Last news in Fakti

18 Октомври, 2019 13:42 3 988 18

Електромобили, които можете да видите на живо в София

  • автосалон-
  • софия-
  • електромобили
Електромобили, които можете да видите на живо в София - 1

Този уикенд е последният шанс за автомобилните любители да разгледат експонатите на салона в София. За повечето от тях вече ви разказахме, а сега ще акцентираме на електрическите предложения, които са на щандовете на Sofia Motor Show.

Jаguаr I-Pасе

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Електрическият SUV ce пoяви прeди oкoлo гoдинa, нo вeчe cпeчeли нaд 70 прecтижни нaгрaди. Първият мoдeл на ток в историята на марката ce зaдвижвa oт двa eлeктрoмoтoрa cъc cъвкупнa мoщнocт 400 к.c. и 696 Нм, кoитo ocигурявaт ускорение oт 0 дo 100 км/ч caмo зa 4,8 ceкунди. Мaкcимaлнaтa cкoрocт нa I-Pасе e 200 км/ч, a бaтeриитe c кaпaцитeт 90 кВт/ч ocигурявaт прoбeг oт нaд 400 км.

Audi e-tron

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Първият електрически кросоувър на Audi дебютира през миналата година, но масовото му произведство стартира едва преди няколко месеца. Моделът предлага впечатляващите характеристики от 408 к.с. мощност и пробег от 400 км с едно зареждане на батериите.

Opel Corsa-e

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Eлектрическият Opel Corsa, който е първият модел на ток за германската марка. Хечбекът се задвижва от електромотор с мощност 134 к.с., а батерията му е с капацитет 50 кВт/ч. С едно зареждане електромобилът изминава до 330 км, измерени по новия цикъл WLTP. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 8,1 секунди. Подобни са характеристиките и на електрическото Peugeot 208, което също е сред експонатите.

Peugeot е-208

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Новият Peugeot е-208 е сходен по характеристики с електрическата Corsa, но се отличава с характерни елементи: монохромни „е” монограм и Лъв, решетка в цвета на купето, лъскави черни арки на колелата, 17’’ алуминиеви джанти с ефект „диамант” и интересен аеродинамичен обвес.

Renault Zoe

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Посетителите на изложението ще могат напълно обновения екстериор и интериор на новото електрическо Renault ZOE, което надгражда обещанието на марката за устойчива градска мобилност с подобрени мощност, автономност и технологии на борда. Базовата версия развива 108 к.с. (225 Нм), но ще има и по-мощна модификация от 135 коня и 245 Нм (от 33 990 евро). Батерията с капацитет от 52 кВтч осигурява пробег с едно зареждане до 390 км според цикъла WLTP

KIA e-Soul

Електромобили, които можете да видите на живо в София


Toвa бeшe пъpвият eлeĸтpичecĸи мoдeл нa ĸoмпaниятa, a ceгa щe видим и нeгoвaтa нoвa гeнepaция. Ocнoвнaтa пpoмянa в cлyчaя e в бaтepиятa, чийто ĸaпaцитeт e yвeличeн дo 64 ĸBт/ч. Toвa щe ocигypи нa eлeĸтpoмoбилa пpoбeг oт нaд 450 ĸм, ĸoeтo e 2 пъти пoвeчe oт дoceгa. Moщнocттa нa eлeĸтpичecĸия мoтop cи ocтaвa 204 ĸ.c.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jack Bauer

    16 6 Отговор
    ZOE-то ме спечели, реален автомобил, тестван през последните години и с над 350 км пробег.

