21 Октомври, 2019 17:53 4 624 93

Запознайте се с първата електрическа Mazda

  • mazda-
  • mx-30-
  • токио 2019

Японският сайт Webcartop публикува снимка на първия изцяло електрически модел на Mazda. Изображението изглежда като част от корица на списание, посветена на предстоящото автомобилно изложение в Токио.

По неофициална информация първата електрическа Mazda ще носи името MX-30 и ще получи електромотор с мощност 143 к.с. и въртящ момент 265 Нм, захранван от батерия с капацитет 35.5 кВтч. Моделът е построен на проектирана специално за него платформа с "уникална система за отваряне на вратите".

От компанията твърдят, че интериорът на MX-30 ще "създава усещане за простор" благодарение на "висящата" централна конзола. Серийното производство започва догодина, като електрическият кросоувър ще дебютира едновременно по цял свят.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вес

    16 6 Отговор
    Ненормално голяма предница за електрическа кола

    Коментиран от #2, #6, #8

  • 2 аве

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    Там е багажника ;)
  • 3 Йозеф

    20 6 Отговор
    Батерия под 70Квч е лишена от смисъл.
  • 4 Димов

    23 4 Отговор
    Само 35квтч?! То за градско само. Висяща средна конзола ще рече, че може да се ритате с тоя до тебе ли? Вартбург бяха въвели такова усещане за простор преди 40г.

    Коментиран от #9, #15

  • 5 type-R

    9 4 Отговор
    В скоро време предните капаци ще започнат да сочат в небето
  • 6 посерко

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    Защо ? Багажник и ламарина като се изшибаш в някое дърво
  • 7 Borislav Popov

    8 16 Отговор
    Хайде сега да дйодат тук, разните Димовци, Антиелектрици и темподобнт сектантокаскети и да ни разкажат, за вредните литиево-йонни батерии и за трудостите с рециклирането им след като си изработят ресурса. А сетне да ни разкажат, как уж целия Китай бил осеян с електроавтмобили, но въздужа там пак бил мръсен, та ей заради това, нямало било никаква полза от електричките....) Е гаааси и логиката, е гаси и случая !

    Коментиран от #70

  • 8 Borislav Popov

    0 9 Отговор

    До коментар #1 от "вес":

    Да и с ненормална малка задница за електрическа кола ! А ако сериозно, предницата само визуално изглежда толкова голяма и то именно заради късата задна част и още по вече заради заострената устна на капака, в стил уста на акула.
  • 9 Borislav Popov

    5 12 Отговор

    До коментар #4 от "Димов":

    Ми за градско е , спокойнно можеш и до село да прескочиш, ако не е много далече, за 220-240 км. стига ! Само не ми казвай, че ежедневно навърташ из града по вече от 200 км.

    Коментиран от #10

  • 10 Димов

    19 5 Отговор

    До коментар #9 от "Borislav Popov":

    Кола за извънградско трябва да прави по 800км с един заряд. Иначе като те командироват от София до Бургас за ден, ще трепериш дали ще те върне. Не можем всички да сме като тебе - да си купуваме коли само за да си ходим до близкото село, от където сме изпълзяли.

    Коментиран от #11, #13, #21

  • 11 Borislav Popov

    6 12 Отговор

    До коментар #10 от "Димов":

    Аз ти говоря за градско бе, каскет, а не за извън градско. А като те откомандироват от София за Бургас, би трябвало да има зарядни устройства под път и над път. Както си е положено и ги има в страните, където електроавтомобилите не са такава рядкост, както в нашата страна и тогава няма да имаш никакъв проблем да си заредиш електрокара и спокойно, без проблем да си изкараш командировката.

    Коментиран от #31

  • 12 Кокото

    1 4 Отговор
    ЗАЗ купе :)
  • 13 2252

    8 3 Отговор

    До коментар #10 от "Димов":

    Той е специален гъзар - има една градска кола и една извъградска. И понеже всички трябва да сме "еко", ще се наложи и ние да си купуваме поне по две. Амаха, какви са тия работи с по една кола? Индустрия има да се храни, бе, ей! След 5 години всичкото кеч на опашка пред магазините за нови коли. Този път няма да са дизели, както при последната еко вълна, а електрически. Тамън, че са и по-скъпи, т.е. някои хора ще захлебят доволно.

