3 258 10

Porsche пусна "евтин" Taycan

Ако сте мераклия за електрическо Porsche, но нямат нищо против да си спестите 100-ина хиляди лева, вече имате избор. Култовата немска марка представи евтина версия на Taycan, която струва "само" €105 607. За сравнение най-достъпната досега модификация Turbo струва 303 232 лв., а топ моделът Turbo S - 368 948 лв.

Външно най-достъпният Taycan се познава по опростения дизайн на 19-цоловите колела и малко по-различното оформление на предницата. Силовата установка е като на Turbo и Turbo S. Двата електромотора обаче развиват 530 вместо 625 и 761 к.с.

Капацитетът на акумулаторите е 79.2 кВтч. Срещу допълнително заплащане обаче може да се поръча 93.4-киловатчасова батерия и тогава мощността нараства на 571 коня.

Taycan 4S ускорява от 0 до 100 за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Автономният пробег по цикъла WLTP зависи от капацитета на батерията и варира от 407 до 463 км.

От българското представителство на Porsche все още не са обявили цената на Taycan 4S в левове. Първите електромобили трябва да се появят в дилърските центрове през пролетта.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 8 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Дъ Клаш

    14 7 Отговор
    Ами ако ФВ лъжат за пробега както за вредните емисии.
  • 2 гост

    18 13 Отговор
    Ако имах пари щях да предпочета Порше пред Тесла. Тъй като обаче нямам кешовица хваля Тесла само за да се намирам на работа.

    Коментиран от #3

  • 3 Христо

    14 17 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ха ? Ами Тесла модел С 100 има пробег 610 км. А Тесла Роудстър близо 1000 . Като Роудстъра е близък като цена с Taycan 4S , но ускорява до 100 за 1,9 сек. като от Формула 1

    Коментиран от #5

  • 4 Дъ Клаш

    13 18 Отговор
    Ококорената немска жаба освен за подигравки и модел доказващ пълната немска техническа некадърност за друго не става.
  • 5 гост

    16 4 Отговор

    До коментар #3 от "Христо":

    Ясно е че и двата модела са далеч от възможностите ти и само теоретизираш. Ако имаш възможност само да седнеш в Тесла и в Порше ще разбереш много неща
  • 6 Азз

    3 1 Отговор
    Това ми да джобните за седмица.
  • 7 селянин 1

    5 7 Отговор
    Особенно ако караш Taycan със турбо-електрика..он за тва е 300 000 лева,S турбото охлаждат ел.двг..а бе от вагина кво моо да очакваш,съзвучие от,,турбо,,елементи..
  • 8 гост

    3 4 Отговор
    Това вече се доближава много повече като конкурент до Тесламодел Ес, но не е сравнимо пак като възможности, защото с тези възможности модел Ес е доста по-евтин, а 100х.евро струват топ модификациите с двойно и 700кс, 105квч батерия и бясното ускорение за 2.5сек.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 мани мани

    1 1 Отговор
    т'ва си е панамера, но с променени детайлчета и сложен ел. мотор! скука!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.