Last news in Fakti

17 Септември, 2019 18:05 16 658 106

Tesla счупи рекорда на Porsche Taycan на "Нюрбургринг"

  • tesla-
  • porsche-
  • model s-
  • taycan-
  • p100d+-
  • plaid

Прототип на Tesla Model S в новата тримоторна конфигурация Plaid завъртя обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" с цели 19 секунди по-бързо от Porsche Taycan, съобщава немското сп. Auto Motor und Sport. Постижението от 7 мин. и 23 секунди обаче не може да се смята за официално, тъй като времето е засечено ръчно от журналист от изданието, присъствал на тестовете.

Резултатът има само ориентировъчен характер и по друга причина. В гамата на Tesla Model S все още няма модификация P100D+, каквато емблема носи прототипът. Тя ще бъде пусната в продажба чак догодина, а за рекорд могат да претендират само серийни електромобили.

Новата най-бърза модификация на Model S разполага с три електромотора с обща мощност 772 к.с. и въртящ момент 931 Нм. Същата конфигурация ще се предлага и за Model X и Roadster, но не и за малките Model 3 и Model Y.

Ако Model S P100D+ действително е постигнал време от 7 мин. и 23 сек., както твърдят от Auto Motor und Sport, означава, че оставя зад себе си ракети като Ferrari 812 Superfast (7:27.48), Mercedes-AMG GT 63 S (7:25.41) и Nissan GT-R (7:24.22). Дали "тѐслата" действително е толкова бърза ще стане ясно в края на месеца, за когато за планирани официалните опити за рекорд.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иве

    98 3 Отговор
    19 секунди са адски много в мото спорта

    Коментиран от #99

  • 2 Дъ Клаш

    66 77 Отговор
    Ахахаха.Порше се помислиха за нещо и веднага ги приземиха!

    Коментиран от #12, #91

  • 3 Гост

    66 13 Отговор
    Ами то и Тайкан дето постигна рекорда не е сериен смешковци - демонтирани задни седалки за вас серия ли са?

    Коментиран от #5

  • 4 за гъби съм

    53 44 Отговор
    Хоооо хо хо хо :) Айде всички дето много лаеха тука срещу Тесла да си наврат ушанките където слънце не огрява и повече да не философстват. Видя се колко им разбират кухитъе лейки!

    Коментиран от #30, #86

  • 5 Да точно

    26 7 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Също е и с монтирана защитна рамка, която допълнително заздравява купето. На видеото също пишат, че е прототип на Поршето.
  • 6 гост

    36 38 Отговор
    Това беше предизвестен рекорд и то даже не е последния !!! Тесла за пръв път стъпи на ринга и тепърва ще подобрява това време !! И освен новото задвижване предстои и ново купе съвсем скоро , така че най-вероятно пазят официалния рекорд за него и той ще е още по впечатляващ !!! Кво да правиш , света се развива , а феновете на стогодишните могат само да ги оплакват !!

    Коментиран от #16

  • 7 хах

    46 17 Отговор
    10 години активно разработване на електромобили и почти сериен седан бие спортните суперавтомобили с ДВГ, дето от 100-ина години му измислят свещи, карбуратори, суперчарджъри, турбота, инжекциони и компютри да управляват смесването на горивото и запалването, че то трудна работа.
  • 8 Driving pleasure

    40 49 Отговор
    Гледам че на Т'слата дръжката пак ви е влязла! Ако ще и за 5 минути да го направи пак си е кочак а гуруто ви друсан идиот!

    Коментиран от #9

  • 9 Хе хе

    29 29 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    Той може да е друсан,ама бая им го надруса на Порше! Колко ли Поршета ще се продадат на по-висока цена?

    Коментиран от #11

  • 10 Дъ Клаш

    37 41 Отговор
    Тва порше както и цялата немска автоиндустрия са някаква грешка на историята.Колелото се върти обаче и немците ще изпадат отстрани все едно не ги е и имало.То и холандците навремето правеха най-хубавите каляски ама като не се ползват каляски вече минаха на трева и кофишопове.

    Коментиран от #73

  • 11 гост

    26 7 Отговор

    До коментар #9 от "Хе хе":

    На двойно по-висока , да бъдем конкретни !!!
  • 12 гост

    18 17 Отговор

    До коментар #2 от "Дъ Клаш":

    То да беше само Порше и само електромобил !!!! Aкo Mоdеl S P100D+ дeйcтвитeлнo e пocтигнaл врeмe oт 7 мин. и 23 ceк., кaктo твърдят oт Аutо Mоtоr und Spоrt, oзнaчaвa, чe ocтaвя зaд ceбe cи рaкeти кaтo Fеrrаri 812 Supеrfаst (7:27.48), Mеrсеdеs-АMG GT 63 S (7:25.41) и Nissаn GT-R (7:24.22) !!!!! Май приключихме със всичко , което може да се нарече сериен автомобил , ако ще и в серия от 1000 бр !!!

