Last news in Fakti

27 Август, 2019 11:17 13 102 36

1700 км за 24 часа с електромобил

  • audi-
  • e-tron-
  • електромобили
1700 км за 24 часа с електромобил - 1

Електрическият кросоувър на Audi, който носи названието e-tron, успя да измине почти 1 700 километра в рамките на едно денонощие. Електромобилът премина през десет държави в Европа - Словения, Австрия, Италия, Лихтенщайн, Швейцария, Франция, Германия, Люксембург и Белгия.

1700 км за 24 часа с електромобил

Пътеществието завърши в Холандия, с което участниците в този експеримент доказаха, че с електромобил е напълно възможно да се пътешества из Европа. Електрическото Audi преодоля хълмистите пътища в Алпите, където демонстрира възможността си за рекупериране на енергия по време на спускане.

1700 км за 24 часа с електромобил

Най-интересното е, че в тези 24 часа се включва и времето за зареждане на електромобила. Благодарение на факта, че електрическото Audi може да се зарежда от постоянен ток до 80% за около половин час. Колата се задвижва от два електромотора със системна мощност 360 конски, а в режим overboost мощността достига до 408 коня. Капацитетът на батериите е 95 киловат часа.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 123

    6 24 Отговор
    Добре е, средна скорост 70,8 км/ч само, че тези опити са при "лабораторни" условия.

    Коментиран от #3, #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 456

    31 15 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    При тази марка лабораторните мишки са крайните потребители.
  • 4 Дъ Клаш

    21 50 Отговор
    Рекорд по немски боядисали три Аудита в еди и същи цвят сменят ги на всяка граница и после Ауди Е трон измина 1700 км в пет държави.Смех пълен.Ако разчитахме на немците още да сме в каменната ера.
  • 5 гост

    16 14 Отговор

    До коментар #1 от "123":

    Coбcтвeник нa Tеslа Mоdеl 3 рeши дa дoкaжe, чe eлeктрoмoбилитe ce cпрaвят бeзпрoблeмнo c дълги пътeшecтвия и нe oтcтъпвaт нa кoлитe c ДВГ. Бьoрн Нилaнд e уcпял дa изминe 2 781 км зa 24 чaca, кoeтo e нoв cвeтoвeн рeкoрд.

    Впeчaтлявaщият килoмeтрaж e нaвъртян пo пътищaтa нa Гeрмaния. Зa дa ocтaнe мaкcимaлнo вeрeн нa рeaлнитe eкcплoaтaциoнни уcлoвия нa eлeктрoмoбилa, Нилaнд e кaрaл кaктo в eжeднeвиeтo.

    Ocнoвнaтa чacт oт мaршрутa e прeминaлa пo нeмcкитe aутoбaни. Тoвa oбяcнявa виcoкaтa cрeднa cкoрocт нa "тѐcлaтa" oт 115 км/ч.
    https://fakti.bg/technozone/393530-tesla-model-3-izmina-2800-km-za-denonoshtie

    Коментиран от #6

  • 6 42432

    22 23 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Определено бих си оставил парите за европейска кола, а не за лего кола наподобяваща iphone - повече маркетинг има околкото инженери в тая компания.

    Коментиран от #7, #8, #11

  • 7 гост

    16 26 Отговор

    До коментар #6 от "42432":

    Ами че остави ги , кой те спира ?? Тъкмо ще има поне един , на който да му смеят всички , хахаххаха !!! Да избереш кола с поне два пъти по-лоши показатели на същата цена и отгоре , щото била "европейска" ,хахахха !!! И по-точно Алуди , хахаххах !!

    Коментиран от #19

  • 8 гост

    14 21 Отговор

    До коментар #6 от "42432":

    А пък за инженерите , верно е !! Само дето половината в Алуди ги наеха да разглобяват тайно купени Тесли и те пак нищо не вденаха , хахахха !!! Нещо да си чул в Тесла да разгобяват Алуди ?? Няма и да чуеш !! За някои работи не е важно количеството , а качеството !! На сивото0 вещество най-вече !!
  • 9 гост

    12 7 Отговор
    Германските производители Audi и Porsche са направили спешни промени по платформата PPE (Premium Platform Electric), на която са изградени първите електромобили на двете марки. Това съобщава изданието Manager Magazin, според чиято информация причината е Tesla Model 3.

    Компанията Audi трябваше да започне да продава своя кросоувър на ток e-tron още през 2018 г., но това така и не стана. Плановете на марката предвиждаха 15 000 продажби за миналата година и забавянето носи сериозни загуби на производителя от Инголщад.

