7 Септември, 2019 13:00 92 921 102

От Nokian купили нови "лади", но ги изхвърлили

  • nokian-
  • автоваз-
  • lada-
  • vesta

В края на 2015 г. финландският производител на гуми Nokian закупил няколко седана Lada Vesta за тестове, но скоро след това руските автомобили били изоставени край тестовия полигон на компанията, където ръждясват и досега, съобщава беларуският сайт ABW.BY.

Преди да бъде захвърлена като непотребна, една от "ладите" била карана от Яне Лайтинен - пилота, поставил световния рекорд за скорост на лед с Audi RS6 (335.7 км/ч). Той твърди, че "вестата" била опасна, тъй като показвала сериозна склонност към поднасяне при рязко отпускане на газта на лед и сняг. В серийните коли този ефект се неутрализирал от стабилизиращата програма без възможност за изключване, но в тестовата кола тя била деактивирана.

Според lada-vesta2.ru финландците се отказали да провеждат тестове с автомобили от този модел заради повреди. След като констатирали, че Vesta е непригодна за изпитания на гуми, тъй като спирачната система и управляващата електроника не работят правилно, закупените "лади" просто били изоставени.

"Не сме имали никакви проблеми с Lada Vesta", коментира Йоуни Кайнулайнен от Nokian Tyres. "Целият ни автопарк може да се ползва при необходимост. Колите се поддържат в пълна изправност, защото могат да ни потрябват във всеки момент. Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината".


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 71 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Коментар📝

    220 56 Отговор
    Еми ЕТО ОЩЕ ЕДНА ДОКАЗАНА ПРОПАГАНДА

    Коментиран от #35, #84

  • 2 ЩООООО.??????

    188 232 Отговор
    ПХАХАХАХАХХ, рушки таралясници

    Коментиран от #69

  • 3 Behemoth

    276 108 Отговор
    Те пък финландските коли много убави....същите като българските....

    Коментиран от #6, #48, #52

  • 4 Ники Лауда

    128 88 Отговор
    Сделано Коментара е излишен
  • 5 Дъ Клаш

    187 59 Отговор
    Що бе румънската версия а именно Дачия чак в Англия и Италия са супер купувани.Ладата да е толкова по-лоша като качество?Хмм.

    Коментиран от #29, #102

  • 6 Behemoth

    31 70 Отговор

    До коментар #3 от "Behemoth":

    ОБИЧАМ ДА МЕ БИЯТ , С ХУЙ ПРЕ МУЦУНАТА.!!!
  • 7 Borislav Popov

    113 121 Отговор
    Финландците не произвеждат автмобили, а гуми и затова са решили да минат по евтината прцедура и са купили руски таралясници за тестове на гумите си, но не са познали и не са очаквали, че качеството на ладите е толкова ниско.

    Коментиран от #15, #18, #76

  • 8 Ползвани са

    90 44 Отговор
    На брояча за изминатите километри пише 1962 което показва,че все пак са ползвани.В зависимост от вида на тестовете за толкова километри една кола може да се съсипе тотално.
  • 9 ФИКИ

    72 25 Отговор
    КОЙ Е ЛУД ДА ДАДЕ 300000.00 ЗА АУДИ САМО ЗАРАДИ ТЕСТОВЕ .КАТ МОЖЕ ДА ДАДЕ САМО 10000 .00.
  • 10 Яшко

    22 7 Отговор
    Пак ли,? питам, за колите или " новината"
  • 11 Смях

    43 47 Отговор
    Ха ха ха, сделано..............
  • 12 Пфу

    73 88 Отговор
    Е, добре че финландците трябваше да чакаме да ни кажат, че руските боклуци не стават. Ние падаме от луната и си нямаме понятие.

    Коментиран от #17

  • 13 1234

    79 21 Отговор
    що не тестваха с дачия? а да, защото Русия е 150 млн пазар а румъния 20.
  • 14 Сашо

    67 92 Отговор
    Руски боклуци
  • 15 Бай Шиле

    103 26 Отговор

    До коментар #7 от "Borislav Popov":

    Притеснявам се дали навреме ти превеждат парите от Козяк? Ходи малко в спортните рубрики! Ти не прочете ли изявлението на фирмата? " Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината"! Поне малко чети, не да повтаряш едни и същи реплики!