    Коментиран от #14, #37, #57, #69

  • 13 Бесен Язовец

    47 12 Отговор
    Да ме пуснат на Нюрбургринг с москвича, ще им счупя вдичките рекорди ! Казвал съм го и пак ще го повторя: От москвич 408 по-убава и здрава кола няма !
  • 14 Антиелектрика

    42 15 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Хайде по-полека. Още като поставиха 6:05 минути от VW ID R, стана ясно, че електричките имат потенциал, но пак изостават с почти минута от ДВГ с подобни параметри, както изостанаха от Porsche 919. А времето на Тесла не е кой знае колко впечатляващо за кола с 800 к.с., по-скоро е впечатляващо за семейна кола. И не вади такива времена за Mercedes AMG-GT и Nissan GT-R, защото ги има с доста по-добро времена - първия с 7:04 минути, а втория с 7:08 минути. Така, че е след 30-то място при серийните, а колата не е серийна. При несерийните дори някакво напомпено Субару с едва 600 к.с. е с 30 секунди по-бързо. Нека дадат официално време и ще видим, защото може и да го подобрят и да дадат подробности за самата кола.

    Коментиран от #15, #19

  • 15 Сравнявай

    5 8 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Тук са рекордите. Виж времената.

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

    Коментиран от #17

  • 16 Зомби с квадратно чело

    21 9 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Чакай чакай не бързай да се радваш!!!! Първо помисли защо Ска се вади на ринга а не 3ка перформанс???От сега ти казвам и повтарям ринга е мерило само за СЕРИИНИ автомобили за другите си има други състезания. Нека да видим записа колко е пипната тази кола???
    1.Колко килограма е?
    2.Какви гуми са използвани??
    3.Какви модификации има по окачването и купето.
    Иначе в ръцете на опитен инженер и ладата също може да направи прилично време.

    Коментиран от #18

  • 17 Антиелектрика

    24 6 Отговор

    До коментар #15 от "Сравнявай":

    Сравнявам де: 7:04.632 Mercedes-AMG GT R и 7:08.679 Nissan GT-R NISMO. Кое не разбра?
  • 18 Антиелектрика

    22 8 Отговор

    До коментар #16 от "Зомби с квадратно чело":

    Чакахме, чакахме модел 3 да разбие рекорда поне на BMW 3-er, ама 450 к.с. май не стигат. Чакаме подробности.

    Коментиран от #23

  • 19 гост

    18 27 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Времената не съм ги извадил аз , а автора на статията , ако не забелязваш !!! И са точно за серийните варианти на въпросните , а не за разни напомпани версии !!! А пък "рекордния" ти VW ID R има толкова общо със сериен модел , колкото муха със слон !! И колкото и да усукваш , Тесла пак навря любимците ти в кучи г..з и това ще така и занапред , свиквай !!

    Коментиран от #20, #25, #31

  • 20 Антиелектрика

    31 12 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    И кои са ми любимците - VW ли? Май като няма какво да кажеш и започваш с глупостите. Те Порше имат 5:19 минути при несерийните и 6:47 при серийните, ама иначе Тесла ги навирала в кучи г@з. Нямам думи колко си облъчен!
  • 21 Абе ти защо пишеш още?

    15 6 Отговор
    Новината е за Тесла под 8 минути на Нюрбургринг!

    Коментиран от #22, #28

  • 22 Антиелектрика

    11 14 Отговор

    До коментар #21 от "Абе ти защо пишеш още?":

    Ако си Електрика си пиши с ника. Облогът беше много ясен - МОДЕЛ 3 с тези смешни 450 к.с. да слезе под 8 минути. Какво общо има тук модел S с почти 800 к.с.???

    Коментиран от #26

  • 23 Гледай сега

    8 14 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Модел 3 няма да направи рекорд преди Модел С, защото си има маркетинг, ако разбираш! Един по-евтин модел не трябва да е по-бърз от скъпия. Когато скъпия стане по-бърз и евтиния ще е по-бърз. Другата година ще има Лудикроус ъпдейт за Модел 3. Както виждаш технологията я имат!

    Коментиран от #24

  • 24 Антиелектрика

    10 8 Отговор

    До коментар #23 от "Гледай сега":

    Те за това Ягуар направиха рекорд с най-малкия си модел ХЕ. Ама какво ли разбират те?! А облогът беше за тази година!

