26 501 88

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Audi е марката, която прави едни от най-хубавите комбита, при това от край време. В иcтoриятa cи обаче Аudi ca прaвили мнoгo грeшки – cтилиcтични, инжeнeрни и други, но тoвa, кoeтo нe мoжe дa ce oтрeчe нa кoмпaниятa oт Ингoлщaд, e cпocoбнocттa зa кoнcтруирaнe нa кoмфoртни aвтoмoбили зa пътувaния нa дълги рaзcтoяния.

Аudi А6 Аvаnt e тoчнo тaкъв aвтoмoбил. Пoкoлeниeтo С6, прoизвeждaнo мeжду 2004 и 2008 година ce прeдлaгa c трилитрoв дизелов TDI двигaтeл и cиcтeмa зa зaдвижвaнe нa чeтиритe кoлeлa Quаttrо, кoитo ca чудecнa кoмбинaция.

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Рaзбирa ce, нямa дa имaтe гoлeмия клирeнc нa Tоuаrеg и Disсоvеry, нo вce пaк това не е кола за oфрoуд. Тя обаче е отлична за дълги преходи, дори и с кaрaвaнa. Тeзи aвтoмoбили ca извecтни c лукcoзния cи и кoмфoртeн интeриoр, кaктo и c дoбрoтo cи oкaчвaнe, кoeтo oбaчe e cкъпo зa пoддръжкa.

Моделът има и други "детски болести", но като цяло е отличен вариант за голяма комфортна кола. Това комби е истински "магистрален играч", но се справя и с леки пресечени местности. Какви екземпляри от модела Аudi А6 Аvаnt С6 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.

Автомобилът на старо: Аudi А6 Аvаnt (С6)

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 35 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Игнат ИК

    74 59 Отговор
    Ауе ей силно непрепоръчителна кола, до пункта ми едно момче продаваше такова комби 2,7tdi и по-шумен двигател не бях чувал. За кутия и окачване думи нямам

    Коментиран от #26, #29, #59, #64, #80

  • 2 Joro

    112 64 Отговор
    Кенеффф. Всичко хубаво преди да дойде времето за обслужване на двигатела.При това автомобилът не е никак безпроблемен, защото не мисля че има а6 на по малко от 500к км, а и по принцип самата марка е много трошлива. И преди да започнете да ме хейтите, имал съм а6

    Коментиран от #31, #60

  • 3 Марио

    59 80 Отговор
    Отличен избор, за тези пари по-хубаво не може да се вземе.
  • 4 audineveragain

    140 17 Отговор
    трошлив, но красив автомобил, в комбинация с некомпетентни майстори може да те доведе до просешка тояга или рязане на вени.
  • 5 Вариатор

    112 27 Отговор
    Колата с нищо не е по лоша от конглокентите от Мерцедес и БМВ като мерцедесаот тези години още гниеше срамно за премиум марка а на БМВ двигателите бяха чисти масларки на който клапите шетяха в цилиндрите и рушаха целия мотор. Куатрото,зф автомата,3.0тди или3.0 с компресора бяха отлични варианти който правеха колата комфортна и в същото време проходима при всякакви условия..Жалко че бедния българин кара коли винаги на 400х +километра купува скъпи за обслужване автомобили и после реве....

    Коментиран от #88

  • 6 555

    121 32 Отговор
    Всеки селянин с БМВ или Ауди дизел, чипосано хаха. Тази кола, наистина не е била лоша, но като нова. Сега е един стар крокодил с притенции са премиум клас. Собственика и ще работи само за нея, защото дори и ниско качествени, частите на тези коли са безумно скъпи. Както е при всички Аудита между другото. И няма какво да ме хейтите, това са реалните факти. Частите на Ауди в сравнение дори с тези на БМВ и Мерцедес са по 50% по-скъпи. В цял свят хората бягат като дявол от тамян от такива кенефи, и си купуват бензинови автомобили по-нисък клас, но доста по-нова година. Само бедния Бай Ганьо с парите, за които ще си купи кола 2015 с достатъчно екстри и мощност, отива и си купува немски премиум дизел набор на слънцето, за да се чувства гъзар...