    Коментиран от #14, #33

  • 14 Антиелектрика

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "2252":

    Чакай да се наспинка и да включи пак спам генератора в действие. Интересно е, че изведнъж "гост" изчезна с появата на Боре- Каскета, пък доста странното е, че и двамата не се научиха да пишат думата повече, а я изписват "по вече". Ама сигурно ще да е просто съвпадение.

    Коментиран от #18

  • 15 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "Димов":

    Дам, и Ханс беше изключително подходящ за учебен автомобил, защото баща ти можеше да се намеси и да ти натисне педала.
    Инак това на снимката е неадекватно с толкова нисък капацитет, това са не повече от 200км., несериозно е. Вратите са тип рх8, чак уникални не бих казал. Те и Нисан Лийф уж обновиха, ама само му промениха предница и задница, и му надуха цената, ако това е прогресът на японците, не мерси. С малката Хонда е също се излагат, твърде високи цени за твърде малки коли. В същото време Тесла подобрява колите си, производството си и цените падат сериозно, след като започнат да бълват коли в Китай и започнат дистрибуция в повече страни честно казано не знам кой би си купил различна от тяхната кола, която има смисъл, има качества и има практичност на добра цена за параметрите си. Конкуренцията се купува само заради липсата на теслите, постави ги една до друга и да видим кой ще предпочете нещо различно.

    Коментиран от #19

  • 16 Японеца

    1 2 Отговор
    Големите специалисти се изказват тук
  • 17 XYZ

    3 0 Отговор
    Грозна и с малък капацитет, едва ли ще има успех, освен ако е много евтина.
  • 18 Borislav Popov

    1 6 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Споко бе, каскет, аз каквото имах да казвам по тази тема, съм го казал още вчера, аз не съм като вас каскетнята, едни и същи простотии да ги повтаряи 10 пъти подред. Иначе, събудил съм се още в 7 ч. , но аз не съм като теб още със събуждането да сядам пред компа и да гадая, а бе този Боре ли е, Госта ли е или е оня, За гъби съм..!? Хляб не ти давай да ядеш, но ти дай да разбереш, кой съм аз и с какви никове съм бил пишел...) Впрочем, дерзай, продължавай да гадаеш, но и ти още си мноооого слабичък в това отношение, в смисъл не ставаш и ти за екстрасенс, също като другия сектант - Димов..)
  • 19 2363

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Да падат тия цени, да падат, колко пък да падат след като днес в Аутокомедия има статия, че електричките са общо взето 2 пъти по-скъпи от ДВГ-тата и затова навлизането им на пазара не било такова, каквото се очаквало и прогнозирало. Ти да видиш булка на Спасовден, а?

    Коментиран от #22

  • 20 за гъби съм

    3 5 Отговор
    Хората произвеждат и продават. На който му е скъпо да бачка повече, вместо да громи капитализма по форумите. А тия дето всеки ден ги пращат то Б-с и обратно командировка - сори пичове, живота е несправедлив и явно цял живот ще се тровите с изгоряла нафта. Останалите ще си бръмчим с Тесли-те до 5-600 км на ден в града и околните курорти.

    Коментиран от #85

  • 21 Кондензатора

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Димов":

    Кола за извън градско или градско трябва да изминава не повече от 300км с едно зареждане,но това да става за 10-15 мин.максимум,спираш пишкаш раздвижваш старите кокали батерията е заредена на 100% и пак газ..А ти като искаш си пикай в колата и карай 800км.

    Коментиран от #23, #36

  • 22 Borislav Popov

    2 6 Отговор

    До коментар #19 от "2363":

    А аз, гледах днес в Автокомедия, как говорят, че в София, кокошките доят..) Опасни сте вие сектантнята еййй, само ходите и слухтите, къде електричка изгоряла, къде какво били казали за тях, че били по скъпи и навлизането им в пазара се забавяло и бла, бла и веднага им изнасяте присъдата - Ти да видиш булка Спасов ден, демек малко им остава да живеят електричките викаш, а каскет !? Кажи поне, кога ще фалират тези, които ги произвеждат, и кога ще се откажат от тях, може ли вече да отваряме шаманското и да празнуваме ???
  • 23 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "Кондензатора":

    Ти бил ли си на зарядна станция? Повечето зарядни са до 50квч и то ако само една кола зарежда, ако са две то пада на половина. Последните са с по 150квч и пак така се дели, на щранг. Или ако отидеш с колата и висиш един час заедно с някой друг, то максимум да заредиш 70квч за час, като в началото започва бавно да зарежда, след като премине 25% до към 75-80% е най-високата скорост на попълване на енергията, а от 80 до 100% пак е много бавно. Или спреш ли на тривиална зарядна на някоя бензиностанция към морето например и си сам, то в най-добрият случай ще заредиш 20-25кв за 30мин и ще платиш 10лв за това. Тези 25кв ще ти стигнат за 150км умерено каране или колкото би изминал и на газ, но колата ти на газ струва 2х.лв, а електричката 60х.лв. Доказано е, че производителите държат нарочно високи цените и слагат малки батерии, само Тесла не прави така и затова е лидер, тяхната най-малка батерия е 60квч.

