30 Август, 2019 10:10 32 810 74

Тествахме най-големия нов Citroen

  • тест-
  • citroen-
  • c5-
  • aircross
Тествахме най-големия нов Citroen - 1

Новият френски кросоувър впечатлява не само с дизайн, а и с необичайни технически решения. В това се убедихме, след като направихме обстоен тест драйв на модела С5 Aircross - най-големия Citroen в настоящата гама на Шевроните.

И отвън, и отвътре Citroen C5 Aircross изглежда еклектично - нито като типичен кросоувър, нито пък като типичен миниван. И този подход към автомобила е търсен съвсем умишлено. Марката има огромна аудитория от притежатели на миниванове, която не иска да загуби.

Тествахме най-големия нов Citroen

От друга страна не може и да пренебрегне модната вълна в лицето на т.нар. кросоувъри, както и да отстъпи от основните си принципи - да прави необичайни, удобни и комфортни автомобили. Външността и интериорното пространство са точно такива, каквито се очаква да направи Citroen - екстравагантни и същевременно - стилни.

Citroen C5 Aircross се предлага с четири основни двигателя - два бензинови и два дизелови. Екипът ни предпочете да изпробва най-мощната бензинова версия, която се оборудва с 1.6-литров PureTech турбодвигател със 181 конски сили. Този двигател работи съвместно с нова осемстепенна автоматична скоростна кутия, а окачването е нещото, което заедно с визията откроява модела от другите два автомобила от "тризнаците" - Peugeot 3008 и Opel Grandland.

Екстериор

Тествахме най-големия нов Citroen


Външно новата C5-ица е типичен Citroen от последната дизайнерска вълна на марката. Във визията се долавят нотки от С3, С4 Cactus и C3 Aircross, но в същото време колата си има свое собствено лице. Тя е направена на платформата EMP2, позната ни от DS 7 Crossback и Peugeot 3008, но C5 Aircross е по-голям. Неговата дължина е 4 500 мм (с 50 мм повече от 3008).

Широчината е еднаква с тази на 3008 - 1 840 мм, а височината е 1 670 мм (с 50 мм повече от 3008). Междуосието също е по-голямо - 2730 мм (+55 мм). За разлика от останалите модели, които са преки родственици на C5, Citroen-ът се отличава външно не само с форми, а и с липсата на излишен хром и блясък. Това обаче съвсем не е недостатък, защото подчертава изразената мускулатура на колата.

Интериор

Тествахме най-големия нов Citroen


Отвори ли човек вратата, тази мускулеста осанка изведнъж коренно се променя. Меки кресла, високо разположена позиция на водача и пасажерите, недотам скъпи, но качествени материали и най-важното - усещане за комфорт. Прекалено авангардни интериорни елементи, присъщи за предходни модели на марката, тук липсват. Салонът изглежда опростен, даже скромен, но стилен.

Уредите са изцяло дигитални. На разположение на водача са два дисплея - 12.3-инчов, монтиран точно пред погледа на водача, и 8-инчов, разположен в горната част на централната конзола. Първият е за приборите, които могат да се сменят спрямо предпочитанията на шофьора, а вторият е за мултимедията, климатичната инсталация и TomTom навигацията. Предлаганата информация изглежда иновативно, но е и доста добре смилаема. Минус се явява навигационната система, която от време на време има лагове и забавяния, характерни и за другите френски марки, използващи TomTom.

Що се отнася до материалите в купето, както вече споменахме, те не са скъпи, но са приятни на допир. Част от пластмасовите детайли са по-твърди от необходимото, но това в никакъв случай не дразни. Сглобката е на много добро ниво - в салона няма никакви скърцания и паразитни шумове.

Тествахме най-големия нов Citroen

Креслата са удобни, предните са прилично големи, като отзад те са три еднакви с индивидуални настройки и на седалките, и на облегалките. Недостатък е по-малката им странична поддръжка, но иначе подобен втори ред кресла е присъщ за миниванове от високия клас, а не за кросоувъри от горния сегмент на компактния клас - още един плюс за най-големия нов Citroen.

