Last news in Fakti

3 Ноември, 2019 13:00 40 410 86

Продава се чисто нова "пура"

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • 560 sel-
  • обява-
  • продажба

Mercedes-Benz 560 SEL с пробег 46 км търси първия си собственик по обява в Mobile.de. Лимузината никога не е била регистрирана и за 33 години дори не е изкарвана на открито.

Продава се чисто нова "пура"

Продавачът не разкрива никакви подробности за историята на автомобила, но твърди, че през цялото това време е бил обгрижван и поддържан. По боята Astral Silver се забелязват някои петна и обезцветяване, така че състоянието не може да се нарече безупречно.

Продава се чисто нова "пура"

Интериорът с тъмночервена кожена тапицерия обаче е непокътнат. Част от предпазните найлони и фолиа все още са на мястото си. Не са откъснати и повечето фабрични етикети.

Продава се чисто нова "пура"

Оборудването включва електрически стъкла, шибедах и чистачки на фаровете. На снимките покрай заводската документация се вижда и хладилник.

Продава се чисто нова "пура"

Сребристият 560 SEL има 5.5-литров V8 с мощност 300 к.с., съчетан с четиристепенна автоматична трансмисия. Ускорението от 0 до 100 става за 6.9 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

Продава се чисто нова "пура"

Продавачът обяснява, че тъй като няма представа колко може да струва подобна капсула на времето, е определил цена от €150 000. Толкова струвала S-класата през 1986 г. в днешни пари.

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"

Продава се чисто нова "пура"


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 71 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАРС

    279 13 Отговор
    Те това е вече нещто .С удоволствие бих си е купил ако имах взможност.
  • 2 Порно

    47 137 Отговор
    Без доказана история трябва да изтрие една нула от цената.

    Коментиран от #19, #28, #44

  • 3 jap

    102 47 Отговор
    Колата е страхотна за колекционери но не е за ежедневна употреба.В града ще харчи около 30 на 100 и частите ще струват скъпо.Това,че напоследък се появиха много оферти за подобни коли показва колко са притрябвали на досегашните си собственици.

    Коментиран от #23, #30, #61

  • 4 Джамбаз Кире

    59 39 Отговор
    Зна я тая !........Преди три месеца беше в Дупница

    Коментиран от #29

  • 5 Омг

    98 73 Отговор
    Пишете нещо за некаква ламарина, вярно качествена, а защо не напишете нещо против тиквата как сега си е купил гласове

    Коментиран от #12, #13, #66

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Алфа Ромео

    97 4 Отговор
    Прекрасен е!
  • 8 пилот на Ферари

    30 109 Отговор
    Автора - тичай си я купи бе ! Каква новост е това. Защо ни занимавате с тия щайги. Да не сме в Мобиле?

    Коментиран от #27

  • 9 Bui

    50 58 Отговор
    Живота е много кратък за да карам ПУРИ-МУРИ,антики,нов внос,ала-бала с наилони на 24години и 34 дена и да се занимавам с джамбита и терикати на дребно.Хора работете повече и си зимаите коли откадето трябва,че иначе ще пишете тука и ще плачете че нема.И умната на пътя.Лек ден.

    Коментиран от #18, #24

  • 10 Ауто

    20 17 Отговор
    лесно ще му платят 1000000 €
  • 11 Село

    17 19 Отговор
    Давай Бойко ти си купува с народни пари има се ги пести дигай данъците .
  • 12 Пешо

    10 10 Отговор

    До коментар #5 от "Омг":

    Ти не си ОМГ а си ОПГ
  • 13 Лъки

    30 8 Отговор

    До коментар #5 от "Омг":

    А защо в статия за автомобили трябва да пишат за Боко например ?

    Коментиран от #47

  • 14 МАЙТАП БЕ УИЛИ

    58 4 Отговор
    Разбирам хората които си купуват,ПОРШЕ......МЕРЦЕДЕС.....ФЕРАРИ......

    Ама......да теглиш кредит,за да си купиш Голф,не го разбирам.....????

