2 Септември, 2019 11:35 24 370 33

Какво ново и БГ цени за новия VW Passat

  • volkswagen-
  • passat-
  • цени
Какво ново и БГ цени за новия VW Passat - 1

• Пазарно въвеждане през септември – най-иновативният Passat до момента продължава успешната история на бестселъра, от който са продадени над 30 милиона автомобила.


• Нулеви емисии в града – автономният пробег на електричество на новия Passat GTE е увеличен на до 56 км** в цикъла WLTP2 (около 70 км** в цикъла NEDC1/2).


• Нов Travel Assist - Passat е първият в света модел на Volkswagen, който може да се движи с 210 км/ч в частично асистиран режим на шофиране.

Какво ново и БГ цени за новия VW Passat


• MIB3 е онлайн – новите инфотейнмънт системи включват комуникационната свързаност в стандартното оборудване на модела.


• IQ.LIGHT – след новото поколение на Touareg, Passat също ще се предлага с матричната LED система на предните светлини IQ.LIGHT.


• Волан с капацитивни панели – първият капацитивен волан на Volkswagen реагира на докосване като част от нов потребителски интерфейс.

Какво ново и БГ цени за новия VW Passat


• Digital Cockpit – най-новото поколение цифрови контролни прибори може да се конфигурира само с натискане на бутон на волана.


• We Connect – инфотейнмънт системите на Passat ще използват стрийминг услугите “Apple Music” и TIDAL, интернет радиостанции и технологии с уеб базирани приложения.


• Ценова листа на новия Passat и Passat Variant. (цени, включващи 20% ДДС и транспортни разходи).

Какво ново и БГ цени за новия VW Passat


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 дидо

    44 48 Отговор
    Това е колата - голяма, иновативна, практична, здрава.

    Коментиран от #17

  • 2 По добре мерцедес да си купя

    27 32 Отговор
    За тия пари

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 3 Еее

    50 15 Отговор
    Оляха се вече 60 хил. за пасат, предишното поколение започваше ит 43 хил., стават все по алчни, натъпкали ги с излишна електроника и си представям след 100 хил. км... сигурно ще трябва всичко да се смени по него

    Коментиран от #4

  • 4 123

    34 9 Отговор

    До коментар #3 от "Еее":

    Отвори листата на Форд и виж 1 ниво на новия Фокус! След това се напъни и помисли как Пасат да струва 43 000 в базовото ниво! Ако това не е достатъчно, отвори листата на Мондео и започни да цъкаш изненадан! То верно, че колите се вдигнаха сериозно, ама все пак трябва да се чете преди да се пише. Не са лоши Форд, хич даже, ама Пасат срещу Мондео е кауза пердута за втория.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 123

    14 11 Отговор

    До коментар #2 от "По добре мерцедес да си купя":

    Може, някоя наточена А класа, що не!

    Коментиран от #13

  • 7 фффф

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "По добре мерцедес да си купя":

    За тия пари някоя А класа може да си вземеш. Оборудвана цедка за 60 хил. няма. Колко по-голям е Пасат от цедка не искам да коментирам
  • 8 Спокоен

    19 10 Отговор
    Ситроен ц5 aircoss започва от 43хилки а е. Suv

    Коментиран от #10

  • 9 Пламен

    24 24 Отговор
    Какви ТОЧИЛКИ има в Мобиле-то за 20-25х. На малко километри, пазени, няма данък "като по турско"! За нашите пътища нов автомобил е редно да си купи само МАЛОУМНИК-бизнесмен, приближен на партията, ползващ еврофондове пътен-ВиК-градски'строител/аграр/горски'предприемач/ТИР'превозвач/уличеносветител'бос/поръчкиза'армията, или сина/дъщеря му. Всички други мислим с главите си, виждаме действителноста трезви и взимаме правилни-прагматични решения. И изборът на "НАС" в 2019г., не е нов автомобил! Пътища, данъци, паркиране, сервизиране, глоби КАТ, малоумници шофьори - всичко е на "-" в татковината!
  • 10 Random

    8 8 Отговор

    До коментар #8 от "Спокоен":

    Точно щото е сув е по-зле.
  • 11 Random

    15 16 Отговор
    С тия DSG-та за бензина не бих го взел. А тоя дизел жез дсг е сигурно 140 коня, и него не го искам. Къде ги бутат тия смотани автомати? Барем да е някой здрав като на аисин зф, а то дсг дето за 50 хил км ще се скапе, не мерси, по-добре шкода или директно бмв

    Коментиран от #12

  • 12 123

    21 9 Отговор

    До коментар #11 от "Random":

    Е то щото Шкода не ползват DSG, ти затова ще си я купиш? Ама и ти си един специалист....

    Коментиран от #23

  • 13 123

    12 3 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    До тия спецове дето са ми сложили минусите: според актуалната листа на Мерцедес, 1 ниво на А класа с 1.6 дизел струва 53 746 лева! От там нагоре смятайте, специалисти!

