Шефът на Tesla Илон Мъск потвърди слуховете, че догодина Model S ще получи нова топ модификация с три електромотора. Тя ще бъде по-мощна от сегашната върхова модификация P100D+, но ще бъде значително по-евтина от най-близкия си конкурент Porsche Taycan.
В туитовете си Мъск нарича новата силова установка Plaid. Също като Ludicrous думата е взета от филма "Космически топки" - пародия на "Междузвездни войни" от 1987 г. По неофициална информация мощността на новата супер Tesla ще надхвърля 772 к.с., а въртящият момент ще бъде 931 Нм.
Модификация Plaid ще получат също Model X и Roadster, но адаптиране на силовата установка за малките Model 3 и Model Y не се предвижда. Продажбите ще започнат приблизително след година.
Малко преди Илон Мъск да обяви официално новата топ версия, тримоторен Model S постави рекорд на пистата "Лагуна Сека" край Монтерей, Калифорния. Електромобилът на Tesla завъртя обиколка за 1 мин. и 36.555 сек. и стана най-бързата кола с четири врати на трасето.
Model S с три електромотора бе забелязан и на "Нюрбургринг", където Мъск се закани да победи Porsche Taycan. От Tesla обаче обявиха, че ще гонят рекорда за седемместни автомобили, което бе прието като косвено признание, че не могат да се преборят с новия немски електромобил.
Model S at Nürburgring has 7 seats
— Elon Musk (@elonmusk) September 12, 2019
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рено Каптур
11:26 13.09.2019
2 Въпросник ?
Коментиран от #30
11:33 13.09.2019
3 SamoTesla
Коментиран от #12
11:45 13.09.2019
4 гост
Коментиран от #13, #42
11:46 13.09.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Самопризнание
11:53 13.09.2019
7 гост
До коментар #5 от "Антиелектрика":
А аз мечтая да съм с Илон на задната седалка на Теслата с трите ел. мотора и да се гушкаме докато се движим на автопилот. Тук се карахме с някакъв простак който харесва жени, и мечтаел да вкара в Теслата с трите ел. Мотора оная с трите ци... от Xhamster, как да му обясня че Теслата не е кола за хамали а за изфинени нежни души?12:06 13.09.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 most
12:10 13.09.2019
10 няма такова нещо
12:26 13.09.2019
11 Random
12:27 13.09.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Driving pleasure
Коментиран от #17, #19
12:45 13.09.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Borislav Popov
електроавтомобилените технологии, вървят яко напред с огромни седем километрови крачки. Така, че рано или късно встчко ще си дойе на мястото, ако, че това не се харесва на тукашните проруски каскети, дет постоянно тук ни пеят, че електроавтомобилите нямали бъдеще, щото батериите много били замърсявали околната среда. Гооолеми Гринпийсовци се навъдиха тук еййй, голямо нещо, хляб не им давай, дай им само да защитават прородата от проклетите електрички.
13:28 13.09.2019
17 гост
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Само да припомня , БЕЗ АВТОМАТИК !!!!! Хахахахаах !! И пак с 30% ПО-МАЛЪК разход от "ефективното" Порше !!! И по-бърза естествено !! Който го може си го може !!14:11 13.09.2019
18 Дъ Клаш
14:21 13.09.2019
19 гост
До коментар #14 от "Driving pleasure":
Също така да припомня , че в тоя вариант няма да има дори ДИФЕРЕНЦИАЛ !!!!! Защото всяко колело отзад ще се задвижва от отделен електромотор , което е по-добро от всякакви електронни , механични и каквито се сетиш диференциали и освен идеално сцепление елиминира още един източник на повреди от времето на умрялото двг !!! Следващата стъпка е същото да стане и отпред !! Пък стогодишните да си слагат ако искат автоматик на всяко колело , хахахха !!!Коментиран от #20, #37, #38
15:48 13.09.2019
20 Гост
До коментар #19 от "гост":
Ало,норвежеца, дето нямало да има диференциал, я кажи отпред като е само един електромотор как ще разпределиш тягата без диференциал?Коментиран от #23
16:23 13.09.2019
21 Метгонтан
А с порше не се гъбаркай , за та задминават кат матор всеки път
Коментиран от #24
17:03 13.09.2019
22 Метгонтан
17:04 13.09.2019
23 гост
До коментар #20 от "Гост":
Написал съм черно на бяло ОТЗАД !!!! А предния електромотор не работи постоянно , а само при нужда !!! И скоро и той ще бъде заменен с два и ще забравят за всичко , произлязло от недоразумението двг !!!17:10 13.09.2019
24 гост
До коментар #21 от "Метгонтан":
Щото на "стогодишните" трябва постоянно да им се бърка под лъжичката !!! Хахаххах !!! Тъкмо решат , че нещо са направили и хоп , лъсва , че са още в първи клас при електричките !! Тъкмо се израдваха , че стигнали 4-500 км пробег и следващата година излиза Тесла с 1000 км !!!! А по следващата вече 2-3 , щото същия пакет отива в С и Х , хахахха !!! Тъкмо решат , че някой ще им върже с умрял "автоматик" и Тесла изкарва три мотора , после четири и така , абе с две думи разкатава им майката , хахахКоментиран от #28
