Last news in Fakti

4 Октомври, 2019 15:59 5 638 34

Audi ще бори Tesla Model 3 с четириврато купе

  • audi-
  • porsche-
  • e-tron-
  • premium platform electric-
  • ppe

Растящите продажби на Tesla Model 3 тревожат не на шега европейските производители и в Audi вече работят усилено над конкурент на хитовия американски електромобил. От компанията публикуваха видео, в което се мярка нов концепт със стремителен силует в стила на моделите Sportback.

Бъдещият съперник на малката Tesla ще бъде построен на платформата Premium Platform Electric (PPE), разработена в тясно сътрудничество с Porsche и предназначена са електромобили от разнообразни сегменти. Гъвкавата архитектура позволява широки вариации в дължината и колеята, а захранващата система работи под напрежение 800 волта (като в Taycan) и поддържа зарядни устройства с мощност до 350 кВт.

Базовата версия на PPE има само един електромотор за задната ос, но при необходимост може да се монтира втори за предната. Платформата позволява също така динамично разпределение на тягата между четирите колела и механизъм за завиване на задните.

Новото електрическо Audi ще бъде съпоставимо по размери с A4, но стилистиката ще бъде заимствана от A7 Sportback. Ако се съди по видеото, дизайнът на предницата ще напомня на e-tron GT.

Audi ще бори Tesla Model 3 с четириврато купе

Засега в гамата на Audi има само един електромобил. В зависимост от модификацията кросоувърът e-tron има двумоторна задвижваща схема с мощност 313 или 360 к.с. и батерия с капацитет 55 или 95 кВтч. Базовата версия 50 quattro може да измине 299 км с едно зареждане по цикъла WLTP - със 112 км по-малко, отколкото 55 quattro.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ядосан

    17 7 Отговор
    А Дъстъра кога бре сектант мамин тролчо хубав?!?

    Коментиран от #19

  • 2 фен на танас

    17 15 Отговор
    300км са нищо. Човек където пътува му трябват минимум 800км. Такъв дето кара градско по добре с градския транспорт.
  • 3 Горивен

    18 26 Отговор
    Ауди са умни, сигурен съм че след още 4-5-6 год ще сътворят невиждани модели и извънземна модификация, сръвенение с БМВ или Мерцедес, те са в момента доста по-напред, от уж "великите" брандове!
  • 4 Sha bori

    9 9 Отговор
    Kyra mi
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Митко

    13 4 Отговор
    Добре де, всичко хубаво, ама не се ли научите, че Джип е марка автомобили, а не Тойота 4х4, че пикап е автомобил с открито пространство за товар, а не Рено Канго и че купе е скъсен седан с две врати, с две седалки, или четири, но задните места доста по-малки.
    Купе идва от Couper инфинитив на режа във френския език!
  • 7 гост

    18 11 Отговор
    Ще го пребори точно колкото Тайкана пребори Модел С , тоест на върба в сряда , ахахаххахах !!!
  • 8 подводница

    11 9 Отговор
    Имам една стара кола 90 набор, минавал съм през доста дълбоки локви при силен дъжд, та чак съм се учудвал, преди малко преборих още една, та се питам с тия нови електрички какво ще стане, ако се наложи да се минава през такива места?

    Коментиран от #9, #28

  • 9 Минават

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "подводница":

    Глей кък става

    https://youtu.be/QSR6Y2gNeI0
  • 10 Ключовата дума е ЩЕ

    18 6 Отговор
    Кога точно ЩЕ бори Тесла това Ауди? Откъде ще го бори? Тесла реши да отиде в Меката на производството на електромобили - Китай да си направят завод, който да конкурира местното производство. Решиха го ноември миналата година, през януари и вече започнаха производство, като първия автомобил ще слезе от конвейера на 14 октомври. Audi e-tron го обявиха през 2008 година, но до тази година не могат да му организират производството.

    Струва ми се, че Тесла догодина ще построи собствен завод в Германия и ще почне производство на модел 3 и модел У няколко години преди да видим Аудито от тези картинки на живо.

    Коментиран от #11, #14, #27

  • 11 Строеж

    10 3 Отговор

    До коментар #10 от "Ключовата дума е ЩЕ":

    През януари купиха земята за завода, а на 14-ти октомври ще слезе първата Тесла модел 3 от поточните линии.

    Коментиран от #12

  • 12 Бухахахахахха

    5 8 Отговор

    До коментар #11 от "Строеж":

    Завод е силно казано.Виж му снимките,това при първия по-силен вятър и ще отлети.Метални халета се вдигат бързо.
  • 13 Момичето с БМВ-то

    5 13 Отговор
    Добре де незнам на вас мъжете защо са ви токова коне под капака при положение че за нашите пътища ви трябват луноходи да оставим това на страна ами тази кола е толкова грозна безлична няма нищо в нея което да ти грабне окото за скорост незнам но по красота АУДИ не я бори а я мачка като валяк. 100 пъти по красиво е!
  • 14 Мимо

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "Ключовата дума е ЩЕ":

    Още не са разучили разглобената тесла! Как да изкарат нещо годно!
  • 15 Алфа Ромео

    21 0 Отговор
    Тая Тесла направо ги хвърли в паника почти всички производители, компания правеща коли от няколко години накара 100 годишни марки да се съобразяват с нея и да я догонват, това е прецедент в автомобилната история!

    Коментиран от #25

  • 16 Въпросче за гост

    2 6 Отговор
    Още ли си в Норвегия или се прибра в Мошино?

