 2-литров атмосферен двигател, който да прави 100 за 8 секунди.

    Коментиран от #37, #39

  • 36 Те Така Те

    6 4 Отговор
    Много вървят тия Хонди. Ръждата наистина им е проблем , но всичко е относително. Аз имам Мазда 3 , на 10 години, от Швейцария- една точка ръжда няма, ама дълго я търсих. Японците си имат философия - един автомобил не би трянвало да се кара повече от 10-12 години и като го изхвърлиш ,що трябва да изхвърляш здрави части? Много прецизно са сметнати ,така ,че към 12-та година или към 300 000 км - всичко да е на края на живота си, като я изхвърляш. На който не му харесва тая филисофия - купува си немски дръгел и е най-щастливия на света. Аз съм на 46 - карал съм японски, немски и френски коли. Само италиянски не съм. Видял съм къде е истината и от тогава се придържам само към японките.И само бензин,без газ.

    Коментиран от #48

  • 37 Plameni

    4 11 Отговор

    До коментар #35 от "Kirumo":

    След гонка с най-бавния Мерцедес200 д на магистралата при 40градуса такава Хонда спря в аварийната лента -прегря

    Коментиран от #49

  • 38 Дъ Клаш

    4 16 Отговор
    Ми 7.7 за 2019 е бавно и то много па колко ги правела за 7.7 е въпрос на друг разговор.Сега че някой си спомня с умиление как 90-те му е ставал патока и плякал заблудеби ученички е друг въпрос.Тая талига в днешно време не става за нищо друго освен да си отглеждаш пилета вътре.
  • 39 GSI

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Kirumo":

    Opel Astra GSI C20XE: 0-100 km/h - 8.0 sec (колата е точно двулитрова атмосферка от 1993 година).
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Ганьо

    9 0 Отговор
    Ускорение под 8 сек си е сериозно постижение за обикновена кола. За всичко под 8 в тази безумна Евробия където живеем ще трябва да си бая паралия инще плащаш данъци и застраховки с хиляди.... Евробия не е САЩ. Лесно е да се мечтае, но когато трябва да ги изкараш тези пари ще оцениш и кола с подобни постижения
  • 44 Перник

    6 1 Отговор

    До коментар #42 от "за гъби съм":

    Не се хаби, много хора просто не могат да си представят времето с колите , за които говориш. Разсъждават от днешна гледна точка и няма как да оценят такива автомобили.

    Коментиран от #46

  • 45 Просто фен

    1 4 Отговор
    Принципно харесвам всякакви стари автомобили и старите японки преди 2003ги харесвам както и тази тук. Но едно нещо не харесвам на тези японски коли, супер визия отвън , а от вътре пълна скръб . Пример Хонда прелют , уникален външен вид ако с малко доработки от към цвят на боята , джанти и стъкла , всеки един любител на автомобили би се влюбил в нея ,докато не се качи вътре - кошмар , особенно това малоумно изпълнение на таблото .....
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Муха

    1 5 Отговор

    До коментар #40 от "за гъби съм":

    Ауе ...гъбар, първо кадет 2,0гси 16v e 1989г, после виж форд ескорт 1,8 рс от 1977... и?! Тва японскта секта сте толкос .... да спазя дожрият тон! :)
  • 48 Guest

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "Те Така Те":

    Брейииии, значи у Ризотово викаш Евро 07 и Косер живи умрели, а?! Май ша требе бай Илон 'ондета да праща в Спейса. Ама да се разберем: 12 год. срок на годност и да не прави спейс джънк. Буууухахахаха и тоя от скръндзите. Минах ли те, минах ли се... Хахаха!
  • 49 Guest

    3 7 Отговор

    До коментар #37 от "Plameni":

    Ами то автомобил се гони с автомобил, а не с ламаринен леген с мотор!

    Коментиран от #50

  • 50 Лъки

    5 0 Отговор

    До коментар #49 от "Guest":

    Теб кой те пита бе !?
  • 51 ЕБЛИЧ

    0 4 Отговор
    къде се кара тоз хвърчиплан като нямаме пътища.картера ще го чупите през 10 метра
  • 52 АА2

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Вълкът":

    Ти си оня дървеняк оня с коня и най-големият МАЗОХИСТ.
  • 53 Монти

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "360":

    И аз съм с М и съм съгласен с тебе и ти давам + Но и имат оправдание хората донякъде... Ни молове, ни кина, въобще забавления йок... Седат в бангийте и почват да дават газ... През останалото време, яко жулене на ракия! Лошо е, че някои го паравят и едновременно...