    Коментиран от #15, #53

  • 15 МАЙТАП БЕ УИЛИ

    41 3 Отговор

    До коментар #14 от "МАЙТАП БЕ УИЛИ":

    Да теглиш кредит,за да си купиш Голф и да умреш от глад,не го разбирам......???
  • 16 Дъ Клаш

    16 61 Отговор
    Кенеф.То и Волгата навремето имаше кожен салон и кво от тва.
  • 17 type-R

    73 10 Отговор
    5 литров атмосферен, само 4 степени на автоматика, няма пластмасови части: това нещо ако му се сменя маслото на автомата всеки 20 хил км и на мотора едно евтино 5W40 на всеки 7-8 хил или ежегодно и ако се кара по гладките като стъкло немски пътища а не Боковите "магистрали" на вълни и ще изтрае вечно. Дано обаче не попадне в БГ

    Коментиран от #42

  • 18 локомотива

    39 8 Отговор

    До коментар #9 от "Bui":

    по твойта логика да си купя датчия-сандеро и да се самоубия в движение.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 KOC

    11 37 Отговор
    чисто НОВО АМЖ за тия пари колкото и да е здраво прилича на жигула както и чочонето пари на вятъра те за това и ги продават някой балама да им върже

    Коментиран от #72

  • 21 Toko

    48 40 Отговор
    150 000 Евро !!! Мале ! За тези пари ще си купя 2 апартамента и една ТУНДРА на 6-7 години! Ще прибирам наеми и ще карам пикап със който по всяка улица ще съм с предимство. Със този кокъл ще съм като някой цигански барон от пловдивските села !

    Коментиран от #36

  • 22 AMG

    63 6 Отговор
    ЕТО ТОВА Е АВТОМОБИЛ , ЗДРАВ С ИСТИНСКИ ЧАСТИ И МАТРЕАЛИ , СМЕНИЛ СЪМ 3 ТАКИВА В УБО ЕДНО ВРЕМЕ КАТО БЯХ НА РАБОТА ТАМ , МИЛЬОННИЦИ СА , ПРИ ТЕЗИ АВТОМОБИЛИ ИМА ЕДНА СПЕЦИФИЧНА ДУМА / КАЧЕСТВО/ .
  • 23 Хайл

    35 3 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Явно не си наясно че тези модели рядко се развалят и цените не са по-големи от тези за 124...така че първо виж на живо за какво става въпрос преди да пишеш

    Коментиран от #31

  • 24 Хайл

    21 4 Отговор

    До коментар #9 от "Bui":

    Ами като си патил от опел на 130 000 км нов Фнос и нямаш пари за истинска кола така ще разсъждаваш

    Коментиран от #78

  • 25 Старата школата

    47 1 Отговор
    Автомобилът е за ценители,а не за любители.
  • 26 Момичето с БМВ-то

    38 1 Отговор
    Две мнения няма-класата си е класа!
  • 27 ПЕРНИШКИО

    30 4 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    абе бухал , ферарито с твои ли пари го купи бе ,или тате ти го подари , тоя мечок измаа ли те челно с него , ни фераи ще остане читаво , ни па тебе неможе дате зберат у Пирогов , нищо че струва една каца с пари, като си сбереш пари и си купиш твоя собствена кола , тогава че коментираш по темата , то и велики знаменити пилоти по целия свят карат спортни коли , но неса олигофрени като вас богаташите , и кво като караш ферари , па че си си същио убитак , а това ПУРАТА е кола класика , ясно лие .
  • 28 Дано да у*реш

    3 12 Отговор

    До коментар #2 от "Порно":

    Ти си най-жалкото и гнусно същество, което може да съществува. Дано да починеш

    Коментиран от #45

  • 29 ВРАЧКАТА

    7 2 Отговор

    До коментар #4 от "Джамбаз Кире":

    знае ти хуьо, та лъжеш хората , смао на снимка си я виждал .
  • 30 Николай

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    110 обяви в немското мобиле на цени от 12000 евро. Естествено повечето машини са с доста голям пробег но има и под 100 х км.
  • 31 Николай

    32 0 Отговор

    До коментар #23 от "Хайл":

    Като изключим ръждата дето ги налазва след време Мерцедесите от преди 2000-ната година са наистина с много високо качество.