17:18 13.09.2019
25 Гост
Коментиран от #26
18:32 13.09.2019
26 Решетников
До коментар #25 от "Гост":
Но что с тобой матушка Антиелектрик! Ти с ново пришел. Что будеш писат тепер, понимаю, что то глупое будет. Скажи что я прав.18:46 13.09.2019
27 Този
18:48 13.09.2019
28 Язе
До коментар #24 от "гост":
Хахахаха.Признавам добър си.Та кога викаш минават 1000км пък след година и по 2-3хил км.Взимаш я заредена от палатката и се връщаш след 2-3год да я заредиш отново?хахахахаха.Те и сега ги могат-с 40км/час и десетина зареждания.Я ми кажи рекорда на Пиик Пайкс ли беше на кой е?На Тесла????!!!!Дерзай и бегай да си вземеш надника.Днес си наполовин цена защото не си убедителен.Коментиран от #29, #31, #32, #33
19:23 13.09.2019
29 гост
До коментар #28 от "Язе":
Много ли завиждаш че живея в Норвегия и карам най хубавата кола?19:35 13.09.2019
30 Няма
До коментар #2 от "Въпросник ?":
ама ще се мъчат да направят една недоизгоряла.20:35 13.09.2019
31 гост
До коментар #28 от "Язе":
Има официално обявен пробег на Тесла Роадстер в официалния сайт на Тесла !!!! 1000 км , батерия 200 квтч !! Ако искаш може да си поръчаш една и да докажеш , че лъжат , хахаххахах !!!! Ама май ще ти е трудничко !!!21:32 13.09.2019
32 гост
До коментар #28 от "Язе":
Също можеш да видиш и цената и !!! 200 000 с всички екстри срещу 250 000 за Тайкана , дето не може да и стъпи на малкия пръст !!22:12 13.09.2019
33 гост
До коментар #28 от "Язе":
Също така да ти напомня , че Роадстер е правен на шасито на Модел С и Х , тоест във всеки един момент ако решат могат да прехвърлят пакета с батерията и задвижването и на тях !! Което и именно ще стане след две три години максимум !!22:28 13.09.2019
34 Японеца
До коментар #12 от "Алфа Вълкът":
Теб никой не те познава бе, камо ли да те забравя! Бърка ли ти Тесла в миниатюрния мозък?22:41 13.09.2019
35 TSLA
- А нещо за обновяване на 10-годишния дизайн. Това кога се очаква?
- Трябва да обновят само стоповете, щото само това се вижда от конкуренцията, така или иначе 😂
03:14 14.09.2019
36 KIP
07:44 14.09.2019
37 Да да
До коментар #19 от "гост":
Точно. Помня когато писах тук за елеминиране на диференциала, посрвдатвом управление на двата електромотора с разлипна скорост в завои, ми казаха, че ел. диференциалите билк смотани, И аз така го бях написал - електронно управлям диференциал. Грешката е била моя. Диференциала отпада,скоростите отпадат, съединител отпада, ако се монтират ел. двигателите на самите колела, ще отпаднат и карета. За неразбралите - ел. двигателя и колелото завиват заедно. Това ме подсеща и за промяна в окачването и възможноста да се завива на 90 и повече градуса! Кой ще го направи пръв?Коментиран от #39
13:14 14.09.2019
38 Да да
До коментар #19 от "гост":
Точно. Помня когато писах тук за елеминиране на диференциала, посрвдатвом управление на двата електромотора с разлипна скорост в завои, ми казаха, че ел. диференциалите билк смотани, И аз така го бях написал - електронно управлям диференциал. Грешката е била моя. Диференциала отпада,скоростите отпадат, съединител отпада, ако се монтират ел. двигателите на самите колела, ще отпаднат и карета. За неразбралите - ел. двигателя и колелото завиват заедно. Това ме подсеща и за промяна в окачването и възможноста да се завива на 90 и повече градуса! Кой ще го направи пръв?Коментиран от #40
13:28 14.09.2019
39 гост
До коментар #37 от "Да да":
Няма нужда от завиване на 90 градуса ! При завиване на 45 градуса в противоположни посоки на левите и десните и предните и задните колела колата се върти на място като пумпал ! И с тая батерия в средата и под пода можеш да си правиш упражнения по претоварване на организма ! Със сигурност ще стигне 3-4 g !Коментиран от #43
16:10 14.09.2019
40 Зомби с квадратно чело
До коментар #38 от "Да да":
Ел двигател в колелата е много стара идея!!!! Изпробван е и е пълен провал. Управлението и возията стават ужасни!!!!! Двигателите трябва да са на окачването!!!!!Коментиран от #41
17:51 14.09.2019
41 Кольо Джибрата
До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":
Точно. Колкото по-малко неокачени елементи има към шасито, толкова е по - добро управлението. Именно затова се използват и носачи от олекотени сплави и окачени диференциали при задно предаване, а не твърди мостове.11:28 15.09.2019
42 Хайл
До коментар #4 от "гост":
Оака се с тая тесла и илон...това име на мъж ли е? Илон🤣 по ми прилича на Илона Сталер-чичолина🤣🤣🤣19:54 15.09.2019
43 Хайл
До коментар #39 от "гост":
Не виждаш ли че всички те базикат с тая тесла19:58 15.09.2019
44 TSLA BG
https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/tesla-model-s-vs-porsche-taycan-nordschleife-nuerburgring-rekord-rundenzeit-elektroauto/
16:32 17.09.2019