Last news in Fakti

23 Октомври, 2019 10:44 5 004 52

Nissan показа първото си електрическо SUV

  • nissan-
  • ariya-
  • концепт-
  • прототип-
  • токио 2019

Първият електрически кросоувър на Nissan ще носи името Ariya. Прототип на новия модел е гвоздеят в програмата на японската компания за автосалона в Токио, който отваря врати за посетители утре.

Nissan показа първото си електрическо SUV

Ariya е построена на модулната платформа CMF-EV, архитектурата на силовата установка е заимствана от Leaf, а каросерията е създадена по мотиви от концептуалните IMx и IMq. За разлика от тях обаче новият електромобил има по-традиционен дизайн на предницата, класически врати с дръжки и странични огледала.

Nissan показа първото си електрическо SUV

Размерите на Ariya са съпоставими с габаритите на X-Trail. Кросоувърът е снабден с два електромотора за всяка от осите, ускорява от 0 до 100 за по-малко от пет секунди и може да измине до 483 км с едно зареждане.

Nissan показа първото си електрическо SUV

От Nissan са отделили специално внимание на интериора, който няма много общо със сегашните модели на марката. На арматурното табло има два 12-инчови дисплея, плоският под създава повече простор, а материалите изглеждат по-качествено.

Nissan показа първото си електрическо SUV

Сред особеностите на концепта си струва да се отбележат възможността за бързо зареждане на батерията и технологията за обновяване на софтуера през интернет като при Tesla. Системата ProPilot 2.0 пък ще предлага не само контрол на движението в лентата, автоматично ускорение и спиране, а и автономно управление по пътища с добра маркировка без участието на водача.

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV

Nissan показа първото си електрическо SUV


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант wannabe

    19 1 Отговор
    Космически кораб в сравнение с Дъстъра ми. Ама защо са сложили волана от грешната страна?!!

    Коментиран от #6, #33

  • 2 Borislav Popov

    18 11 Отговор
    Инженерите на Нисан изглежда не са чели и те коментарите на тукашната сектантня - каскетня и решили и те завалийките, електроавтомобил да произведат. Че и нагли на това отгоре, цели 480 км. може да изминава нисанчето им само с едно зареждане и това е само началото. Тукашните антиелектрици от сектата, трябва напишат едно открито писмо до ръководството на японската компания и да им разяснят някой положения относно, недостатъците на батериите и проблемите с тяхното им рециклиране ! А като им се оплачат, че с този Нисан, не можеш да изминеш 800 км. с едно зареждане и съответно не можеш да ходиш с него в бърза командировка от София за Бургас, тогава вече, японците може и съвсем да се откажат да го произвеждат. Дори могат напълно да се откажат, да развиват по нататъшното си производство на електрокари и да се ориентират само към прозводството на нафтови и бензинови калорифери. Хайде, антиелктрици, действайте и не се бавете с писмото, защото всяко едно забавяне, може да се окаже гибелно за автомобилите с ДВГ !

    Коментиран от #5, #11, #14

  • 3 Димов

    5 10 Отговор
    Пробегът не е лош. Но интериорът е като за сиромаси и хора без вкус. Иначе бива.

    Коментиран от #48

  • 4 Браво

    13 3 Отговор
    Хубава кола с добри характеристики. Сега само остава да качат производството до към 150 хил. коли на тримесечие, да направят още няколко ел. модела, да направят 10 хил. собствени зарядни станции в Европа и ще са стигнали Тесла.

    Коментиран от #7, #28

  • 5 Borislav Popov

    5 13 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Чакайте, че забравих - Много ви моля, другари каскети да не ми игнорирате коментарите и да приемете най дейно участие в дискусията на тема - За или Против електричките ? Щото, заради това, че снощи някой от вас ме игнорираха и ме коментираха само в трето лице, цяла нощ не съм мигнал и дори съм на границта на дълбок нервен стрес ! Нидейти да правите така другари, по вечи...)

    Коментиран от #16

  • 6 сектант

    4 10 Отговор

    До коментар #1 от "сектант wannabe":

    хубава е, да ама новия дъстър ще ги помете всичките... инжинерите на дачия само чакат да излезат всички за да ги убият с 1 куршум
  • 7 Boxer 3.0

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Браво":

    Съгласен съм с твоят коментар. Но има и една добавка в името на концернът Нисан - рено.
    Докато я има тази добавка, трябва да се има и "едно на ум" относно качеството на материалите и надеждността на системите.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    12 3 Отговор

    До коментар #7 от "Boxer 3.0":

    Да , верно ! За разлика от него името на другия концерн е напълно недвусмислено !!! ВАГ-ина !!!!!! Хахахахах , даже не трябва да се обяснява какво да очакваш от него , то е ясно като бял ден !!

    Коментиран от #9

  • 9 Boxer 3.0

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    А, пък щото емблемата на рено е много двусмислена ;)

    Коментиран от #52

  • 10 type-R

    2 2 Отговор
    Уау, тази предница е идеална за гътане на тухлени стени! Ще се справя по-добре от булдозер! Чалгарите направо ще припадат. Хахахах!
  • 11 Ввв

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Споко бе джендър,ти си карай ел.вибраторите,остави истинските коли за хората :)

    Коментиран от #13

  • 12 гост

    2 2 Отговор
    И колко 60х.евро ще му искат? Те сега искат за обикновен дизелов х-трейл 40х.евро, какво остава за такава кола с ускорение 5сек. Повече върви да му сложат емблемата на инфинити.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 XYZ

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "Borislav Popov":

    Борка, чудя се дали факти.бг не са те назначили на щат да ръсиш тъпни, така че другите участници във форумите да се чувстват по умни и информирани отколкото са всъщност? Или може би да предизвикваш дълги и глупави размени на реплики за да отчитате дейност пред рекламиращите в сайта? Ако ми изтриете коментара значи съм прав!!!

