7 Септември, 2019 10:26 25 708 113

Мъск се заяде с Porsche

  • tesla-
  • porsche-
  • model s-
  • taycan-
  • илон мъск

Ден след официалната премиера на Porsche Taycan Илон Мъск започна словесна война с немската марка. Първият ѝ електромобил дебютира във версиите Turbo и Turbo S и макар че в конструкцията им няма никакви турбокомпресори, германците са решили да запазят традиционните обозначения, което се оказа достатъчен повод шефът на Tesla да ги вземе за мезе.

"Абе, Porsche, думата "турбо" не значи каквото си мислите", написа Мъск в Twitter. Малко по-късно милиардерът пусна нова публикация, с която обявява, че Tesla Model S ще се пробва на "Нюрбургринг" следващата седмица. Новината явно също е адресирана към Porsche, чийто предсериен Taycan постави рекорд на електромобили с четири врати на Северната дъга с време 7 мин. и 42 сек.

Заяжданията на Мъск все още не са получили официален отговор от Porsche. В коментарите под туитовете му обаче някои потребители напомнят, че в Tesla явно не разбират какво означава думата "автопилот".

Porsche Taycan има два електромотора на всяка от осите. Версията Turbo развива 680 к.с. и 850 Нм, а Turbo S - 761 коня и 1 050 Нм. Немският електромобил обаче отстъпва до динамика на Model S, чиято най-бърза модификация ускорява от 0 до 100 за 2.6 сек. срещу 2.8 за Taycan. Макар и само с 1 км/ч максималната скорост на "тѐслата" също е по-висока - 261 срещу 260 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ввв

    53 103 Отговор
    Тесла са като Русия-ще ще ще ще...абе наркоманска и пияндурска работа,какво да очакваш...

    Коментиран от #84

  • 2 Коментар📝

    106 56 Отговор
    Все ОЩЕ ТЕСЛАТА НЕ Е В ПОЗИЦИЯ ДА СЕ ЗАЯЖДА С ПОРШЕ.ВСИЧКИ ВИДЯХМЕ ТЕСЛА НА Нюрбургринг Паднаха и Батерийте.ЗА НАПРАВАТА НА ЕДНА ТЕСЛА СЕ ИЗРАДХОДВА ×3 ЗЕМНИЯТ РЕСУРС ОТКОЛКОТО ЗА НАПРАВАТА И И ИЗМИНАВАНЕТО На 300 000км. На ЕДИН ДИЗЕЛ
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Накъде върви Порше

    68 11 Отговор
    Харесва ми ел. Поршето,но тези обозначения Турбо са доста странни.Някак си не отива на марка произвеждаща GT2RS ,да лепне такъв надпис,символ на Porsche,на електричка.

    Коментиран от #18

  • 5 Steks

    64 49 Отговор
    Нямало отговор от Порше ми естествено какво ще се занимават от ПОРШЕ с тези измислени подпалващи се тесли , чукове , вар ,бетон и секви такива тая гбусна янка не разбра ли че 3те минути слава му отминаха накрая пак ще са 100 годишните най отгоре
  • 6 гост

    68 145 Отговор
    Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Илон е велик, Порше са смешници, Тесла ще им натрие носа на Ринга, ако ще да си кръстят кошницата и Twin Turbo, ha ha ha

    Коментиран от #9, #13, #16, #78, #79, #93

  • 7 Фил Колинс

    20 12 Отговор
    Трябва да се печели внимание
  • 8 Въх

    39 36 Отговор
    Освен да злобее какво друго му остава когато конкуренцията му диша яко във врата.
  • 9 Рагнар

    92 23 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ти искаш,да живееш в Норвегия,искаш да караш Тесла,ноо дори и по писането ти личи,че няма да се случи никога!
  • 10 Христо

    48 34 Отговор
    Тоо палячо вече си търси внимание. Хорицата взеха да усещат, че консервите му са келяви и изкуствено се тръбеше, че били номер едно... Тръгнал на порше да се дръвчи 😁

    Коментиран от #11

  • 11 TSLA BG

    32 28 Отговор

    До коментар #10 от "Христо":

    Тесла, ще е под 8 минути на Ринга с близко време до Порше! А за продажбите си има статистики за август Тесла Модел 3 е на трето място по продажби от всички марки в Англия. Има статистики, провери преди да пишеш колко се продават.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Костя Копейкин

    61 18 Отговор
    Ние разработваме трифазна лада,ще има пробег 2000 км,следващата ще е с по голям багажник и ще събира по голяма макара и жицата ще е по тънка, тя ще е с пробег 2200 км,ускоряването ще зависи от това колко бързо ще развива макарата пасажера.

    Коментиран от #81

  • 15 Вече минаха няколко години

    32 20 Отговор
    от бума на електриките. Идва време да се вади от джоба по 10 000 долара за нови батерии. Тогава колите масово ще се разпродават за без пари. Не е приятно да извадиш толкова пари накуп дори в Америка.

    Коментиран от #33, #39

  • 16 Еблю

    19 21 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Факти, проверете го този от Норвегия ли пише? Ако не, го трийте! Навсякъде започна да се пише, май е манипилативно а?

