Концепцията Mercedes-Maybach Vision Ultimate Luxury ще се превърне в сериен вариант, който ще бъде показан още тази година. Информацията е на британското издание Autocar, които цитират собствени източници от Mercedes.
По аналогия със седана S-Klasse, бъдещият най-луксозен кросоувър на марката ще бъде базиран на удължена база (MHA) на всъдехода Mercedes-Benz GLS, а външните различия ще бъдат сведени до различна радиаторна решетка, нови брони и по-богато оборудване.
За съжаление, екстравагантната визия на концепцията Mercedes-Maybach Vision Ultimate Luxury, която виждате на горните снимки, едва ли ще стигне до серийно производство. В качеството на топ агрегат за новия Maybach е предвиден битурбо осмак.
На двигателя с вътрешно горене ще помага стартер генератор, работещ на 48 волта. Именно той ще се използва за по-добро доускорение, както и за достигане на максималните 489 конски сили и 700 Нм въртящ момент.
Заедно с този силов тракт ще работи и деветстепенна автоматична трансмисия, която ще предава момента и на четирите колела. По предварителни данни окачването ще е модернизирано E-Active Body Control, а возията - изключително мека.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
14:07 18.09.2019
2 Бау
Коментиран от #5, #8
14:12 18.09.2019
3 Рукола
Коментиран от #18
14:15 18.09.2019
4 Радо
14:16 18.09.2019
5 Уди Кълвача
До коментар #2 от "Бау":
Друго си е 20 годишния немски премиюм който седи по 6 месеца в бокса за ремонт!Коментиран от #6, #7
14:17 18.09.2019
6 Бау
До коментар #5 от "Уди Кълвача":
Друго си е като смениш нещо увреме и не повтаряш!Като го правиш това,години само караш и сменяваш само консумативи!
Коментиран от #9
14:35 18.09.2019
7 Бау
До коментар #5 от "Уди Кълвача":
И за твое сведение,моя премиум S-класа,след като го направих в добро състояние,шест години само консумативи сменявах!!!14:38 18.09.2019
8 сектант
До коментар #2 от "Бау":
а при шоферите на аЛУДИ такъв не се предлага, няма го на склад изобщо там15:38 18.09.2019
9 сектант
До коментар #6 от "Бау":
така е колега, поддръжката е всичко. Стария ми дъстър го продадох на над 300 000 км сменял съм само масла и филтри от най-добрите и една крушка на преден ляв сменихКоментиран от #17
15:40 18.09.2019
10 Токо
17:18 18.09.2019
11 Салама
17:20 18.09.2019
12 мерцедес фен
Коментиран от #13, #14
18:13 18.09.2019
13 Токо
До коментар #12 от "мерцедес фен":
И аз съм фен на Мерцедесите ! Но по някой когато къча дойде в повече е добре да си го кажем . Предпочитам един КОРАВ пикап ! Да речем една Тундра 5.7 форс.19:02 18.09.2019
14 Токо
До коментар #12 от "мерцедес фен":
И aз cъм фeн нa Мeрцeдecитe ! Нo пo някoй път кoгaтo кичa дoйдe в пoвeчe e дoбрe дa cи гo кaжeм . Прeдпoчитaм eдин КOРAВ пикaп ! Дa рeчeм eднa Тундрa 5.7 фoрc.19:05 18.09.2019
15 Ники
20:25 18.09.2019
16 Николай
20:31 18.09.2019
17 каруцар
До коментар #9 от "сектант":
Махни една 0 от километража и може да ти повярваме.20:35 18.09.2019
18 Какаванин
До коментар #3 от "Рукола":
А цървулите като теб са във разцвета си21:50 18.09.2019
19 Момичето с БМВ-то
22:05 18.09.2019
20 Митьо
09:13 19.09.2019
21 Toko
19:10 19.09.2019
22 F87 Competition
А колко то вас помнят : На какво беше символ на времето "MAYBACH". С какви агрегати се задвижваше? Каква скоростна кутия и окачване за времето си разполагаше?Не случайно никъде по него я нямаше емблемата на Mercedes-Benz.Но за сметка на това пък се бяха оборудвали с 6000 кубиковият V12 Bi-Turbo.С впечатляващите 612hp и 1000Nm.!
23:25 19.09.2019