  • 7 Материала и Нематериала

    29 6 Отговор
    ТОВА Е ПРЕКРАСЕН АВТОМОБИЛ ОБАЧЕ АЗ ЗА ДА СЕ РАЗЛИЧАВАМ ОТ МАТЕРИАЛА КАРАМ КЛАСИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ. У НАС ВСИЧКО Е НАОБРАТНО И МАТЕРИАЛА / УТАЙКАТА/ КАРА "ХУБАВИТЕ" АВТОМОБИЛИ
  • 8 Кап. Некрасов

    94 3 Отговор
    На старо дизел не се купува! Особено от 2004-8, т.е. на 350-650 000 км... Ако ви кажат, че е на по-малко, значи ви лъжат, ако повярвате, обичате да ви лъжат....

    Коментиран от #9, #28

  • 9 555

    69 9 Отговор

    До коментар #8 от "Кап. Некрасов":

    Нека да купуват, нека. Те затова и собственици на магазини за авто части, майстори и търговци на автомобили са такива шампиони. Особено като чуят Ауди 2.0ТДИ, 2.5ТДИ и 3.0ТДИ Куатро за вериги и окачване и им светват доларчета в очите, като на чичо Скрудж.

    Коментиран от #11

  • 10 Буко Баламата

    46 6 Отговор
    От тия погроми бай монтьори докараха лев.
  • 11 Кап. Некрасов

    45 9 Отговор

    До коментар #9 от "555":

    2,5 ТДИ е пълен боклук, с проблеми от ден едно, дори като нов... 3.0 сигурно е хубав, но не съм го карал. Карал съм нов 2.0 170 к.с. в А3, беше супер икономичен, а можеше и да поддържа 190 ако искаш. За тези А6 на старо е най-добре V6 бензин, те стават и на газ, но.... Всеки, който си мисли, че ще си купи А6 и може да мине тънко след това се лъже. Нормалното обслужване и поддръжка, ремонти (кола на 15г) са 1500-2000 лв / година. После пести с АГУ-то хаха... Иначе може да си купиш, да я караш по 2000 км и да казваш колко е здрава и.т. и че имаш АУДИ... Познавам и няколко такива индивиди 😂

    Коментиран от #20

  • 12 мани мани

    20 29 Отговор
    много са скъпи за обслужване! не са за нас бедняците :) комбитата не ме кефят... инак открай време са нагъчкани с много екстри, за да бъдат полюбвани от семействата, за да може вагинката да лапа паричките им :) едно семейство има повече пари от самостоятелна бойна единица :) => повече манги за ваг ... ако ще товарите мноуто семеен багаж, то вземайте катафалкиният кош на магарцедеса :) или астричка комби, за да ви е най-евтинко :) тря' сте алуди да вземете ауди! не си струва! карате тъпа грозна трошка, а накрая олеквате с много пари! много пари се дават за красавец, а не за такъв грозобойник!
  • 13 Ицо

    86 6 Отговор
    Имах такова Ауди 2.7TDI от 2007г.Колата е много комфортна и подходяща за дълги пътувания.Интериора е много авангарден за времето си но поддръжката е много скъпа.Въпреки че имах късмета да не се повреди нищо,дори и нормалните сервизни обслужвания струваха много.Още като я взех за смяна на маслото в двигателя,скоростите,задния диференциал и нов пистов ремък платих около 1000 лева и то не във фирмен сервиз защото там искаха повече.В града харчеше над 10 и застраховките и данъка бяха близо 1600 лева на година.Сега имам Хонда Сивик 8 която в сравнение с Аудито е много по евтина за поддръжка но няма и помен от онова чувство на сигурност и комфорт.Ако имах по стабилни доходи със сигурност бих си купил А6 от модела след 2011та но на този етап автомобилите в този клас са тежък товар за семейния ми бюджет.

    Коментиран от #24, #58

  • 14 майстора

    27 57 Отговор
    Комфортен ли ?? Колкото някоя дървена щайга ...ако сте на мнение че този трошляк е комфортен значи просто не сте виждали кола в живота си и .

    Коментиран от #25, #61

  • 15 Японеца

    41 40 Отговор
    Боклук на боклуците! Нема по голем кенеф!