Багажното пространство също е голямо, практично, с обем от 580 литра и с пълноразмерна резервна гума отдолу. Ако вторият ред седалки се издърпа максимално напред, обемът може да нарасне до 720 литра, а когато е сгънат - до 1 630 литра. На дължина пък могат да се поберат предмети до 190 см.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-големия нов Citroen


На първо четене 1.6-литровият бензинов двигател ни се стори слаб за сравнително голямото купе, но всъщност това съвсем не е така. Той може да е относително икономичен в режим eco и доста динамичен в режим sport. При първия режим, който е препоръчителен за градско шофиране, газта се подава "по-меко", предавките във възходящ ред се включват по-рано, а двигателят въобще не се чува.

Шумоизолацията между пасажерския и моторния отсек е отлична, но един от малкото проблеми е именно по-високото ниво на шум в салона при висока скорост. Говорим за скорост от над 140 км/ч, когато аеродинамични шумове в салона не липсват. При по-ниска скорост този недостатък изчезва. Иначе тихичкият бензинов мотор не е и много лаком. Средният разход, който отчете борд компютърът, беше малко над 7.5 литра на 100 километра.

Най-голямото достойнство и на този Citroen обаче е неговото окачване и по-конкретно амортисьорите с хидравлични буфери с прогресивни характеристики. А още по-хубавото е, че въпросната Progressive Hydraulic Cushions технология е налична и при най-базовите изпълнения на C5 Aircross. Няма да изпадаме в ненужни подробности, но ще кажем, че тази технология работи в крайните положения - сгъване и разгъване на амортисьорите и прави ударите от дупките почти неусетни за пътниците.

Тествахме най-големия нов Citroen

С други думи возията на C5 Aircross е много мека. От това неминуемо се увеличава кренът в завоите, когато те се взимат с по-висока скорост, но не трябва да се забравя, че това не е рали автомобил (нищо, че технологията Progressive Hydraulic Cushions е заимствана от рали автомобилите на марката от края на миналия век), а семеен автомобил, представляващ нещо средно между миниван и кросоувър.

Въпреки кросоувърското си излъчване, C5 Aircross се предлага във вариант само с предно предаване (предстои появата на хибрид, който ще има електромотор и на задната ос). Високият клиренс (230 мм) и системата Grip Control на PSA правят колата доста по-проходима от стандартен лек автомобил с предно предаване, но всъдеходните възможности са далеч по-малко от тези на пълноценните SUV-та с 4х4 системи.

Системата Grip Contol, която подобрява проходимостта на практика оптимизира работните алгоритми на стабилизиращата програма и системата против пробуксуване към пътните условия. Тя има пет режима - офроуд, пясък, асфалт, сняг и отключване на ESP-то, които работят оптимално предвид само двете задвижващи предни колела.

Цена

Тествахме най-големия нов Citroen


C5 Aircross определено е интересен автомобил, който удачно е намерил идеалната ниша между кросоувър и миниван. Широка, много комфортна и същевременно динамична, това е кола, предназначена за по-спокойни водачи, които ценят комфорта, но не желаят той да е за сметка на динамиката. Що се отнася до цените - скъп или евтин, това са относителни понятия, които всеки може да прецени сам за себе си. Ето и ценовата листа на модела.

Тествахме най-големия нов Citroen


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 92 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    189 35 Отговор
    У нас марката е недооценена, Ситроен винаги са можели да правят коли, и този автомобил отново го доказва. С него човек е по-различен от масовката.

    Коментиран от #3, #33

  • 2 Мила

    26 155 Отговор
    по-добре мерц, бмв, ауди

    Коментиран от #72

  • 3 Иван

    28 34 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Какво имаш предвид под масовка ? Иначе съм съгласен, PSA имат интересни коли, въпреки че аз предпочитам Пежо пред Ситроен.

    Коментиран от #5

  • 4 Фиат

    32 126 Отговор
    това е по-грозно от Фиат Мултипла бе

    Коментиран от #40

  • 5 Дюлгеров

    97 17 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Колегата най-вероятно иска да каже, че масовка са най-популярните немски кошове, които всички купуват. Пежото и ситроена са абсолютно идентични като техника, другото е въпрос на вкус. Аз съм фен на ситроена, а този е много добър, пък и цената му е поносима. Ще ида да го видя на живо.

    Коментиран от #7

  • 6 Мони

    68 21 Отговор
    Уникално красив, а от статията става ясно, че и технически сполучлив.
  • 7 Тодор

    23 90 Отговор

    До коментар #5 от "Дюлгеров":

    масовки са куче марките които купувате уж за по-евтино. Немското си е немско!