    Коментиран от #33

  • 32 РЗС

    13 13 Отговор
    колкото и да е здрава, като хвърлиш 300 бона за нея хич не спестяваш. Това е висок клас конфекция, конвейрна барака. Не е нито лимитирано ферари, ламбо или друга рядко произведение, за да се искат такива пари. Рама на изгоряло до асфалта, но доста рядко ферари се продаде за милион евро, ето това е разликата между конфекцията и истинско произведение на изкуството. Както казвах преди червено джони на 100 години, си е червено джони, няма да струва 50 хиляди, а некви стотарки, защото не е нищо било нищо специално преди, не е нищо специално и сега.

    Коментиран от #48

  • 33 Хайл

    17 6 Отговор

    До коментар #31 от "Николай":

    👍👍👍след 124 всичко е зле...2004 г мерцедес Е270 се е шупнал целия от ръжда

    Коментиран от #46, #54, #59

  • 34 Златно но старо

    6 14 Отговор
    Вече е отживелица като файтоните с животинска тяга е срещат се още примати живеещи с 500 години назад, ако искате да сте кат тях купете го но бензина и дизела вече са обречени и смисъла е нулев дори минусов,
  • 35 дявола

    15 1 Отговор
    Това е здрава машина новите сега няма как да изкарат толкова години макар и на 46 км
  • 36 Ха ха

    15 2 Отговор

    До коментар #21 от "Toko":

    И наемите за апартамента за цистерната с бензин дето ще я влачиш с тундрата, щот иначе си все до средата на пътя)))
  • 37 Путкин

    19 3 Отговор
    Мерцедес и всички останали!
  • 38 В е л и к и я

    12 2 Отговор
    То добре , ама кой застраховател ще ти го застрахова за толкова пари .. и като го поломиш или някоя тъпа фуста те нацели кво правиш ... !
  • 39 гражданин

    11 3 Отговор
    Прекрасен е !
  • 40 истината

    18 2 Отговор
    Страхотна е колата. МЕРЦЕДЕС и всичко останало.
    Возил съм се точно в такава. Това не се забравя!!!!Никога
    Това че я коментират предимно фукарии не я прави по малко ценна. Този който я купи да бъде сигурен 4е си е дал парите за едно истинско бижу. За повечето коментари мога да кажа:Лисицата като не стигнала гроздето казала че било кисело.

    Коментиран от #84

  • 41 the Doll

    14 2 Отговор
    класика в жанра.. на днешно време все едно да гледаш една от най-яката модификация на Мерцедес- БРАБУС !
  • 42 Леко.. по леко......

    5 8 Отговор

    До коментар #17 от "type-R":

    Ако,ако.....
    По добре е да си караш Тесла!!На този Мерцедес и един плакат в гаража ми стига за разнообразие...
    Един плакат за 20 лева!!!

    Коментиран от #82

  • 43 Кутри карлиевския

    7 7 Отговор
    Нема такъв кош
  • 44 До "мъдрия"

    12 1 Отговор

    До коментар #2 от "Порно":

    Що....иначе ще си купиш друг ли ?!

    Няма такава кола !

    Аз бих сложил и доста по-високо цена !

    Със сигурност има хора с носталгия и с пари !
  • 45 Съгласен съм

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "Дано да у*реш":

    Точнони ясно казано!
  • 46 AMG

    4 2 Отговор

    До коментар #33 от "Хайл":

    е да , ама преди феислифта , но после това е отстранено после при феислифтовите , щото там и цените са други.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 ПЕРНИШКИО

    10 1 Отговор

    До коментар #32 от "РЗС":

    абе ти вобще гледа ли снимките , или си говориш като патица , кое е изгнило до асвалта и колко па струва синьо джони , отвори мобилето и виж какви са тука цените , и отвори испанското и мобиле де да видиш какви са цените там , а не лаи напразно , а червено боро пушил ли си , и синьо джони пил ли си , аре бегаи .

    Коментиран от #49

  • 49 РЗС

    7 1 Отговор

    До коментар #48 от "ПЕРНИШКИО":

    ти напушен ли си ве или не можеш да четеш, вземи прочети какво съм написъл ред по ред и опитай да го осмислиш с тази връв, която ти държи ушите да не паднат, защото покрай нея е кухина.

    Коментиран от #62

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Митьо

    9 1 Отговор
    Най-добрият автомибил! До него се нареждат 124 и 140.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Обикновен Авто потребител

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "МАЙТАП БЕ УИЛИ":

    А да тегля кредит за да си купя Порше или Ферари ли??
    Аз пък това не го разбирам
  • 54 Николай

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "Хайл":

    Не съм много съгласен имам 2 мерца от 2004 и 2006 г. няма ръжда нищо няма. Вярно че са на малко километри, но колите са си читави.