    Коментиран от #41

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 онзи

    29 18 Отговор
    Тойота Авенсис или Хонда Акорд или Хюндай соната V6...и те ща дърти на библия,но не са чак такива бангии...

    Коментиран от #19

  • 18 От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀

    7 4 Отговор
    Ако вземате то да е с наи мошния мотор

    Коментиран от #36, #38, #63

  • 19 Гошо

    17 11 Отговор

    До коментар #17 от "онзи":

    Да и ламарините им са станали на тор

    Коментиран от #42

  • 20 Некой

    29 11 Отговор

    До коментар #11 от "Кап. Некрасов":

    2.5 140к.с. 5 цилиндъра. Първото а6. Голема мъка е да го счупиш. 12 та година го карам.....е не мога го счупя. 6 цилиндровите не ги коментирам.
  • 21 Редактора е в грешка

    12 1 Отговор
    С6 се произвежда до края на 2010та,а АLL ROAD до 2011та.
  • 22 Бай Тошо

    31 8 Отговор
    4.2 335 коня бензин и с прилична газова, това е колата. И най педалския въпрос като го зададе някой,.. ама как газ на бензин ще сложиш!... Никъде в библията не пише с какво гориво трябва да се карат колите, така че не е грях

    Коментиран от #23, #50, #54

  • 23 САМО ГАЗ ИМ Е В ПРАЗНИТЕ ГЛАВИ

    8 7 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Тошо":

    На АКБ членовете.

    Коментиран от #49

  • 24 петковеца

    22 21 Отговор

    До коментар #13 от "Ицо":

    ицке, не ми сравнявай хонда сивик а ауди а6, личи си колко разбираш от автомобили, покарай малко хонда ледженд и ти гарантирам че ще забравиш "сигурното и комфортно" а6

    Коментиран от #27, #33

  • 25 петковеца

    2 6 Отговор

    До коментар #14 от "майстора":

    много правилно
  • 26 Игнате,ти си тъп и некомпетентен

    26 3 Отговор

    До коментар #1 от "Игнат ИК":

    Причината за посочените недостатъци не са конструктивни или производствени дефекти,а лошата поддръжка и безмилостната експлоатация на колата.
  • 27 Ицо

    40 0 Отговор

    До коментар #24 от "петковеца":

    Карам каквото ми е по джоба,а Аудито не беше.Реално с парите за които го продадох си купих Сивика,но така си спестих не малки разходи.Ледженд е уникална кола но добър екземпляр струва над 20000,частите са по скъпи от на А6 и се предлага само с 3.5V6 бензинов мотор.Май не съм от най невежите,а?
  • 28 Random

    6 13 Отговор

    До коментар #8 от "Кап. Некрасов":

    Туран 2007г, 1.9 105 ръчка, трендлайн, климатроник, темпомат, кожен волан, всички опции за тайници, на 172хил км реални(купен и каран само в БГ). Нещо твойта теория издиша...

    Коментиран от #43, #44

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 audi a8

    23 17 Отговор
    аудито е много добро само да е 4х4 само на преден мост не иначе е доста добре направено но няма аналог да ми сравняваш немски премиум с японска недомислица

    Коментиран от #45

  • 31 Kiro

    23 14 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Изобщо не съм съгласен, че марката е трошлива! Явно твоето А6 не е поддържано както трябва
  • 32 Те Така Те

    26 5 Отговор
    Не е лоша кола, но ако е над 7-8 годишна- почват се проблемите и ставаш абонат на сервизите. А за цената на частите -няма да говоря. Най-скъпите са. На всякакви екзотики са по-евтини - примерно Ягуар. 5 години в магазин за авточасти работих. Реално всяка кола се чупи , но няма по-усложнена и по-скъпа за поддръжка от Ауди. А пък 6 цилиндровите ТДИ-та - там може книга да се напише.
  • 33 Те Така Те

    12 5 Отговор

    До коментар #24 от "петковеца":

    Тая хонда , в българия е по-рядка от Синия Мавриций - ако знаеш кво е тва.