    Коментиран от #4

  • 2 гост

    23 10 Отговор
    А сега и достъпността им:
    етрон - 90х.евро
    опел екорса - 33х.евро
    пежо е208 - 36х.евро
    рено зое - 33х.евро
    киа есоул - 43х.евро
    Капацитетите на батериите тръгват от 50квч, което ще рече минимално към 250км, до 350км, дори за ауди, понеже харчи към 22кв при тестовете. Хайде да ви е честита революцията, заради която трябва да си заложите жилището и да робувате цял живот, продажба на бъбрек не ви оправя. И да не забравяме, че тези коли са непродаваеми на вторичен пазар или ако да, то са на нищожна цена.
  • 3 БОЙКО БОРИСОВ

    15 3 Отговор
    НЕГРАМОТНИК ОПЕЛ АМПЕРА Е ПЪРВИЯТ ОПЕЛ НА ТОК... НАЛИ ВОДЯ ПРЕГОВОРИ ЗА ЗАВОД НА ОПЕЛ В БЪЛГАРИЯ
  • 4 хахаха

    9 9 Отговор

    До коментар #1 от "Jack Bauer":

    тестван за какво - че го гледах на хемус на репартрак ли

    Коментиран от #6

  • 5 гост

    6 2 Отговор
    Абе последната снимка е най-добрата, ама с тези черни дантели са като евтини бройки, нещо по-стилно нямаше ли, а са напазарували от илиенци.
  • 6 Jack Bauer

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "хахаха":

    Явно си доста неграмотен след като питаш "за какво е тестван" - модела е на пазара от 2012г. и от тогава постоянно се усъвършенства. Тестван е в реални условия от собствениците на колата.

    Коментиран от #8, #11

  • 7 Фен

    11 1 Отговор
    Искам да видя на живо само наелектризиращите моделки от последната снимка
  • 8 208

    8 8 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    Не знам, колко е тестван, но се засяках на границата с такова Рено, бутаха го да не хабят батериите и се криеха по сянките, а моята 208 за 25х.лв. не я изгасих 2 часа дремане и ме охлаждаше и ми даде разход 4.6 л/100 км бензин (прехода беше 1000 км), ако новата струва 36х€ колко км трябва да измина та да компенсирам раликата в цената, май НИКОГА!

    Коментиран от #12

  • 9 Дъ Клаш

    10 5 Отговор
    Зое е най-продаваният електромобил в Света след тесла.Така че е доказан.
  • 10 Хайл

    7 0 Отговор
    Какви пички има само
  • 11 Хайл

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    А за наркотици тестван ли е
  • 12 Незнам как е при теб

    12 4 Отговор

    До коментар #8 от "208":

    Аз спирам по 5 часа на ден в синя зона, по 2 лв. са 10 лева, за 23 работни дни в месеца са 230 лв.,, което е 2500 лв. спестени с електрическа кола за година. За данъците и бензините +++++спестени.

    Коментиран от #16

  • 13 Бай Яни

    4 0 Отговор
    Заменям вектра та с корсата😁, от дизел минавам на ток
  • 14 Julio

    7 6 Отговор
    Бях миналият уикенд на автосалона. Трябва да ви кажа че при цялата пропаганда която се лее в полза на тея таблетчета, интереса на публиката към тях беше меко казано символичен. Некви шушляци се скъсваха да се катерят по АМГ-та и М-ките но не помня да съм видял някой качен в "бъдещето". И според мен проблема изобщо не им е в цените. Просто всеки който ползва мобилен телефон знае че като му се скапе батерията обикновенно е за кофата. С т.нар. кола ще се случи същото...
  • 15 Дъ Клаш

    6 2 Отговор
    Българският автопазар е смешен и поз-ле ще става та това кой по кво се катери не е от значение.
  • 16 208

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Незнам как е при теб":

    При мен данъка е 40 лв, евро 6 В, другото не ме интересува колко плащаш за синя зона, тока да не е без пари? С 20 лв минавам 160 км градско и не се притеснявам дали наблизо ще има пътна помощ да ме прибере!!!

    Коментиран от #17

  • 17 Незнам как е при теб

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "208":

    Аз данък не плащам, тока ми е 2-3лв.на 100. Не ме е страх да остана на пътя, човек ако е пр.. ст и с бензинова кола ще остане на пътя.

    Коментиран от #18

  • 18 208

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Незнам как е при теб":

    Нищо не казваш за разликата в цената за закупуването на автомобила(за 100х.км най-много да "спестиш 10х.лв ),
    кога ще я избиеш, може би в другия живот, забравих и батерията като се скапе след 6-7 години.