29 Септември, 2019 12:00 8 184 15

Евтино предложение за купе-кабриолет на старо

  • автомобилът на старо-
  • opel-
  • tigra
Евтино предложение за купе-кабриолет на старо - 1

Днес ще акцентираме на една изначално евтина модна икона от миналото, която и днес изглежда сравнително привлекателно. Става дума за второто поколение на Opel Tigra, автомобил, който е в hardtop изпълнение и е сравнително рядко срещана кола по нашите пътища.

Евтино предложение за купе-кабриолет на старо

Това е кабриолетче, в което могат да влязат двама. Първата Tigra, която не беше кабрио, имаше едно рафтче, което се водеше за задна седалка. При следващото поколение, което ви предлагаме, това рафтче го няма.

И добре че го няма, понеже то не вършеше никаква реална работа. Tigra TwinTop B, на която акцентираме се прави през периода 2004 - 2009 година, разполага с твърд сгъваем таван и се предлага с един дизелов и два бензинови двигателя.

Евтино предложение за купе-кабриолет на старо

Моторите не са особено надеждни, но пък са сравнително масови и частите за тях не са скъпи. Проблеми създава и сгъваемият таван, за това преди покупка, трябва да се провери.

Иначе от гледна точка на механиката и компромиса между цена и качество, това може би е най-разумният избор за такъв автомобил. От гледна точка на забавлението обаче - едва ли. Какви Tigra TwinTop B се предлагат у нас, вижте ТУК.

Евтино предложение за купе-кабриолет на старо


Поставете оценка:
Оценка 3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ал та фанах Атаопънах

    9 2 Отговор
    Евтино предложение, защото са "нов внос" от Италия, и са рядко срещани по нашите пътища, защото не стават за нашите пътища. Пробвайте нещо по-подходящо като МТЗ кабриолет.
  • 2 ами

    37 2 Отговор
    Виждал съм разни дрипли от панелните комплекси изживяващи се като плеймейтки да карат такива талиги със свален таван и надуват чалга като гледат тежко през стъклата на очила от магазин за 1лев,иначе модела от статията си е чист Опел Корса.
  • 3 555

    26 1 Отговор
    "Моторите не са особено надеждни". Моторите на Опел "EcoTec" са си много добри, просто не са правени за нашите каруцарски майстори и шофьори. При нас пристигат на безброй километри от Италия, още с първото масло в мотора. От там ние ги обслужваме при някой квартален майстор, без образование. Той казва "Опелите горят масло, за това ще му сипем 10W40 и една добавка, че все пак е стар има износване и тн". Да обаче EcoTec са правени да работят с 5W30 в краен случай 5W40 масло. Наливането на 10W40 с добавки, убива всичко в мотора прави големи луфтове, почва да харчи масло. Майстора намира евтино решение, сипва му 15W40 масло. С това живота на един EcoTec приключва на сила. Иначе не са лоши двигатели. С доста високи еко стандарти за времето си.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Автотърговец

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "555":

    Масло харчат само 1.6 произведени до 2001-ва заради неподходящи сегменти поставяни дотогава.При дизеловите проблем създава 1.7 от Исузу като понякога в студено време с гъсто масло се чупи привода на маслената помпа.Иначе с какво масло да се кара зависи от климата на географската ширина но двигателите като цяло са здрави и лесно се оборудват за работа на газ.Единствения начин за съсипване е протакана смяна на ангренажен ремък но обикновено водната помпа протича преди да се скъса и при ремонта се сменят в комплект.

    Коментиран от #6, #9

  • 5 Много грозна

    1 8 Отговор
    Кола
  • 6 555

    12 2 Отговор

    До коментар #4 от "Автотърговец":

    Не знам за 1.6, казвам какво е общото мнения на родните шофьори и майстори, 90% от които са останали на ниво Жигули и Москвич Алеко, но се пънат да правят скъпи и сложни коли.
    Точно от сегментите и гумичките на клапаните идва проблема при EcoTec. Когато се сипе по-гъсто масло от предписаното от производителя, маслените пръстени се скапват, получава се луфт между клапана и гумичката и от там започват димните завеси от ауспуха. И да, абсолютно не претенциозни са към газта, особено с хубав газов инжекцион няма никаква загуба на мощност.
    По-хубав обаче е стария Opel мотор 2.0 115к.с., тяга като на дизел, страхотна динамика и толкова балансиран, че ако е гледан както трябва или е след качествен основен ремонт, като се доближиш до него се чува само свистенето на ремъците. Ако пък е в коша на една Vectra A с дигитален километраж, климатиче и 4х4 ще бъде просто мечта...

    Коментиран от #12

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Хайл

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "555":

    Вземи се поинтересувай какво означават цифрите на маслата преди да пишеш глупости и можеш ли да сложиш 0w60 на двигател

    Коментиран от #10

  • 9 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Автотърговец":

    Аз съм чувал че до края на 99г. 1.6 Екотек горят масло, иначе 1.6 стария мотор е вариант, вярно ша си "капитан бавен" но здрав и почти нулева подръжка, евтина газова, има със 1.6 стария но пълна инжекция той върви по-добре но е рядко срещан. Що нямаше Астра Г със стария 2.0 115коня, щеше да е доста добра кола.
  • 10 555

    0 2 Отговор

    До коментар #8 от "Хайл":

    Можеш да сложиш 0W60 на двигател, можеш да сложиш и 0W20, но на твоята Мазда 121 едва ли ще има положителен ефект.😁😁

    Коментиран от #11

  • 11 Hazumi

    1 4 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    😁😁 Мазда 121😁😁Голем смех е тази кола нали...?
  • 12 Горублянец

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "555":

    дали само 1.6, то даже в книжките си пишат неземни разходи на масло и особено за 1.8 16V, където пише, че е нормално да достигне и 750мл на 1000км (баш като двутактова чудесия) ...
    а до другите коментатори за маслата, направо се чудя как не си сипят олио Калиакра направо

    Коментиран от #13, #14

  • 13 555

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Горублянец":

    То и на Порше Панамамера и Кайен им дават по 1литър масло на 1000км, допустим разход от завода ама никой не смее да го каже, защото никой няма да каже преебах се след като е дал един сак пари за маслояд. 🤗
  • 14 Алфа Ромео

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Горублянец":

    Чудя се кви са тия шитни, кое му екото като сърба масло кат Вартбург! Аз съм карал Опели и карам със старите мотори и няма такъв проблем, е олива се масло по двигателя от капака на клапаните но въпреки това не се налага сериозно доливане от смяна до смяна.
  • 15 шефа

    5 7 Отговор
    Това официално е една от най-ужасните безмислени коли правени някога заедно с рено и пежо кабриолети.
    Ужасно е от всякъде, трябва да си болен за да си причиниш такава кола