    Коментиран от #8, #38, #71

  • 8 Димитров

    97 24 Отговор

    До коментар #7 от "Тодор":

    ...а френското си е френско - винаги по-шик и по-емоционално от скучните немски коли. А технически вече са на едно ниво.

    Коментиран от #9, #36

  • 9 Random

    26 99 Отговор

    До коментар #8 от "Димитров":

    Хахаха, немските са за хора с вкус, тия френските са за джендъри. До пежо 505 френските бяха добре, от 405 насам за нищо не стават

    Коментиран от #73

  • 10 Немски дрънгел с подобни

    56 8 Отговор
    Характеристики е двойно по-скъп

    Коментиран от #15

  • 11 12345

    64 12 Отговор
    Интересно автомобилче. Като 3008 ва Пежо. Асо имаше 4х4 вариант щеше да е супер. Дизайна на Ситроен винаги ми е бил по симпатичен от скучните немски марки.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ситроен С5

    118 16 Отговор
    Недооценена марка. Притежавам Ситроен С5 2014 с окачване Hydroactiv 3. Атвомобила е страхотен. Окачването плюят хора които не разбират, че това е доказана технология на 60 години. Материалите в изработката по нищо не отстъпват на мерцедес и ауди (дори са по-добри ако класът на автомобилите е еднакъв), арматурното табло и всички пластмаси са адски меки и приятни на допир. Ситроен е лош автомобил докато не го покараш. Имах Голф, Мерседес С203 и Пасати Б5 и Б6, Ситроена е комфортен, тих (по тих от W211 и Е60), качествен, здрав и много красив. Бих го сменил само и единсвено за Ситроен. В България казваме, че като не го купуват значи е лошо. Затова караме милионките на Европа, но е важно автомобила да е от голямата немска тройка!

    Коментиран от #20

  • 14 Марин

    27 7 Отговор
    Такъв е тестовият автомобил, няма как да тестват всички. А иначе този мотор е най-сполучлив за модела. Според мен.
  • 15 Random

    13 25 Отговор

    До коментар #10 от "Немски дрънгел с подобни":

    Само дето някои неща не ги пише в характеристиките, като шум, удобство, надеждност, управление, качество на и интериора и др.
  • 16 сектант wannabe

    26 10 Отговор
    Чудесна количка. Ако един ден сменя Дъстъра, то ще е точно заради тази!
  • 17 Snakepit

    22 46 Отговор
    Това прилича като излязло от някой комикс - прекалено кичозно и нацвъкано навсякъде. Чак смешно. Френска му работа...
  • 18 LADA NIVA 5 doors

    13 28 Отговор
    не знам ама НОВАТА ЛАДА НИВА е с двигател РЕНО МЕРЦЕДЕС разработен от СЪР ХАМИЛТЪН и ТОТО ФОЛФ, дори КАПТЮР и ДЪСТЪР са с двигател МЕРЦЕДЕС и са най добрите джипове след НИВАТА, всичко останали БМВта и ТОЙОТИ не стават

    Коментиран от #51, #52

  • 19 Boxer 3.0

    28 28 Отговор
    Мускулест вид, с 1,6л най-голям двигател, направо пращи ;)

    Коментиран от #21

  • 20 Неслучайно

    41 12 Отговор

    До коментар #13 от "Ситроен С5":

    Мерцедесите използват хидравличното окачване на Ситроен.
  • 21 Миро

    33 6 Отговор

    До коментар #19 от "Boxer 3.0":

    180 коня хич не са малко

    Коментиран от #31, #34

  • 22 Бай Цвятко

    51 8 Отговор
    След отстъпка вероятно ще се завърти около 50000лв.Golf e 45000лв.Говорим за автомати и за високо ниво на екипировка.
    Ами добре е ценово. И Е красив.Браво Ситроен!
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Дъ Рамоунс

    19 16 Отговор
    Единственото право на германофила е да умре!
  • 25 Алфа Ромео

    14 37 Отговор
    Грозно на N-та степен
  • 26 Алфа Ромео

    17 38 Отговор
    Чак ми е жал за хората дето ще го харесат и купят.