    Коментиран от #17, #26

  • 15 XYZ

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Borislav Popov":

    Боре, айде сега, ама честно, мъжка дума, с колко ника пишеш тук?
  • 16 Майтап, майтап ама.....

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    стреса яко ти личи.Я гаврътни едно малко.Ваште няма да забележат.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 XYZ

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "XYZ":

    *неща
  • 20 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Възмъжно е":

    Недейте сега и вие така, че пак ще му се привидя аз. То горкото е толкова увредено, че не може да осъзнае как целия свят му се смее и болното му съзнание се успокоява, че всички подиграващи го коментари са само от мен. Живеел на 130 км от морето (не било Черно море), имал роднини в Русия, бил до планината, виси от сутрин до вечер и пише стотици коментари, като във всички задължително ползва сумата "каскет", пише "по вече" и го толерират тук. Ха познайте що е то и за какъв ненормалник става въпрос.

    Коментиран от #21

  • 21 XYZ

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    Ха ха, може да се привидиш и на “гост”

    Коментиран от #23, #24

  • 22 Много прозрачно

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "XYZ":

    Противно на логиката на плиткоумниците, такова нещо прави впечатление на момента и читателите мигом си вадят изводи. Стига да имат мозък по-голям от стафида. Но, явно тук се държи само на читателите с по-малко акъл. Тъпи сензации не се харчат сред умни хора. А щом няма кой да пише умни статии просто са решили да орежат читателският кръг от куха лейка надолу.

    Коментиран от #27

  • 23 За сметка на това пък

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "XYZ":

    на Борислав Попов никога не му се привижда гост, въпреки че и той плюе електромобилите на всички традиционни марки, а възхвалява само Тесла. Такова припознаване никога не е ставало. Интересно защо?
  • 24 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "XYZ":

    То и на "да да", "за гъби съм", "мнение" и т.н. все аз им се привиждам, защото е един и същ и си мисли, че всички са като него с раздвоение или разтроение на личността. Особено "интелигентен" похват е да се пишат педерастии с моя ник. Това е еманация на мозъчната сингулярност.
  • 25 Селянин с кололо

    2 2 Отговор
    Браво , почти 500 км. СЛед 5- години ще са по 800 км -напълно достатъчно. Димов, кво си пил, та плещиш глупости?
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Леон

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Браво":

    За разлика от Теслите който искат да монополизират зареждането на електрички,то Nissan работят с различни партньори по отношение зареждане.Един от тях са холандците от EvBox който имат над 85.000 точки за зареждане в ЕС/Англия.
  • 29 XYZ

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Borislav Popov":

    Борка, ще ти повярвам ако сам си изтриеш коментара и след това се баннеш, ама не забравяй и да баннеш и другите си никове. Можеш да почнеш от “гост”

    Коментиран от #37

  • 30 XYZ

    3 0 Отговор
    Според модито “каскет” и “рублераст” написани от Борката по мой адрес май са комплименти и не ги трие. Борка, как да ви подаря по една ушанка от благодарност?

    Коментиран от #32

  • 31 Я кажи

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Borislav Popov":

    , как се пише спамаджий, интелектуалецо?

    Коментиран от #34

  • 32 ето как

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "XYZ":

    Като отидеш да ги търсиш на прайда.
  • 33 Самурай

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант wannabe":

    В Япония са с дясна дирекция, за тях волана си е на точното място. Така или иначе този модел ще е предназначен за техния пазар. То и така е по-добре, че то тук нямаме маркировка по пътищата в градовете, а какво остава за второстепенните пътища и магистралите, няма да им сработва автопилот за автономно управление.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Съвсем не

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Borislav Popov":

    Оооо не не. Ти се праскаш с кози и шилета. Тук-таме спохождаш по някой нерез от свинекомплекса.

    Коментиран от #39

  • 36 И пак

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Borislav Popov":

    правописеа??? Много станаха малките правописни грешки. Май през дума, през две.

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Дъ Клаш

    3 3 Отговор
    Ще...и тия като немците.Французите вече извадиха 5-6 електрички тия ще...Клоуни

    Коментиран от #49

  • 41 съвсем не

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "Borislav Popov":

    Даскал съм по биология и намирам грешки на природата. Ти си извор на вдъхновение.

    Коментиран от #43

  • 42 тъй тъй

    3 2 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Ама аз първи ти го казах.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 на димов брат му

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Димов":

    димов веднага си личи че интериорния дизайн ти е много слаба черта
  • 49 дъ на баба ти шортите

    0 4 Отговор

    До коментар #40 от "Дъ Клаш":

    не се излагай дъ клаш ли дъ кур ли си не тъ знам, когато японците и немците произвеждаха електрички франсетата все още не знаеха какво е това ел кола , когато преди доста години мицибиши i-miev се търкаляше в софия нямаше нито една електрическа френска кола даже и на конвеера сигурно

    Коментиран от #50, #51

  • 50 ахаха

    5 0 Отговор

    До коментар #49 от "дъ на баба ти шортите":

    Виж i-miev с платформата с кои коли се прави. Пежо ион и на Ситроен. Колите са едни и същи, под различна марка.
  • 51 Имаха

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "дъ на баба ти шортите":

    Пежо имаше 106 електрик, ако си спомняте. Бяха от старата генерация със стар тип батерии, но имаха.
  • 52 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Boxer 3.0":

    А пък щото емблемата на Фолксваген не прилича на същото , ама хванала паяжини , което също много точно отразява какво да очакваш от него !!