    Коментиран от #24

  • 24 Borislav Popov

    3 4 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Бъди сигурен, че ще дойде време и проблема с бързото зареждане на батериите ще изчезне, учените хора от цял чвят работят над неговото решение, не си мисли, че всичко ще си остане така, както сега и ще има висене по зарядните станции с часове. Ето ти и една днешна новина по тази тема - През 2020 г. Тойота ще представи на широката публика,съвършенно нови, високотехнологични акумулаторни батерии !! За нови революционни открития в масовото производство на АБ се говори отдавна и с идването на новите батерии, електроавтомобила ще се "научи" да се движи на по дълги разстояния и да се зарежда много по бързо. През идната 2020 г. , ще се появи първия електрокар с такъв акумулатор, Тойота има намерение да представи дебютния модел, на летните олимпийски игри -2020 в Токио. А в близките 2024 - 2025 години, автоконцерн Тойота, планира да започне масовото поизводство на електроавтомобили с новите високопризводителни А.Б.

    Коментиран от #25

  • 25 8924

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "Borislav Popov":

    Още повече учени от цял свят се работят да открият лек против рак, но засега успехите са да речем.... "спорадични". Така че леж ти на тая кълка как със сигурност ще има някакъв технологичен пробив. И то скоро.

    Коментиран от #27, #28

  • 26 XYZ

    4 1 Отговор
    Изпълзяха сиамските близнаци гост и гъбар и все гледат да извъртят темата така че да хвалят Тесла. Преди лъжеха че са в Норвегия и имат Тесли, но откакто ги хванаха в лъжа и ги разкриха публично, гордо мълчат като ги питаш какви коли карат.

    Коментиран от #29

  • 27 Borislav Popov

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "8924":

    Има вече открити лекарства против ракови болести, вярно е, че не за всички видове, в света има мнооого хора излекувани от рак, но както и да е...) Според мен това сравнение, так и ли иначе е неуместно и затова няма да влизам в спор по тази тема, понеже тя е неизчерпаема ! Големи хора, учени и професори от областа на медицината не могат да го решат този спор, та ние с тебе ли ще го решим !?
  • 28 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "8924":

    Готованството и закърняването на мозъка в съвременния свят са взели връх. Стигнало се е до такова промиване на мозъците, че вече се вярва безрезервно на това, че всичко може да се направи, открие и произведе щом са насочени капитали. Пък кое реално може да се направи и кое е фантастика, закърнелия мозък няма как да проумее. Остави го да вярва в телепортацията и пътуване във времето, той е просто поредния търтей чакащ някой друг да изобрети нещо чудодейно.

    Коментиран от #30

  • 29 за гъби съм

    5 7 Отговор

    До коментар #26 от "XYZ":

    Нямам Тесла, но следващата ми кола със сигурност ще е модел 3. Докато дизелджиите мислят поредната шашма, която да им разреши да тровят децата по улицата (във въздуха под 1 м височина са най-отровните гнусотии), Тесла са седнали и са измислили "дог моуд" да ти пази кучето живо ако го забравиш в колата.
    А вие гнусни тролове не забравяйте, че вие идвате да пишете в статии за електромобили,ние не сме дошли да се обясняваме в статия за някой нафтов варел!

    Коментиран от #47

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Димов

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "Borislav Popov":

    Личи си, че никога не са те пращали в командировка. Като ти каже шефа, тръгваш в 8 и до 17 да си тука, приключил с работата там, а ти висиш по зарядни станции, и на Бургас ще му видиш само табелата. Още си второкурсник и тия неща тепърва ти предстоят.

    Коментиран от #32, #45

  • 32 за гъби съм

    4 7 Отговор

    До коментар #31 от "Димов":

    Хората рекорд поставиха 2400 километра за един ден на бай ти Ганя са му малко. Той е нечовек - комунистическа машина - кара по 5000 километра на ден Софя - Бургас и обратно и не е пикал от бала си насам. Аре плувай и ти, почивен ден нямаш д*ва и трола ти.