    Коментиран от #29

  • 27 Дъ Клаш

    26 18 Отговор
    Красотата е субективно понятие.Не е по грозно от оня кош Лянчя Тестис или Тезис май беше което не пречи на заблудените итал фенове да обясняват къф невероятен дизайн бил.Да го тура у газо на всички алфисти.
  • 28 bmw

    23 22 Отговор
    Естествено че бмв и ауди е 100 пъти по-добре , за тояа няма спор.Който твърди обратното не се е качвал в истинска кола,Но тази нее в този клас ,тя трябва да бъде сравнявана с кола с нейната цена.Иначе ситроенчето отвън изглежда грозно , но вътре ще е приятно.Френските бараки не са толкова лоши ,колкото ги изкарват по принцип.
  • 29 сектант wannabe

    19 17 Отговор

    До коментар #26 от "Алфа Ромео":

    На мене повече ми е жал за нещастниците, които се излъгват да си купят Стелвиото. Джип на цената на Х6 и с качеството на УАЗ. А и външният му вид е доста спорен с тези грозни фарове отпред. Жабарите нещо са мръднали май!

    Коментиран от #30, #54

  • 30 Госта

    15 20 Отговор

    До коментар #29 от "сектант wannabe":

    Хахаха,Стелвиото е шедьовър спрямо тази карикатура,но винаги ще се намерят джендъри да го подкарат и да го хвалят!
  • 31 Boxer 3.0

    10 10 Отговор

    До коментар #21 от "Миро":

    Абсолютно си прав! Бъзикам ги защото все се правят на нещо което не са. Семеен икономичен автомобил, ама мускули ще показва...
  • 32 qwerty

    5 7 Отговор
    Отзад как се сяда?
  • 33 Емил

    12 29 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Спомени, спомени... След възхода на DS и CX, последва колебанието XM и провалът С6! Това тук изчадие е повече от провал! От водеща компания, стана бледо подобие!
  • 34 Random

    9 10 Отговор

    До коментар #21 от "Миро":

    От 1.6 не е като от 2.4
  • 35 Вальоо

    27 6 Отговор
    Като фен на марката мога да кажа че модела носи духа на Ситроен. Широко,просторно,комфортно и нетрадиционно! Окачването вече е друго,но никак не е лошо сравнение с другите коли. Ако търсите комфортен сув,мисля че това е добър избор
  • 36 Вальоо

    30 9 Отговор

    До коментар #8 от "Димитров":

    Точно така. В семейството през последните няколко месеца се появиха 1 фолцвагина туран и шкода октавия. И двете са 'high-tech' vw-то е 2013 а шкодата-2019. Фолцвагена е толкова скъчен и безинтересен за каране! Отделно че технически е толкова зле направен! Шкодата дори от ваг групата е в пъти по-приятна за каране. Какво ни говори това? Всичко немско е скучно и безинтересно,а вече и ненадеждно. И все пак измежду тия вагини,аз си избирам Ситроена :)

    Коментиран от #43

  • 37 Real AK

    13 6 Отговор
    Страхотен автомобил, с универсални възможности - типичен продукт на глобализацията. Според мен "у нас" безспорно най продавания ще е 1.6hdi със 130 коня - чудесен мотор, карал съм Пежо 308 с предходната му модификация.
  • 38 Христо

    25 6 Отговор

    До коментар #7 от "Тодор":

    Немското беше немско !!!
    Мерцедес А клас с Рено мотор
    Цитан изцяло е Рено
    Новия Смарт е с Рено мотор
    Мини купър с Пежо мотор

    Коментиран от #41

  • 39 Разбирача

    2 11 Отговор
    Както е тръгнало тази Американка ще фалира марката.
  • 40 Петър

    15 5 Отговор

    До коментар #4 от "Фиат":

    Приликата между Фиата и публичния дом е,че като влизаш и излизаш те е малко срам ама вътре ти е готино.
  • 41 хонда

    11 22 Отговор

    До коментар #38 от "Христо":

    Немското , винаги ще е немско , просто пазара е такъв , какъвто е и колите също са такива ......... котурника или коптора както ти е по-удобно го наричай този ситроен , но той винаги ще бъде прост ситроен просто кола за работници като мен и теб , но ако можеш да си позволиш един Лексус дали ще вземеш френската коруба ......