    Коментиран от #19, #55, #69

  • 17 Малииииии

    38 29 Отговор
    Незнам но Порше имат бая опит в автомобилостроенето а това "Турбо" където го слагат дори и да няма турбини винаги ще се използва за по силните версии , а и все пак за подсилена версия винаги може да се слага думата турбо . Тесла имат мнооого да учат от Порше

    Коментиран от #20

  • 18 Некакъв

    38 21 Отговор

    До коментар #4 от "Накъде върви Порше":

    То по принцип отдавна вече не е порше. Порше фалира отдавна. Само знака е порше, другото е фолксваген или е под диктовката на фолксваген.

    Коментиран от #47

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Нееее

    28 9 Отговор

    До коментар #17 от "Малииииии":

    Порше са добри за коли, но прочетох че много хора са си дръпнали резервациите след откриването, когато са разбрали за цената и спецификациите на колата. Явно не им е харесала цената на доста сходните характеристики като на Модел С Равен.
  • 21 Дъ Клаш

    44 4 Отговор
    Цената на батериите ще пада.В началото и мобифона беше достъпен само за мутри а сега всеки тиинейдж дришняр е със смартфон.

    Коментиран от #23

  • 22 jdm

    13 7 Отговор
    Прав е човека.
  • 23 Driving pleasure

    18 20 Отговор

    До коментар #21 от "Дъ Клаш":

    Цената на батериите я чакаме да пада вече не знам коя година, а през това време даже от тесла казаха, че суровините са проблем заащото поради увеличеното производство има липса и цените им нарастват... а сегашното производство не е дори и на 1/10 от това което уж трябва да стигне след няколко години - центе на батериите ще си останат на тия нива поне още 10 год докато не се открие някаква нова технология - с настоящата евтини електрички няма да има!

    Коментиран от #26, #29

  • 24 Driving pleasure

    23 27 Отговор
    Единственото, което друсания африканец може да направи е да пуска Туитчета и да се надява, че олигофренясалите му сектанти ще захапят :)

    Коментиран от #83

  • 25 гост

    27 23 Отговор
    Е-трон и Тайкан с всеки изминал ден се доказват като ужасяващи провали на ВАГ !!! Очакваме до няколко дни и премиерата на прословутия електрически Фолксваген , дето след три години реклама едвам е събрал поръчки колкото Тесла продава на МЕСЕЦ само в Европа , за да бъде ясен тоталния провал на ВАГ в електрическата ера !! А за "турбо" Тайкана няма нужда от коментар , той се закопава сам !!! Вчера вече официално смениха данните за пробега в сайта в САЩ на 250 мили , хахаххахахах !!!

    Коментиран от #28

  • 26 гост

    20 9 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Πpeз пъpвитe тpи мeceцa нa 2019 г. пpoдaжбитe нa eлeĸтpoмoбили в Kитaй pacтe c oĸoлo 90% cпpямo гoдинa пo-paнo. И мaĸap тoвa дa звyчи впeчaтлявaщo, e нaпoлoвинa oт pъcтът, зaпиcaн пpeз мeждy 2017 и 2018 г., пo дaнни нa ВlооmbеrgNЕF. Πpeди няĸoлĸo гoдини бyмът в тъpceнeтo нa нaй-вaжният мeтaл зa пpoизвoдcтвoтo нa eлeĸтpoмoбили изпpaти пeчaлбитe и aĸциитe нa ĸoмпaниитe, ĸoитo гo дoбивaт, cилнo нaгope. Toгaвa пoвeчeтo eĸcпepти пpoгнoзиpaxa, чe пpeз cлeдвaщитe гoдини ни oчaĸвa нeдocтиг нa cypoвинaтa нa пaзapa, a цeнитe щe пpoдължaт дa въpвят нaгope.

    Ho днec cитyaциятa изглeждa пo тoчнo oбpaтния нaчин - пaзapът e изпpaвeн пpeд пpeнacищaнe oт литий, a цeнитe пpoдължaвaт дa пaдaт.

    И тoвa нe e yчyдвaщo, тъй ĸaтo вce пoвeчe и пoвeчe ĸoмпaнии yвeличaвaт дoбивa cи в oчaĸвaнe нa eĸcпaнзиятa нa eлeĸтpичecĸитe ĸoли. Πpимep e нaй-гoлeмият дocтaвчиĸ нa мeтaлa Aвcтpaлия, ĸъдeтo имa шecт нoви мини зa дoбив нa литий. A тoвa oт cвoя cтpaнa e дoвeлo дo пpeнacищaнe нa пaзapa, пишe cпeциaлизиpaният caйт Тhе Drіvеn. Cпopeд изчиcлeния нa Вlооmbеrg цeнaтa нa лития ca пaднaли c 30% oт cвoя вpъx и пo oцeнĸaтa нa aнaлизaтopитe нeйнoтo paли нaдoлy щe пpoдължи.

    Ocнoвнa пpичинa зa тoвa щe бъдe oчaĸвaният pъcт oт 23% нa дoбивa в Aвcтpaлия в paмĸитe нa cлeдвaщитe двe гoдини. Cъщo тaĸa Чили, ĸoятo e втopият нaй-гoлям изнocитeл нa мeтaлa, плaниpa дa yдвoи дoбивa cи пpeз cлeдвaщитe чeтиpи гoдини. Хахаххах !!!

    Коментиран от #52

  • 27 Дъ Клаш

    21 5 Отговор
    Евтини електеички има и сега.Батериите по точно техните Суровини са много по разпространени.Просто досега всичко се развиваше в посока технологиите за копане на нефт.Но това ще се промени.А също така батериите ще се рециклират.Тепърва развитието предстои просто досега само нефтената индустрия се развиваше и виж до кви технологии стигнаха.
  • 28 Дъ Клаш

    27 9 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Гледах драг по carwow тва Е трон пада дори от Ягуара електрическия.Провала е тотален
  • 29 гост

    17 11 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Цените на батериите за електрически превозни средства падат, поради нарастващото търсене на електромобили и увеличаването на производствените обеми, сочи доклад на изследователската компания Digitimes Research, цитиран от TechNews.bg.