    Коментиран от #34, #79

  • 33 Димов

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "2252":

    Той няма кола. Това е невръстно хлапе. Виж му речника и изразният похват. Мисленето отсъства под каквато и да е форма. Логиката му е враг. Обосновка на твърденията му се изчерпа с обяснението, че Илон Мъск така му го шепнел в мокрия му сън...... Това не е зрял човек, а тинейджър.

    Коментиран от #35

  • 34 Не сте ли разбрали

    5 6 Отговор

    До коментар #32 от "за гъби съм":

    Не разбрахте ли, че това е един и същ човек, Антиелекгрика?Димов, XYZ, ника с 4 цифри и много други е Антиелектрика! Така създава представата, че всъщност са много хора които пишат. Има още много никове. Така, че дали пишеш до единия или до дригия е все едно.

    Коментиран от #37, #39, #46, #51

  • 35 И така

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "Димов":

    И така си отговаря сам, сам си дискутира, сам се хвали.
  • 36 Димов

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Кондензатора":

    Мъжете не пикаем на всеки час, като вас, кукло.
  • 37 Димов

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Не сте ли разбрали":

    Крадеца вика дръжте крадеца, а? :)))) Я, нека ITто на факти види IPтата на мен и Антиелектрика, дали въобще сме в един и същ град. И нека после сравни и тези на Borislav Popov и "за гъби съм".

    Коментиран от #40

  • 38 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #30 от "за гъби съм":

    На "ве" говорят селяндурите от Буркаска област, така че вече напълно завърши образът си същество с коефициент на интелигентност едноцифрени число. Тровел съм въздуха - толкова плоско, че чак трагично.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #37 от "Димов":

    Не го ли виждаш, че той пише с различни никове, наглеца долен? Тръгнал да пише с ник "Не сте ли разбрали", а после с ник "И така" си отговаря сам. Пълен шизофреник, който наглее, че ние сме като него. Всички електрофили са с отклонения.

    Коментиран от #41

  • 41 Димов

    3 2 Отговор

    До коментар #40 от "Антиелектрика":

    Лошото е, че репутацията на сайта страда от такива, като него. Нали чувам как говорят хората за факти.бг. Ако не допускаха такива неща щяха да имат положителен рейтинг. Сега свърталище на спамери и тролове. Ама важното е да има посещаемост за отчет. Пък била тя и от утайки.

    Коментиран от #42

  • 42 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Димов":

    Ти посещаемост може и да има, но да си видят оценките на статиите, заради допускането на такива тролове. Пък посещаемост имат само, защото мобиле.бг им е партньор и повечето, които харесват автомобили го посещават.

    Коментиран от #43

  • 43 Димов

    4 2 Отговор

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    Интересно, ако го игнорнем, дали спадът на провокираните от него постове ще доведе до нуждата, тролският му работодател да се отърве от него? Можем да пробваме. Ако стане по-агресивен значи ти си прав, че е платен трол.

    Коментиран от #44

  • 44 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #43 от "Димов":

    Това го предлагам повече от година. Нека ги игнорираме, само единствения проблем е, че си сменят постоянно никовете. Дори Зорлем, Плежъра и Зомбито спряха да пишат с техните си, защото постоянно се пишеха педерастии с техните никове, както и с моя. За това пълен игнор и комуникация единствено между нас, би изкарала троловете извън нерви.
  • 45 Borislav Popov

    2 4 Отговор

    До коментар #31 от "Димов":

    Ясен си ми, като ти кажел бил шефа и бла, бла, бла,... Явно си от онези послушните и изпълнителни момченца, които като видят шефв, веднага застават по стойка мирно и ръчичките по кантовете ! Ако ти нареди шефа да се хвърлиш в кладенеца, ти естествено ще се хвърлищ, щото думата на шефа, за теб е закон.
  • 46 за гъби съм

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "Не сте ли разбрали":

    Да бе, при това е егати нахалния пич - не стига че идва под всяка статия за електромобил от 5 години на сам да пише неадекватни работи с 20 ника, ами и хората му били пречели едва ли не. Що не ходи да пише в статиите за любимата му марка например? Щото няма и кола най-вероятно. Уж все върти по 1000 километра на ден, а от 8 до 5 е дежурен да пише коментари. Ненормална работа.
  • 47 XYZ

    5 2 Отговор

    До коментар #29 от "за гъби съм":

    Трол си ти под всичките си никове. Само се чудиш как да намесиш Тесла независимо дали статията е за Ауди или Мазда. Дано ти плащат за денонощното ти тролене, защото ако го правиш безплатно явно имаш сериозни отклонения които не са смешни а тревожни, особено за близките ти.