    Коментиран от #56, #57

  • 55 незнайко

    1 1 Отговор
    На това "чудо" трябва да се сменят всички маркучи по двигател и спирачки ! Нищо, че изглеждат нови. Те са атрофирали от стоене.
  • 56 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Николай":

    Да ,от Италия .
  • 57 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "Николай":

    2 на 500 са здрави....какви ли не трагедии съм виждал-вратите отдолу изгнили, пода около колоните,роговете...явно си случил на добри екземпляри особенно ако ти самият си ги купил от вън
  • 58 Голям Слон

    6 1 Отговор
    :-))))) Горд собственик съм на такъв автомобил. Честно казано не очаквах, че такова нещо съществува. Но и цената си е солена. Доколкото съм запознат, следващата S-ка (w140) може да бъде все още поръчана чисто нова от завода в Германия. За жалост такива автомобили вече не се правят.
  • 59 Reptile

    5 0 Отговор

    До коментар #33 от "Хайл":

    Те вече са много евтини, а вървенето, возенето, спирането и екстрите им са НЕДОСТИЖИМИ за 70% от новите автомобили!
    Караш премуим кола за 5К, е ама да няма и точка ръжда по нея, да харчи 5 и да върви с 300 - нема такова животно!
    Както се казва - предалгаме евтино, върви много и харчи малко, но трябва да си изберете само две от опциите!

    Коментиран от #60

  • 60 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #59 от "Reptile":

    Да но 124,126 са живяли повече време от новите за да имат ръжди колкото новите-когато станат на техните години едва ли ще са живи още...и аз това съм се чудил-на хората колите вървят с 250 и харчат по 5/100 а моите не падат под 15/100 с 200 км/ч -явно не съм случил на коли😂😂😂
  • 61 Голям Слон

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Имам 299 коньовата версия. Никакви 30 литра не харчи в града. Много си далеч от истината. С умерено каране даже трудно наближавам 20 градско. Извънграда обикновено е към 11-12-13 литра. И то със скорости около 120-130 км/ч. Неслучайно средният разход, който се дава от производителя, не прехвърля 14 литра ;-) За подръжка даже няма да говоря. Всичко си доставят от Мерцедес и действително не е по-скъпо от стандартния w124. В рамките на 14 дни се доставят частите. За комфорт няма да приказвам. Нищо общо със следващите.... Това е колата, която ще умре с мен и аз с нея :-)))
  • 62 ПЕРНИШКИО

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "РЗС":

    ти маи пак не ме разбра , колко струва синьо джони а не червеното , що се отнася до конфекцията ти , ако е класическо ферари и ламборджини , да съгласен съм с теб , но сега да ми сравняваш тези новите пластмасови конфекции , нещо маи ти нема да си наясно с нещата спрямо тази класика ,червеното джони уокър беше на мода у време оно , но не ги сравняваи с тази кола която е правена в годините когато се пиеше червеното джони , сега е модерно и скъпо синьото джони , но това не означава да го сравняваш с днешните автомобили , пластмасовата конфекция , нямат нищо общо с класиката .

    Коментиран от #63

  • 63 РЗС

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "ПЕРНИШКИО":

    не искаш да мислиш, пак не си разбрал в каква връзка споменавам червено джони. Червеното джони е най-евтиния етикет, сравнявам го с конвейрен мерц, направен в стотици хиляди бройки, каквото е и червеното джони. Мисълта ми е,че нито тоя мерц е бил специален преди, нито е сега, същото се отнася и за уискито, не е специална реколта, по специална рецента затворена само в 5 бъчви, точно заради това стойността няма да се увеличи многократно. Моето мнение, е цената на такъв мерц трябва да бъде около 50к евро, а не 150к.