    Очаква се, че в периода от 2018 до 2022 г. цените на акумулаторните батерии за електрически превозни средства да намалят с 45,7% до кръгла стойност от 100 долара за киловатчас (kWh).

    През настоящата година в света ще бъдат продадени 3,08 милиона електрически превозни средства (EV), което е с 52,6% повече от 2018 г. В същото време Китай, Европа и Съединените щати ще заемат 78% от общите продажби.

    Тъй като акумулаторните батерии формират в момента 35-40% от крайната цена на електрическите коли, доставчиците са стремят да намалят цената им, като съкращават производствените разходи и увеличават енергийната им плътност.

    Китайската компания Contemporary Amperex Technology, най-големият световен производител на EV батерии, очаква през следващата година да увеличи енергийната плътност от настоящите 245 Wh/kg до 300 Wh/kg.

    Компанията ще постигне този резултат чрез увеличаване на съдържанието на никел в катодните материали до повече от 80%, при намаляване на съдържанието на кобалт и манган.
    17 . 07 . 2019 г. !!!!!! Икономист !!!!! Хахахаххахахха !!!

    Коментиран от #32

  • 30 Behemoth

    21 26 Отговор
    Ми всеки който има пари и иска Ел кола ще купи Поршето....и не само заради марката а заради германската изработка и качество...Мъск е новатор допринесе много но после идва германската инженерна мисъл и всичко си идва на мястото....

    Коментиран от #31, #74

  • 31 Behemoth

    12 12 Отговор

    До коментар #30 от "Behemoth":

    Ох как обичам да ма шляпат с патки през лицето.Ама то патката немска да е.
  • 32 Driving pleasure

    12 6 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Само че чилийците произвеждат основно литиев карбонат, който се използва в потребителската електроника, а за батериите се предпочита Литиев хидроксид а вече няколко инвеститора се отказаха да правят мощности за него

    И уекинко да напомня, че не точно лития е проблем - на лития проблема беше в добива, не в наличието, но има цял букет от менделеевата таблица в една батерия и някои са доста редки ;)

    Коментиран от #34

  • 33 гост

    23 14 Отговор

    До коментар #15 от "Вече минаха няколко години":

    Вече минаха по-точно 7 години от първите Тесла С и ВСИЧКИ продавани като втора употреба са с НАД 80% от капацитета си !!!! И никой никъде не е чул за смяна на батерии , особено пък масови !!! Ако искаш дори тук в мобилето има обяви за над 30 броя !! И доста са от 2013-2014 година !! Обади се на който си искаш от тях и го попитай за капацитета на батерията , пише го черно на бяло на дисплея !! Освен това даже да си заплес , от Тесла веднага щяха да те уведомят , ако има някакъв необичаен спад !!! Ако не , си заври простотиите дето слънце не огрява !! И да ти е приятно , хахаххах !!

    Коментиран от #35, #38

  • 34 гост

    13 6 Отговор

    До коментар #32 от "Driving pleasure":

    Ама естествено , къде са тръгнали тия невежи от ВlооmbеrgNЕF да спорят с " експерта" Driving pleasure и да му провалят "непогрешимите" прогнози , хахаххахахахха !!!
  • 35 Driving pleasure

    11 14 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Статистика
    Разходите по поддръжка на автомобила са $19 000 ($0.03 на км), като $12 200 от тях са периодична смяна на консумативите, прегледи и само €6 700 за ремонти.
    Батерията е СМЕНЕНА гаранционно ДВА пъти – на 310 000 км и 518 000 км.
    Задният МОТОР е бил СМЕНЕН веднъж гаранционно на 57 000 км. Вече около 580 000 км след смяната не се наблюдават никакви проблеми.

    На 310 хил и си тотал щета, 200 хил км по-късно отново си с тоталка, говори ми говори :) И не е единствения случай!
    Аре със здраве оставям те да зареждаш батериите аз отивам си бръмча щото не съм вързан за кабел ;)

    Коментиран от #36, #87

  • 36 гост

    11 10 Отговор

    До коментар #35 от "Driving pleasure":

    Ама как ще си вързан , та ти си си "избръмчал" отвсякъде , хахаххаха !!! Отдавна , хахаххах !!!
  • 37 Дъ Клаш

    20 8 Отговор
    Говоря ти хората вървят към електрификация на всичко.Дизеловите локомотиви го сменят дори с такива на водород.Бг обаче още на 560 сек се радват дето прави от 0-100 за 6 секунди днес всяко второ Клио рс го прави за същото време.Светът се развива българина Сашка Васева ресторант Мираж и Каналето са му в главата спрял е развитието си някъде около мачът с Франция на Парк де Пренс.
  • 38 И защо продават толкова много

    6 6 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    почти нови коли, ако са толкова читави?