    Коментиран от #21

  • 16 Нет

    66 16 Отговор
    Освен дисковете, не виждам нещо да е ръждясало...

    Коментиран от #24

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Тва требва да си малоумен

    53 73 Отговор
    Че да купиш руска кола за каквото и да я правиш😂😂😂освен да я газиш с танка
  • 20 дууу женоу

    43 33 Отговор
    Хахаха, руски лади!Че то 80% от чарколаците в ладичката руснаците са ги прекупиле кой знае от къде.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Анти милиционер

    66 55 Отговор
    Най-скапаните гуми са Нокиан. И за Лада не стават.

    Коментиран от #25, #73, #98

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Голям Слон

    72 33 Отговор

    До коментар #16 от "Нет":

    А те ръждясват няколко часа, след като е спряла колата. Обаче малко хора прочетоха цялата статия. Троловете кълват първосигнално на заглавието и първите редове. Не разбрах каква работа имаш с висока скорост зимата в завой. И какво общо има гумата със системите за сигурност...
  • 25 Borislav Popov

    53 38 Отговор

    До коментар #22 от "Анти милиционер":

    Най скапанато мнение за гуми е твоето, а Нокиан са отлични гуми !
  • 26 faster

    46 18 Отговор
    Нокиан наистива са добри гуми ,стига да не са руска партида,щото има такава!Разликата между оригинални финландски и лицензни руски е като между небето и земята.Карал съм и двата вида!Иначе една такава подарена лада бих тествал,що не!

    Коментиран от #101

  • 27 Имах..

    24 46 Отговор
    Нокиан.. Пълен кенеф!!!

    Коментиран от #30, #41

  • 28 Алфа Ромео

    69 12 Отговор
    Ами коя кола няма склонност към поднасяне на сняг и лед ако действаш рязко със който и да е педал! Не вярвам че е толкова зле колата все пак Рено има намеса там, сигурно не е перфектна но за такива пари толкова.
  • 29 Мнйенйе

    67 13 Отговор

    До коментар #5 от "Дъ Клаш":

    Не съм карал от новите Лади, но Дачията брат е страшен таралясник.....
  • 30 Костя Копейкин

    19 19 Отговор

    До коментар #27 от "Имах..":

    Е,не толкова като лада,и аз имах такъв кенеф навремето.
  • 31 соросоидни кърлежи

    68 21 Отговор
    И сега в БГ има жигули, карат си хората без проблеми.
  • 32 Мартин

    35 3 Отговор
    До скоро всички повтаряха мантрата за Мачката, Ичката и Борчето. 2019 година половин България гледа с възхищение към най-ниският клас на Рено. Просто сме бедни и коли по 15-20 хиляди лева Ни изглеждат безкрайно интересни, само защото са недостъпни. Нокиан какво да я тестват 1000 пъти, записали са богат набор от данни и са избрали кой тип гуми да препоръчват за автомобила - свършили са си работата с нея, сега я държат колкото да не се обидят руснаците или ако евентуално следващият модел Веста споделя същото шаси и и ходова част със сегашната.
  • 33 Вариатор

    36 12 Отговор
    И какво от Лада остана след като ги купи Рено?????
    Каква Лада олоооуууу селски братче на Дачия ...
    Ганьо не чете Ганьо само пише

    Коментиран от #45

  • 34 Така

    45 14 Отговор
    1- това е стара манджа факти го публикува за 2ри път в рамките на няма и 2 месеца. 2-нокиян е ужасна гума 3 - аз лично не бих си купил лада тъй като карам и купувам по висок клас автомобили. Но за човек който има ограничени средства и държи колата да е нова вестата е добре. Мой познат си взе и засега е доволен. Ниска цена евтина поддръжка. Вече има над 45000 км и не му е правила проблеми
  • 35 мислещ

    16 8 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    И то доказана в самата статия, пусната от пропагандаторите. Безумно!
  • 36 Тезд

    16 8 Отговор
    От тва се разбира че финките пари нямат и че са стиснати инак щяха да купят немски кошове за тестовете... Решили са тънко да минат с ладички...
  • 37 Педерусия

    31 51 Отговор
    Абе всички много добре знаете, че руските коли са най скапани на земята, даже по скапани и от Дачия, но продължавате да ги хвалите. Не е лесно да си прост русофил!

