26 Септември, 2019 18:05 7 768 26

BMW разработва нов V8

  • bmw-
  • s68-
  • n63-
  • s63-
  • двигател-
  • v8

Инженерите на BMW работят над наследник на успешното семейство V-образни 8-цилиндрови двигатели N63/S63, съобщава BMWBlog, като се позовава на свои източници от компанията. Новият агрегат с кодово име S68 ще запази същата архитектура с два турбокомпресора, но ще има по-малък работен обем.

Според информаторите на BMWBlog новият V8 се проектира за работа в тандем с електромотор, който ще му позволи да покрива по-строги екологични стандарти. Кубатурата пък щяла да бъде редуцирана от 4.4 на 4.0 литра, за да плащат китайските купувачи по-нисък данък.

Новият двигател най-вероятно ще дебютира под предния капак на лимитираната серия CS на BMW M5 след две-три години. Повече информация би трябвало да се появи след представянето на модернизираната M-петица в изпълнение Competition, планирано за догодина.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Новинарчо.

    40 11 Отговор
    Бойко открива завот на BMV в България до месец коментираха от DW днес.
  • 2 Brabus

    17 67 Отговор
    Колкото и да се напъват-само боклуци произвеждат тези от ве ме зе

    Коментиран от #3

  • 3 СссереМ

    45 21 Отговор

    До коментар #2 от "Brabus":

    Срещу тях да тичате не може да ги стигнете.
  • 4 BeNVe

    15 40 Отговор
    Поредният успешен боклук!
  • 5 Гарантирано от ГЕРБ

    22 6 Отговор
    Борисоф през октомври 2019 пък открива завод на Хюндай в Банкя.

    Коментиран от #8

  • 6 NikNay

    7 6 Отговор
    Да живее тока, а ?
  • 7 Реално

    17 31 Отговор
    Просто са съединили два 4цилиндрови боклука на които бъдещите собственици трудно ще смогват с маслото и веригите.
  • 8 Надъхан механик за БМВ.

    22 6 Отговор

    До коментар #5 от "Гарантирано от ГЕРБ":

    Ти си бачкай за Хюндай аз ще работя за БМВ Бойко обеща по 3 000€ заплата.
  • 9 Японеца

    26 28 Отговор
    БМВ са велика марка, със строшени раздатки и гаранционно трошливи мотори.най слабите нотори

    Коментиран от #10

  • 10 Доко Доко

    33 21 Отговор

    До коментар #9 от "Японеца":

    Благодарение на тази марка съм в течение с най новите чалга хитове защото собствениците и винаги ги усилват до край.
  • 11 Ахил

    8 5 Отговор
    Хууде 4 литра, ама колко коня бе, чули недочули драска те си ей така
  • 12 ....

    7 3 Отговор
    На теслата дръжката
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Знаещ

    5 7 Отговор
    Този двигател е много добър замисъл и калпаво изпълнение. Особенно добро е водното охлаждане на кулера!
  • 15 Порно

    12 4 Отговор
    По добре да разработят нов редови шестак , че последните 20 години се излагат.
  • 16 Иво Андонов

    7 1 Отговор
    След m54/s54 не ми го фали
  • 17 Те Така Те

    8 14 Отговор
    Немските двигатели винаги са били пълни с дефекти.А пък за БМВ -ко да кажем , преди години , моторите на Е30 редовно си застигаха клапаните- при високи обороти , буталото удря клапан, че не е успял да се затвори на време. Меки пружини и клапаните нямат време да се върнат . Ко да говорим- даже руснаците не успяха за толкова години да направят такъв мотор - да си застига клапаните.

    Коментиран от #20

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Пачо К

    10 6 Отговор
    И за какво им е нов V8 ??? Няма по-добър двигател от редовия шестак на тази планета разберете го. Изключително прост и надежден агрегат, самобалансиращ се, с една глава и два вала. Да бяха взели да осъвършенстват S38 двигателя от М5 Е34 ево. 3.8 литра 360 кона и няма чупене. И щеше да е лесно да изправят мотора в коша едно холямо турбо и 1000 коня са детска игра за S38. V8 винаги ще си остане по-калпавия двигател не се заблуждавайте.
  • 20 321

    15 0 Отговор

    До коментар #17 от "Те Така Те":

    Не бе пич, не са дефектни. Просто караме автомобили нов внос на 1 млн. км. Като си го купиш от магазина, трябва да си страшен карък да уцелиш някой дефектен. Това твойто е все едно да казваш, ей това телевизорите Х са големи боклуци - никакви цветове - блед екран, ама да купуваш телевизора на 20г. от западна европа.

    Коментиран от #25

  • 21 Ввв

    17 4 Отговор
    БМВ когато са слагали двигателите в самолетите на Луфтвафе,Ганьо още е бил с коня и каруцата,ама акъл колкото 3 океана има.....

    Коментиран от #23, #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 7777777

    6 3 Отговор

    До коментар #21 от "Ввв":

    Евала пич.
  • 24 Blackthorn

    2 6 Отговор

    До коментар #21 от "Ввв":

    Да, навремето! От едно 20 години немците живеят на стара слава, а продукцията им достигна нивото на абсолютен скрап!

    Коментиран от #26

  • 25 Те Така Те

    0 3 Отговор

    До коментар #20 от "321":

    Аз се занимаван с ремонти на двигатели и клиентите ми са 90 % със стари коли. Точно такива , каквито казваш. И ти казвам от опит. Говоря само за двигатели. Давам ти един Рено мотор(примерно) - пак на 200-300 хиляди и ако успееш да го накараш да си застигне клапаните, аз ще хвана бяла мечка. БМВ лежат на стара слава. Преди доста години имат няколко легендарно здрави мотора и от тогава- пълна трагедия - супер усложнени и ненадежди мотори. За Ауди - същата работа. Но всеки си има мнение и глава на раменете да мисли и да взема решения.
  • 26 Ти да видиш

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Blackthorn":

    По кое съдите г-не,чисто ново БМВ ви е скапало двигателя си,ако говорите за мъртви катуни от Италия е друг въпрос