    Коментиран от #67, #68

  • 64 Боли ме куро

    0 6 Отговор
    Ко 150 000 ЕВРО за това ... Значи всеки който е очарован от това с за тези пари просто живее в егати грешната представа за света... Омръзнало ми е да чета колко са били здрави хубави и така на татък ... 1 правени са с линиика ... 5.5 л мотор самоо събота и неделя ще го караш и то на газ ... и сумати други причини, които просто е излишно да изброявам ... за 150 000 ЕВРУНИ отворете си чичо гугъл и проверете какво точно може да си купите НОВОООО и вие първи да пръднете на седалката ... амат от глупости

    Коментиран от #65, #74

  • 65 ПЕРНИШКИО

    2 0 Отговор

    До коментар #64 от "Боли ме куро":

    ама това сие твое мнение , един умен беше казал , не съм токова богат за да си купувам евтини коли , па ти си направи изводите сам , и вземи прочети хубаво коментара на номер 61 , от такива сметкаджии като тебе после сами си го начукате , защо ли.

    Коментиран от #69

  • 66 Роско

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Омг":

    Е как, по същия начин като Мая Манолова, с пари.
  • 67 AMG

    4 1 Отговор

    До коментар #63 от "РЗС":

    абе вие нормален ли сте ,или , в убо едно време когато бях на работа , там возех с такива лимузини цялата гилдия от комунягите с моите колеги , та малко закачих след 89 година , в демокрацията , и те правеха по мильон километри за 3,4 години , като ги лупахме по цяла България из дупките , много здрави автомобили си останаха , но само тук се плюва по тези класики като 190,124 140 115, 116, и 126цата ето тази марка , а защо сте такива , не знам , а ти правиш ли разликата с този които е на снимката , ми тои си е чисто нов бе , това ако го вземе някои колекционер на запад и отвори за подобни такива екземпляри ретро музеи, ще изкарва много пари ,и ивенстицията която ще вложи , ще му се изплати много кратно , ама вие все гледате в друга светлина , и няма как да знаете фактите , на запад тези автомобили се уважават страшно много , защото са от истински матреяли и материя в салона и двигателите .

    Коментиран от #73

  • 68 AMG

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "РЗС":

    само да добавя , някои от тези екземпляри се правят и в Америка , за американския пазар , ще ги познаеш по броните и интериора с американско изпълнение , на таблото показва в мили , ане в километри , да да старите класики си имат своята история , независимо какви са и от коя народност са правени момко .
  • 69 Боли ме куро

    0 4 Отговор

    До коментар #65 от "ПЕРНИШКИО":

    Не съм сметкаджия... Просто колата не ме кефи... Нито е ефективна като съвременните автомобили, нито има екстрите и комфорта... Да не говорим за съвременната електроника и елементи с висока надеждност... Не мерси предпочитам да си карам нови коли не брички от 80те .. Направо сте жалки като робувате на тази слава... Карал съм "легенда" и няма да повторя... За такива като вас само едно "ем вземи и си купи и си я карай"...
  • 70 Боли ме куро

    0 4 Отговор
    Колко от вас "капацитети" карат мерцедес и си го пот държат и колко от вас карат кола 5.0 л мотор всеки ден... Или сте с голфу и въздишаме по това недоразумение и не сте карали нов мерник авангард? Лаладжии... 😂 😂 🤔 Предпочитам ноооовааа

    Коментиран от #71

  • 71 ПЕРНИШКИО

    3 2 Отговор

    До коментар #70 от "Боли ме куро":

