Last news in Fakti

3 Септември, 2019 14:16 8 306 37

Ето ги всички версии на руския Rolls Royce

  • aurus-
  • senat
Ето ги всички версии на руския Rolls Royce - 1

Гражданските версии на Aurus Senat, които ще се продават свободно на пазарите в Русия и още няколко места по света, ще са четири на брой. Това съобщиха от НАМИ, като заявиха, че вече са получили типово одобрение от съответните органи. Съгласно документите, моделът ще бъде достъпен не само в 4х4 вариант, а ще има и модификации само със задно предаване. Лимузината пък ще се предлага само в брониран вариант.

Четирите модификации на Aurus Senat ще са: моно- и пълноприводен седан, бронирани седан и лимузина. Дължината на седана Senat S600 е 5 630 мм, на лимузината L700 - 6 630 мм. Най-лекият вариант - седан със задно тежи 2 585 килограма, а бронираната лимузина - над 6.5 тона. Всички версии са снабдени с хибриден силов тракт, включващ 4.4-литров V8, електромотор и деветстепенен автомат.

Мощността на ДВГ е 598 к.с., а на електромотора - 38 коня. Батерията е с капацитет 16 ампер часа. Към момента гражданските версии ще се произвеждат в завода на НАМИ, като годишното производство ще е едва 150 екземпляра. От 2021 година с производството на Aurus ще се заеме завода Ford Sollers и годишно произвежданите бройки ще нараснат на над 5 000. Базовата цена на гражданския Aurus Senat е 18 млн рубли - сума, равняваща се приблизително на 245 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ицо

    21 16 Отговор
    Машинката е уникална, все пак е правена от порше, но цената е доста по-висока от необходимото.

    Коментиран от #5, #7, #16

  • 2 АУдРИС

    19 33 Отговор
    Не е истина ,не е истина ,не е истина !!! Край !!! Западното авомобилистроене умрЕ !!! Всички са във фалит - щото нЕма как да се конкурират с руснаците !!! Това - Бентли ,Ролс Ройс ,Майбах ,Линкълн и пр. - спряха производство !!! Само Ау(д)рис артиса !!! Да живее СССР-то !!!

    Коментиран от #3, #17

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 хъммм

    20 14 Отговор
    Хъммм ,от горната информция ,стигаме до извода ,че рубличката пак е поевтиняла и сега едно доларче върви по 74 (+-) рублички. Що така ?!

    Коментиран от #6

  • 5 Цената е за хора дето неска

    18 10 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    Правят поне милион евро за джоба не е за ганю дето продал на баба нивите и кандидатства у мого 😂😂😂

    Коментиран от #37

  • 6 хъммм

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "хъммм":

    Пардон - исках да кажа едно ЕВРО.
  • 7 Random

    14 10 Отговор

    До коментар #1 от "Ицо":

    Само 8-цил.двигател е правен от порше, другото си е руско
  • 8 Павка Корчагин

    16 18 Отговор
    Голям смях колхозниците лагерна количка не могат да направят на Ролс Ройс скачат, не това не е истина

    Коментиран от #20

  • 9 Ту154

    14 17 Отговор
    Гасят ли го на бензиностанцията?Защото на времето волгите ги гасяхме,че не можехме да им напълним резервоарите.

    Коментиран от #11, #12

  • 10 Иванчо

    15 12 Отговор
    Братушките, понеже не могат да измислят нещо ново и собствено, затова пак окрадоха прогнилия Запад. :D
  • 11 За разлика

    19 5 Отговор

    До коментар #9 от "Ту154":

    от теб съм карал "Волга" и определено беше много приятно за времето си.

    Коментиран от #18

  • 12 Random

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "Ту154":

    Бъркаш волга и варшава, но и двете не горят много
  • 13 Иван

    14 8 Отговор
    Самото заглавие е комично,Руския Ролс Ройс,все едно ФЕКАЛНАТА ТОРТА!Пълно безумие!Поредния ЗИЛ-РЕПЛИКА на някоя световна марка,която се произвежда основно за държавния апарат,никой нормален човек не би купил реплика на цената на реалана лимозина,техните приятели от Китай за тези пари предлагат три реплики на Ролс на куп и една на Джи класа за разкош;)
  • 14 Терапи?

    11 9 Отговор
    Руския клозет.Ще успее колкото и йотафон успя и руските мотори ИЖ успяха и тн.Руснака масов продукт а и никакъв продукт не може да сдела.Според мен и оръжията им са същите клозети.
  • 15 соросоид безделник

    16 6 Отговор
    Супер кола за обикновения трудов гражданин в Русия. Има и голям багажник за картошките от дачата.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Човека

    6 5 Отговор

    До коментар #2 от "АУдРИС":

    Бе искаш да кажеш нещо, ма не мое ти се разбере. Та по добре недей.
  • 18 руснака е цял живот на копи пейст

    11 10 Отговор

    До коментар #11 от "За разлика":

    Дори и Волгата е копие на Ford mainline.

