Една от основите грижи на съвременния човек е как да оптимизира времето си. Именно с тази цел, Citroën, марката, водена от слогана Inspired by You, лансира услугата Citroën Service 24/7. Това е една иновативна система, която позволява на клиентите да оставят или да вземат автомобила си от търговско-сервизния център по всяко време на денонощието седем дни в седмицата.
Услугата е факт благодарение на напълно обезопасен автомат за самообслужване. Тази система вече е успешно изпробвана в градовете Маси и Марсилия, а сега "Шевроните" ще я лансират и в още 50 обекта в Европа. Това ще се случи през първата половина на следващата година.
Автоматът позволява да оставите ключа и талона на автомобила, а плащането за услугата се осъществява онлайн. След като сервизното обслужване бъде извършено, клиентът получава SMS, който го информира за това и може да отиде да прибере ключа и документите на автомобила си по всяко време, благодарение на същия този автомат, след което да вземе автомобила си от специално предназначен за целта паркинг.
Резултатът е: нов тип улеснени взаимоотношения с търговско-сервизния център, без допълнителни разходи, които не ангажират клиента да се съобразява с работното време на сервиза и улесняват живота му, като в същото време му се гарантира същото качество на услугата, както и при традиционния прием на рецепцията в сервиза. Вижте повече за услугата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Сектант
Коментиран от #19, #35
10:38 27.10.2019
3 Марио
Коментиран от #5
10:42 27.10.2019
4 препатил
Коментиран от #7, #12, #13, #15, #27
10:45 27.10.2019
5 Караиванов
До коментар #3 от "Марио":
Прав си, напоследък гледам медиите у нас им обръщат внимание. По едно време ги бяха отсвирили. Иначе C3 e една от малкото коли, които са с ръст на продажбите в Европа. Всичко останало е надолу.Коментиран от #18
10:45 27.10.2019
6 ЯВНО ДОСТА ЧЕСТО СЕ НАЛАГА СИТРОЕН
Коментиран от #36
10:55 27.10.2019
7 Гост
До коментар #4 от "препатил":
Ти за 46000 км никога ли не вдигна капака на двигателя?Ако ти самия си бил небрежен със собствеността си как очакваш другите да се грижат за нея?Коментиран от #23
10:56 27.10.2019
8 1234
10:57 27.10.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Ситроен
До коментар #9 от "Townboy":
Старите Ситроени от 80-те, какъвто имаш и ти.11:01 27.10.2019
11 Милен
https://fakti.bg/avto/406037-testvahme-nai-golemia-nov-citroen
Коментиран от #20
11:06 27.10.2019
12 учуден
До коментар #4 от "препатил":
А бе човеко, ти поне веднъж не извади ли щеката, та да видиш това масло след смяната - ,,черно ли е, бяло ли е,,11:07 27.10.2019
13 Порно
До коментар #4 от "препатил":
Маслото може да провериш дали е сменяно със щеката. А за филтрите слагам белези , и веднъж ги хванах , че не са сменили въздушния филтър. Като изтече гаранцията си купувам всичко и смяната пред мене.11:42 27.10.2019
14 Бесен Язовец
11:46 27.10.2019
15 Borislav Popov
До коментар #4 от "препатил":
Ми ти, като ги знаеш нашите ганювци колко струват, толкова ли не можа за толкова време, да намериш някакъв начин и да ги провериш, дали наистина са ти сменяли маслото или не ?? Има си много, трикове с помоща на които много лесно можеш да ги хванеш, че са шмекерували. В края на краищата стой там на място и ги контролирай...но ти си им се довярвал безприкословно и те затова са те лъгали, така,че донякъде и сам си си виновен.Коментиран от #24
12:10 27.10.2019
16 KOC
12:19 27.10.2019
17 Крум
12:46 27.10.2019
18 Петър Андонов
До коментар #5 от "Караиванов":
C3 ако е кола, аз съм марсианец.14:48 27.10.2019
19 Въх
До коментар #2 от "Сектант":
Присмял се хърбел на щърбел!!!18:09 27.10.2019
20 Маката
До коментар #11 от "Милен":
Щом мобиле започна да обръща внимание на тази марка, значи е подобрила качеството си. Така мисля. Пичовете от мобиле са професионалисти.18:41 27.10.2019
21 дявола
18:44 27.10.2019
22 Николай
20:56 27.10.2019
23 Николай
До коментар #7 от "Гост":
Колата нали е гаранционна за какво да вдига капака. И като вдигне капака и измери маслото какво ще разбере?20:58 27.10.2019
24 Николай
До коментар #15 от "Borislav Popov":
Не става щото не те пускат във фирмения сервиз да ги гледаш какво правят, взех си нова кола с гаранция изобщо не можеш да ги видиш какво правят вътре с колата. Оставяш колата на сервизния паркинг, даваш ключа и след това си взимаш колата от сервизния паркинг. И си плащаш по тарифата на фирмения сервиз.Коментиран от #37
21:02 27.10.2019
25 ела
Коментиран от #38
21:04 27.10.2019
26 Киро Николов
21:35 27.10.2019
27 Антонн
До коментар #4 от "препатил":
Не е от маслото,от марката на автомобила е.Защо говориш глупости,не било сменено 50000км. това и да го сменяш на 15000км. са 3 пъти.
