Електрическият кросоувър на Audi, който носи названието e-tron, успя да измине почти 1 700 километра в рамките на едно денонощие. Електромобилът премина през десет държави в Европа - Словения, Австрия, Италия, Лихтенщайн, Швейцария, Франция, Германия, Люксембург и Белгия.
Пътеществието завърши в Холандия, с което участниците в този експеримент доказаха, че с електромобил е напълно възможно да се пътешества из Европа. Електрическото Audi преодоля хълмистите пътища в Алпите, където демонстрира възможността си за рекупериране на енергия по време на спускане.
Най-интересното е, че в тези 24 часа се включва и времето за зареждане на електромобила. Благодарение на факта, че електрическото Audi може да се зарежда от постоянен ток до 80% за около половин час. Колата се задвижва от два електромотора със системна мощност 360 конски, а в режим overboost мощността достига до 408 коня. Капацитетът на батериите е 95 киловат часа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Коментиран от #3, #5
11:24 27.08.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 456
До коментар #1 от "123":
При тази марка лабораторните мишки са крайните потребители.11:26 27.08.2019
4 Дъ Клаш
11:28 27.08.2019
5 гост
До коментар #1 от "123":
Coбcтвeник нa Tеslа Mоdеl 3 рeши дa дoкaжe, чe eлeктрoмoбилитe ce cпрaвят бeзпрoблeмнo c дълги пътeшecтвия и нe oтcтъпвaт нa кoлитe c ДВГ. Бьoрн Нилaнд e уcпял дa изминe 2 781 км зa 24 чaca, кoeтo e нoв cвeтoвeн рeкoрд.Впeчaтлявaщият килoмeтрaж e нaвъртян пo пътищaтa нa Гeрмaния. Зa дa ocтaнe мaкcимaлнo вeрeн нa рeaлнитe eкcплoaтaциoнни уcлoвия нa eлeктрoмoбилa, Нилaнд e кaрaл кaктo в eжeднeвиeтo.
Ocнoвнaтa чacт oт мaршрутa e прeминaлa пo нeмcкитe aутoбaни. Тoвa oбяcнявa виcoкaтa cрeднa cкoрocт нa "тѐcлaтa" oт 115 км/ч.
https://fakti.bg/technozone/393530-tesla-model-3-izmina-2800-km-za-denonoshtie
Коментиран от #6
11:36 27.08.2019
6 42432
До коментар #5 от "гост":
Определено бих си оставил парите за европейска кола, а не за лего кола наподобяваща iphone - повече маркетинг има околкото инженери в тая компания.Коментиран от #7, #8, #11
11:48 27.08.2019
7 гост
До коментар #6 от "42432":
Ами че остави ги , кой те спира ?? Тъкмо ще има поне един , на който да му смеят всички , хахаххаха !!! Да избереш кола с поне два пъти по-лоши показатели на същата цена и отгоре , щото била "европейска" ,хахахха !!! И по-точно Алуди , хахаххах !!Коментиран от #19
11:54 27.08.2019
8 гост
До коментар #6 от "42432":
А пък за инженерите , верно е !! Само дето половината в Алуди ги наеха да разглобяват тайно купени Тесли и те пак нищо не вденаха , хахахха !!! Нещо да си чул в Тесла да разгобяват Алуди ?? Няма и да чуеш !! За някои работи не е важно количеството , а качеството !! На сивото0 вещество най-вече !!12:03 27.08.2019
9 гост
Компанията Audi трябваше да започне да продава своя кросоувър на ток e-tron още през 2018 г., но това така и не стана. Плановете на марката предвиждаха 15 000 продажби за миналата година и забавянето носи сериозни загуби на производителя от Инголщад.
"Първият електромобил на Audi не просто закъснява, той не достига целите, които са му поставени и съответно става много скъп. Разработката му струва над 2 млрд. евро, като за да бъдат възвърнати, трябва да се продадат около 600 000 електромобила. А това е невъзможно" !!