    Коментиран от #22

  • 19 руснака е цял живот копи пейст

    9 9 Отговор

    До коментар #16 от "соросоид дебил":

    Единственото нещо руско в тоя клозет е тъпото име измислено от руснаците !

    Коментиран от #24

  • 20 фики

    8 4 Отговор

    До коментар #8 от "Павка Корчагин":

    А кат гледам в БОКОВИСТАН - правиме само премиум марки .
  • 21 Ту154

    7 1 Отговор
    Това за бензиностанцията беше закачка.Вярно гориха много,но такива бяха колите в онова време.Иначе возията им беше невероятна,особено волгата с еленчето.Както се казва минало-бешало.
  • 22 Random

    8 6 Отговор

    До коментар #18 от "руснака е цял живот на копи пейст":

    Копие само на външен вид. Окачване, купе, шаси, двигател, скорости, интериор са си руски.

    Коментиран от #23, #26

  • 23 асдадса

    4 4 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    То оставаше и това да е копирано...Друг е факта ,че няма да могат да го копират ,понеже нямат познанията.

    Коментиран от #25

  • 24 Random

    10 8 Отговор

    До коментар #19 от "руснака е цял живот копи пейст":

    Двигател и трансмисия - КАТЕ, Стъкла, дисплей и антена- AGC Glass Russia, Джанти - КиК, Гуми - НТЦ Кама, "Русская кожа" (тапицерии), Белебеевский завод "Автонормаль" (пружини), "Автокомпонент" (брони, корпуси на въздушни филтри, резервоар и странични огледала), "Красноярский металлургический завод" (части за шасито и носачи), "Стандартпласт" (шумо- и виброизолация), "Металлопродукция" (подкалникови кори) и др.
  • 25 Random

    6 9 Отговор

    До коментар #23 от "асдадса":

    Какви познания нямат? Всичките им двигатели и трансмисии са проектирани особено грамотно, това което им куца са сплавите и обработката, от там и повредите.

    Коментиран от #30

  • 26 Random

    7 10 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Тия които цъкат минуси да вземат да предоставят доказателства че моята теза не е вярна, а не като мишки само да цъкат.

    Коментиран от #27

  • 27 Гостс

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Random":

    Ти караш ли руски “шедьовър” или някоя западна “скапана” кола?

    Коментиран от #28

  • 28 Random

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Гостс":

    Можеш ли да ми посочиш къде съм казал че руските коли са шедьоври или западните скапани?

    Коментиран от #29

  • 29 асдадса

    3 4 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Това ти го разбираме и от коментарите.Отявен русофил си и това си личи от километри.Всичко руско за теб е шедъовър,а западното е втора ръка,нищо ,че руснаците вече един век освен самовар друго немогат да направят.

    Коментиран от #31, #35

  • 30 Име

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Random":

    Абе не знам къде видя проблем със сплавите им. Колко камиони 4х4 и джипове имат, които и до ден днешен се експлоатират в сурови условия без проблем. Вярно, шумни са, но основно заради липсата на шумоизолация по купето. Ако ги пуснат с други сплави или сечение на зъбите, сигурно може да ги направят по-незшумни, ама няма и да са така устойчиви. А двата трола, дето пишат с 6 ника не им обръщай внимание, те и пирон не могат да забият, ама дават оценка на руското автомобилостроене.

    Коментиран от #32, #34

  • 31 Random

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "асдадса":

    Какво ми разбираш от коментарите? Що си въобразяваш и съчиняваш? Това което аз казвам е че руските коли са по-добри отколкото ги представяте, но нито един път не съм казал че са шедьовър. Смотани са само рено и американските с двигатели с един разпред. вал. Немското и японското(а също и пежо) са си много добре. НЕ СИ СЪЧИНЯВАЙ
  • 32 Random

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "Име":

    То си се знае - алуминиевите им детайли (глави, блокове) самите руснаци ги имат за произведени от кашкавал, обработката им е под всякаква критика. Ето и едно видео - https://youtu.be/NH42XW5U9ls (в едно друго се виждаше как мотовилките на един ладов двигател бяха криви- отворът за палеца се разминаваше между 4-те и си личеше че е пробит накриво)
  • 33 бай Кольо

    2 0 Отговор
    Най големият смях е че тия плюващите никога няма да имат кола даже 1000 пъти по-смотана от обсъжданата ..... някое гнило гюбре най много ... :) :) :)
  • 34 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Име":

    Прав си,хората си правят коли за тяхните условия и хич не им пука за тия инДжинери тук дето само плюят а не могат на лагерна количка да гресират лагерите 👍
  • 35 Хайл

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "асдадса":

    Ти самовар можеш ли да запалиш,не питам да направиш защото ще си пречукаш пръстите
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Призрак

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Цената е за хора дето неска":

    Ганьо продава ниви и живее добре. Ти гниди от косата си ли продаваш за хляб, че да изкараш.