    "Първият електромобил на Audi не просто закъснява, той не достига целите, които са му поставени и съответно става много скъп. Разработката му струва над 2 млрд. евро, като за да бъдат възвърнати, трябва да се продадат около 600 000 електромобила. А това е невъзможно" !!
    Според изданието, допълнително напрежение внася и стартът на продажбите на новия Tesla Model 3, който от декември се предлага в Европа. От Audi са купили един от седаните и инженерите на компанията, заедно с колегите си от Porsche, са го разглобили до последното болтче. След като всички компоненти са били разучени внимателно, немските експерти са решили да променят конструкцията на своите електромоболи.

    "Инженерите на Porsche и Audi спешно правят промени по PPE, тъй като Tesla Model 3 се оказа много по-добър, отколкото те очакваха. Проблемът е, че e-tron и Taycan (първият електромобил на Porsche) първоначално бяха правени на различни платформи, но след това инженерите
  • 10 Steks

    29 17 Отговор
    А тоя дето живее в Норвегия с теслата оня ден е изминал 5500км само с едно зареждане и половина даже има сведения че преди малко са го видели и на еверест с теслата качване и слизане само 30% от батерията отишли ....

    Коментиран от #12, #13, #26

  • 11 гост

    12 10 Отговор

    До коментар #6 от "42432":

    "Инженерите на Porsche и Audi спешно правят промени по PPE, тъй като Tesla Model 3 се оказа много по-добър, отколкото те очакваха. Проблемът е, че e-tron и Taycan (първият електромобил на Porsche) първоначално бяха правени на различни платформи, но след това инженерите на двете компании обединиха усилия. И сега трябва да правят промени и по двата модела", се казва още в материала на немското издание !! Хахаххахаххах !!
  • 12 гост

    14 12 Отговор

    До коментар #10 от "Steks":

    Ти се моли наистина да не решат да я качат на Еверест , че тогава не Пиех , ами целия борд на ВАГ барабар с половината акционери ще се споминат скоропостижно !! За начало ще им отворят едно заводче под носа в родната Германия , да наблюдават отблизо как излизат всеки ден хиляди бройки , а техните недоразумения си стоят по магазините , хахаха !!!

    Коментиран от #18

  • 13 Gest

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "Steks":

    Едно видео от Тубата излезе, гледайте колко километра е навил немеца и какво мисли за Ауди.

    https://youtu.be/4sBbVeiQ0II
  • 14 Камилар

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "Бъдеще.":

    Ногу си прав мен.... Бенза не става за пиене... Ше го разберат тия дет требе, ма ще много късно!

    Коментиран от #17

  • 15 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "Бъдеще.":

    Не бензина , петрола !!! Има огромна разлика !! Щото бензина си има разходи и то сериозни докато петрола стане бензин !! Даже повечето рафинерии с по-малко от 80% от капацитета си не могат въобще да работят !! Тоест при намалено търсене ще затварят една след друга , а оцелелите ще вдигат цените до небесата за да си избият разходите !! Но за петрола да , цената ще се срине , щото купувачите ще са сто пъти по-малко от купувачите !! Тоест двоен к....р !!!!
  • 16 ФауВе

    7 7 Отговор
    Режим overboost на електричка!!!! Ще падна от смях :))))) А след overboost какво става? Отваря гейта на ротора или променливата геометрия на статорните ламели се грижи да няма пренадуване? :)))))))
  • 17 ФауВе

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "Камилар":

    Бензинът е бил ползван за лекарство, преди да стане масово ползван като гориво.

    Коментиран от #21

  • 18 ФауВе

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Малко ще му е студено, на Еверест. Ще му падне батерията много преди да е стигнал.
  • 19 ФауВе

    7 5 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Пишлеметата си избират колите по мощност. Зрелите хората с пари - по лукс, комфорт, возия и най-вече - по реноме.
  • 20 Ахой

    7 5 Отговор
    Мхм бъдещето е в електричеството, за съжаление още е само далечно бъдеще!

    Коментиран от #22

  • 21 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "ФауВе":

    Малко си се объркал , трябва още да почетеш !! Това , което са продавали в аптеките е газ , а не бензин и е нещо като керосин , ама по-лошо, правели са го и от въглища и са го използвали за газени лампи и като отрова против въшки , каквито тогава е имало предостатъчно !! А са го продавали в аптеки , щото тогава аптеките са били нещо като магазин за всичко !! То и лекарствата им са били толкова лекарства , хахахах !!