    Коментиран от #27

  • 25 Зомби с квадратно чело

    12 7 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Докажи го дай да видим записа и ТТ данните на колата???
    1.Гуми
    2. Тегло
    3. Окачване
    4. Купе
    5.Батерия
    Как кажи ми как разбра че това е сериен автомобил а не Ф-Е автомобил със емблема на Тесла????
    И пак питам защо С а не 3??? Дали БМВ 7 е по бързо от 3ката замисли ли се?????
  • 26 Супер жалък

    4 11 Отговор

    До коментар #22 от "Антиелектрика":

    Ех ама колко добре те познавам. Виж какво съм написал още преди няколко месеца:


    https://m.fakti.bg/avto/373245-barza-li-e-nai-barzata-tesla-model-3-na-pat-sas-zavoi-video

    Внимавам с обещанията, не съм като тебе

    До коментар #90 от "Антиелектрика":

    За разлика от тебе, аз внимавам какво обещавам, защото си държа на думата и смятам да го изпълня. Никога и никъде не съм обещавал, че ще спирам да пиша. Освен това, избягвам да употребявам думата "никога" за бъдеще време. Ти отново даде обещание, което така или иначе не мислиш да спазваш, защото твоята дума няма никаква стойност. Доказал си го многократно. Даже не съм си помислил, че ще спреш да пишеш, просто те пробвам отново, колко ниско можеш да паднеш. Ако смяташе да си спазваш обещанието, щеше да уточниш допълнителни условия, както направиха останалите. Ти сега се съгласи веднага, а после ще започнеш да се отмяташ, като поставяш условията, СЛЕД като ВЕЧЕ си изгубил облогът при първоначално приетите критерии.
    Коментиран от #93, #97

    18:43 11.04.2019

    Коментиран от #36

  • 27 Какъв беше облога?

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Антиелектрика":

    Цитирай? Все пак всичко е написано черно на бяло и не се налага да помним!
  • 28 Зомби с квадратно чело

    11 5 Отговор

    До коментар #21 от "Абе ти защо пишеш още?":

    Това не е сериен автомобил!!!!!!!
    Чакаме сериина Ска под 8 минути, повтарям СЕРИИИИИИИИИНА!!!!!!!!! Може и да 10000000000000кс, но сериина и не лимитирана серия а нормална серия!!!!!!!!

    Коментиран от #35, #40

  • 29 Ахаха

    21 20 Отговор
    Тесла може да счупи к**а на Порше от СВИРКИ. Порше когато са правили коли тесла не са съществували,.... И ще ви видя ВАГ като купят тесличка та кво ще правите че мъск е бая задлъжнял милия и тесла са вътре с двата крака. Аре лека нощ мишки, и бачкайте повече за да си позволите Порше или Ламбо

    Коментиран от #33

  • 30 ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА СИ ЗА ГЪБИ

    6 4 Отговор

    До коментар #4 от "за гъби съм":

    ЯВНО САМО ОТ ТОВА РАЗБИРАШ..
  • 31 Бачо Киро

    22 9 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Кого са навряли точно в кучи гъз, че не разбрахме? Коли с по 200 коня отгоре прават по-добри времена от Тесла, които всички очакваха да отидат със серийната топ Модел С, а те отидоха с проротип, за който нищо не се знае въобще... И били кое? Серийното време на стандартния Тайкан, който също ще излиза в по-мощни конфигурации. Демек кво са направили? Освен най-после да завършат пълна обиколки, друго нищо. Коли с по 200 коня отдоле правят обиколки с примерно 7-8 секунди по-бързо, камарото примерно, дъртия корвет от 2012, нисан от 2010, хем дори не низмо, пак по бърз с кирливи 500 коня... Въобще не виждам на какво толкова се радваш... Прототип с 800 коня, дето нищо не му е серийно и 10000% е настроен просто за една обиколка, изключени всички системи за прегряване и тн, е направил време по-бавно от мъсъл кар, дърт нисан или корвет и то с 2/3 от мощността му... Ако си беше правил труда да провериш, Теслите са били напълно изкорубени, с много по-широки гуми и раздувки на калниците, с керамични дискове и тн, де факто нищо общо с каквото и да продават, сега или догодина... На 911 ГТ2РС малко го барнаха по аеродинамиката от МР и всички заквичаха, че не било серийно, ти изкорубен прототип тука ни пробутваш за голямата работа, дето нищо серийно не е останало по него... И времето му по-зле от коли с по 200+ коня надоле и то серийни.... Тайканът не е бил топ версията, а 625 коня версията също и в сериен вид поне, макар че няма гаранция дали ще е баш серийният... Със същ

    Коментиран от #34

  • 32 kick

    6 6 Отговор
    Официалния тест ще е дори по-бърз, минимум с 5-10с.
  • 33 Гост

    5 12 Отговор

    До коментар #29 от "Ахаха":

    Дюзенберг кога са правили коли, не е имало нито Порше, нито Фауве. Къде са сега Дюзенберг? А забравих - селския бек не знае какво е Дюзенберг!
  • 34 Бачо тъпчо си

    6 8 Отговор

    До коментар #31 от "Бачо Киро":

    Тайкана не е стандартен. Няма седалки, има каркас и т.н. Що не си купиш такъв Тайкан

    Коментиран от #38, #42

  • 35 Бачо Киро

    15 8 Отговор

    До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":

    Каква лимитирана? Тесла са пратили напълно изкорубени прототипи по които няма нищо от теслите в момента или пък в бъдеще. Джантите и гумите, керамични спирачки, раздути калници, максимум олекотени... Демек това е горе долу лимита на бъдещата Тесла, ако и извадиш всичко и я модифизираш отвсякъде... За серийна кола не са и посмяли да мислят, че щяха да станат за резил пред серийния Тайкан.... Даже в момента са за резил с олекотен прототип, модифициран отвсякъде, а едно камаро е 7 секунди по-бързо....
  • 36 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #26 от "Супер жалък":

    Ти Електрика ли си или не? Нали нямаше и ти да пишеш, защото са ти триели коментарите? Ти не виждаш ли статията за която се обзаложихме, че е за МОДЕЛ 3 и в нея се пише САМО ЗА МОДЕЛ 3??? Пак започна с простотиите си!