    Коментиран от #44

  • 38 незнайко

    33 12 Отговор
    Лесно е когато има СПИРАЧНИ АСИСТЕНТИ . Така и "баба знае". Навремето като имаше само един серво усилвател как се справяхме ? Много им порасна работата на финландците!

    Коментиран от #42

  • 39 Максим

    40 13 Отговор
    Ладата е Рено.По-точно Дачия.Същата технология, стойност на частите, произведена е от Рено Русия.Има по-красиво купе и интериор от румънската. Ако сте решили да си купите Дачия, по-добре, Лада.Все същото е, дори е и по-красива!

    Коментиран от #40, #46

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Random

    32 7 Отговор
    "Не сме имали никакви проблеми с Lada Vesta", коментира Йоуни Кайнулайнен от Nokian Tyres. "Целият ни автопарк може да се ползва при необходимост. Колите се поддържат в пълна изправност, защото могат да ни потрябват във всеки момент. Информацията, че сме се отказали от Vesta заради някакви конструктивни недостатъци или дефекти, не съответства на истината".
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Random

    13 7 Отговор

    До коментар #33 от "Вариатор":

    Платформа, двигател, скорости, окачване - руско.
    Спирачки, радиатор, рейка - френски. Друго няма
  • 46 Random

    19 8 Отговор

    До коментар #39 от "Максим":

    Единственото неруско във Вестата са рейката, спирачките и радиаторите. Другото е руско

    Коментиран от #49, #50

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Миро Антонов

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "Behemoth":

    Възможно е да е така. Но с малка разлика:във Финландия има заводи за Мерцедес-новата А-класа. Както и за гуми,които се славят с надежност и се изнасят в 129 страни. Както и да е-едно време и "Булгар рено" беше българска. Макар и по лиценз.
  • 49 Borislav Popov

    10 14 Отговор

    До коментар #46 от "Random":

    Да де, друго неруско няма, само платформата дето е на Рено, ръчната ск. кутия също е доработена от френските инжинери, вариатора е на Айсин - Япония ! А единия от двигателите, който се съчетава с вариатора е на Нисан, механизъма на чистачките и още някой други детайли от електросистемата са на немски (Бош) но айде за тях няма да споменавам. А, още, диайна е на англичанина Стив Мартин и това е , друго почти не остана, всичко останало си е руско.

    Коментиран от #61

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 ДрМсДрънк

    14 9 Отговор
    Всички които сте изсипали един кош плява я пак си помислете дали S Clase или 7ма серия тестват Нокиан за каквото и да било. Посредствени гуми за посредствени автомобили.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 тнт до Борислав Попов

    20 2 Отговор
    Прави впечатление,че се изказвате от международни отношения ,леки автомобили,изтребители, щурмови самолети , ракетни системи,право до политики и разни! Въпрос.Какво сте учили?Какво сте завършил?

    Коментиран от #60

  • 54 Йозеф

    9 5 Отговор
    И аз не съм карал Лада изобщо, но съм съгласен, че Дачия са пълни котери... е вярно, евтинийка са, ама са зле, при 120 км не можеш да говориш по телефона, не чуваш от един куп шумове и от влизащия в купето въздух.
  • 55 ссср

    23 9 Отговор
    E и , в Германия ръждясват над 1000 модела на мерцедес който са изоставени. Вие за няколко лади сте седнали да пишете който са купени и изоставени от бедните финландци. Като не могат да си ги позволят да не ги купуват.
  • 56 тнт до Борислав Попов

    24 13 Отговор
    Онзи ден показаха едно летище пълно със счупени мерцедеси,ти поплювко къде беше да коментираш брака им?Ма много си прост и много кефиш!
  • 57 Буров

    29 10 Отговор
    Абе малоумници ние като сме толкова отворени защо не сме направили кола,дори като ладата,ама уменията ни са само в плюенето.
  • 58 пита се

    6 3 Отговор
    Защо ли?
  • 59 Шааро

    15 3 Отговор
    Повечето от коментиращите не знаят , че са правени у ЛАДА ама блъскат ли блъскат по клавиатурата. А и колко братчета и сестрички са изплюти в тез коли .
  • 60 Borislav Popov

    6 16 Отговор

    До коментар #53 от "тнт до Борислав Попов":