    Коментиран от #46

  • 34 Ввв

    12 10 Отговор
    Хахаха,пари да ми дават няма да купя този курник,АлУди не се взима чисто ново,камо ли 15 годишно
  • 35 Извод

    24 8 Отговор
    Имам А4 2011(110к км) и А6 2015(119к км) . На А4-та за тия 8 години и нещо е сменено само 2 задни амортисьори и единия от термостатите. На А6 имаше само един лек теч на гориво. Смениха една тръби и това беше. Сега на А6 имаш разходи. Смяна на масло скорости ти е 700лв, а на двигателя с Амс ти идва към 400лв. Но да погледнем реално на нещата: имаш крава пиеш мляко, нямаш крава пиеш вода. Колите са бетон, ако не са милионици. Но все пак каквато и кола да е все ще се троши ако е на над 300к.

    Коментиран от #47

  • 36 Николай

    8 0 Отговор

    До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":

    То хубаво ама с 450 коня мотор разходите за гориво и поддръжката ще станат двойни.

    Коментиран от #37, #39

  • 37 FenasiKerim

    6 2 Отговор

    До коментар #36 от "Николай":

    Само където са леко 580 коня в RS6 C6

    Коментиран от #87

  • 38 Хайл

    10 4 Отговор

    До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":

    Би взел нали? Скъпа ли ти идва? Аз не искам ауди защото има много по-хубави коли
  • 39 Хайл

    7 2 Отговор

    До коментар #36 от "Николай":

    Като имаш брада си имаш и гребенче,нали? 😉
  • 40 japan

    10 4 Отговор
    ако я купиш за 8000 още толкова за ремонти...отива на 20 палки...не мерси
  • 41 Соичиро Сан

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    Поддържам!
  • 42 Ха ха

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гошо":

    И ръждясват, ръждясват дисковете като не се карат...хи хи

    Коментиран от #62

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 Кап. Некрасов

    5 0 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    И а всякакви случаи, добре е, че имаш сервизната история. Тоураните обикновено са служебни и правят тези километри за 4-5 години, понякога и за по-малко ...
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Те Така Те":

    Густо майна филателията
  • 47 Нафърфорий

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "Извод":

    Чадо а като се събудиш как е а?)))
  • 48 Дон Кихот

    2 6 Отговор
    А коя марка спечели шампионата за издръжливост 15 пъти поред!?

    Коментиран от #65

  • 49 Бай Тошо

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "САМО ГАЗ ИМ Е В ПРАЗНИТЕ ГЛАВИ":

    Или газови камери
  • 50 Аман от дебили бе

    6 9 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Тошо":

    Ми не,просто си скъсаняк,като ще караш бензин 4.2 караш така,като си мишок, нещо 2 литра,ясно ли е Ганьооооо?!

    Коментиран от #82

  • 51 Пешо

    27 7 Отговор
    Имам такова от 6-7 години 3.0ТДИ със Zf кутия,смених му вериги на 310000км,никога не ме е оставяло на път.В сервиз е влизало за тампони на ходова част,смених и пистовия ремък и 4те възглавници,не наведнъж.Иначе само масла и филтри и то навреме.Чета коментарите,че е кенеф,кенеф е защото българина тегли заем за да го купи и после няма пари за поддръжка,за такъв човек си е голф 3ка на газ.

    Коментиран от #55

  • 52 Пешо

    10 11 Отговор
    Чета и за някави японски коли,имах 2,никога няма да си взема пак,нищо общо с това ауди.Лагерни колички,които гният още докато са в гаранция.Да не гояорим,че въобще не са евтини за поддръжка.

    Коментиран от #73

  • 53 Пешо

    7 8 Отговор
    Чета и за някакви японски коли,имах 2,никога няма да си взема пак,нищо общо с това ауди.Лагерни колички,които гният още докато са в гаранция.Да не гояорим,че въобще не са евтини за поддръжка.
  • 54 Хайл

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Тошо":

    То и в библията пише-като нямаш пари караш на газ😂😂😂

    Коментиран от #83

  • 55 Хайл

    8 1 Отговор

    До коментар #51 от "Пешо":

    Колко ти е веригата на кутията и тампоните,амортисьорите ама в цифра??? На моята не знам дали има тампони и амортисьори и ремъка на ангренажа ми е 250 лв с ролките...не питам за твоя ангранаж че е цифра от 1200+...японска карам аз.
  • 56 Чак пък лукс

    1 0 Отговор
    Хахах
  • 57 Sofia

    17 3 Отговор
    Ако не са тея Алудита, сервизите да са умрели от глад
  • 58 Японеца

    6 6 Отговор

    До коментар #13 от "Ицо":

    Качи се на АКОРД! След 2008г! Ще останеш доволен и ще черпиш!

