Една съвместна разработка между марките Nissan и Mitsubishi води до появата на нова средноразмерна платформа, главната особеност на която е, че двигателят с вътрешно горене няма да има пряка връзка с колелата на автомобила. Въпросните двигатели с вътрешно горене ще са налични в автомобилите, но те ще правят електричество, с което ще се захранват електромотори.
На новата платформа първоначално ще бъдат направени два кросоувъра - новите поколения на X-Trail и Outlander. Информацията е на японското издание Bestcarweb, като все още не е официално потвърдена. Следващите генерации на X-Trail и Outlander ще се появят на бял свят през 2020 година. Иновационният за подобни автомобили силов тракт е отдавна използван в кариерните самосвали.
В случая се нарича e-POWER и за първи път се появи на хечбека Nissan Note и на минивана Serena. Там двигателят с вътрешно горене е с обем 1.2 литра, но за новите X-Trail и Outlander се очаква той да е с по-голям обем. Агрегатът ще захранва с електричество електромотори, които ще са монтирани на предната и на задната оси.
Японската разработка предвижда и разпределение на момента, както между предната и задна ос, така и между левите и десни колела. Изданието твърди още, че кросоувърите ще имат и стандартни варианти с предно или с 4х4 предаване, а също така и плъгин хибридна версия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ааа
Коментиран от #9
11:25 03.09.2019
2 ТрабанТ
Коментиран от #27
11:34 03.09.2019
3 Гост
11:34 03.09.2019
4 Гост
Коментиран от #7
11:48 03.09.2019
5 Ненене
Коментиран от #24
11:48 03.09.2019
6 дедо Шишарко
11:58 03.09.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бай Тошо
13:08 03.09.2019
9 гост
До коментар #1 от "Ааа":
Да, и при Нисан Ноут съществува на пазара от 3г., колата харчи 2.5л бензин реално в смесен режим на употреба, но се предлага само за Япония и няма никакъв експорт. Използва електромотори и батерия от старите Лийф и така е много евтина, защото ползва също така базов бензинов агрегат. Сега ако сложат 1.6л атмосферка за х-трейл и да харчи 3-4л реално на цена от 20-22х.евро би било много добро попадение.Коментиран от #10
13:36 03.09.2019
10 Гацо Бацов
До коментар #9 от "гост":
Ъхъ... Аз ще ѝ сложа и газова уредба.13:43 03.09.2019
11 Boxer 3.0
Коментиран от #22
13:44 03.09.2019
12 xdm
Коментиран от #28
14:29 03.09.2019
13 ЗнаеЩ
16:24 03.09.2019
14 бай брадър
17:15 03.09.2019
15 Гошо
18:42 03.09.2019
16 Opsss
Коментиран от #17
18:45 03.09.2019
17 111
До коментар #16 от "Opsss":
Мнооого адекватен коментар.19:36 03.09.2019
18 Ами
21:02 03.09.2019
19 Майор Костов
Ако се накачат още една - две брънки и КПДто ще е уникално. Уникално ниско, разбира се.
21:41 03.09.2019
20 Hertz
00:14 04.09.2019
21 Добре нека видим резултата
01:00 04.09.2019
22 Сандокан
До коментар #11 от "Boxer 3.0":
Защото тогава няма да е новина и ще стане ясно, че всъщност описват хибрид с конфигурация която не е чак такава новост.07:50 04.09.2019
23 fermera
08:36 04.09.2019
24 гост
До коментар #5 от "Ненене":
Ами не е глупост. Първо има буферна батерия, която се зарежда от двигателя, мисля че при ноут беше 12кв., така двигателят работи в оптимални обороти и само когато е необходим. Работи например на 1500-2000 оборота, няма натоварване от ускорение, няма неправилна предавка, няма максимални обороти, няма форсиране при студен двигател, нищо. От друга страна електрическия мотор рекуперира и има много въртящ момент от ниски скорости, сравнимо с голям двигател например, но без големия разход на гориво. Използват се остарелите технологии, така няма разход за развойна дейност, само сглобка и напасване. Един атмосферен двигател с подобна експлоатация може да кара спокойно по 30х.км без никакво обслужване.08:45 04.09.2019
25 незнайко
15:34 04.09.2019
26 Дедо Миал
21:34 04.09.2019
27 Генчо
До коментар #2 от "ТрабанТ":
Измисли ти ве гений10:19 05.09.2019
28 xaxaxax
До коментар #12 от "xdm":
най-готиния коментар досега11:02 05.09.2019
29 олеееееееее
13:15 06.09.2019