    И МЕНЕ ПА НЕ МЕ КЕФИ НОВИТЕ ТАРАЛЯСНИЦИ ПРЕХВАЛЕНИ , ПАПУНЯК , КОЛКО ПЪТИ ВЛИЗАШ ЗА РЕМОНТ У БОКСО , И ТО ЗА ДРЕБНИ РАБОТИ КВО МИ СЕ ФУКАТЕ С ТИЯ НОВИ КЕНЕФИ НАПРАВЕНИ ЗА МНОГО ПАРИ И ДА ГО КИЧИШ СЛЕД ТОВА , С ОЩЕ ПОВЕЧЕ ПАРИ , ЗАЩО ЛИ ЗАЩОТО ТОЛКО СА НАПРАВ3ЕНИ КАТО ЗДРАВИНА И КАЧЕСТВО , И СЛЕД КАТО МУ МИНЕ ГАРАНЦИЯТА , ОТИВА У КОФАТА ЗА БОКЛУК , ТЕ ТОВА СТЕ ВИЯ КОМПЛЕКСАРИТЕ , ЩОТО ГАНЯ ОТ ДУМА СЕ НЕРАЗБИРА , ВИДИ СЕ МАЛКО У ПАРИ , И ТЪРЧИ ДА СИ ГИ ПОХАРЧИ , И ТО НЕ ЗА НЕЩО ПО СЪЩЕСТВЕНО , АМИ ЗА ГРОЗОБОИНИ КЕНЕФИ С КИТАИШЪН МЕНТАК ЕЛЕКТРОНИК , ЛАМАРИНЕС НА ВЕСНИКУС И ОКАЧВАНЕ НА АЛУМИНИУС , БОКЛУК НАД БОКЛУЦИТЕ Е ТОВА АЗ НИКОГА ПРЕЗ МОЯ ЖИВОТ ,НИКОГА НЯМА ДА ДАМ ПАРИ ЗА НОВ КЕНЕФ КОИТО И ДА Е ТОИ , СТРУВАЩ ЕДНА ТОРБА С ПАРИ , А ЗА ПО ИДЕИНИ РАБОТИ , НО ТОВА СИ Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ , ЗА КОЕТО ЩЕ МИ ИСКАРВА МНОГО ПОВЕЧЕ ПАРИ , И НА ПОСЛЕДНО МЯСТО АЗ НИЩО ЧЕ СЪМ ЖИТЕЛ НА ГРАД ПЕРНИК , НИКОГА НЕ КАРАМ И НЕ СЪМ; КАРАЛ ГОЛФ , НА МЕН ВИЖДАНЕТО МИ Е ДАЛЕЧ ПО ДРУГО , ПРОСТО НЕ МЕ КЕФИ.
  • 72 Лабас

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "KOC":

    Това ще надживее поне три AMG
  • 73 РЗС

    0 4 Отговор

    До коментар #67 от "AMG":

    изглежда тука в тоя сайт са се събрали два типажа хора, едните милеят за руски бараки, другите за немски. Моето мнение, е че тази кола не заслужава исканите за нея пари, нито вниманието на псевдомутрите тук, които някога са били карали такава. Впредвид, че живея в чужбина и имам наблюдения над хората на запад, никой не гледа да умре с една кола в гаража, а хората гледат да са в крак с нововъведенията и технологиите. Ще дойде ден, в който на такива автомобили ще бъде забранено да се движат по пътната мрежа, досети се сам защо. Тая кола е всичко друго, но не и класика с колекционерска стойност, такива са редки модели, и този не е сред тях. Става за музей като произвеждан модел на марката и до там, остава си конфекция. Не е ръчно изработена, нито е положен труда на подобна кола. Това е. Помисли го така, купуваш си последния модел ЕС класа, вкарваш я в гараж, не я караш и след 30 години я наричаш класика с колекционерска стойност и го пускаш на тройна цена. Ако е било така, знаеш ли колко народ да са купували лесно достъпни модели за инвестиция. Мисъл се иска, мисъл.

    Коментиран от #80, #86

  • 74 Голям Слон

    3 0 Отговор

    До коментар #64 от "Боли ме куро":

    Трудно се убеждава предубеден човек. А и дали има смисъл да го правиш? Какво можеш да купиш за 150.000 евро ли? Можеш да купиш много неща. Всичко ще е фрашкано с лампи в китайско синьо и таблети, които да не можеш да изключиш. Ще имаш 100 екстри, от които реално ще използваш най-много 10. Ще имаш фарове за по 5-10.000 лева. Ще имаш задължителна многохилядна подръжка на двигателя на 100.000 км. Ще имаш купчина некачствени материали, прикрити зад някакво шикарно име и още по-шикарен моде. И ще си вървежен в чалга баровете. Не знам на кого представата за живота е сбъркана, но аз искам удоволствие от шофирането. Искам неуморим двигател, качествени материали и моята визия - онази, която се отличава от останалите. Не искам Мерцедес, който прилича на Ауди, което поразително наподоява БМВ.. Искам индивидуалност. Трудно мога да те убедя в каквото и да било. Да кажеш, че новите автомобили са много по-добри от старите е същото, като да кажеш, че днешното аудио е по-добро от някогашното :-) Само ще кажа, че преди 40 години правиха Hi-Fi, който е днешнията Hi-End :-) Да живеят счетоводителите и рибата, която ловят.