    Коментиран от #40, #43

  • 39 гост

    6 10 Отговор

    До коментар #15 от "Вече минаха няколко години":

    Ааа и можеш да погледнеш за какви "без пари" се продават 5-6 годишни коли , дето петролки на тия години са по 10-15 000 ЛЕВА !! И имай в предвид , че тия Тесла от първите са купувани на 60-65 000 долара като нови !! И сега са пак толкова , ама в лева !! При положение , че новите са с 50% по-големи батерии и пробег и модела се сменя тая година !
  • 40 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #38 от "И защо продават толкова много":

    Ами защото за тях 5-6 годишна кола НЕ Е "почти нова" и защото новите са с много по-добри показатели и за пробег и за динамика !!! И въпреки това "старите" са над 50% от цената на нови !! Колко такива петролки знаеш ??? И пак повтарям , старите Тесла са купувани нови на 60-65 000 долара , а не на 100 000 като новите !!!
  • 41 Ивайло

    14 11 Отговор
    Тук някои "другаре" забравиха факта ,че понастоящем Германия е технологично джудже в сравнение със САЩ ! Ако мразите Америка намерете си друго поле за изява ,тук не вървите ! Я проверете с каква електроника и микроконтролери работят швабските автомобилни концерни !

    Коментиран от #46

  • 42 Earth

    12 9 Отговор
    Илън накрая ще хване на теслата дръжката

    Коментиран от #44

  • 43 гост

    12 10 Отговор

    До коментар #38 от "И защо продават толкова много":

    И какво точно разбираш под "толкова много почти нови коли" ??? За твое сведение до момента са продадени близо милион Тесла !!! И всички се движат с изключение на бракуваните след катастрофа !! А втора употреба се предлагат не повече от една десета от тях !! Това ли е "толкова много" ?? Май при петролките 80% от 5-6 годишните са на пазара за втора ръка !! Да не говорим на какви цени !!!
  • 44 гост

    6 10 Отговор

    До коментар #42 от "Earth":

    Е то ако ставаше със "заклинания" , вече да сте направили кръжок "заклинатели" на Тесла , хахахаххаха !! Ама засега като гледам "дръжката" я хващате вие , при това хлъзгава , ахахаххахха !!!
  • 45 Алфа Ромео

    14 5 Отговор
    Как може да напишат на електромобил Турбо, наистина е комично.

    Коментиран от #49

  • 46 Анонимен

    9 2 Отговор

    До коментар #41 от "Ивайло":

    С китайска, с каква? Както и САЩ. Както и всички производители глобално.

    Коментиран от #50

  • 47 Алфа Ромео

    8 5 Отговор

    До коментар #18 от "Некакъв":

    Донякъде си прав, Порше едва ли би направила грозната Панамера със четири врати или пък нелепо SUV със надпис Порше ако зависеше само от тях.
  • 48 R129

    6 8 Отговор
    от Порше беше по разумно (като личен любителски пример) да бяха използвали буквата "S" за по елития си модел , иначе думата " Турбо" е доста безсмисленна и нелогична поне на този етап при електрическите автомобили ....
    лично мен ме съмнява един естетично - цивилизован гений да се е обърнал със просташката дума на обръщение "АБЕ" и т.н. както е побългарена публикацията от автора .... отностно изказването че ще пробва новата си технология на Дяволската писта то от тези думи е повече от ясно че ще е нещо техически съвършенно и гениално, уникално велико постижение до момента, което вероятно няма да се надмине и след повече от 15 г. от сега както досега от '03 г. една Тесла е технически все още най- елитната та дори и в сравнение от един Таукан който ще се продава в бъдещето - утре ;) но какво ли знам аз един обикновен фен на едни стари е46 , е53 и др.просто мойто лично мнение ....
  • 49 дзвер

    12 4 Отговор

    До коментар #45 от "Алфа Ромео":

    Трябваше да напишат V12 ,5 клапана,за да може да е още по-стряскащо! А може да искат след това от клиентите пари за подръжка и смяна на турбото! На Турбо С,смяната на турбото ще е по-скъпа,защото е по-голямо!Даже и маслото на турбото може да сменят.
  • 50 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #46 от "Анонимен":

    Явно си мнооооого заблуден или просто се опитваш да заблуждаваш , мнооого мека казано ?? Я провери , ако можеш де , къде произвеждат такива като Intel , Micron Technology и т.н. Да не говорим , че даже тия дето произвеждат навън като AMD и Nvidia , произвеждат в ТАЙВАН , който е най-големия конкурент на Китай за такова производство и то произвеждат във фабрики 100% зависими от тях и то могат да бъдат преместени във всеки момент , ако е необходимо !!

    Коментиран от #58

  • 51 Techside

    21 5 Отговор
    Чета коментарите, гледам нагласата на българина към иновациите и технологиите, гледам общуването между нашенците - заяждания, обиди, и то за няма нищо. Уважаеми сънародници, искам да попитам като образован амбициозен младеж (96-ти набор): е, хора, как да остана в България? Колкото и да ми се иска да допринеса за НАШАТА държава и икономика, каква мотивация имам да остана тук? Нали хората от коментарите по-горе утре ще са ми колеги, утре ще сме екип. С такива нагласи, с такъв тип отношение между сънародници, колеги, приятели... Питам ви като хора с по-голям житейски опит от мен - кажете ми как да остана в България?

    Коментиран от #54, #61, #62, #97, #109

  • 52 Тисън

    10 6 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    И като се нароят електричките, токът ще поскъпне два пъти...
  • 53 Дъ Клаш

    5 11 Отговор
    Нищо няма да поскъпне не и в България тук електрички няма да дойдат а на Запад хората без доходи ще минат на метро влак и тн.Не всеки е длъжен да кара таралясник.Колата не е необходимост а лукс.
  • 54 фактолог

    9 3 Отговор

    До коментар #51 от "Techside":

    Човече. не е въпроса на агитация. Знай какво искаш и го следвай. Ако можеш го постигна тук. Защо да бягаш? Ако не можеш тук, защо да стоиш?