    Коментиран от #46, #69

  • 42 Токо

    6 18 Отговор
    Една скъпа Дачия Дъстер със задвижване на предният мост. Пълна измишльотина ! При това със доста грозен кокпит ! Ама мноо грозен, и лъха на евтина пласмаса със много ръбести и недовършени форми . И тая сапунерка дето са я плеснали по средата на таблотооо .... Ама верно новият дъстер е по добър, и е на половин цена. Ако имаше дъстър със 185 кс дизел , тоя бял леген немаше да се изпикаем в него .

    Коментиран от #48

  • 43 123

    13 3 Отговор

    До коментар #36 от "Вальоо":

    Колега, я дефинирай 'скучен' автомобил какво е? Не ти разказва вицове, не те почешва по гърба, не може да дискутираш с него глобалното затопляне? Има само нещата присъщи на един автомобил,а? Аз като карам се 'забавлявам' сам съмичък, като използвам скоростта и самото движение на колата по пътя! Това удоволствие става и с Дачия, става и с Мерцедес! Въпрос на възприятие!

    Коментиран от #45

  • 44 Друг Сектант

    5 11 Отговор
    За тези пари директно си вземам една Хонда Crv
  • 45 Вальоо

    8 5 Отговор

    До коментар #43 от "123":

    Точна дефиниция няма. На мене просто не ми приятно като карам това мпс. Няма радост от шофирането,няма удоволствие от звука на двигателя. Просто най-обикновенна кола. Нито е бърза,нито вози комфортно,нито пък е красива. (Говорим за VW).

    Коментиран от #47

  • 46 Вальоо

    21 8 Отговор

    До коментар #41 от "хонда":

    И всичките пари да имам пак нема да си купа немска кола! Просто са направени да ти съсипат нервите и портфейла. Немските марки не са това което са били 80-те и 90-те ама ей го на,още е останало някакво такова мислене...Както и да е,нека ги купуват хората,и тия майстори трябват да ядат нещо нали? :)
  • 47 123

    11 3 Отговор

    До коментар #45 от "Вальоо":

    Е, да де, ама на мен пък моя VW си ми харесва! И е бърз, и комфортен, и определено на мен ми харесва! А дали е красив? Хммм, красива е Чарлийз Терон, моя дзвер е по скоро форма от ламарина, но пък си ме кефи! И ако трябва аз да избера между това бялото от статията или Тигуан, мисля че ще ми отнеме точно три секунди избора...., мдааа, хора всякакви, вкусове всякакви, затова и марки всякакви:) Дерзай!

    Коментиран от #49

  • 48 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Токо":

    Моля те сподели ти какво караш.
  • 49 Вальоо

    11 2 Отговор

    До коментар #47 от "123":

    Марка на конфекцията. Това не ми харесва. Всички вагини от 2004 до 2017 са с едни и същи километражи,седалки,табла и почти всичко което може да си помислиш. Вярно,колите са масово производство(както и много други) но тия грам не ги интересува че колите им са буквално еднакви. За мене това не е коректен производител. Когато голф 5 от 2004 има табло на Тиган от 2016 ми идва в малко повече. Разбира се,на някои хора им харесва,в което няма лошо :)
  • 50 2dw

    0 0 Отговор
    ама на: някой да видел и чул за ТОYATA FORTUNER, не правено за EU
  • 51 Стефан

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "LADA NIVA 5 doors":

    Ганьо е БМВ и Тойота работят инженери които само названието им е такова, иначе са гении, и ти един селски бек без да ти мигне окото или да си размърдаш двете клетки веднага даваш квалификации, ти си една средна извадка от обществото в което живеем и после се чудим защо сме на този хал, ниски заплати, ниски пенсии и без бъдеще, веднага започна да търсиш кусури и да плюеш, а можеше да кажеш две думи без да се правиш на капацитет, ако потърсиш хубавите неща и се опиташ да мислиш , а не само да четеш АУТОБИЛД ще ти светне някоя искра, може би има надежда и за теб.
  • 52 йьйь

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "LADA NIVA 5 doors":

    извън темата е, но нещо със СЪРА, много си си объркал, а по темата Ситроен си е за хора дедо си уважават д-то си и никой не вози по-добре от Ситроен
  • 53 Шофьор