    Коментиран от #48, #50

  • 48 Антиелектрика

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "XYZ":

    Не виждаш ли, че във всички коментари към нас, това същество само описва себе си по най-точния начин. Жалко, че са задължителни редовните психически прегледи, за да затварят такива в лудниците.

    Коментиран от #49, #52, #64

  • 49 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #48 от "Антиелектрика":

    Жалко, че НЕ са задължителни.
  • 50 за гъби съм

    2 4 Отговор

    До коментар #47 от "XYZ":

    Извинявай че споменавам Тесла в статия за коли на ток. Знам че никой друг не би си го помислил. Абе ти нормален ли си изобщо? Що не отидеш в някоя статия за фосилни коли да видиш там какво пиша? Примерно за новата М-ка? М? Ама няма да отидеш защото няма да ти се плати. Това е разликата между трола дето троли под всяка статия за електромобил с 1000 ника и нормалния човек.

    Коментиран от #53

  • 51 XYZ Disclosure

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Не сте ли разбрали":

    IP-то ми не е от БГ, лесно е да се провери, но не е и от Норвегия, хи-хи-хи, Имам два ника, един по тема спортни автомобили, друг по тема електрички. За спортните коли предпочитанията ми са бензин, 6 или 8 цилиндъра, атмосферни двигатели; дизела е за сериозни джипове, пикапи и камиони, не отричам изцяло електричките но се дразня от фанатичните зомбирани тесларасти
  • 52 за гъби съм

    2 4 Отговор

    До коментар #48 от "Антиелектрика":

    Я го па тоя?!? - комунизъма свърши бай каскет, никой повече няма да го затворят заради твой донос. Репорвай си коментари на модито и си спомняй как ти е ставал паторя преди 45 години!
  • 53 XYZ

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "за гъби съм":

    Чудя се дали да ти отговарям но ще пиша по темата за М-ката. За разлика от много форумни мечтатели аз имам истинска М-ка. Истинска защото стои долу в гаража и защото звукът на двигателя е истински. Откакто карах новия модел със звук идващ от колоните на стереото, разбрах че това вече много се разминава с моята идея за спортния автомобил и загубих интерес. Да не говорим че вече всяко второ БМВ е М-line, M-performance или каквито там идиотии измислят, така както всеки втори Мерцедес вече е AMG. Пожелавам ти след 20 години да притежаваш мечтаната Тесла 3.

    Коментиран от #54

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 XYZ

    3 2 Отговор

    До коментар #54 от "Borislav Popov":

    Под кое име пишеш, Попов, гост или гъбаря? Или сте Светата Троица?

    Коментиран от #56

  • 56 Borislav Popov

    0 5 Отговор

    До коментар #55 от "XYZ":

    Ми не виждаш, ли под кое име пиша бе, та задаваш такива глупави въпроси ?

    Коментиран от #57, #58

  • 57 Къш бе

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Borislav Popov":

    тюрбан. Чалма резняк си ти и това е. И да не мърсиш българските имена, чауш кирлив!

    Коментиран от #61

  • 58 XYZ

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "Borislav Popov":

    Пиша до гъбаря, от негово име отговаря Попов, объркАли сте се нещо

    Коментиран от #62

  • 59 Borislav Popov

    0 3 Отговор
    Къде се разбяга тая вечер сектантнята бе ? Пуууу, то човек да няма с кой, един моабет да си направи...)

    Коментиран от #60

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Borislav Popov

    0 4 Отговор

    До коментар #58 от "XYZ":

    Е, какво като пишеш до гъбаря, тука има стотици подобни случая, обръщаш се към един, а ти отговаря друг, какво толкова е станало...)

    Коментиран от #67, #71

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Антиелектрика":

    Аз ти казах, че само проектира собствените си недъзи върху опонентите си. Какво друго му остава, като е затапен и няма нищо смислено за казване?

    Коментиран от #66

  • 65 Само 3 грешки

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Borislav Popov":

    в едно изречение. Честито!