    Коментиран от #59

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 бегачка

    6 5 Отговор
    Излязло е ново видео на Тойота Супра,на драг срещу електрики.Очаквах по-добро представяне от Тойота.

    https://www.youtube.com/watch?v=2egdAJFjSkU

    Коментиран от #86

  • 57 мнение е друг ник на гост

    12 10 Отговор
    Аз също живея в Норвегия и имам Тесла. Тесла е много добра оферта защото продажната цена е по ниска от себестойността. Не е ли страхотно да караш яка кола на ниска цена, субсидирана от държавата и най-вече от зомбираните инвеститори които всяка година губят пари, вярвайки на лъжите на Илон. Ето затова се кефя на евтина кола със страхотни показатели и се кълна в Илон, защото няма по голям манипулатор от него
  • 58 Само цитирам

    3 3 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Защо лъжеш за китайците? “Според Гъри обаче няма място за съмнение, че Пекин е приел глобалната система за интелектуална собственост, има най-голямото патентно бюро на света и най-големия брой молби за патент в сравнение с която и да било друга страна.“
  • 59 Techside

    8 5 Отговор

    До коментар #54 от "фактолог":

    Ще ти кажа защо питам. Дори да мога да постигна добри доходи тук, как да стоя в такава среда? Предпочитам да имам по-високи разходи, но стандарта на живот и обкръжаващата ме среда да са по-добри. Питам, защото забелязвам тенденцията когато млади хора бягат, за да намерят по-доброто за себе си, българите да крещят срещу тях "ПРЕДАТЕЛИ!", "РОДООТСТЪПНИЦИ!" Ами когато отношението на всички е такова, когато българина все се мисли за най-хитър, най-компетентен, неговата дума е най-тежка, а останалите са "заблудени душици, ма'ни ги тия тъпаци дето нищо не разбират", а отношението към младите е "бе к'во ти разбира главата на тебе, още имаш жълто покрай устата бе, келеш". Когато българина не подлежи на превъзпитание, когато младите хора искат да бягат от такава среда, правилно ли е да ни наричат предатели? Това, че гледаш да изплуваш от блатото, докато отдолу се опитват да те завлекат с тях, предател ли те прави?

    Коментиран от #64, #71

  • 60 омъскаряване

    16 15 Отговор
    Когато Фердинанд Порше е направил първия електрически автомобил дрОгарчето Мъск е бил още в ергенските гащи на дядо си ! Порше правят коли, а "Свети" Илон Лаладжията таблети на колела, ай моля ви се ....!
  • 61 Каракуд

    16 5 Отговор

    До коментар #51 от "Techside":

    Пич, аз прекарах голяма част от живота си извън България. Не съжалявам за това. Не всички българи в чужбина са берачи на портокали и боровинки. Избери кариера така че да използваш интелекта с в държава където ще бъдеш оценен по достойнство и ще осигуриш нормално бъдеще на децата си, и да не ти пука какво ще те нарекат лузърите и хейтърите от територията. Тъй като темата e “Авто”, for the record, карам Порше 911. И последно, тези от които зависи бъдещето на БГ не искат хора като теб, защото мислиш, задаваш въпроси, търсиш логични, конструктивни решения и си потенциална заплаха за схемите, измамите, кражбите и далаверите. Good luck!

    Коментиран от #63

  • 62 От опит

    6 6 Отговор

    До коментар #51 от "Techside":

    Аз като по-голям ще ти отговоря. Ако наистина имаш акъл ще останеш в България и въпреки управниците ни ще успееш. Аз на 22 още не бях завършил следването си, но работих много и направих първия си дребен бизнес. После с много работа го развих и наех първия си работник. Ако си наистина умен ще успееш и ти след време да създадеш работни места и ще се опиташ да плащаш нормални заплати. Ако си глупав, но не си мързелив се хвани като сервитьор в някое оборотно софийско заведение. Ако хващаш натоварени смени ще поработваш доста, но ще си тръгваш с над 100 лева бакшиш плюс над 50 лева надник.

    Коментиран от #65

  • 63 Знаещ

    10 4 Отговор

    До коментар #61 от "Каракуд":

    Лошото е, че Европа с бързи темпове се маймунизира. А освен това се джендаризира. Мъчно ми е в какво се превръщат страхотни европейски градове.
  • 64 Хаджи Генчо

    3 3 Отговор

    До коментар #59 от "Techside":

    Объркана душа си,брат!Ще мине време,но трябва да намериш себе си.Било тук,било там.
  • 65 Techside

    8 3 Отговор

    До коментар #62 от "От опит":

    Имам техническо образование и опит. Насочил съм се към интелектуалния труд. Но не ми се иска изобщо да остана в България, дори да мога да успея и тук. Дори да създам бизнес тук. Предпочитам ако имам шанс да създам бизнес, той да бъде в Западна Европа. Тук просто институции, здравеопазване, образование, администрация, работна среда и самите хора ме карат да напусна. Дори личния бизнес бива мачкан веднъж от държавата, и втори път нелегално от страна на другите частници. Не, че не можеш да създадеш бизнес - можеш, и още как. Просто трябва да се бориш срещу всичко това, т.е. не вярвам да ме оцени някой тук, било то като служител или работодател. Даже вярвам, че ако покажа знания, умения и опит, по-скоро могат да ме приемат като заплаха, дори ако нямам лоши намерения към никого, и затова да се опитват да ме експлоатират и саботират. Та дори родителите ми са съгласни ако успея да уредя себе си в чужбина, да уредя и тях там, и те да напуснат. Така че когато дори семейството ми не ме задържа тук, какво да търся? Казвам го с най-добри намерения :)

    Коментиран от #72, #77

  • 66 Лоша новина

    5 3 Отговор
    От Нюрбургринг са отговорили, че пистата е резервирана за целия сезон и не могат да я освободят! Най-вероятно няма да могат да тестват тази седмица или месец!