Според изданието, допълнително напрежение внася и стартът на продажбите на новия Tesla Model 3, който от декември се предлага в Европа. От Audi са купили един от седаните и инженерите на компанията, заедно с колегите си от Porsche, са го разглобили до последното болтче. След като всички компоненти са били разучени внимателно, немските експерти са решили да променят конструкцията на своите електромоболи.
"Инженерите на Porsche и Audi спешно правят промени по PPE, тъй като Tesla Model 3 се оказа много по-добър, отколкото те очакваха. Проблемът е, че e-tron и Taycan (първият електромобил на Porsche) първоначално бяха правени на различни платформи, но след това инженерите
12:08 27.08.2019
10 Steks
Коментиран от #12, #13, #26
12:08 27.08.2019
11 гост
До коментар #6 от "42432":
"Инженерите на Porsche и Audi спешно правят промени по PPE, тъй като Tesla Model 3 се оказа много по-добър, отколкото те очакваха. Проблемът е, че e-tron и Taycan (първият електромобил на Porsche) първоначално бяха правени на различни платформи, но след това инженерите на двете компании обединиха усилия. И сега трябва да правят промени и по двата модела", се казва още в материала на немското издание !! Хахаххахаххах !!12:09 27.08.2019
12 гост
До коментар #10 от "Steks":
Ти се моли наистина да не решат да я качат на Еверест , че тогава не Пиех , ами целия борд на ВАГ барабар с половината акционери ще се споминат скоропостижно !! За начало ще им отворят едно заводче под носа в родната Германия , да наблюдават отблизо как излизат всеки ден хиляди бройки , а техните недоразумения си стоят по магазините , хахаха !!!Коментиран от #18
12:47 27.08.2019
13 Gest
До коментар #10 от "Steks":
Едно видео от Тубата излезе, гледайте колко километра е навил немеца и какво мисли за Ауди.https://youtu.be/4sBbVeiQ0II
13:02 27.08.2019
14 Камилар
До коментар #2 от "Бъдеще.":
Ногу си прав мен.... Бенза не става за пиене... Ше го разберат тия дет требе, ма ще много късно!Коментиран от #17
13:13 27.08.2019
15 гост
До коментар #2 от "Бъдеще.":
Не бензина , петрола !!! Има огромна разлика !! Щото бензина си има разходи и то сериозни докато петрола стане бензин !! Даже повечето рафинерии с по-малко от 80% от капацитета си не могат въобще да работят !! Тоест при намалено търсене ще затварят една след друга , а оцелелите ще вдигат цените до небесата за да си избият разходите !! Но за петрола да , цената ще се срине , щото купувачите ще са сто пъти по-малко от купувачите !! Тоест двоен к....р !!!!13:30 27.08.2019
16 ФауВе
14:41 27.08.2019
17 ФауВе
До коментар #14 от "Камилар":
Бензинът е бил ползван за лекарство, преди да стане масово ползван като гориво.Коментиран от #21
14:42 27.08.2019
18 ФауВе
До коментар #12 от "гост":
Малко ще му е студено, на Еверест. Ще му падне батерията много преди да е стигнал.14:43 27.08.2019
19 ФауВе
До коментар #7 от "гост":
Пишлеметата си избират колите по мощност. Зрелите хората с пари - по лукс, комфорт, возия и най-вече - по реноме.14:47 27.08.2019
20 Ахой
Коментиран от #22
15:23 27.08.2019
21 гост
До коментар #17 от "ФауВе":
Малко си се объркал , трябва още да почетеш !! Това , което са продавали в аптеките е газ , а не бензин и е нещо като керосин , ама по-лошо, правели са го и от въглища и са го използвали за газени лампи и като отрова против въшки , каквито тогава е имало предостатъчно !! А са го продавали в аптеки , щото тогава аптеките са били нещо като магазин за всичко !! То и лекарствата им са били толкова лекарства , хахахах !!Коментиран от #34