    Коментиран от #43

  • 37 Driving pleasure

    17 4 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Гостенинче, времена ли искаш да мерим? Ми да мерим Т'слата с 3те електромотора и системна мощност 770 коня да я премерим с кола с подобни параметри - Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ колко секунди под Т'слата дава?

    7.24 е рекорда на близо 10 годишно Porsche 911 Carrera GTS (991.2) обясни пак за Двигателя за Електродвигателя и за Т'слата ама преди да и ползваш дръжката :)

    А на снимката загледа ли се, че гумите на Теслата са сликове, а че окачването не е серийно?

    Коментиран от #41

  • 38 Бачо Киро

    6 9 Отговор

    До коментар #34 от "Бачо тъпчо си":

    Стига дрънка глупости. Тайканът е pre-production, затова не се говори за сериен автомобил, докато теслите са напълно stripped-down. А да четем преди да дрънкаме.
  • 39 НАЛИ ТУК НЯМА ЧАК ТАКИВА НАИВНИЦИ

    15 7 Отговор
    КОИТО ДА СИ МИСЛЯТ ЧЕ ГЕРМАНСКИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА АВТОМОБИЛИ ЩЕ ОСТАВЯТ НЯКАКВИ АМЕРИКАНЦИ ИЛИ КАКВИТО И ДА СА ТАМ ДА ПРАВЯТ ПО-ДОБРИ И ПО- БЪРЗИ АВТОМОБИЛИ ОТ ТЯХ..ИСТОРИЯТА ГО ДОКАЗВА С ФАКТИ ТАКА ЧЕ НЕ БЪРЗАЙТЕ ДА СЕ РАДВАТЕ НАПРАЗНО..РАДОЧАРОВАНИЕТО ВИ ЩЕ Е МНОГО СКОРО..КОЛКОТО И ДА МРАЗИТЕ ГЕРМАНСКИТЕ КОЛИ ТОВА СИ Е ЛИЧНО ВАШ ПРОБЛЕМ И НЕ ОЗНАЧАВА АБСОЛЮТНО НИЩО...ВАШЕТО" ИНЖЕНЕРНО" МНЕНИЕ СЪЩО...БЪДЕТЕ ОБЕКТИВНИ И ЧЕСНИ..И ДЕЦАТА ЗНАЯТ КОИ СА НАЙ-ДОБРИТЕ КОЛИ...
  • 40 Облогът не съдържа думата сериен

    7 5 Отговор

    До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":

    Обзаложихме се с антиелектрика, че НИКАКВА tesla не може да направи под 8 минути на Нюрбургринг. Не е ставало въпрос за конкретен модел или модификация, оборудване или дали автомобилът ще е сериен.

    Честно казано очаквах прототипът на роудстър да падне под осем минути и имах някакви предположения, че новата Тесла модел s с батериите от Тесла модел 3, също ще падне под 8 минути, но дори не предполагах, че ще я изкарат на нюрбургринг преди да влезе в производство.

    Напълно очевидно е, че няма как да съм имал сериен модел, когато се обзаложихме. Антиелектрика също не е имало конкретен модел предвид. Дори нямаше претенции с какви гуми ще е Теслата. Той просто не вярваше че tesla може да направи пълна обиколка на пълна мощност.

    Коментиран от #44

  • 41 Бачо Киро

    14 5 Отговор

    До коментар #37 от "Driving pleasure":

    Не са само гумите, с афтърмаркет джанти са, много по-широки гуми от колкото се предлагат въобще, фендери други заради гумите, напълно обезкостена, керамични спирачки и един господ знае какво още и не може да бие с 800 коня времето на Нисан от 2010 или камаро... Иначе било бъдещето....
  • 42 Зомби с квадратно чело

    7 7 Отговор

    До коментар #34 от "Бачо тъпчо си":

    Не си прав, рекорда е официален може да провериш. Купето е подсигурено само дотолкова да се осигури здравето на водача, слага се допълнително тегло и динамиката с нищо не се променя. Естествено поршето както и хондата ползват трикове да пуснат на ринга кола която все още не е сериина и после да я направят сериина. Порше обещават че колата в най-скоро ще е на пазара.
    При теслата не е така, пуска се нещо с полуслик с допълнителен спойлер и не се знае още какви модификации които гарантирано до 1 година няма да се появят на пазара, а след като се появят цената ще бъде като на средно скъпо ферари.

    Коментиран от #62

  • 43 Какъв модел 3, бе супер жалък?