    Коментиран от #67

  • 67 Коя

    8 8 Отговор

    До коментар #66 от "Лоша новина":

    световна писта ще допусне скапаните "Тесла"? Това е срам и резил, а и при самозапалването повреждат настилката.

    Коментиран от #68

  • 68 Лоша новина

    5 5 Отговор

    До коментар #67 от "Коя":

    Да,това е вярно за пожарите,затова вече ще спират коли с ДВГ,защото много се палят и развалят асфалта!

    Коментиран от #70

  • 69 Като гледам,

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Еблю":

    най-вероятно е от Столипиново, те понякога ходят да просят в скандинавските страни.
  • 70 друго е

    7 6 Отговор

    До коментар #68 от "Лоша новина":

    Възможно е да ги е страх,да не стане Тесла да изпревари! Какво ли ще стане с продажбите на Порше тогава? Вероятно Порше са резервирали пистата за винаги,така че Тесла да не влиза вътре,че загубите ще са големи.

    Коментиран от #96

  • 71 Като толкова

    9 8 Отговор

    До коментар #59 от "Techside":

    не ти харесва тук, хайде, довиждане! Не хора, като теб могат да са мотора към добруването на Родината. Мрънкачи без покрие колкото искаш.

    Коментиран от #82

  • 72 Гола вода

    6 5 Отговор

    До коментар #65 от "Techside":

    това си, с други думи - лаладжия.
  • 73 Метгонтан

    6 10 Отговор
    Kъде ти IMъск ще се сравнява с Порше ??? ОК той започна пръв , но когато Порше вземат нещата в свои ръце го правят веднъж и ултра сполучливо . Така че Илонка вместо да се заяжда с Порше и турбото им , първо да погледне себе си - крадено име , и присвояване на слава с маркетингов ход от Н.Тесла , както и технология на Балканкар с тъч скриийн телевизор вътре аааааанд датс ит . Наблюдавайте как след първия сериен модел на Порше , следващите модели ще са Микеланджело в тоя бранш ....само седи и гледай
  • 74 селянин 1

    8 6 Отговор

    До коментар #30 от "Behemoth":

    Да,ама не..друго е когато си,,пионер,,в електричките,вече над 10 год..а вагените..има нема една год.почнаа да праат,,щепсели,,ще духат супата на тесла,па дако са със,,турбо,,
  • 75 Ново име

    11 1 Отговор
    Тайкан, ще се продава у нас с обозначението 3.0 ТДИ, защото при нас това е най-вървежното!

    Коментиран от #113

  • 76 Немец

    8 2 Отговор
    И все пак това не е пълната цена! Доплаща се за всичко, стъклен таван 1380 Евро, камера за задно виждане 590 Евро, кабела за зареждане 930 Евро, круиз контрол също се плаща, абсолютно всичко. Неща които са в цената на Тесла!
  • 77 0000

    7 3 Отговор

    До коментар #65 от "Techside":

    За съжаление тези думи ги чувам напоследък и от други млади хора,които мога да кажа,че наистина имат потенциал.например аз се боря вече 20 години да оцелея в тази сбъркана държава ,бях и голям оптимист за бъдещето,но напоследък се замислям дали и аз да не хвърля кърпата и да хвана самолета.
  • 78 ТИ СИ ТЪПАНАР КОМПЛЕКСАРЧЕ

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    ПОВЯРВАЛ СИ СИ..ТИ ТЕСЛА СИГУРНО НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е..НО КАЗВАШ ЧЕ СИ ИМАЛ..ИМАШ СИГУРНО СНИМКА НА НЯКОЙ ДЪРВОДЕЛЕЦ КОЙТО ДЯЛА С ТЕСЛА НЯКОЕ ДЪРВО КАТО ТЕБ..
  • 79 Няма място за сравнение

    4 5 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Ако искаш живей на луната и карай тесла, на земята Порше са ненадминати !
  • 80 Дръндар

    4 2 Отговор
    До 5 STEKS ! Само като пишеш "гнусна янка" и всички разбират що за екземпляр си ! На такива като тебе не си струва да се отговори ,но с удоволствие бих ти извил врата ,нещастен крокодил !
  • 81 black mamba

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Костя Копейкин":

    жицата ще я вадят от където си се пръкнал и ти - от опушения ауспух на нещото, което те е изтърсило на този свят
  • 82 Ko kaza

    7 3 Отговор

    До коментар #71 от "Като толкова":

    Гледам, злобата и елементарното мислене са завладели голяма част от българите. Ами, ей затова бяга момчето - за да е далеч от такива като теб...
  • 83 TSLA

    4 3 Отговор

    До коментар #24 от "Driving pleasure":

    Когато някой повтаря едни и същи приказки до безконечие, почвам да си мисля, че пуши трева :D

    Кадърът се казва: Кое ще избереш?
    https://pasteboard.co/Iwmk1zg.jpg

    Моята учителка по математика ми казваше, че за разлика от есетата и съчиненията, цифрите не лъжат и точно затова математиката е точна наука :)
  • 84 незнайко

    8 4 Отговор

    До коментар #1 от "Ввв":

    Когато Форд е пуснал серийно моделите си е бил първи. Сега е същото с Тесла, те бяха първи ! Каквото и да правят големите фирми е ясно, че половината от това което правят е крадено от Тесла !!!
  • 85 И все пак

    1 4 Отговор
    Електричките са неприложими ако нямаш личен гараж. А това е така за по-голямата част от хората.

