15 Септември, 2019 10:30 19 359 35

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката

  • lamborghini-
  • diablo-
  • катастрофа
Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката - 1

В Австралия на търг беше продаден един екземпляр от най-ранната версия на култовото Lamborghini Diablo. Новият собственик, който печели търга и купува колата за половин милион щатски долара, решава да я изпробва, сяда зад волана и натиска газта.

Съвсем скоро обаче той губи контрол над автомобила, който излиза от пътя и се разбива в крайпътно дърво. За щастие пострадали няма, но въпросното Lamborghini Diablo е трудно възстановимо.

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката

В загубата на контрол над този автомобил няма нищо странно, коментират специалисти по пътна безопасност, разследващи случая. Явно водачът е бил по-неопитен, ранните версии на Diablo, каквато е тази, са само със задно предаване.

Като се прибави към това и липсата на електронни системи и мощността от 492 конски сили, идваща от V-образния дванайсетцилиндров мотор, не е чудно, че водачът е "изпуснал" автомобила. Тази грешка обаче ще му струва скъпо.

Тотал щета за култово Lambo, веднага след покупката


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кенгору

    82 34 Отговор
    Абуриген!

    Коментиран от #2, #6, #7, #9

  • 2 Гост

    40 53 Отговор

    До коментар #1 от "Кенгору":

    Ти като си много добър шофьор,защо не си го купиш Ламбото?

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Кенгору

    15 56 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Не си падам по вехтории за 500 хил. $! Ти с твоето старо кабрио ще е бягаш ли с новия Мерц?
  • 4 Щото

    79 13 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Като си купуваш Ламбо не те питат дали си добър шофьор, а дали имаш лев, глупако.

    Коментиран от #24, #31

  • 5 Анонимен

    72 6 Отговор
    Пише се "абориген" неграмотник !
  • 6 Анонимен

    49 7 Отговор

    До коментар #1 от "Кенгору":

    Пише се "абориген" неграмотник !
  • 7 БЕЛ

    48 6 Отговор

    До коментар #1 от "Кенгору":

    И "кенгуру" неграмотник
  • 8 Тежък спомен

    32 20 Отговор
    Преди 7 години със същия акъл унищожих BMW E38 740i.Просто не си представях,че колите в този клас на моменти са по неуправляеми и от най бюджетните.От тогава наближа ли завой връщам предавка а по някога 2 и дори да е лято си представям,че съм върху лед.

    Коментиран от #16, #23, #33

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Смех

    53 1 Отговор
    И под тази статия ли успяхте да се скарате. ..?:)))

    Коментиран от #22

  • 12 Бай хой

    16 10 Отговор
    Ми не е изненада. Явно стотинките не си ги е спечелил с ум и интелект. Сейчас сороспиите да ревнат как западналите милионери си печелят парите с труд и ум.

    Коментиран от #25

  • 13 Spawn

    25 2 Отговор
    Това ме заболя доста... Диаблото ми е любимото старо Ламбо, даже май изобщо! Много тъпо за колата... поне няма пострадали.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Хойо

    11 3 Отговор

    До коментар #10 от "Кенгору":

    Ей шимпанзе.🤣
  • 16 Язе

    22 4 Отговор

    До коментар #8 от "Тежък спомен":

    Ти си представяш, че си на лед, ама ако наистина си върни две предавки надолу да видиш колко интересно ще стане...

    Коментиран от #17, #19

  • 17 Тежък спомен

    25 6 Отговор

    До коментар #16 от "Язе":

    Имам предвид,че много внимателно намалявам скоростта преди да вляза в завоя и обикновено го вземам със скорост по ниска и от позволената.BMW -то ми създаваше заблудата,че е много стабилно във завоите дори с висока скорост но веднъж на сух път се завъртях и се обърнах 2 пъти през таван без поведението на колата и най малко да подскаже за загубата на сцепление.Когато видях колата на какво прилича след това а аз нямах и драскотина,разбрах една от причините нова да е струвала над 200000лева.