    4 6 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Това твои думи ли са? Не споменаваш ли три от моделите на Тесла, само един от които е Тесла модел 3?

    77 Антиелектрика
    95ОТГОВОР
    Давайте електрофили, остават още 100-на мнения и ще разводните темата с фиаското на Ринга. То първия роудстър още 2012 г. щеше да поставя рекорди, после уникалната уж модел S с ускорението за 2,4 секунди до 100 км/ч и той за 3 години не записа нищо. Сега се плюнчеха за биене на времето на М3 от 2011 г. и влизане в топ 50, а този уж пърформанс изостана с цяла минута от дъртата тройка с по-малко коне. Повече няма да се чуе за Ринга, а ще се наводни пак с клипове на драг, но до 400 метра, че на миля нещата пак ще са зле за миксера. Фенщината е нелечимо психично заболяване.
    Коментиран от #78

    22:04 10.04.2019


    78 Скоро ще плачкаш
    53ОТГОВОР
    До коментар #77 от "Антиелектрика":

    Помни ми думата. Ще спреш ли да пишеш, ако падне под 8 минути? Много си щедър на обещания и "мъжки" приказки иначе, но не ти стиска да се обзаложиш, нали?

    Коментиран от #45

  • 44 Зомби с квадратно чело

    8 2 Отговор

    До коментар #40 от "Облогът не съдържа думата сериен":

    Е то така няма смисъл. Всички знаем какво направи НИО-то и т.н. Пак казвам Ринга е мерило само за серийни автомобили макар че (не е виновна Тесла) се нагледахме на какви ле не допинги на тези "сериини" автомобили.

    Коментиран от #67

  • 45 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #43 от "Какъв модел 3, бе супер жалък?":

    Пак ли се правиш на луд. Я чети за какво си се обзаложил и на кое мнение си писал:"Ceгa ce плюнчeхa зa биeнe нa врeмeтo нa М3 oт 2011 г. и влизaнe в тoп 50, a тoзи уж пърфoрмaнc изocтaнa c цялa минутa oт дъртaтa трoйкa c пo-мaлкo кoнe." Какво се правиш на луд отново? Статията за какво е - за модел S или за модел 3? Поредните никове със същите глупости! Ти отказа да спреш да пишеш, защото не се обзалагал. И да пишеш кой е супер жалък, то си личи кой е супер жалкия, дето нямаш топки да пишеш с един ник, а се криеш като мижитурка да не те разпознаят кой си.

    Коментиран от #48

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Гост

    8 6 Отговор
    Наистина уникално постижение. Но от доста време мен лично ме гложди една мисъл - слад подобно постижение за още колко километра ще има заряд Теслата. Поршето все си мисля, че ще докара от София до Бургас, ами Теслата?..

    Коментиран от #51, #60

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Да припомня на чисто

    5 4 Отговор
    Аз: ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога.

    Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019
  • 50 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #48 от "За стотен път - цитирай?":

    Това какво трябва да значи, че не правиш логическа връзка между това, което четеш и това, което пишеш ли? В статия за модел 3 и спор с рекорд на BMW 3-er е резонно облогът да е за модел 3. И ако става въпрос за друг модел на Тесла, точно тогава трябва да се уточни - елементарно причинно-следствено действие. Както и да е, утре може да кажеш, че Тесла вдига 10 000 км/ч защото лети в космоса - вече не се учудвам на тъпотиите ти..

    Коментиран от #52

  • 51 Надежда тука всяка остави

    5 11 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Porsche то не може да стигне от София до Бургас дори на книга, с 90 километра в час, без да е стъпвала на нюрбургринг. Ако не ме лъже паметта поршето минава максимум 450км по същия цикъл по който Тесла модел s изминава 580км.
  • 52 Последно за това ли се хвана на бас

    2 7 Отговор

    До коментар #50 от "Антиелектрика":

    Аз: ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019

    Посочи ми къде си уточнил че става въпрос за модел 3, за сериен модел или каквито и да е други подробности различни от просто: Аз: ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Антиелектрика: Обзалагаме се! 07:58 11.04.2019

    Другите поне поискаха допълнителни уточнения за разлика от тебе, който беше сигурен, че никоя Тесла не може да падне под осем минути. А този е Тесла е точно толкова сериина колкото и Порше Тайкан. Даже може да влезе в производство по рано от него.

    Коментиран от #54

  • 53 Иво

    10 0 Отговор
    ДА сравняваш прототип с кола серийно производство няма никакъв мсисъл
  • 54 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #52 от "Последно за това ли се хвана на бас":

    Нямам намерение да повтарям едно и също: "В cтaтия зa мoдeл 3 и cпoр c рeкoрд нa BMW 3-еr e рeзoннo oблoгът дa e зa мoдeл 3. И aкo cтaвa въпрoc зa друг мoдeл нa Тecлa, тoчнo тoгaвa трябвa дa ce утoчни - eлeмeнтaрнo причиннo-cлeдcтвeнo дeйcтвиe". Иначе мълчеше като бит г@з за самозаплаването на модел 3, за който гарантираше, че батериите не се палят, а тук се напъваш да спамиш като откачен. Дреме ми на дедовия дали ще спра да пиша тук, не съм спорозависим като теб. Дори бях спрял да пиша - вижда се, защото пиша с един ник, а не като теб многониково човеченце. Дори ако направят батериите по-безопасни и ЕМП падне под 100 микротесли в купето, ще си купя електричка, защото не отричам очевидното! Много време ти отделих даже!