16:13 27.08.2019
22 ФауВе
До коментар #20 от "Ахой":
Батерийка трябва. Нищо чудно, още утре да цъфне някоя нова батерия, която да има 2 пъти по-висока енергийна плътност от сегашните. А пък ако не е и на златна цена......16:13 27.08.2019
23 123
Коментиран от #24, #25
18:00 27.08.2019
24 за гъби съм
До коментар #23 от "123":
Само дето тесла-та е 1 метър по-дълга от това ауди, ускорява 2 пъти по-бързо, събира 7 пътника, има 2 пъти по-голям пробег. Кой е кретена в случая не е много ясно май.Коментиран от #29
18:18 27.08.2019
25 гост
До коментар #23 от "123":
Аз ще ти кажа кой е кретена !!! Ауди за миналата и половината на тая година е продало ПО-МАЛКО от 10 000 бр от това недоразумение !!! И това трябваше да е периода на най-силни продажби , щото "нов модел" , една камара пари за реклама и така нататък !!! За същото време Тесла е продала над 400 000 (хиляди , няма грешка) , без една стотинка за реклама , включително в Германия ПОВЕЧЕ от Ауди !!! И при положение , че Ауди са сметнали , че трябва да продадат над 600 000 , за да излезе модела на печалба !! Искаш ли да сметнеш кога се пада дори с тия темпове , а те ще ПАДАТ !!! След има няма 60 (шестдесет) години , хахаххаххаххахаха !!!! Айде сега си помечтай как "големия производител" ей сегичка ще извади чудо батерия и всичко останало и ще "разбие" Тесла , ахаххахаххаххах !!!!Коментиран от #27, #31
18:55 27.08.2019
26 Juliani
До коментар #10 от "Steks":
И това за 24 часа нали?19:21 27.08.2019
27 Язе
До коментар #25 от "гост":
То пък нали Мъск е на печалба.Вкарал е сигурно над 20млрд$ вече и печалба ЙОК.РТова няюма да е вечно.В един момент ще лъсне истината.А затова,че са му спряли соларните покриви защото и те като колите му причиняват пожари нещо да кажеш?Ауди за разлика от Тесла поне предлагат качество а не рециклирани кофички от кисело мляко с айпад на таблото.А това,че разглобили немците Тесла и нищо не разбрали го оставям без коментар.На това можеш само ти да се вържеш.Ако си риба на бастун ще те хвана.хахахахах.21:36 27.08.2019
28 Някой
23:33 27.08.2019
29 123
До коментар #24 от "за гъби съм":
За модел 3 ли говориш? Защото той е на стойност от 110 000 лева с ДДС.Коментиран от #30
12:08 28.08.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 123
До коментар #25 от "гост":
Хе, хе.. Фен-психопат ли си имаме. Бас ловя, че дори нямаш автомобил. Последният месец в Германия модел 3 е вече на 5-то място по продажби. И ще става по-зле...Публикувано във факти.бг: Изненадващ е и фактът, че E-Tron на Audi с 530 нови регистрации за последния месец задмина Tesla Model 3, който е отбелязал 454. А преди Е-трона има още 3 марки - Голф - 1007 коли, I3 с 961 коли, Зое с 910 броя. И това е на фона, че смешният модел 3 е по-скоро конкуренция на Голф, отколкото на Е-трон.
Коментиран от #32
12:18 28.08.2019
32 Б. Й хо.
До коментар #31 от "123":
Вече някой беше писал че Тесла идва с кораб и регистрации няма всеки месец. Вземи за 6 месеца.12:49 28.08.2019
33 777
13:03 28.08.2019
34 ФауВе
До коментар #21 от "гост":
Тия неща са отделно. Бензинът е бил илач за стомашни болки. Естествено, не е бил с добавки за октан. Чети още!17:36 28.08.2019
35 Манавски
17:45 28.08.2019
36 Я. Петров
23:06 28.08.2019