    Честно ? Едвам, едвам изкарах средно брат ми, с обща средна оценка 3.37, така пише в дипломата ми за средно образование нататък, естествено не със учил. А това дето споменаваш за мерцедесите, е фейк новина в един руски автосайт (Дром Ру) четох, че това всъщност е нещо като склад за готова продукция. Но да ти кажа честно не съм и фен на немското автомобилостроение, и не ми пука, както за ладите, така и за мерцедесите, макар и да смятам. че немските автомобили са къде, къде по напред от руските таралясници.
  • 61 Random

    9 3 Отговор

    До коментар #49 от "Borislav Popov":

    Платформата си е на Лада, ръчната ск. кутия ПРЕДИ БЕШЕ РЕНО, ДВА ОТ ТРИ двигателя са руски, вариатора е все тая, разни малки детайли също няма значение, а дизайна пък хич. Стив Матин работи за тях.

    Коментиран от #62

  • 62 Borislav Popov

    9 13 Отговор

    До коментар #61 от "Random":

    Не е на Лада платформата, а на Рено, не спори, всъщност вестата първо Стив Маттин създава Лада Х-рей, която всъщност е перелицована Рено Сандеро. А сетне вече на базата на Х-рей създавв Вестата и забележи, Стив Маттин става главен дизайнер на Лада, но след като ВАЗ преминава под крилото на Рено -Нисан.Тоест французите го докарват във ВАЗ, а не руснаците, именно французите изкараха Автоваз от пепелта, които преди това беше просто една бездънна яма за пари и колкото по много пари нааливаха руснаците в него, толкова по вече потъваха и няма кво да ми се пънеш тук, че такава платформа била, че онакава .

    Коментиран от #68

  • 63 Ха ха ха ха ха ха ха

    16 13 Отговор
    "Лада са най- здравите и най-хубавите коли на света. Не като западните боклуци."
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Шаран БГ

    17 1 Отговор
    № 57 "Буров" задава много правилен въпрос ! "Булгар-рено"- то /търкаляха се тук-там до преди 20-25 години/ го изоставихме, защото от Толиати /град в Русия/ "братята" щяха да ни" заринат" със "Жигули"-та. "Москвич" сглобявахме някъде около Ловеч... Няма отдавна с какво да го сглобяваме. "Роувър" англичански се гласяхме да събираме във Варна. Хората натъкмиха линията, обучиха персонал. Ама един взема рушвета /комисионна ли му се викаше/, а пък други умници им нахакаха на ингилизите ВНОСНИ МИТА / на чарковете/ и ИЗНОСНИ МИТА на готовата продукция / на колите/!? И те ........ни показаха среден пръст !!! Някаква "Тата" се чуваше, че ще комплектоваме. Но не от Татабаня , а от Индия. Сега даже и бившия президентин се надява да правим "нещо " за ФауВето. ДА СЕ СЪЗДАВАТ АВТОМОБИЛИ на поточна линия , не е да правиш мартеници. Ако пък е нужно и да се произвежда нещо за оборудването - работата става дебела. Румънците правят " Дачия" години наред. Имаха и камиони..... Няма да коментирам качество и цени . Включили са се в производството на резервни части и материали. Това иска черна металургия, цветна металургия, химическа промишленост.и пр. Къде ги тези отрасли у нас и до каква степен функционират? А г-н Кайнулайнен казва, че не са захвърлени - в пълна изправност са !!
  • 66 ами

    14 0 Отговор
    "Нe cмe имaли никaкви прoблeми c Lаdа Vеstа", кoмeнтирa Йoуни Кaйнулaйнeн oт Nоkiаn Tyrеs. "Цeлият ни aвтoпaрк мoжe дa ce пoлзвa при нeoбхoдимocт. Кoлитe ce пoддържaт в пълнa изпрaвнocт, зaщoтo мoгaт дa ни пoтрябвaт във вceки мoмeнт. Инфoрмaциятa, чe cмe ce oткaзaли oт Vеstа зaрaди някaкви кoнcтруктивни нeдocтaтъци или дeфeкти, нe cъoтвeтcтвa нa иcтинaтa".
    последно изхвърлени ли са или не?
  • 67 блитс

    14 9 Отговор
    Лада е под контрола на Рено-Нисан,щото беше фалирала под ръководството на алкохолиците.Какво се произвежда и как се произвежда и какви части се монтират решава единствено и само Рено-Нисан....точка!
  • 68 Random

    5 6 Отговор

    До коментар #62 от "Borislav Popov":