    Коментиран от #56, #58

  • 55 Random

    4 2 Отговор
    Пълни глупости
  • 56 Знаех си че ще извърташ като фурнаджийск

    5 9 Отговор

    До коментар #54 от "Антиелектрика":

    Знаех си че ще се извърташ като фурнаджийска лопата. Още като се хванахме на бас ти го казах. Още тогава те попитах имаш ли някакви уточнения, преди 8-те минути да са станали факт? Какво общо има заглавието на статията, след като аз се опитвам да се хвана на бас за неопределен модел на Тесла, точно в следващият пост, където си изброил неуспехи на три от четирите модела на марката Тесла? Очевидно не говориш за конкретен модел, а аз с големи букви съм написал само Тесла, а не модел 3.

    Не ме карай да търся цитати, защото много добре знаеш, че ще ги намеря. Казвал съм че вероятността да се запали батерията на модел 3 е по-малка, а не че е невъзможно. Искаш ли да се обзаложим отново или не ти стиска? Това че страдаш от функционална неграмотност и не може да разбереш смисъла на написаното си е твой проблем. Не го приписвай на мене.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Хайл

    10 2 Отговор

    До коментар #54 от "Антиелектрика":

    Да ти кажа тоя в скоро време сам ще почне да си спори.хората го базикат той скача😉
  • 59 От завода на Порше

    7 13 Отговор
    Закривай, няма смисъл да започваме Тайкана! Толкова години го мислихме, Нюрбургринг направихме за Тайкана, а рекорда устоя само 2 седмици!

    Коментиран от #61, #65

  • 60 Хайл

    7 3 Отговор

    До коментар #47 от "Гост":

    Мъжки много си зле
  • 61 Зомби с квадратно чело

    7 4 Отговор

    До коментар #59 от "От завода на Порше":

    И къде е рекорда къде къде къде???
    Отваряш и гледаш има само:
    1. Tesla 3 performance 9:00 min за къс вариант 19100м ?!?!?!?!?!
    2.Тесла S P85D 8:50 на къс вариант 19100м !?!?!?!?

    Та пак питам къде къде е този рекорд?
  • 62 Хайл

    8 2 Отговор

    До коментар #42 от "Зомби с квадратно чело":

    Ти що не вземеш да родиш от идола ти илон мъсков дете-кръщавате го Теслю Илон Гост Мъсков Квадратночелов модел от 1 до последния 🤣🤣🤣🤣
  • 63 До тесла фена от Норвегия

    6 4 Отговор
    А вие къде е онзи дето все живее в Норвегия и все кара Тесла, и обича И.Мъск не се е записал още в тази тема.

    Коментиран от #64, #68

  • 64 Хайл

    4 4 Отговор

    До коментар #63 от "До тесла фена от Норвегия":

    Как да не е писал-я погледни колко много е спамил от различни никове...той тая тесла в норвегия само от слънчеви батерии я зарежда лятото за да може да кара зимата когато деня е няколко часа 🤣🤣🤣
  • 65 Язе

    8 3 Отговор

    До коментар #59 от "От завода на Порше":

    Хехехех.Абсолютния рекорд на ринга е на....познай-Порше и то отпреди десетки години.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 За стотен път - цитирай?

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Тази Тесла е седем местен семеен автомобил, който ще влезе в производство догодина. Какъв ти е проблема?
  • 68 гост

    5 8 Отговор

    До коментар #63 от "До тесла фена от Норвегия":

    Освен че не можеш да мислиш не можеш и да четеш!!! Фактите да красноречиви, писах достатъчно. Тесла е номер 1, стогодишните безнадеждно изостават.
  • 69 NESHTOTO

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    А порше ги размазва с 2мин и 5 сек с най доброто време от всички 5 мин и 19 сек с Порше 919 не се прави на умен лек
  • 70 NESHTOTO

    4 2 Отговор
    Към всички рекорда е на порше и те са най бързи и така ще е за напред 5.19 сек на Nürburgring Nordschleife

    Коментиран от #72

  • 71 Дъ Клаш

    4 7 Отговор
    Трябва да отбираш от коли колкото свиня от духова музика за да залагаш на двг.Ел двиг има кпд 99% недоразумението двг 30-40.То просто е несравнимо.Проблема на ел колите са батериите но се работи по въпроса.А се работи и по мини ядрени реактори а те тва вече ще отреже главата на двг веднъж и завинаги.
  • 72 Семейни нали

    4 6 Отговор

    До коментар #70 от "NESHTOTO":

    Това Порше 919 е четириврат 7 местен семеен автомобил, нали?