    Коментиран от #66, #74

  • 59 ивчо

    10 2 Отговор

    До коментар #1 от "Игнат ИК":

    като не си в час, карай си дачията и мълчи
  • 60 ивчо

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    и аз имам ама съм гледал кво купувам, ти като си си взел душегуб без да питаш, сега си трай
  • 61 ивчо

    6 5 Отговор

    До коментар #14 от "майстора":

    абе майстор си колкото аз съм водолаз, невероятен автомобили за тоеа в Германия все още си държат цена, а и какво ми бутате все този 2,7 тди, самата статия ясно говори за 3,0 ТдИ ама кой да чете, все дървени философи
  • 62 zeza

    4 2 Отговор

    До коментар #42 от "Ха ха":

    абе хуйо, няма дискове които неръждясват като седи закотвен автомобила, типаметник или кола си взимаш

    Коментиран от #75

  • 63 Ауди

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "От а6 бих взел само рс6😉😀😉😀":

    Неграмотник
  • 64 Aamm

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "Игнат ИК":

    Имам такъв автомобил, за три години съм завъртял 140 000 и съм сменил едни предни амортесьори, а цената им беше около 300 лева. Останалото са масла и филтри с накладки. Незнам кое му е толко скъпо, че да те докара до просия. Има едни вериги с оптегачи, но те се сменят на около 220 000 км. А да се реве за 0.009 лв. на километър разход зза обслужване е малко смешно. Ате накладки 120 лв. Масло кастрол еч 5W30 LL за 20К което е добре да се сменя на 15к със всички филтри около 300 лв Да не отричам не може да се сравнява с опел но и класовете са различни.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор

  • 66 Ицо

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Японеца":

    С най голямо удоволствие бих карал такъв Акорд особено с автоматична кутия,но цената им все още е висока и предлагането малко.Оглеждам се в Сивик 9,по точно в комбито с дизелов мотор 1.6 защото е много икономична и практична кола,но за тези пари има и хубави CRV 3-та генерация та още се чудя...
  • 67 Пешо

    1 3 Отговор
    Кокво значение има ангренажа в цифри???На голфа е 50лв с работа,какви са тия 250лв с ролките.

    Коментиран от #72

  • 68 Николай

    7 4 Отговор
    Имам и 2.5 тди 180к.с и 3.0 тди 243 к.с. Не знам в кой век живеете всички дето хейтите ама 2.5 мотора го имам от 2008 единствено съм сменил два пъти окачване за тези години с набор възглавници и компресор и то беше 2014 а колата е 2001 няма как възглавници от гума да държат повече. Обслужвснето му ролки ремъци на ангренаж е 600 лв среден клас, за труд около 200 лв. На 3.0 тди трите вериги с комплект оптегачи е 700лв на среден клас, труд 500 лв. Не знам от къде ви идат тея идеи за скъпо. Ама като това ти е скъпо не си ги купувай. И относно 2.5 всеки вика валове, трима майстори дето тска говорят съм питал всеки вика аууу не не валове клапани чупят, а те не са правили такива изобщо...... Така чееее
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор

  • 71 Тракториста

    5 1 Отговор
    Аз имам Волга с двигател на А6 TDI вече 13 год. ме вози обиколил съм цял свят вече имам Ауди с двигател на Волга 3.0 V6 на метан и двете никога не са виждали сервиз.
  • 72 Ха ха

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "Пешо":

    Ако навиеш един чорапогащник още "по-тънко" излиза, кат за голфаджии рийш ли
  • 73 Ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Пешо":

    Виждал си японски коли на картинка ....то и с Аидитата е така май...)))
  • 74 А то пък