    Коментиран от #20

  • 17 Въпросче за гост

    2 5 Отговор
    Още ли си в Норвегия или се прибра в Мошино?

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #17 от "Въпросче за гост":

    Прибрах се в Перник с Теслата и скоро ще заминавам за Китай, там Теслите са най евтини

    Коментиран от #21

  • 19 Путарина

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ядосан":

    за креатор дъ аутомобил питаш
  • 20 Антиелектрика

    3 4 Отговор

    До коментар #16 от "Въпросче за гост":

    Прибрах се, вече съм си в България при моя приятел!

    Коментиран от #22

  • 21 Как си Антиелектрик

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Успя да се прибереш на ток до България, нали? Браво. Как върви Теслата?
  • 22 Антиелектрика

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    Боре, пак ли те избива на педерастия, шизофрения и писане с чужди никове? Няма ли да ви спират нета на 4-ти километър? Най-малко не ме търси в тема за VAG, защото ясно съм изразил негативното си отношение към тях.
  • 23 Призрак

    9 2 Отговор
    Чета само "ЩЕ" и "ЩЕ". Ама кога е това ще ??? Като руските олигофрени. И те са същите. И понеже много я плюят Тесла в този форум, затова винаги с нея се сравняват. Хората измислиха космически ракети с многократно използване и нямат стигане. Немските каски могат само да духат супата. Да не говорим колко са алчни и какви цени слагат за Европа. Ама то и ние сме балъци да им ги копуваме.
  • 24 Призрак

    4 0 Отговор
    "Купуваме"
  • 25 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Принципно съм фен на ДВГ, но това са фактите!
  • 26 Васил

    3 1 Отговор
    Това Audi изглежда като Запорожец сравнение с Теслата Европа нито с Китай нито с Щатите не може да се конкурира.
  • 27 333

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Ключовата дума е ЩЕ":

    Ще, когато има достатъчно голям пазар за електромобили. Тесла аха да минат 100х автомобила за това тримесечие, ама не успяха. Направили само 97. През това време ВАГ са произвели повече от 2 милиона. 2 милиона в сравнение на 97 хиляди. И това е само ВАГ, без китайските им джойнт венчъри. Какво сравняваме? Разликите са 20, 25 пъти. Няма кво да се заблуждаваме, в момента електромобил под 60000лв не може да се направи. И то с ограничен пробег заради малкия акумулатор, с който е възможно да се вместиш в тази цена. Евтината тесла, която е 46000 евро ако я настъпя по магистралата, след по-малко от два часа съм за зареждане. Пазара на тия автомобили е ограничен. Силно ограничен. Та компании, които правят по 6, 7 или 10 милиона автомобили годишно, знаят, че няма голям смисъл да набиват пари на тоя етап. Мъск играе ва банк, няма един долар продажба за 9 години, откакто съществува Тесла. Вдига много пушилка, очевидно има кой да налива пари все още, ама може да гръмне всеки момент много лошо. Преди месец четох, че щял да прави 10 зарядни станции от по-бързите ама в Щатите и Канада. Единици са. Ionity вече имат 150 в Европа. Мъск няма ни една V3. Нито една! Electrify America също строят в Щатите и имат повече зарядни станции, отколкото Тесла. Electrify America са на VAG. Ще стане като през 70-те. Страшните прекрасни американски автомобили бяха прегазени от вносните. Кадилак и Линкълн и другите луксозни марки дали се справят в Щатите срещу Мерк, Ауди, BMW и Lexus? На Х

    Коментиран от #29

  • 28 Tesla

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "подводница":

    Приятелю, в цивилизацията извън хасковското село, Горски извор, няма дупки и локви, нали се сещаш че за модерни автомобили трябват и модерни пътища, в Европа и Америка хората са си решили проблема.
  • 29 Ключовата дума е ЩЕ

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "333":

    Пак говориш в минало несвършено време. Йонити ЩЯХА да правят 400 зарядни станции до края на тази година, като го обявиха през 2017 година, когато Тесла вече имаше над 400 зарядни станции в Европа. Както виждаш са изградили само 150, като ти вярвам без да съм проверил. Повечето от тях обаче са с мощност 150 киловата.

    Тесла обяви само преди два месеца, че са създали бързи зарядни станции способни да зарежда Тесла модел 3 с 350 киловата, но ти вече питаш защо не са ги наслагали навсякъде? Не мислиш ли, че е малко нагло да задаваш такъв въпрос? Май забравяш, че рекорда за най-много изминати километри за едно денонощие е направен в Европа с Тесла - 2700 километра с наличната зарядна инфраструктура.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #29 от "Ключовата дума е ЩЕ":

    Впечатлен съм от вашата ерудиция и изказ, аз се върнах от Норвегия и много ще се радвам ако станем приятели, искате ли да проникнете в мен отзад?

    Коментиран от #34

  • 32 Kombal

    2 1 Отговор
    Тея другите компании не можаха един нормален дизайн да направят на ел кола. Щом е електрическа, трябва да изглежда супер странно, което обикновения човек не винаги харесва, освен ако не е 18 оформя келеш, жаден за внимание. Тесла имат много добре изглеждащи автомобили.
  • 33 vankicha

    2 0 Отговор
    Във всички статии за конкурент на Тесла,се повтаря едно и също - ''ЩЕ''
  • 34 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #31 от "Антиелектрика":

    Боре, есента ли те кара да продължаваш да пишеш педерастии с чужди никове? Като искаш някой да ти влиза отзад, поне си пиши с истинското име. Само се чудя модератора дали той не е от вашите, че позволява писането на педерастии?!