    Коментиран от #75

  • 75 лабораторията

    0 5 Отговор

    До коментар #74 от "Голям Слон":

    технологиите напредват, а ти още живееш в миналото и въздишаш по талиги и смешно аудио. Или си спрял да четеш още миналия век, или се събуждаш от капсула на времето. В момента има материали, които не ги е имало преди, има технологии, които ги е нямало преди и хората имат опит, които не са имали преди, да направят автомобил, който може да изкара целия ти живот без ремонти и само смяна на консумативи, но никой няма сметка да го прави, докато преди не са могли и да искат. В аудиото също са на светлинни години от преди, най-малкото с новите оптични кабели, което се явяваше голям проблем допреди години. Тука само си плямпате разни лайци живеещи в 80те на миналия век. Отвори и чети, не си ти когато си прст

    Коментиран от #76

  • 76 Голям Слон

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "лабораторията":

    :-) Идея нямам какво значи "лайци", но да качем, че се сещам. Обикновено неграмотните не знаят кога се пише двойно "и" и кога "й". Нищо, и ти се един от онези философи, на които парите им стигат само да си купят списания и да четат ревюта от маркетолози. Нямам проблем с това. Някога техниката беше лампова. След това някой реши, че е примитивна и направи транзисторите. След тях на мода дойдоха интегралните схеми. Не се е родил онзи човек, който да ме убеди, че 200 грамова платка свири по-качествено от 20 килограма усилвател, например. Но темата е извън твоята компетенция и не виждам никакъв стимул да споря със стената и "лайци", които през живота си нищо повече от касетофон вкъщи и "емпетройка" в колата не са имали. Слушай каквото ти харесва. Карай каквото си мислиш, че е добро за теб. Или поне онова, което можеш да си позволиш без да ипотекираш панелката на вашите в Люлин.

    Коментиран от #77

  • 77 лабораторията

    0 3 Отговор

    До коментар #76 от "Голям Слон":

    ама и ти намери тема да се правиш на отворен, точно в аудиото хаха. Кофти е да обясняваш на човек, който слуша само FLAC файлове, през crestron усилвател за 16 000 лева на cerwin vega колони, през Denon THX lucas films certified ресивър. само системата(която съдържа още много компоненти и кабели) ми струва повече от това, в което живееш. въобще не случи на човек да обясняваш за аудио. Вземи също потърси в гугъл еволюция на аудио системите и като гледам май доста си изостанал с материала.

    Коментиран от #79

  • 78 Борислав zx9R

    0 3 Отговор

    До коментар #24 от "Хайл":

    На 130 хил.ама след превъртане с каране на километража щото хората по Европа колко и малко да карат сменят масло 2 или 3 пъти в годината а не на 10 годин един път и стаа дума за смяна на 30 хил.хората тук ходат на 100 -150 км до работа всеки ден!!!!та на. 130 хил.ама на куково лето!!!!
  • 79 Голям Слон

    5 0 Отговор

    До коментар #77 от "лабораторията":

    Честито! Слушай си флаковете, бе, момче. Аз слушам оригинални плочи и дискове на плейри, които тежат колкото твоя усилвател, който е половината на панелката на майка ти и баща ти в Люлин :-)))) Честито и за сватбарските колонки Сървин Вега. Кажи на някой аудиофил на какви кутии слушаш музика. Всъщност недей, че вече и хумуса пред панелката ти се смее. Като те чета, че слушаш музика на два усилвателя, единият от който ресийвър за домашно кино, и ми става ясно колко разбираш и какво слушаш. И най-вече какво чуваш. В теми, в които си бос като суданско дете, не се бъркай.
  • 80 ПЕРНИШКИО

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "РЗС":