    Platform Lada B/C
    Платформа LADA B
    Aвтомобиль создан на платформе Lada B, дальнейшей переработке нереализованного проекта Lada C (2006 год)
  • 69 Йосип Броз Тито

    31 5 Отговор

    До коментар #2 от "ЩООООО.??????":

    Виж сега, в тези новите Лади, няма нищо руско, само емблемата е останала.
    А за старите Лади, не съм съгласен. Хубави коли бяха, и дори още има хубави екземпляри, на хора, които са си ги пазили.
    Криво да стоим, право да говорим, може да не бяха нещо особено, но поне ставахме добри шофьори на тези старите коли, а и никога не са се давали толкова много пари за ремонти по сервизите, както се дават сега за новите "еднодневки"...
    Хората си ги ремонтираха в домашни условия, а сега с новите веринтии, само храним алчните майстори по сервизите.
    Сега един пиклив съединител за Golf или за Astra ти е между 1000 и 1300лв, а на Ладата, за 50лв взимаш съединител и го сменяш пред блока.
    Аз откакто взех да карам автомобили от тези по-новите, направо станах пишман.
    Механиците никнат като гъби, мислят се, че много знаят, но реално нищо не знаят. А в България нелегалните гаражи са масови, правят ти ремонта, ако струва 200лв реална цена, взимат ти 500 и дори касова бележка не ти издават. А докато си карах Лада-та, ми дремеше на к*ра за сервизи и скъпи части...
    Но това, което ти казвам, би го разбрал само човек, който има повече опит и е минал от старите, на тези новите автомобили с електрониките. Най-вече тези след 2000-та година.
    Правят ги да изкарат гаранцията и да ги хвърлиш, или да влагаш луди пари за ремонти после. А ако си толкова голям баровец и не те бърка на 3-5 години да си сменяш колата с нова и да хвърляш по една торба пари, прави го и храни заводите.

    Коментиран от #77

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 vasik atanasova

    0 5 Отговор
    ДАЙТЕ ГИ НА БУМЕР КАМОР
  • 72 USA Today

    5 28 Отговор
    А тъпите руски подлоги с които делим нашата мила държава....дето са българи ама само по паспорт.....искаха да вземем счупените руски изтребители, дето в Сирия ги събират всекидневно и пак да закопаем ВВС за годити напред......ама не познаха. Поздрави от Чичо Сам
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Призрак

    6 12 Отговор
    Няма какво да се обясняваме. Пълен боклук са Ладите.
  • 75 Немска каска

    22 6 Отговор
    Лада тва Лада онова айде... Секи Ганьо с немска трошка на х километри и после черен ден на пътя. Аре стига сте се правили на гъзари кат нема пари карайте нови Лада и Дачия ама нови . Щото най хубавата кола е НОВАТА

    Коментиран от #78

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Random

    3 4 Отговор

    До коментар #69 от "Йосип Броз Тито":

    В новите лади само 2-3 компонента са чужди.
  • 78 Bingo

    4 16 Отговор

    До коментар #75 от "Немска каска":

    Всеки 10 годишен Мерцедес има с пъти по добри системи за безопасност от този руски варел, който иска да си чупи глава с него да си го купува. Ганьо може пари да нема ама не е прост, че да купува такива недоразумения на руското автомобилостроене.

    Коментиран от #81

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 гощо

    5 7 Отговор
    Тия толкоз години не се научиха една кола да направят! СмЕтай кВо им е бутафорно оръжието,дет само плашат гаргите с него по натрюфени паради тцтцттцтцтц....пфффф
  • 81 Нищо не разбиращ

    12 1 Отговор

    До коментар #78 от "Bingo":

    Напротив Ганьо е гол ама голем,и за него по-добре мерцедес с десен волан на 600000км отколкото нова Дачия.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Чук

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "Коментар📝":

    Долна западно - имеприалистическа пропаганда. Чуковете на пост-съветския пролетарио - инженерен гении ще се стоварят като стихове от поема на Вапцаров и справедливостта най - сетне ще възтържествува. Блестящият талант на руското автомобилостроене ще пардариа в нови Лади по централните булеварди на западните столици - ако могат да запалят де :д
  • 85 Джони

    1 8 Отговор
    Това че си слон личи от далече и за това няма как да разбереш връзката между електрониката и гумите . А от компанията много дипломатично са зарязали опасните таралясници .
  • 86 Г.В.