    Коментиран от #34

  • 22 ФауВе

    7 4 Отговор

    До коментар #20 от "Ахой":

    Батерийка трябва. Нищо чудно, още утре да цъфне някоя нова батерия, която да има 2 пъти по-висока енергийна плътност от сегашните. А пък ако не е и на златна цена......
  • 23 123

    13 4 Отговор
    Много кретени има в този форум. Сигурно на живо не са виждали тесла, обаче плюят по всички други марки, все е дно са акционери в компанията. Абе разбирачи, като видите тесла и е-трон на живо и седнете в тях и ги покарате, тогава сравнявайте качеството. Едно време като Москвича беше с по-голям реревоар от Ладата, колко бяха лудите, които казваха - ще си взема Москвич, защото изминава повече километри с едно зареждане. И тук е така. Разликата между Ауди и Тесла е като между Лада и Москвич. Изработката на Ауди е с пъти по-добра от пластмасовите тесли. Само въпрос на време някой от големите производители на батерии да направи по-читава батерия, която големите производители на автомобили ще лапнат като топъл хляб, защото имат ресурса да го направят. Вчера едно I3 на светофара ме изпревари като спрял. Да, има страхотно ускорение, ама това кола ли е? Вътре си като немски вурст в буркан натъпкан. теслата е същата работа - малко по-широка е, ускорява за 3-4 секунди, ама возия никаква, китайски таблет на централната конзола, визията им е стара като марката вече. Ама като нямат пари за развойна дейност - така е.

    Коментиран от #24, #25

  • 24 за гъби съм

    4 7 Отговор

    До коментар #23 от "123":

    Само дето тесла-та е 1 метър по-дълга от това ауди, ускорява 2 пъти по-бързо, събира 7 пътника, има 2 пъти по-голям пробег. Кой е кретена в случая не е много ясно май.

    Коментиран от #29

  • 25 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #23 от "123":

    Аз ще ти кажа кой е кретена !!! Ауди за миналата и половината на тая година е продало ПО-МАЛКО от 10 000 бр от това недоразумение !!! И това трябваше да е периода на най-силни продажби , щото "нов модел" , една камара пари за реклама и така нататък !!! За същото време Тесла е продала над 400 000 (хиляди , няма грешка) , без една стотинка за реклама , включително в Германия ПОВЕЧЕ от Ауди !!! И при положение , че Ауди са сметнали , че трябва да продадат над 600 000 , за да излезе модела на печалба !! Искаш ли да сметнеш кога се пада дори с тия темпове , а те ще ПАДАТ !!! След има няма 60 (шестдесет) години , хахаххаххаххахаха !!!! Айде сега си помечтай как "големия производител" ей сегичка ще извади чудо батерия и всичко останало и ще "разбие" Тесла , ахаххахаххаххах !!!!

    Коментиран от #27, #31

  • 26 Juliani

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Steks":

    И това за 24 часа нали?
  • 27 Язе

    7 7 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    То пък нали Мъск е на печалба.Вкарал е сигурно над 20млрд$ вече и печалба ЙОК.РТова няюма да е вечно.В един момент ще лъсне истината.А затова,че са му спряли соларните покриви защото и те като колите му причиняват пожари нещо да кажеш?Ауди за разлика от Тесла поне предлагат качество а не рециклирани кофички от кисело мляко с айпад на таблото.А това,че разглобили немците Тесла и нищо не разбрали го оставям без коментар.На това можеш само ти да се вържеш.Ако си риба на бастун ще те хвана.хахахахах.
  • 28 Някой

    2 0 Отговор
    И един мармот завива шоколад със станиол! :)
  • 29 123

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "за гъби съм":

    За модел 3 ли говориш? Защото той е на стойност от 110 000 лева с ДДС.

    Коментиран от #30

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 123

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Хе, хе.. Фен-психопат ли си имаме. Бас ловя, че дори нямаш автомобил. Последният месец в Германия модел 3 е вече на 5-то място по продажби. И ще става по-зле...

    Публикувано във факти.бг: Изненадващ е и фактът, че E-Tron на Audi с 530 нови регистрации за последния месец задмина Tesla Model 3, който е отбелязал 454. А преди Е-трона има още 3 марки - Голф - 1007 коли, I3 с 961 коли, Зое с 910 броя. И това е на фона, че смешният модел 3 е по-скоро конкуренция на Голф, отколкото на Е-трон.

    Коментиран от #32

  • 32 Б. Й хо.

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "123":

    Вече някой беше писал че Тесла идва с кораб и регистрации няма всеки месец. Вземи за 6 месеца.
  • 33 777

    1 1 Отговор
    На немчугите бай дончо ще им среже кабела така както им сряза маркуча !
  • 34 ФауВе

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Тия неща са отделно. Бензинът е бил илач за стомашни болки. Естествено, не е бил с добавки за октан. Чети още!
  • 35 Манавски

    1 0 Отговор
    ауди пълен провал
  • 36 Я. Петров

    4 0 Отговор
    Няма ли кой да ми подари този провал или Тесла провал.......Пък нека ми се смеят.