    Коментиран от #69

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Borislav Popov

    0 3 Отговор

    До коментар #67 от "Не е друг":

    Така ти си мислиш, понеже един друг цървул го пита !
  • 69 Borislav Popov

    0 3 Отговор

    До коментар #65 от "Само 3 грешки":

    Я па тоя каскет, за грешки седнал да ми приказва, я марш от гьола бе, хлапак.

    Коментиран от #72

  • 70 Том и Джери

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Borislav Popov":

    Невроятно... Сума ти хора пишат коментари за един празноглавец, който е явно с IQ и познания за живота на амеба. НЕ КОМЕНТИРАЙТЕ попов, госта, за гъби съм...

    Коментиран от #74

  • 71 XYZ

    4 0 Отговор

    До коментар #62 от "Borislav Popov":

    Нищо особено не е станало, освен че пак се наака и обърка от кой ник пишеш, но ти се случва често, така че сме свикнали и не ти обръщаме внимание.

    Коментиран от #73, #77

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Borislav Popov

    0 4 Отговор

    До коментар #71 от "XYZ":

    Да, разбира се, нищо такова не е станало, само дето, не аз, а ти си се наакал !
  • 74 Borislav Popov

    0 3 Отговор

    До коментар #70 от "Том и Джери":

    Не нам аз, амеба-мамеба, ала знам, че твоето така наречено IQ , е в пъти по ниско от моето !
  • 75 Borislav Popov

    0 3 Отговор

    До коментар #72 от "Само ти си":

    Не, ти си остани в гьола, още по вече, че аз първи те изпратих там.
  • 76 Borislav Popov

    0 3 Отговор
    Има ли още антиелектрици за ашладисванеееее ??
  • 77 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "XYZ":

    Прави всеобщо впечатление, че феновете на електромобили се открояват с пословично нисък интелект. Явно само тъпунгери може да харесват такива коли. Колкото до Борко-обратното на острото - виждам, че вече мина на съвсем детински похвати. Кой пръв и кой по-по-най. Чак ми дожалява, като го гледам как се гърчи в агония.

    Коментиран от #78, #82

  • 78 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Димов":

    Просто му трябва игнориране и да го коментираме в трето лице на къси пасове. С ненормалник като него, само това помага.

    Коментиран от #80

  • 79 Нали за това

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "за гъби съм":

    е рекорд.Защото друг неможе да го направи.Те са минали толкова но ти ще минеш едва сто.
  • 80 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #78 от "Антиелектрика":

    Аз го коментирам само, когато имам време за губене. Иначе нямам навика да споря с хумус. Достатъчно е да изкарам два неоспорими факта и всичките мечти на невротичетата мигом рухват: 7% електрокари, срещу 93% двг; И на всеки 100 коли с ДВГ се пада по по-малко от 1 Тесла. А като си спомним какви бяха лудите прогнози на гост за ръста им за тая година...... Какви цифри, какво нещо си мечтаеше той..... Май моите прогнози излязоха по-верни. До тук добре врачувам.

    Коментиран от #81

  • 81 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "Димов":

    Безсмислено е да му отговаряш директно. Пак казвам, че осмиване му в трето лице, ще го постави там където му е мястото и в реалния живот - сред аутсайдерите.

    Коментиран от #83, #86

  • 82 Borislav Popov

    0 3 Отговор

    До коментар #77 от "Димов":

    Ти преди да даваш оценка на коментарите на електро-феновете , първо прегледай и оцени коментарите на твоите колеги от сектата на антниелектриците в това число, прегледай и своите си простотийки, според мен от интелект няма и следа даже в тях. А Борето Попов е минал на детински похвати, понеже на вас интелекта ви е такъв, детски и вие от други похвати не разбирате. Така, че вместо да съжаляваш Борето, вземи по добре себе си да съжалиш, дете мое.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Йонко-понко

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "за гъби съм":

    И като се събуди... с двата пръста в контакта и ,, бръмчиш" к'ат Тесла!
  • 86 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "Антиелектрика":

    Като ви дразни защо въобще трябва да се занимавате с него, па било то и в трето лице? Човек не се занимава с едноклетъчните, а ги игнорира. Като пръднята - надушваш я, но просто чакаш да си отмине през прозореца.
  • 87 Borislav Popov

    1 3 Отговор
    Мдааа,джендърите с дилдо в гъза карат електрички,сигурно е вече!!!
  • 88 Mem

    0 0 Отговор
    Тази Мазда е доста яка всъщност.
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.