Този уикенд е последният шанс за автомобилните любители да разгледат експонатите на салона в София. За повечето от тях вече ви разказахме, а сега ще акцентираме на електрическите предложения, които са на щандовете на Sofia Motor Show.
Jаguаr I-Pасе
Електрическият SUV ce пoяви прeди oкoлo гoдинa, нo вeчe cпeчeли нaд 70 прecтижни нaгрaди. Първият мoдeл на ток в историята на марката ce зaдвижвa oт двa eлeктрoмoтoрa cъc cъвкупнa мoщнocт 400 к.c. и 696 Нм, кoитo ocигурявaт ускорение oт 0 дo 100 км/ч caмo зa 4,8 ceкунди. Мaкcимaлнaтa cкoрocт нa I-Pасе e 200 км/ч, a бaтeриитe c кaпaцитeт 90 кВт/ч ocигурявaт прoбeг oт нaд 400 км.
Audi e-tron
Първият електрически кросоувър на Audi дебютира през миналата година, но масовото му произведство стартира едва преди няколко месеца. Моделът предлага впечатляващите характеристики от 408 к.с. мощност и пробег от 400 км с едно зареждане на батериите.
Opel Corsa-e
Eлектрическият Opel Corsa, който е първият модел на ток за германската марка. Хечбекът се задвижва от електромотор с мощност 134 к.с., а батерията му е с капацитет 50 кВт/ч. С едно зареждане електромобилът изминава до 330 км, измерени по новия цикъл WLTP. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 8,1 секунди. Подобни са характеристиките и на електрическото Peugeot 208, което също е сред експонатите.
Peugeot е-208
Новият Peugeot е-208 е сходен по характеристики с електрическата Corsa, но се отличава с характерни елементи: монохромни „е” монограм и Лъв, решетка в цвета на купето, лъскави черни арки на колелата, 17’’ алуминиеви джанти с ефект „диамант” и интересен аеродинамичен обвес.
Renault Zoe
Посетителите на изложението ще могат напълно обновения екстериор и интериор на новото електрическо Renault ZOE, което надгражда обещанието на марката за устойчива градска мобилност с подобрени мощност, автономност и технологии на борда. Базовата версия развива 108 к.с. (225 Нм), но ще има и по-мощна модификация от 135 коня и 245 Нм (от 33 990 евро). Батерията с капацитет от 52 кВтч осигурява пробег с едно зареждане до 390 км според цикъла WLTP
KIA e-Soul
Toвa бeшe пъpвият eлeĸтpичecĸи мoдeл нa ĸoмпaниятa, a ceгa щe видим и нeгoвaтa нoвa гeнepaция. Ocнoвнaтa пpoмянa в cлyчaя e в бaтepиятa, чийто ĸaпaцитeт e yвeличeн дo 64 ĸBт/ч. Toвa щe ocигypи нa eлeĸтpoмoбилa пpoбeг oт нaд 450 ĸм, ĸoeтo e 2 пъти пoвeчe oт дoceгa. Moщнocттa нa eлeĸтpичecĸия мoтop cи ocтaвa 204 ĸ.c.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jack Bauer
Коментиран от #4
14:03 18.10.2019
2 гост
етрон - 90х.евро
опел екорса - 33х.евро
пежо е208 - 36х.евро
рено зое - 33х.евро
киа есоул - 43х.евро
Капацитетите на батериите тръгват от 50квч, което ще рече минимално към 250км, до 350км, дори за ауди, понеже харчи към 22кв при тестовете. Хайде да ви е честита революцията, заради която трябва да си заложите жилището и да робувате цял живот, продажба на бъбрек не ви оправя. И да не забравяме, че тези коли са непродаваеми на вторичен пазар или ако да, то са на нищожна цена.
14:12 18.10.2019
3 БОЙКО БОРИСОВ
14:38 18.10.2019
4 хахаха
До коментар #1 от "Jack Bauer":
тестван за какво - че го гледах на хемус на репартрак лиКоментиран от #6
14:52 18.10.2019
5 гост
15:14 18.10.2019
6 Jack Bauer
До коментар #4 от "хахаха":
Явно си доста неграмотен след като питаш "за какво е тестван" - модела е на пазара от 2012г. и от тогава постоянно се усъвършенства. Тестван е в реални условия от собствениците на колата.Коментиран от #8, #11
15:19 18.10.2019
7 Фен
17:35 18.10.2019
8 208
До коментар #6 от "Jack Bauer":
Не знам, колко е тестван, но се засяках на границата с такова Рено, бутаха го да не хабят батериите и се криеха по сянките, а моята 208 за 25х.лв. не я изгасих 2 часа дремане и ме охлаждаше и ми даде разход 4.6 л/100 км бензин (прехода беше 1000 км), ако новата струва 36х€ колко км трябва да измина та да компенсирам раликата в цената, май НИКОГА!Коментиран от #12
17:47 18.10.2019
9 Дъ Клаш
18:18 18.10.2019
10 Хайл
18:46 18.10.2019
11 Хайл
До коментар #6 от "Jack Bauer":
А за наркотици тестван ли е18:48 18.10.2019
12 Незнам как е при теб
До коментар #8 от "208":
Аз спирам по 5 часа на ден в синя зона, по 2 лв. са 10 лева, за 23 работни дни в месеца са 230 лв.,, което е 2500 лв. спестени с електрическа кола за година. За данъците и бензините +++++спестени.Коментиран от #16
19:03 18.10.2019
13 Бай Яни
19:51 18.10.2019
14 Julio
22:13 18.10.2019
15 Дъ Клаш
23:52 18.10.2019
16 208
До коментар #12 от "Незнам как е при теб":
При мен данъка е 40 лв, евро 6 В, другото не ме интересува колко плащаш за синя зона, тока да не е без пари? С 20 лв минавам 160 км градско и не се притеснявам дали наблизо ще има пътна помощ да ме прибере!!!Коментиран от #17
11:58 20.10.2019
17 Незнам как е при теб
До коментар #16 от "208":
Аз данък не плащам, тока ми е 2-3лв.на 100. Не ме е страх да остана на пътя, човек ако е пр.. ст и с бензинова кола ще остане на пътя.Коментиран от #18
12:32 20.10.2019
18 208
До коментар #17 от "Незнам как е при теб":
Нищо не казваш за разликата в цената за закупуването на автомобила(за 100х.км най-много да "спестиш 10х.лв ),кога ще я избиеш, може би в другия живот, забравих и батерията като се скапе след 6-7 години.
20:19 20.10.2019