    Коментиран от #32

  • 14 С.С

    18 1 Отговор
    Натъпкан с технологии е този нов модел Пасат.То да се чуди човек да кара ли,да се взира във всички мигащи,светещи бутони,мултимедия,асистенти. Къде остава удоволствието от шофирането...както и да е.
    По-важното е,ако СЛУЧАЙНО VW отвори завода си в България,и този модел се произвежда тук,както и любимия на много нашенци Голф,цените да бъдат по-поносими и при облекчени условия за лизинг,много бройки от този Пасат ще тръгнат по нашите пътища.
    Ех тези кинти,все не достигат...
  • 15 сектант

    6 1 Отговор
    И дъстъра е 1.5 тсе
  • 16 хмм

    3 9 Отговор
    стига бе толкова струва нов сув волво
  • 17 Вальоо

    9 21 Отговор

    До коментар #1 от "дидо":

    Стига бе печен? Как може да свържеш волцвагинити с иновация? Ако не,точно тая марка е най-не иновативната! И здрава на всичкото отгоре? Оливаш се. Немссите коли се купуват от хора с дълбоки джобове,че после да станат по-плитки и да им дойде ума. И Поло от '98 да купиш пак ще требва да хвърлиш смайваща сума за това което ти дават. VW никога,и не само,немски коли като цяло-nichts!

    Коментиран от #19

  • 18 Гост

    16 4 Отговор
    Момци. Аз имам такъв пасат и мога да Ви кажа, че колата си заслужава. Моята я купих нова и вече е на 200000 км. Нямам ядове с колата.
  • 19 до Вальоо

    25 8 Отговор

    До коментар #17 от "Вальоо":

    Каскет карай си оризарника и не циври тука - Passat не е кола за шушлеци като тебе ;)

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Вальоо

    9 17 Отговор

    До коментар #19 от "до Вальоо":

    Приятелю,нито съм комуняга кат дядовците пред твжя блок,нито карам оризарник. Карал съм и карам немски коли. Пълен провал в всяко техническо отношение. И с най-голямо удоволствие никога ама НИКОГА не бих се качил на немски котърляк.

    Коментиран от #24

  • 22 Бай Тошо

    7 3 Отговор
    Бензиновите сигурно пак ще са масларки
  • 23 Random

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    И те ли 2.0 бензин само с дсг го продават? Тогава и тях няма.
  • 24 до Вальоо

    12 9 Отговор

    До коментар #21 от "Вальоо":

    Гроздето е кисело знам ... Казах ти - немските коли не са за клошари така че и да искаш няма да се качиш - всичко е точно ама стига циврил че ми писна !

    Коментиран от #25

  • 25 Вальоо

    9 11 Отговор

    До коментар #24 от "до Вальоо":

    Печен,дай да се разберем? Нито ме познаваш нито моеж да ме обиждаш на клош? Не съм с претенции за милионер но не съм и с 1000лв. в банката! Така че се стегни малко,като се запознаем тогава можем да се обиждаме. И никое грозде не е кисело,освен тва дет са е развалило (VolksVagin)
  • 26 Пак и пак

    8 2 Отговор
    Здавейте, да кажа и аз, карал съм голф 1986, навъртях му 50-60,000,пасат '97- 200,000,пасат '07-300,000, в момента карам октавия 2014,взех я преди повече от 3 години на 40,000 сега е на 180,000 за всички години и след около 700,000 километра, съм сменил всичко на всичко едно турбо на пасата от 2007,това само по себе си говори, иначе харесвам японски автомобили също, може би следващата ще е такава
  • 27 гост

    5 1 Отговор
    Аз не харесвам Пасат, но харесвам Рено Талисман. Там цените са почти същите за същата мощност, но не са толкова добре изработени като Пасат, нито пък обезценяването им е бавно като при немското. Та гледаш я тази цена, но реално получаваш повече отколкото тези цифри когато сравниш с конкуренцията. Добра е тази цена за среден клас седан с 200кс, гпф и автомат, сети се че преди 20г. пасат се предлагаше с 90кс и без климатик. Сега базовото ниво е по-добро от хайлайн изпълнението преди години.

    Коментиран от #29

  • 28 гощо

    4 1 Отговор
    Вчера един такъв ми се напъва! TDI пишеше ама не е ясно какъм мотор е?!?! Предполагам някой 4-тири цилиндров! Опънах го с моето позастаряло 3.0 TDI от 2010г

    Коментиран от #30

  • 29 123

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Определено си прав, колега! А Талисман има ли с двигател като на Пасат? Защото 2-та най-скъпи варианта като цени са за TSI 272 коня и за TDI 240 коня!
  • 30 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "гощо":

    Пасатите са само с 4 цил. (новите де)
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 2233

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Да не говорим, че този двигател е на Рено. Мой познат си взе А-класа със същия двигател и като махнеш кората отдолу по частите на всякаде пише Renault. Фен съм на марката но такова нещо не бих си взел, голяма излагация е. Що се отнася до пасата, колата е супер, но може би по-разумно е да се изчака 2-3 години и да се вземе някоя върната още в гаранция за по-добри пари.
  • 33 Петър Петров

    0 0 Отговор
    Пиша като собственик на 2.0 тди 2006 година , 136 коня. Не мога да повярвам, че цялата гама е само с този мотор. 2.0тди. Изключително проблемен! А относно цената.... абсолютно реална . Те си знаят, че ние в България ще караме този модел след 15 години, когато вече ще е по 5000 евра ;) Тези цени са за западноевропейския пазар, където покупателната възможност е на това ниво . В България ще бъдат купени не повече от 100на броя.