    6 1 Отговор
    Този,над мен- прав си! Но защо всички трябва да коментират своето,и да го изкарват най--доброто? Колко от вас го караха Ситроена? И защо ми се струва, че е малко по-голям от игана? Да ти кажа,мен и по-малко от три секунди ще са ми необходими:)))Дерзая!
  • 54 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "сектант wannabe":

    Шегаджия си ти...
  • 55 Николай

    3 3 Отговор
    Кое е фара? Защо дизайнера е още жив?
  • 56 Валентин

    18 3 Отговор
    Кое е немското хахаха, от 2016 година фабриката за мотори Рено във Валядолид работи за Мерцедес всички дизелови мотори до 3000 кубика са рено само лайсната от горе е с трите лъча лично аз съм товарил мотори от там за Щутгарт време е феновете на немското да се оросветлят малко, защото сте смешни с мненията си Андре Ситроен е човека с най много нововъведения в автомобилостроенето, ама надали знаете това, незнаете и какво означава емблемата на Ситроен.....

    Коментиран от #59

  • 57 Шофьор

    13 2 Отговор
    И Себастиян Льоб не знаят кой е. Нито с какъв автомобил е шампион във WRC...Знаят да пишат простотии.
  • 58 Порно

    2 7 Отговор
    Следващия път да му сложат двигател от бензинова резачка. Може и да изкара до гаранцията, после нова.
  • 59 Алфа Ромео

    1 4 Отговор

    До коментар #56 от "Валентин":

    Така е, навремето имаше готини Ситроени иновативни, но имаше, последните 15-20 години са провал. То и при Алфа стана нещо подобно, концерна майка беше решил да затрие марката продавайки Алфи на платформи Фиат със предно предаване, Алфа 159 вече беше изцяло отделна разработка въпреки че беше на предно и тя основно. Със Джулия вече има сериозен опит за завръщане към същността на марката, С4 също е готина спортна кола със среден мотор.

    Коментиран от #60, #63

  • 60 Вальоо

    9 1 Отговор

    До коментар #59 от "Алфа Ромео":

    Ами да и не! Ситроен винаги е бил различен и иновативен от другите скучновати марки. Вярно е че, в последните 20 години колите станаха по-обикновенни в сравнение с това което бяха преди,но това не означава че марката е загубила чара си. С5 и С6 все още са модели който и до ден днешен са актуални,предлагат интересни решения и са ненадминати в това което правят най-добре!
  • 61 Гост

    4 5 Отговор
    Двуетажна предница... отдолу Dodge отгоре огромен двоен шеврон. И тия червени.... неща... по долната броня каква функция изпълняват? Ако само декоративна, то е доста грозно. Отазад няма какво да коментирам даже- доста постно.... А модата в интериора с по 15 въздуховода от таблото откъде идва? от 1 поколение Tiguan или от главите на насекомите с по 15 очи?! В последно време Ситроен се опитват да поддържат някакъв дизайн ала Ауди поръчано от Али Експрес.... И доста бъркат... C3, C4, C5 и т.н. от началото на века бяха доста симпатични... а с тия Кактуси, Мактуси и глупости само се илагат.

    Коментиран от #62

  • 62 Излагане

    5 2 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    Много ми се ще да се излагам с един такъв Ситроен, но ще трябва бая да почакам, докато стане по джоба ми, на 2-ра употреба.
  • 63 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Алфа Ромео":

    В грешка си.Последните 10 год имат един доста добър и успешен модел и той е С5Х7.За 60хил.лв получаваш кола с доста екстри,много високо качество но за съжаление вече без 2,2 и 3,0 дизели и хидроактив.

    Коментиран от #64

  • 64 В голяма грешка си

    4 1 Отговор

    До коментар #63 от "Язе":

    Не само С5 им е сполучлив, както първата генерация, така и фейслифта,а тази от 2008 е уникална, особено ако е хидроактив.
    И С1,2,3 и 4 са добра покупка, надеждни и удобни, според класа си.
    А на Берлинго какво му е, с какво е по-лош от другите баничарки ?
    Или Jumper-а е лош бус.
    Или Elysee е лоша кола като за 20000 лв от магазина ?
    Никой модел на Ситроен не отстъпва на другите марки за съответния клас, дори според мен ги превъзхожда по показател за изгодна покупка, без да има компромис с качеството.
  • 65 Ето ви една преписана статия

    2 1 Отговор
    Кросоувърът Citroen C5 AirCross се спуска по улица Ffordd Pen Llech в Уелс, която е вписана в Книгата на рекордите на Гинес като „най-стръмната улица в света“. Френският автомобил с предно задвижване успя да преодолее пътс наклон до 37,5%.