    По темата: Порше навлизат на пазар и то със съвсем добър поне ма хартия модел. Да надценени са, но това е нормално за марката.
  • 86 ход на буталото, чип и дросел

    8 3 Отговор

    До коментар #56 от "бегачка":

    Едно видео, в което една коя кола би останалите по всички показатели: спирачен път, летящ старт и от място. Тука са алабализми на хора, които не са били свидетели на драговете на Божурище, където единствената нова кола, даваща 11-ки, беше новото 997 turbo. Десетки даваше само хипернаточения Скайлайн с тунинг няколко стотин бона, който идваше със сликове и на репатрак. Днес такива времена дават Модел 3 и S... идваш на собствен ход, сваляш внуците и тъщата и биеш една десетка за здраве... добре дошли в 21 век.
  • 87 Boxer 3.0

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Driving pleasure":

    Поздрави! По принцип харесвам дискусиите, които предизвикваш и за много неща.си бил прав. Още поне 10-15г. ще се срещаме по бензиностанциите ;)
    В случая, обаче, цитираш такива километри , които са недостижими за поне половината съвременни, даунсайзнати ДВГта. Сигурно до края на живота ми няма да навъртя толкова километри, така че ако е такова качеството на задвижването на Тесла, мен ме устройва;)
  • 88 Techside

    7 3 Отговор
    Ето заради хора като тези с коментари 71 и 72 говоря. Държа се културно (за разлика от много мои връстници) и въпреки това веднага се намери кой да се заяжда - "хайде махай се"... В една нормална държава по-опитните колеги уважават по-младите така, както по-младите уважават тях. Взаимно. Също така, гледат да научат любознателните и да им предадат опит. А тук, без дори да ме познават, веднага единият ме нарече "мрънкач без покритие, който не бил мотора към добруването на родината ни", а другия "гола вода, лаладжия" и т.н. Забележете, че и двамата окачествяват анонимен човек, просто защото не са съгласни с мнението му. Въпреки това, аз продължавам да ги уважавам като по-големи от мен. Просто не знам кое е по-лошото - техните коментари или положителният рейтинг към тях... Ами утре това ще са хората които ме обкръжават - на работа, в автобуса, в парка, на улицата. За какво бъдеще се бори нация, чиято маса се държи така със следващите си поколения? България, че няма да се оправи, няма. С всяка следваща година само се затвърждава безизходицата ни. Само се питам едно - ние ли сме виновни за това, че бягаме, ние ли сме "родоотстъпниците"... Или тези които ни накараха да се чувстваме чужди и обезценени в собствената ни държава? С уважение, един маловажен младеж.

    Коментиран от #90, #107

  • 89 Кутригур

    0 1 Отговор
    ... "и после се намеси германската инженерна мисъл"!?... Хехеее
  • 90 От селото

    7 3 Отговор

    До коментар #88 от "Techside":

    Пич, събирай багажа и се изнасяй!!! За нормален човек в Бг става все по-трудно да намери читава среда /РАБОТОДАТЕЛ, КОЛЕГИ, ОТНОШЕНИЕ И ЗАПЛАЩАНЕ /на всяка врата на която почукаш започват да те гледат подозрително и всеки гледа как да ти свали гащите и да те опъне/с извинение /. Това не важи естествено ако имаш брат или сестра депутат /от управляващата партия, разбира се /. При нас за съжаление положението няма да се оправи никога докато съществува тая шуробаджанащина. Сам виждаш по тея форуми за кво идва реч-злоба, заяждане, некви дребнави истории... Аз живея в Швеция, имам нормална работа, перфектно отношение от работодател и доста добра социална политика на държавата. Но все пак крайният избор си е лично твой, да останеш или да напуснеш, млад си и живота е пред теб, така да се каже.... Аз моя съм го направил и не съжалявам за нищо. Жив и здрав 👍👍👍
  • 91 Каракуд

    3 0 Отговор
    Едва ли бих превел "Um @Porsche" като "Абе Порше".
  • 92 гощо

    2 3 Отговор
    В тубата има клип на едно порше Панамера турбо хибрид което се изгаври с едно AMG и едно М-BMW.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Porche

    1 5 Отговор
    Порше си е Порше, още когато са правили автомобили Мъск е бил в на баща му ташаците. Естествено че Порше ще е по-скъпо от американския ръждилник, качеството на немските премиум автомобили няма нищо общо с пластмасовата тесличка! Мъск насира отвсякъде, като е толкова отворен нека го видим да направи срещу немците двигател с вътрешно горене, ще е пълен леш телата. Аре чао дерзайте индянци.