    абе ти като живееш на запад , даваш ли си сметка какъв е стандарта там и тука , огромна разлика , и кои си купува нови коли в днешно време , на запад работещите нормални хора , защото имат силна икономика и заводи , а тук няма икономика и заводи , иси ги купуват тука новите автомобили МОШЕННИЦИТЕ И ЯИДУЦИТЕ които са ограбили парите от народа , един германец си купува кола за 5 години колкото е гаранцията , за да може да ходи на работа с нея , тъи като изминават много километра и работят , и следователно може да си го позволи , и там има хора които уважават класиката в жанра , особенно в Англия има доста колекционери , и то на всякакви антики и автомобили , за това си имат и аукциони за продаване на търг , и това дето говорите тука за еко нормите и правите пропаганди за вредните емисии , там как са централите ,ток получават от въздуха ли , а заводите ,нима не пушат нали , и в Румъния , Полша , Чехия ,Словения , Унгария карат стари автомобили , нали и те са в европеиския саюз особенно изработката на пластмасовите изделияа заводите там не пушат нали , нали колите ви се правят от пластмаса някои компоненти , да не кажа и повече, тука когато оправят жизнения стандарт на народа като цяло , тогава може да претендираме за по нови автомобили , 90 процента от населението карат стари автомобили , аиде ти ми па кажи защо , ако не се сещаш аз ще ти кажа , нали рипахте едно време като заклани петели за нова демокрация , за да може някои олигофрени сега да са на власт и

    Коментиран от #81

  • 81 ПЕРНИШКИО

    2 0 Отговор

    До коментар #80 от "ПЕРНИШКИО":

    и да са си добре , ако имаше работа тука нямаше да избягаш да работиш да миеш чинии или кенефи, а да си седиш тука , да си работиш и живееш там където си,що си литнал на запад от зор , а не от много убаво , освен ако не следваш да учиш някои университет, или да караш тир ; давам ти пример , едно време целия град Перник си работеше тука в мините , леярния стомана и завод ленин , някои в Радомир , червена могила завода затежко машиностроене , ела сега да видиш къде е тоя народ и какво е останало от заводите ,и не само в Перник , а навсякъде из България , София не е само БЪЛГАРИЯ ДА МИ ИЗВИНЯВАТ НЯКОИ СОФЯНЦИ, само се величаете някои с този двоен стандарт на живот , които преобладава тука , няма лошо искарал си пари можеби с работа ,денонощен труд както тираджиите наще на запад , но някои олигофрени показват си рогата за да дразнят околните особенно мазните циганцори с тежки лимузини,крадци изнаници ,престъпници и убиици , това си е манталитет някъкъв исккривен у Българина , все едно ще живеете с орлите , и ще си занесете всичко с вас там където и на другите им свършва живота , на 2 метра под земята , аиде нема смисъл от нищо .. , но наи има смисъл от здраве
  • 82 type-R

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Леко.. по леко......":

    Тесла-та с тия модерни гуми с профил 30 не издържат и на плитка американска дупка, камо ли на Боковските "магистрали". Има го в you tube. Потърси за цена за ремонт на счупена джанта Тесла.
  • 83 Доктора

    0 4 Отговор
    Тоз пък варел от къде го изкараха

    Коментиран от #85

  • 84 AMG

    2 0 Отговор

    До коментар #40 от "истината":

    така е приятелю прав си , и колкото и да се върти в кръг , пак не може да достигне опашката си , от яд .
  • 85 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Доктора":

    ааа ти като не разбираш от коли , гледаи си там пациентите да ги лекуваш както трябва , а не да праите геноцит и далавери с здравната каса , та да си купиш нов варел доста по скапан от този , докторе , ти да не си този доктор дето слага на здравите пациенти , стендове на сърцето , да им гепиш парите , ако си ти докторе , ти си за у затворо и главнио ти доктор на болницата заедно .
  • 86 ВРАЧКАТА

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "РЗС":

    ало мислещия , какви глупости говориш , едно време жигулите се караха масово нали така , знаеш ли че познавам такива мои приятели , дето си купиха лади и жигулита , малко преди демокрацията , покараха ги малко , но някои ги светна какво може да стане след време с тези коли , сложиха ги на село , дето викате в плевнята , да ама не , защото бяха в топли гаражи, и си купиха западни коли тогава , аудита 80 яице и голфове , 90те години , намери се един убавец , натовари ги на един автовоз преди 2 години и ги закара в германия , и им изплати добри пари за тях , единия си изплати заема за апартамента с тях, а другите двама си купиха по нови автомобили , шкода октавия а другия ауди а 4, ти ако притежаваше такива автомобили сега щеше да ти е друго мисленето , и друго всички пазени коли и подържани добре , говоря ти тези от едното време направени , си имат своята стоиност и своята история , както и лимитираните версии , ама коли првени от едно време от инжинери , а не сега от журналисти , аити специалисти и щетоводители и секлецалки , /счетоводители и секретарки/.