Нали маслото ще е на катран и грес!
Нали се сещаш че ти за 5л. масло ако платиш 120лв. аз ще го взема за 70лв.
кой ще си рискува работата за 70лв.
И дори да има такъв индивид ,ти все попадаш на него айде стига глупости.
Като си купувате нови бараки,не мислете че като е в гаранция покрива всичко.Мога да ти счупя мотор,скорости,окачване, съединител за 10м.Да ти запаля накладки и изкривя дискове всъщо за толко време.И какво в гаранция е ,да ама не.
Коментиран от #33
21:36 27.10.2019
28 123
09:18 28.10.2019
29 Бухахахахахха
Коментиран от #31
09:50 28.10.2019
30 ТРОПЧО
10:07 28.10.2019
31 Аман от цървули
До коментар #29 от "Бухахахахахха":
Ей мишле,не лъжи и си карай кошника недодялан нарвлен Сутиен!!!Коментиран от #32
11:12 28.10.2019
32 Бухахахахахха
До коментар #31 от "Аман от цървули":
Това и правя-карам си го.Ти продължавай да киснеш пред сервиза и се пазари за някоя евтинка част,втора ръка ако може,че явно нямаш за ориг.части.Ти мен не ме мисли-с една заплата ще те купя няколко пъти заедно с колата ти.Без колата-каруци не ми трябват.Бухахахаха12:27 28.10.2019
33 Прост и беден
До коментар #27 от "Антонн":
Антоньееее, Антонье. Заради такива ,,монтьори,, като тебе, хората вече не ходят в сервиза. Дори и в гаранция, те вече само се оправят. А ти приказвай на ,,баба си,,, че в този случай ,,гаранЦата,, отпадала. Номерата на българските сервизи и дилърства, вече не вървят. Производителят казва кога отпада гаранцията, а сервизи и дилърства дето много знаят, отпадат и остават без РАБОТА! Честито на теб и многознайковците в ,,бизнеса,,!Коментиран от #34
13:51 28.10.2019
34 Антонн
До коментар #33 от "Прост и беден":
Никът напълно ти отговаря.Защо реши че съм механик и то в офицялен сервиз?
Казвам че мога за под 10м. да съсипа много неща по една кола,и гаранцията няма да ги покрие.Толкова си и на ясно ,нов автомобил има международна гаранция.Мога да го обслужа или предява претенций по гаранция на всякъде в европа .
19:47 28.10.2019
35 СЕКТАНТ,ти си тъп и консервативен
До коментар #2 от "Сектант":
Заради примитивни хора като тебе ни причисляват към циганските държави и ни смятат за аборигени.02:16 30.10.2019
36 Неграмотник,пише се
До коментар #6 от "ЯВНО ДОСТА ЧЕСТО СЕ НАЛАГА СИТРОЕН":
недоразумения,а не недуразомения!02:21 30.10.2019
37 Николай,не си прав
До коментар #24 от "Николай":
Поне що се отнася до фирмените сервизи на Киа и Хюндай. Там докато си пиеш кафето можеш през стъклената стена да наблюдаваш какво правят с автомобила ти.Ако не вярваш иди на място да се уверил.02:29 30.10.2019
38 ела,граматиката бе!
До коментар #25 от "ела":
Пише се ангренажния,а не ангринажния!02:34 30.10.2019