Днес ще акцентираме на една изначално евтина модна икона от миналото, която и днес изглежда сравнително привлекателно. Става дума за второто поколение на Opel Tigra, автомобил, който е в hardtop изпълнение и е сравнително рядко срещана кола по нашите пътища.
Това е кабриолетче, в което могат да влязат двама. Първата Tigra, която не беше кабрио, имаше едно рафтче, което се водеше за задна седалка. При следващото поколение, което ви предлагаме, това рафтче го няма.
И добре че го няма, понеже то не вършеше никаква реална работа. Tigra TwinTop B, на която акцентираме се прави през периода 2004 - 2009 година, разполага с твърд сгъваем таван и се предлага с един дизелов и два бензинови двигателя.
Моторите не са особено надеждни, но пък са сравнително масови и частите за тях не са скъпи. Проблеми създава и сгъваемият таван, за това преди покупка, трябва да се провери.
Иначе от гледна точка на механиката и компромиса между цена и качество, това може би е най-разумният избор за такъв автомобил. От гледна точка на забавлението обаче - едва ли. Какви Tigra TwinTop B се предлагат у нас, вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ал та фанах Атаопънах
12:08 29.09.2019
2 ами
12:19 29.09.2019
3 555
Коментиран от #4, #8
14:03 29.09.2019
4 Автотърговец
До коментар #3 от "555":
Масло харчат само 1.6 произведени до 2001-ва заради неподходящи сегменти поставяни дотогава.При дизеловите проблем създава 1.7 от Исузу като понякога в студено време с гъсто масло се чупи привода на маслената помпа.Иначе с какво масло да се кара зависи от климата на географската ширина но двигателите като цяло са здрави и лесно се оборудват за работа на газ.Единствения начин за съсипване е протакана смяна на ангренажен ремък но обикновено водната помпа протича преди да се скъса и при ремонта се сменят в комплект.Коментиран от #6, #9
15:16 29.09.2019
5 Много грозна
15:36 29.09.2019
6 555
До коментар #4 от "Автотърговец":
Не знам за 1.6, казвам какво е общото мнения на родните шофьори и майстори, 90% от които са останали на ниво Жигули и Москвич Алеко, но се пънат да правят скъпи и сложни коли.Точно от сегментите и гумичките на клапаните идва проблема при EcoTec. Когато се сипе по-гъсто масло от предписаното от производителя, маслените пръстени се скапват, получава се луфт между клапана и гумичката и от там започват димните завеси от ауспуха. И да, абсолютно не претенциозни са към газта, особено с хубав газов инжекцион няма никаква загуба на мощност.
По-хубав обаче е стария Opel мотор 2.0 115к.с., тяга като на дизел, страхотна динамика и толкова балансиран, че ако е гледан както трябва или е след качествен основен ремонт, като се доближиш до него се чува само свистенето на ремъците. Ако пък е в коша на една Vectra A с дигитален километраж, климатиче и 4х4 ще бъде просто мечта...
Коментиран от #12
18:51 29.09.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Хайл
До коментар #3 от "555":
Вземи се поинтересувай какво означават цифрите на маслата преди да пишеш глупости и можеш ли да сложиш 0w60 на двигателКоментиран от #10
23:27 29.09.2019
9 Алфа Ромео
До коментар #4 от "Автотърговец":
Аз съм чувал че до края на 99г. 1.6 Екотек горят масло, иначе 1.6 стария мотор е вариант, вярно ша си "капитан бавен" но здрав и почти нулева подръжка, евтина газова, има със 1.6 стария но пълна инжекция той върви по-добре но е рядко срещан. Що нямаше Астра Г със стария 2.0 115коня, щеше да е доста добра кола.23:30 29.09.2019
10 555
До коментар #8 от "Хайл":
Можеш да сложиш 0W60 на двигател, можеш да сложиш и 0W20, но на твоята Мазда 121 едва ли ще има положителен ефект.😁😁Коментиран от #11
23:57 29.09.2019
11 Hazumi
До коментар #10 от "555":
😁😁 Мазда 121😁😁Голем смех е тази кола нали...?02:59 30.09.2019
12 Горублянец
До коментар #6 от "555":
дали само 1.6, то даже в книжките си пишат неземни разходи на масло и особено за 1.8 16V, където пише, че е нормално да достигне и 750мл на 1000км (баш като двутактова чудесия) ...а до другите коментатори за маслата, направо се чудя как не си сипят олио Калиакра направо
Коментиран от #13, #14
10:16 30.09.2019
13 555
До коментар #12 от "Горублянец":
То и на Порше Панамамера и Кайен им дават по 1литър масло на 1000км, допустим разход от завода ама никой не смее да го каже, защото никой няма да каже преебах се след като е дал един сак пари за маслояд. 🤗10:56 30.09.2019
14 Алфа Ромео
До коментар #12 от "Горублянец":
Чудя се кви са тия шитни, кое му екото като сърба масло кат Вартбург! Аз съм карал Опели и карам със старите мотори и няма такъв проблем, е олива се масло по двигателя от капака на клапаните но въпреки това не се налага сериозно доливане от смяна до смяна.12:53 30.09.2019
15 шефа
Ужасно е от всякъде, трябва да си болен за да си причиниш такава кола
15:49 30.09.2019