Toyota показа обновената версия на своя хитов кросоувър C-HR. Моделната 2020 гама не се характеризира с кардинални промени, но такива определено има.
C-HR вече разполага с нова радиаторна решетка, "плетката" на която прилича на пчелна пита, видоизменени са изцяло диодните фарове и броните.
В палитрата от достъпни цветове се появяват нови, но по-интересното е, че футуристичният кросоувър може да се поръча с контрастен сребрист таван.
Обновеният кросоувър вече разполага с подобрена шумоизолация в салона, както и с нови настройки на електроусилителя на волана.
В Европа версиите ще бъдат допълнени с нов хибриден вариант, който ще разполага със силов тракт с мощност 187 конски сили.
Новата мултимедийна система вече не работи само с интерфейса Apple CarPlay, а е съвместима и с Android Auto и Amazon Alexa.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 AUDI
Коментиран от #2, #3, #8, #11
11:01 02.10.2019
2 Коmapak
До коментар #1 от "AUDI":
Важното е, че изглежда добре. Ти пък искаш и да върви?!Коментиран от #4
11:36 02.10.2019
3 Някой
До коментар #1 от "AUDI":
Не са 89 коня а,90 kW....има малко разлика😁😉Коментиран от #7
12:21 02.10.2019
4 Random
До коментар #2 от "Коmapak":
Отиди на очен ако ти изглежда добре това нещо.Коментиран от #6
12:38 02.10.2019
5 ДедоВиЯ
13:20 02.10.2019
6 Guest
До коментар #4 от "Random":
Те тойотените люде са направо за психиатър. Ама и той най-много да ги прати "на санаториум" по габровските села, ако ме разбираш.13:23 02.10.2019
7 AUDI
До коментар #3 от "Някой":
Има прав си... но когато говорим за 98 бензинови коня + няколко електрически и общо системната мощност е 122коня....тогава може14:48 02.10.2019
8 мм84
До коментар #1 от "AUDI":
Видимо не притежаваш или не си карал достатъчно такъв автомобил, защото това, което си написал са пълни глупости. Жена ми притежава колата почти 3 години. Ниво на оборудване сити - сравнително ниско. Колата не е мръднала , няма никакви паразитни шумове и цена качество може би е най-доброто сравнително бюджетно изпълнение. Двигателя е 112 коня в бензиновата версия в комплект със СВТ трансмисия. Да, не върви много, няма ряз, но е приятна за градско шофиране и нормално и разумно извънградско. Приличен разход на гориво смесено прави около 7.5 л на 100 километра - реален разход говоря. Оборудвана е с най-съвременните системи за безопастност, което не се доплаща. Дизайна е много приятен и вътре автомобила е много по-просторен и широк от това, което човек би предположил.Новия агрегат, който се очаква да пуснат ще привлече още клиенти, защото сегашните 2 не предлагат динамика, каквато търсят не малко хора.
Като говорим за сглобка, в почти всяко Ауди, до А6 включително, до 2016 таблото започва да скърца и издава паразитни шумове след по-малко от половин година експлоатация. Най-мъчното е като отидеш в сервиза и ти кажат ами господине нормално е. Говоря за закупена чисто нова кола на марката.
Коментиран от #9
14:51 02.10.2019
9 AUDI
До коментар #8 от "мм84":
споменавайки 6 месеца , може би съм имал предвид ,че управлявам такъв "автомобил"... ниво Клуб ;) и е лошо сглобена повярвай..при това много15:47 02.10.2019
10 Хуйчо
Коментиран от #12
16:42 02.10.2019
11 Ти като само си я виждал на картинка
До коментар #1 от "AUDI":
Откъде знаеш карай си кирливото и усмърдяло ауди и спонсорираи сервизите21:42 02.10.2019
12 Имах Бмв
До коментар #10 от "Хуйчо":
Страшен боклук хем доста направих по него и хвърлих доста пари и пак върви добре но е боклук и се развалят всевъзможни тъпотии по него21:43 02.10.2019