    Коментиран от #98

  • 95 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #93 от "луд":

    Точно такива интелектуалци като теб ме накараха да отида в Норвегия. Тук всеки ме приема нормално и културно, докато в Перник ме обиждаха, псуваха и дори на няколко пъти са ме били заради алтернативната ми сексуална ориентация. Не е случайно че България е на последно място в Европа по почти всички показатели с изключение на смъртност, корупция, несвободна преса, алкохолизъм и жертви на автомобилни катастрофи

    Коментиран от #99

  • 96 333

    2 2 Отговор

    До коментар #70 от "друго е":

    Виждали сме Тесла на Нюрбургринг. Първо да изпреварят Фокус RS, Порше им е твърде висока топка.
  • 97 Ергюн Алди

    2 1 Отговор

    До коментар #51 от "Techside":

    Наври си един х.й в ануса и ела в Турция.
  • 98 Неграмотник

    3 0 Отговор

    До коментар #94 от "Porche":

    Ти първо се научи, как се пише Порше на английски и тогава давай акъл! Порче!
  • 99 луд

    6 1 Отговор

    До коментар #95 от "гост":

    Замислял ли си се защо нормалните хора проявяват това "обидно" за теб поведение. Замисли се , може да откриеш вината в себе си. Агресивното налагане на мнение, сексуалност и поведение , дразнят нормалните хора. Не за пръв път дразниш хората (тук) с мантрите на хитреца Мъск. Интелигентните хора могат и сами да си съставят мнение за продукта Тесла и в повечето случаи то е отрицателно. Ти обаче със своята зомбираност не пишеш нищо полезно , освен папагалско повтаряни рекламни слогани на един умен (хитър) бизнесмен. Това предизвиква съответната реакция дори и от интелигентни хора, както се изразяваш. Типично за сексуалната ти ориентация, накрая се изказваш и репресиран. Да и аз съм от Перник и не ходя да бия джендъри (разбирай българското значение) заради сексуалноста им, бия ги когато посегнат на семейството ми (физически или вербално).

    Коментиран от #100, #101

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 12345

    1 3 Отговор
    Илончо вече усеща засилващата се конкуренция и започва да нервничи. Докато беше абсолютен монополист беше лесно, но вече не е така. Водещите марки започнаха да вадят прилични модели и от ден на ден Илончо ще става все по-нервен.
  • 103 Добри новини

    2 2 Отговор
    Тесла,ще бъде на Нюрбугринг,успели са да резервират! Състезание ще има. Ще бъде интересно.

    Коментиран от #106

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #104 от "луд":

    Измъкнах се от Перник, живея в Норвегия и имам Тесла. Опитвам се да водя нормален диалог, но явно за някои не е лесно да преглътнат фактите. Тесла са с най добри данни, предлагат най добро цена-качество и са номер едно по продажби на ел автомобили.
  • 106 Добри новини

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Добри новини":

    Модел С ще бъде управляван от бившия пилот от Формула 1,Нико Росберг!
  • 107 Гост

    5 5 Отговор

    До коментар #88 от "Techside":

    Момче, защо продължаваш да се самонавиваш и да търсиш негативи? Първо тръгваш да упрекваш някой, че не харесва електричките, после пък си търсиш причина да оправдаеш вече взетото решение да бягаш. Аз пък не смятам за нормално някой да хленчи, че някъде по света се живее по-добре и да търчи при първа възможност там. Да, за мен всички избягали и плюещи по род и родина са предатели и родоотстъпници, защото поведението им е като на паразитите. Ние сме хора преди всичко и трябва да сме признателни към предците ни, да се сблъскваме с трудности и да имаме достойнство. Замисли се какво ти липсва тук - гладен ли си, бездомен ли си, болен ли си? После се замисли дали на твоите предци им е било по-лесно и дали също не са имали възможност да избягат във Виена или САЩ, но са ценели земята си повече от дрънкулките, които сега можеш да си купиш на Запад. Мисли, докато не си се превърнал в поредния консуматор, който е готов да се продаде на всеки, предложил му малко повече пари.
  • 108 12345

    7 2 Отговор
    Стига с тази пропаганда, колко много електрички се продават и т.н. Статистиката казва, че за второто тримесечие в Европа продажбите са 60% бензин, 31% дизел и 9 % хибриди и електрички. Тесла продаваха яко докато бяха монополисти на пазара.Сега вече има добри алтернативи от доказани марки в автомобилостроенето и Илончо се чуди как да се рекламира и да продава. Е Трон струва около 85 хил.евро и ако трябва да избирам между него и Тесла Х, ами естественно че ще е Ауди.
  • 109 Ванкатаа7

    2 3 Отговор

    До коментар #51 от "Techside":

    Браво момче, трябва повече хора да имат твоето мислене
  • 110 123

    1 0 Отговор
    Немците съвсем се про е баха с това име тайджан тип бежанец,на добре маскираното ауди !
  • 111 nikola tesla

    1 3 Отговор
    Теслата на Маск направи за 11 години много повече от немските таратайки за 110 години факт 110 години едни и сащи работи от германците аре тез разбирачите да кажат какво ново са направели германците за 110 години по колите
  • 112 Производство

    2 2 Отговор
    Плюете по немците ама не се замисляте ние какво произвеждаме? И тротинетки не правим ама иначе обяснявате за немските спортни автомобили колко са зле. Можем само да си мечтаем да станем "зле колкото немците". Щото сме 2000 пъти по-надолу от тях! Смях в залата!!!
  • 113 Верно р

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Ново име":

    3.0 хд колега :)