    3 5 Отговор
    Само да вметна...Лада няма нищо общо с Лада от преди 30гд....да не говорим че ако караш RS /Ауди / всичко останало си е боклук.... а колкото до Дачия ... фаха смях - повече от половината ги сглабут в Мароко и като я караш о 120 имаш чувството че се разпада...😂😂😂😂
  • 87 аман от прости хора

    13 2 Отговор
    Каква е тази статия?? Пак ли целта е да се каже ВСИЧКО РУСКО не става,по поръчка на Щатите за да съсипят руската икономика? То не беше,Руският газ и петрол е с лошо качество,после самолети въпреки ,че американските са изтрепали много по-вече хора в катастрофи.Прочетете какво изтъкват финландците,че Лада е опасна и ще ви стане ясно каква стойност има тази статия !! А глупаците пишат глупости без да са технически или средно грамотни.Но все пак в края на статията се КАЗВА ИСТИНАТА ,ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМИ С ЛАДА,но нали българина е специалист и ръси простотия....
  • 88 каскет въшкарник

    3 9 Отговор
    Ами поразгледали са ги Покарали са ги Посмяли са се и са ги заебали
  • 89 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "За Сф питам":

    НАР ООД
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 гост

    3 1 Отговор
    И Лада и Дачия са все ниския клас на Рено. Еднакво качество на еднаква цена. Само че руснаците нямат еко стандарти и за това искат по-примитивни и харчещи двигатели, но пък за това здрави и безпроблемни. Това е и причината в Лада слагат атмосферните двигатели от Дачия, дето ги забраниха в Европа, че не покриват евро6.2 За това и цялата Лада я спряха от продажби в Европа

    Коментиран от #92

  • 92 Random

    5 0 Отговор

    До коментар #91 от "гост":

    Двигателите на Лада нямат нищо общо с тези на дачия. Не са стари или забранени френски или румънски, а руски, базирани на двигателя на 2108(който е разработен с помощ от Порше). Ама остаряха, трябва нов блок и глава, ама пари няма.
  • 93 Бай Илия

    7 0 Отговор
    Здравейте..В българия сме карали руски автомобили 40..50 години..И бяха добри за подръжка..Спираш на пътя сменяш свещи ремъци делка бобини предпазитеели бензинови понпи и др..А сега целият двигател е опакован и е пълен с електроника ..Нещо ако се повреди викаш приятел за помощт или слизаш и тръгваш пеша..
  • 94 СССРМинета

    4 6 Отговор
    Някой очудва ли го въобще тая новина.Руснаците са втора ръка хора и немогат да правят нищо качествено.На представянето на Лада Веста лично Путин я показа пред медиите и познайте какво.Ладата не искаше да запали от първия път.Запали може би на 10-тия опит,а багажника не се отваряше.Някакъв се базикаше ,че това са най-малките проблеми ,а понякога вратите падали в движение хаахахаха

    Коментиран от #95

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 СССРМинета

    4 4 Отговор

    До коментар #95 от "Random":

    Спокойно бе русофилска утайко.Защо се палиш толкова ? То всичко свързано с руснаците е една комедия все пак :)
  • 97 Bog

    2 3 Отговор
    Виж когато не са "Освобождавали" Държавата колко Бързо Отидоха в WC i Хората Пуснаха Дори Водата !!! Некачествени Хора са Тия Пиянки!!!
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Иван

    2 4 Отговор
    Българина много обича да коментира статии за руснаци. Какво има да коментирате тези глупави хора. Познавам над 20 руснака двама професори от тях по право. Питам ги какво право преподавате, защото в Русия право няма, и не е имало винаги е било диктатура, те мълчат. Лада съм имал Самара 1.5 двувратка, белгийска сглобка, за нищо неставаше.
    Имам принцип не си купувам нищо руско(може водка, но да се внимава много).
  • 100 Алекс

    0 0 Отговор
    "ЛАДА Веста" руски автомобил ли е?
  • 101 Роко

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "faster":

    Вече си тествал лицензни руски гуми и все още имаш желание да тестваш руска кола? Брато да не си мазохист? Това е най - скъпата от клас супер евтини коли (неоправдано скъпа) и е значително по зле от конкурентите (руснак я е правил)
  • 102 МНЕР

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дъ Клаш":

    Не е ли Рено т.нар. Dacia? 😜