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Японеца":

    Предишните зер са по-лоши
  • 75 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "zeza":

    Абе БХ май не вдяваш коментара ама ти ф простено
  • 76 Павлин

    1 2 Отговор
    Специално за хейтърите искам да кажа, като ви е скъпо да карате такава кора кола, има golf 2 golf 3 golf 4 и така нататък. Аз лично я карам От нова и досега съм дал не повече от 3000 лв за ремонти извън обслужването.
  • 77 Пешо

    4 0 Отговор
    Абе на 3.0TDI веригите са малко по-скъпи,над 1000лв са си и работата е около 1000лв.Ама тези дето се хвалят че ангренажа им е 300-400лв и го сменят през 60000км,до 300000км. колко пъти ще го сменят и колко пари ще излезе накрая а?

    Коментиран от #84

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор

  • 80 4639

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Игнат ИК":

    Тая кола е пълен боклук. Кутията се чупи на всеки 20000км, дюзите са чао, електрически проблеми, вози като каруца.

  • 81 Шофер

    4 1 Отговор
    От 3 години карам такава 3.0 тди 2006 а и съм много доволен. Преди това имах бмв 535 2007 ма пак комби. Разлика голяма. Аудито е по комфортна за дълъг път и е по широка вътре понеже съм 190 см и ми е идеална. Сменям само масло двигател и скорости на 60.000 км. До ся съм минал 150.000 км само смяна масла и веднъж смених вихровите клапи.
  • 82 Бай Тошо

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Аман от дебили бе":

    Не с лошо де
  • 83 Бай Тошо

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Хайл":

    или дизел :)
  • 84 Ха ха

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "Пешо":

    Пък и се поразтягат
  • 85 Бай У..й

    1 0 Отговор
    Аз карам 3.0 дизел 2007 вече две години. не е А6,А8 е..не знам за возията,но мотора си е перфектен!с нормалната подръжка,не много скъпа,колата си слуша и вози без проблем!и Хонда съм имал..и Тойота ...ама Ауди си е Ауди...
  • 86 Вес

    1 1 Отговор
    Здр.Моето мнение за ауди ,не е добро.скъпа подръжка,возят като каруци( а4 авант),слаба автоматична кутия( на около 200000 хил.километра дава дефекти) ,повреди в охладителната система.модел 2010
  • 87 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "FenasiKerim":

    Не претендирам за точност написах цифрата на око. Приблизително.
  • 88 aaa

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Вариатор":

    Виждам, колко си компетентен! Мерцедесите били гниели, а БМВ-тата били масларки точно тея години! Само да те светна, че гниещите Мерцедеси ги оправиха някъде около 2002 година, а БМВ двигателите точно тия години са сред най - здравите! Защото смотаното 3.0 тди по нищо не може да се сравнява с 3-ка дизел на БМВ! Да вземем за пример БМВ е60/61 точно между 2004 и 2008 година! Почти няма лош двигател! Бензиновите са трудни за трошене, като най - добрия си е 3.0, а сред дизелите има само един некачествен и то е 2.0-ка мотора 4 цилиндъра! Точно БМВ с автоматичната си ZF скоростна кутия, която е една от най - добрите правени някога, 3.0 дизел един от най - добрите двигатели правени някога е смешно да ги критикуваш! Защото на подобно Ауди А6, което е на близо 15 години в момента обслужването му не пада под 1000 лева, а ако тръгнеш да правиш дюзи, което си им е "детска болест" отиваш над 5000 лева! Нали .. взимаш си Ауди за 7000 лв и даваш 5000 за обслужване! Да не говорим за калпавото окачване! Ако някой в момента ми даде 10 000 лева и ми даде избор между А6 2004-2008 и БМВ 5-та серия същата година бих избрал 100 от 100 пъти БМВ-то заради вечния му двигател 3000 кубика дизел/бензин, заради това, че веригата и турбината (на дизела) са му супер здрави! Заради това, че окачаването е уникално здраво за такава тежка кола и най - вече заради автомата, който е сред най - добрите правени някога! Ауди е просто една голяма реклама и НИКОГА ама НИКОГА повече не го

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.