    Колко от него се движат по улиците? Можеш ли да идеш на почивка с него, като събереш семейството и куфарите с багаж за 10 дни?
  • 73 Американеца

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Дъ Клаш":

    Поне в това са номер 1
  • 74 гост

    2 5 Отговор
    Само гумите на въпросното Порше са по скъпи от Теслата, сравняваш ябълки и попови лъжички.
  • 75 Панамера

    9 4 Отговор
    Виждал съм на живо такава тесла същия модел даже и от вътре не е лоша ма да семери с порше е смешно.Поршето е супер лукс и всичко е изпипано перфектно.

    Коментиран от #77

  • 76 Дъ Клаш

    9 6 Отговор
    Кой ше си купи тва недодялано порше със смешните 400 км пробег колкото Рено Зое за 200 к еуро кво качество кви глупости.Поршето тайкан става само за подигравки както направи и Мъск на сайта изреди характеистиките на двете цените им и написа кое избираш.Направо ги уби.

    Коментиран от #81

  • 77 Добре оформен фотьойл

    4 3 Отговор

    До коментар #75 от "Панамера":

    Ти мебели ли си купуваш или автомобил, та не те интересуват техническите характеристики, а само материята и шевовете на седалката?

    Коментиран от #78

  • 78 Джудж

    4 2 Отговор

    До коментар #77 от "Добре оформен фотьойл":

    То тия коли който има пари няма да си ги купи да се състезава с тях а за гъзария и лукс

    Коментиран от #80

  • 79 aaa

    0 0 Отговор
    Тази новина е от преди 3 месеца
  • 80 Не е само за пред чалготеката

    3 3 Отговор

    До коментар #78 от "Джудж":

    Приеми, че някои хора си купуват автомобилите за да ... ПЪТУВАТ с тях.

    Тогава техническите характеристики, като например 600 километра пробег с едно зареждане е за предпочитане пред 400 км пробег за два пъти повече пари, само защото някой щял да цъка с език пред чалготеката.

    ПП
    Вече и опорната точка за писта ли изгоря? Нали това беше най-важният параметър при покупка на автомобил? Почти не остана недостатък на електромобилите, освен високата цена за сега.

    Коментиран от #104

  • 81 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #76 от "Дъ Клаш":

    Понеже си най-закоравелия фен на мъск и тесла,ние тук които те бараме по антените единодушно решихме да те наградим с безплатно изтегляне на картинки с тесла и илон мъск,автографи от нас базикащите те и екскурзия на собствени разноски до където пожелаеш...ЧЕСТИТО И ДА ПОЧЕРПИШ
  • 82 гост

    5 4 Отговор
    А факта, че прехвалената кола на Порше струва над 180х.евро някой отчита ли го? Това е повече от двойна на тази на Тесла след мита и такси за внос в ЕС. Поршето е различно като дизайн, има 800волта зареждане, да това са добри неща, но колко души могат да си позволят такава цена за електричка дори и на лизинг. Докато го разработваха говореха за цена от 80х.евро, което беше под цената на модел Ес, да ама не, типично за ФВ.

    Коментиран от #87

  • 83 Госあ

    3 0 Отговор
    Що не ги подреждате както трябва и Нисмото да бъде първи, най бързият ?!? Гледам че самурая ги е сцепил и италианчето и шваба. Или не ? Хехе

    Коментиран от #85

  • 84 Шехерезада

    6 2 Отговор
    Само трябва да се разбере ,сьс колко по бьрзо ще изгори след като се самозапали теслета.Сигурно и там скороста ще е невиждана по геогравските ширини 😁😁😁😁
  • 85 Зомби с квадратно чело

    1 4 Отговор

    До коментар #83 от "Госあ":

    Защото поршето се води сериина, а не кола специално за писта. С нисмото не можеш да излезеш на пътя.

    Коментиран от #89

  • 86 Госあ

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "за гъби съм":

    Глупости. Сравняват круши с ябълки. К'во ни занимават с глупости.
  • 87 Пираня

    3 2 Отговор

    До коментар #82 от "гост":

    Абе гост хайде кажи ми колко струва тази Тесла на пистата????? Подчертавам на пистата а не тази която е на пазара???? Колко струва?????
  • 88 Асд

    2 3 Отговор
    Виждам ги по улиците, чета характеристики, следя маркетинговите и рекламни политики, че даже май съм се и качвал в Тесла, но да си вземеш такава полюция означава, че Данък обществено мнение, който плащаш е обратнопропорционален на размера на половия ти орган.
    По простичко казано-кола за гъзария, за хора с много пари и малки чурки.
    И интересното е, че когато паркирам моята баба Яга набор '84 до Тесла, никой не забелязва електричката, така че мислете хора-това не е вредно за вашето здраве!
  • 89 Хайл

    1 4 Отговор

    До коментар #85 от "Зомби с квадратно чело":

    Кой ти каза че не може? Чеха как кара ф2 по пътя
  • 90 Алфа Вълкът

    4 5 Отговор
    Един бензинов двигател винаги може да се доработи и да му вдигнеш конете! А електричака накъде? И щом навсяко колело има електромотор, като ти изгори на лявата гума, завиваш в насрещното и чао! Затова сега се сетиха и за трети с диференциал! Ел колите са експериментална технология, ще почакате 20г за свястна такава!