    Улицата Ffordd Pen Llech се намира в Северен Уелс в Харлех, в Национален парк Сноудония. Счита се за най-стъмния обществен асфалтов път във Великобритания и най-тясната улица в света. Дължината на пътя е само 300 м с разлика във височината 50 метра.

    Кросоувърът Citroen C5 AirCross няма система за задвижване на всички колела. В същото време автомобилът е оборудван с функция за контрол на сцеплението Grip Control, която е в състояние да адаптира алгоритмите на ABS и стабилизационните системи към специфичните условия на управление. Освен това кросоувърът разполата със система за подпомагане при спускането.
  • 66 Бат.Влад

    1 2 Отговор
    За тия пари взимам 4×4 с бавни и повече качествени екстри НА. СУЗУКИ

    Коментиран от #67

  • 67 Сузуки

    4 1 Отговор

    До коментар #66 от "Бат.Влад":

    Интересно, този Ситроен ми хареса, но Сузукитата въобще не съм ги слагал в сметките при избор на кола, щото са малко екзотични и не знам какво предлагат.
    4х4 въобще не ми трябва, да се бутам в гората или на плажа да пускам джет и да ме теглят с трактор после, но какви са им по-качествените екстри ?
  • 68 SUZUKI GL екстри 2019

    0 0 Отговор
    По-долу е слисъка на екстрите на SUZUKI GL 2019 година.
    Колата ми е от 2002 година и няма само
    електромагнитно отваряне на багажника, старт/стоп система и джантите са по-малки и не знам за климатика има ли поленов филтър, защото това ми се струва че е сравнително отскоро. А съм карал коли със старт/стоп система и винаги го изключвам.
    Ето ги екстрите на Сузуки от сайта им:
    въздушни възглавници, ABS,
    система за следене на налягането в гумите
    възможност за блокиране на задните врати
    ключалки със свободен ход
    имобилайзер
    странични греди за безопасност
    безопасни (чупещи се) педали
    3-точкови предпазни колани отпред и отзад
    ISOFIX точки за фиксиране на детска седалка (2)
    автоматична Start Stop система
    електрически предни прозорци
    централно заключване с дистанционно управление
    климатик с поленов филтър
    Radio /CD /MP3 с управление от волана, 4 тонколонки
    Bluetooth система с управление от волана
    електрически управляеми външни огледала
    електроусилвател на волана
    USB вход в централната конзола
    12V контокт в централната конзола
    електрохроматично огледало за обратно виждане
    3-лъчев волан с регулиране на височината
    3,5" LCD мулти-информационен дисплей с индикация за: скорост, предавка, разход на гориво, външна температура и др.
    фабрични стоманени джанти с тасове (16 инч.); гуми - 215/60R16
    комплект за ремонт на гуми
    дневни светлини
    халогенни главни фарове
    LED задни светлини
    тонирани задни стъкла
    предни чистачки с 2 скорости и интервал;

    Коментиран от #74

  • 69 Някой

    6 1 Отговор

    До коментар #41 от "хонда":

    И Лексус и Хонда имат страхотни модели, но същото важи и за Ситроен, например последният С5 с хидропневматично окачване. Покарай поне веднъж този автомобил и тогава пиши. В България Ситроен има абсолютно незаслужено не особено добър имидж.
  • 70 Citroen

    3 0 Отговор
    Шофирам ц4 1.6 бензин 2005год. На реалните 120 000км, втора ръка от италия. Изминал съм 90 000 км, смених сондата на катализатора и дросел, няма скърцане, няма хлопане. Разход 5.5, средно 6.8 бензин. Колата е тиха, 4000-5000 оборота не ги усеща по магистралата (5-тата е къса).
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 filo

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мила":

    По-добре, ама на двойна и тройна цена. Въпросът е дали си струва. Всеки преценява.
  • 73 filo

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Абе ти щом ми обясняваш, че ладата е кола, а пежото не, ми е ясно какъв разбирач си. Аре бегай.
  • 74 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "SUZUKI GL екстри 2019":

    Тия неща а дори и повече ги има и моята кола но с разлика,че е 2010год.