17 Септември, 2019 12:15 11 934 27

Нови проблеми за Audi

  • audi-
  • дизелгейт
Нови проблеми за Audi - 1

В германските медии се появи информация, че министерството на транспорта е поставило ултиматум на Audi за справяне с проблемите от скандала Дизелгейт. Предписанието на министерството е Audi да спази сроковете за модернизиране на дизеловите двигатели.

Изданито Bild am Sonntag разполага с документи, свидетелстващи за това, че министерството е отправило към Audi строга нота и ултиматум за бързо премахване на измамния софтуер от двигателите, засегнати от Дизелгейт.

Според информацията , ако германският автомобилен производител не се справи с проблема до 26 септември, го грози още една, доста голяма санкция. По-конкретно става дума за привеждане на V6 и V8 моторите до нормите EU6.

Ако искат да избегнат глобата от Audi трябва да върнат в сервизите 12 400 автомобила до 26 септември. От Audi пък твърдят, че им остават само 4 200 автомобила, проблемите при които ще бъдат отстранени в срок.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Манавски

    54 44 Отговор
    ауди винаги са имали само проблеми и проблеми
  • 2 s63GAD

    56 37 Отговор
    самите аудита са проблемни
  • 3 До 1

    45 27 Отговор
    Ама това е така защото са. към прословутия таралясник фауве. Лежат на стара слава, марката продава.
  • 4 сектант

    21 22 Отговор
    как пък не видях един оът да напишат проблеми за дачия еййй ама немске хубави немските ала бала сто батала... ето пак проблеми

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 сектант

    18 12 Отговор

    До коментар #5 от "pussy master":

    Как е заплатата след като смени турбото на а7цата, наборе.
  • 7 До Сектата

    30 5 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Секто, онзи ден взех един Дъстър на дядото, да си джитка. Та на думата да си дойдем, като караш Ауди А6 и А4 и се качиш на Дачия, усещаш светлинните години разлика. Хич не ми я хвали, става да си ходиш по гората и по нивата и толкова.

    Коментиран от #9, #16

  • 8 Су27

    21 6 Отговор
    Моля не бъркайте крушите с ябълките! Разбира се че Дачия е един доста евтин и добър за поддържане автомобил, но казвам " добър" за своя клас "бюджетни марки"!
    Иначе Ауди си е Ауди, то вече какво ли няма производствени измами и дефекти?
    За всеки джоб си има клиенти. Аз лично предпочитам нов среден клас, пред нов внос "премиум" и пръв да си пръдна на седалката, освен дилъра ако не го е направил вече.....
  • 9 сектант

    6 22 Отговор

    До коментар #7 от "До Сектата":

    така е колега, наистина има светлинна разлика - в дачия седиш високо и ти е по-удобно и аудитата подскачащи не могат толкова комфортна возия да извадят. Дачия не е правена за българските пътища - много са развалени и малки. Истинския и хабитат е немския аутобан.

    Коментиран от #18

  • 10 type-R

    14 13 Отговор
    Извода : нафтата не става за нищо друго освен за проблеми!
  • 11 kuku

    12 4 Отговор
    Във всички класации, Дачията е винаги на опашката след всички останали коли.
  • 12 Осаат Сейчасов

    0 0 Отговор
    Патките мислят, а хората разсъждава.
  • 13 Чешиезик

    2 11 Отговор
    Докато работят българи в завода на ауди грешки ще има.цялата страна е грешка дано някой най накрая да ни превземе

    Коментиран от #17

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ели

    11 2 Отговор
    Не само Audi цялот немско автомобилостроение е проблемно.Много високо рaсходи по подържането ( след 2005 Euro 4 и следващите) много проблемен software.
  • 16 Хайл

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "До Сектата":

    А като закъса в нивата или гората кой ще го дърпа🤣🤣🤣
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Тенесиста

    6 2 Отговор
    Дачията се знае като най-евтината и най-смотаната кола, не само в Европа.

    Коментиран от #24

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 инженера

    2 6 Отговор
    Ваг групата - най-големите боклуци в автомобилния свят последните 15 години , феновете им най-простите хора.Това е истината накратко.Бмв мерк и японско , тряа да си пълен дебил да си купиш друга кола :D
  • 24 Фердинад

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Тенесиста":

    Да, но и от най продаваните в ниския ценови клас. Може да се, каже дори, че рено са създали и държат цял нов пазарен сегмент с тази марка.

    Коментиран от #25

  • 25 Тенесиста

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Фердинад":

    Щом като дачията не са толкова лоши, защо прякорът им е "бръкмата" и се развалят повече от другите?
  • 26 Мамбо Джамбо

    6 0 Отговор
    Да сравняваш дачия с АУДИ
    е все едно да сравняваш
    хлебарка с ОРЕЛ!
  • 27 Audi A4 Avant B8 2,7 TDI 190hp MT6

    1 0 Отговор
    Чудя се и се мая на глупостите, който чета!
    И едното и другото е хубаво за класът си!
    Но четете какво пишат професионалистите а не хора, качили се на автомобил каран по немските аутобани с 250 и повече км в час и докарани у нас на 700 000 км и повече!!!