    Коментиран от #20

  • 18 Тодоров

    19 2 Отговор
    Същото ми се случи и на мен с Е38 Разкошни автомобили са но не търпят компромис в ходова ЧАСТ и поднасят много неприятни изненади Най добре е ново но......
  • 19 Гост

    11 14 Отговор

    До коментар #16 от "Язе":

    Винаги съм се чудил на такива шофьори, които на лед или загуба на сцепление, свалят предавки, та още по-хубаво да се завъртят. Та сега се зачудих направо защо моя автоматик в зимен режим тръгва от втора, а не от първа, след като професорите тук обясняват как на лед трябвало да се свали предавка :))) Той и този се е завъртял защото не е карал на 4-та, а е решил да свали две предавки надолу :)))
  • 20 Гост

    23 5 Отговор

    До коментар #17 от "Тежък спомен":

    Едно е да намалиш и да включиш на по-ниска предавка без газ, съвсем друго е да валиш предавка и да даваш газ.
  • 21 Неграмотен

    31 3 Отговор
    По времето когато е продавана тази кола е нямало системи за сигурност като ESP, TRACTION CONTROL и дори ABS. Когато си купиш такава кола от Lamborghini ти провеждат специален едномесечен курс за да се научиш да я караш и паркираш (защото няма задно стъкло, а камерата за задно виждане се внедрява след 20 години). А който има пари нека си я купува и да си я кара със здраве!

    Коментиран от #34

  • 22 L.p.

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Смех":

    🤣🤣🤣🤣🤣
  • 23 type-R

    16 1 Отговор

    До коментар #8 от "Тежък спомен":

    Грешка. Връща се газта. Свалянето на предавка увеличава въртящия момент. Освен ако не намаляваш от 100 на, да речем, 30...
  • 24 Глас

    18 0 Отговор

    До коментар #4 от "Щото":

    То само селски пръчки като теб ще си купят Ламбо без да са добри шофьори. Явно не си чувал,че Ламбо организират курсове по пилотиране .
  • 25 Гост

    10 14 Отговор

    До коментар #12 от "Бай хой":

    Ами вярно е! Западняците си печелят парите с ум и много труд! Това да не са каскетите-от сутринта мисли как да се напие и нищо полезно не може да измисли!
  • 26 Готин

    14 3 Отговор
    Тука ли е форума за начинаещи и кандидат шофьори!? Сега ми е ясно що се трепете по пътищата. Говоря за дрифтаджиите с немски каски.
  • 27 Гусето

    7 4 Отговор
    Тъпяк, пише се кенгУрО и абОриген, ти си обориген а не той
  • 28 Тигърът на Седемте тепета

    11 0 Отговор
    За "изпробване" на такива коли трябва да пращат купувачите на самолетни писти.
  • 29 Шляхтиц

    11 2 Отговор
    Доколкото ми е извество, засега само в Германия, за да си купи човек подобен автомобил, се изисква удостоверение за преминат успешно и издържан изпит за управление на такъв клас МПС. Не всеки, който има пари, може да управлява 500 конски сили.
  • 30 Ивайло

    5 0 Отговор
    Мале ама го е подострил на заглавка!!! Колите от едно време са истински точно заради факта, че няма електронни помощници, а всичко зависи от шофьора и трябва да си концентриран и да усещаш нещата, защото всяка грешка се наказва!!! Както се вика тракшън контрола е в десния крак!!! Жалко за колата, но важно е че човека е жив и здрав!!! И другия път ще знае, че кола от 80-те или 90-те с над 400 к.с. не е като днешните плейстейшъни и таблети на колела!!!
  • 31 asdas

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Щото":

    Аз доколко знам трябва да минеш някакъв тест нищо че имаш книжка и пари за да купиш ламбо или друга така кола
  • 32 Японеца

    0 1 Отговор
    Няма тракшън и колата тръгва.
  • 33 Хектор

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Тежък спомен":

    Ами то тея коли не са за кретени! Вече 7 години карам такава и защо ли не съм я потрошил все още?!
  • 34 Хектор

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Неграмотен":

    Паркирам на странични огледала, за какъв чеп ми е задно стъкло?!
  • 35 Alexander

    0 0 Отговор
    Да я оставят на Артур Тусик, той ще я направи като нова.