    Коментиран от #94, #101

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Алфа Вълкът

    0 2 Отговор
    https://m.youtube.com/watch?v=dn7UJxEvAo8

    С развалената музичка за титаник така се смях, че едвам не се напиках

    Коментиран от #93

  • 93 Алфа Вълкът

    0 1 Отговор

    До коментар #92 от "Алфа Вълкът":

    Не е истинско видеото, влогъра е просто черен расист и не догледах видеото докрай!
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Гост

    2 0 Отговор
    Аз с ладата ще го бия тоя рекорд. Ама брат ми ще държи хронометъра........
  • 96 haha

    2 1 Отговор
    Много ми е смешно как се дърляте кое по-добро от тесла и порше....ми то не е ли ясно, че който има кинти ще избере поршето ако ще теслата да е с 1 минута по-бърза на измисления ринг, на който могат да се правят хиляди манипулации....всичко е въпрос на маркетинг и в тази връзка имиджът на порше още дълго ще е коренно различен от този на семейната тесла па ако ще тя да е супер колата. Все едно да сравняваш топ модел на бмв или мерцедес с кое да е ламбо или ферари. Може и да е по-добро на хартия ама на улицата хората след едното обръщат глави и цъкат език, а другото не го и поглеждат. Отделно, че постиженията на писта нямат нищо общо с шофирането в реалния живот с всичките му рестрикции освен да се изрежеш от един светофар до друг....айде със здраве
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Чичовото

    1 0 Отговор
    Опс....от Порше, айде обрагно на чертожната дъска.
  • 99 незнайко

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Иве":

    Къде ги видяхте тези 19 секунди ??? Явно никой не чете какво сте написал и механично Ви слагат плюсчета !!!
  • 100 Мнение 5

    4 0 Отговор
    Само констатация:

    Исках и аз веднъж да съм стотното мнение :).
    Егати късмета , както и да е.
    Странно ми е че само статиите за Тесла събират по над 100 коментари редовно . Интересно ми е защо..

    Чисто любопитство.

    Друго интересно е защо повечето хора които пишат за тези коли ги мразят !?
    По скоро защо изобщо четат статии за коли които мразят .

    Аз мисля че в тези модерни времена на интернет и този океан от информация за всичко и по всяка тема, всеки може да намери и да се занимава или чете , коментира за нещата които обича.

    Живото е твърде кратък за да го пилееш за неща които мразиш .

    Поздрави на всички
  • 101 Даскала

    2 2 Отговор

    До коментар #90 от "Алфа Вълкът":

    Ееех 1 вярно не си улучил :D
    Първо: за разлика от буталния мотор, електродвигателят издържа на претоварване и от него се вадят повече коне БЕЗ да се докосва - само като му вдигнеш напрежението и тока.

    Второ: тези електромотори на всяко колело се управляват с честота 100 ПЪТИ В СЕКУНДА и изобщо няма да разбереш кога другите мотори са коригирали нещата и си продължил по пътя спокойно.

    "Експериментална технология"... ама от 19 век. Добре!

    Слаб 2, седни си

    Коментиран от #105

  • 102 Lol

    3 1 Отговор
    Жалко, че е супер далеч от 1вото място - 6:44.

    :D
  • 103 TSLA BG

    2 1 Отговор
    Тесла е постигнала ново време от 7.20 минути като очакват да постигнат 7.05 минути следващия месец, след малко настройки по колата.

    Коментиран от #106

  • 104 Мдаа

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Не е само за пред чалготеката":

    И сега к'во сатва - поршето за богати, а Тесла та за бедни. Само да те питам, като провеся удължи тел от прозореца на панелката, за колко часа ще я заредя - за 40,за 50 или 60 часа. После на магистралата със 150 км/ч колко ще е пробега на този автомобил за бедни, разполагащи с цялото време на света за следващо зареждане?
  • 105 До дас каскала

    0 1 Отговор

    До коментар #101 от "Даскала":

    Много ти е Розова картината.
    Индустрията отдавна работи основно с ел. Двигатели и далеч не са безпроблемно.
    Най-доброто решение са., но има проблеми и с двигателите и с тяхното управление. За батерията изобщо не ми се говори.
    Няма как да избяга е от електрички те и предполагам до 15ина години ще са над 50% от продаваните на пазара. Трябва обаче да сме обективни
  • 106 Брей

    1 2 Отговор

    До коментар #103 от "TSLA BG":

    При софтуерни симулации ли?
    Мъск е човек, достоен за уважение, но вие с вашите простотии настройват хората срещу това което е постигнал