Fiat Chrysler Automobiles (FCA) планира оттегляне от сегмента на градските минита и фокусиране върху производството на субкомпактни автомобили от клас B, става ясно от изказване на шефа на концерна Майк Менли пред британското сп. Autocar. Това означава отказ от бестселърите Panda и 500 за сметка на модел с големината на Punto.
Бъдещият субкомпактен "фич" най-вероятно ще бъде построен на платформата на Peugeot 208/Opel Corsa, до която FCA ще получи достъп след сливането с PSA. За момента бъдещето на Fiat 500 не изглежда застрашено, тъй като догодина предстои дебюта на изцяло електрическата версия 500e и италианците надали ще са склонни да ѝ дръпнат шалтера в близките две-три години.
Плановете за реорганизация на моделната гама обаче надали ще подминат най-евтиния Fiat. Миналата година в Европа са били продадени 168 000 "панди", а от началото на 2019-а досега - над 150 000, което прави модела едно от най-купуваните градски минита.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Крали Марко
12:52 05.11.2019
2 Шляхтиц
Коментиран от #3
13:08 05.11.2019
3 Логика
До коментар #2 от "Шляхтиц":
От 2021 година влизат новите ограничения за емисиите нови системи за сигурност, които ще оскъпят автомобилите с по няколко хиляди евро. Най евтините автомобили не могат да понесат такова увеличение на цената.Коментиран от #6
13:15 05.11.2019
4 Ал та фанах Атаопънах
Коментиран от #8, #13
13:29 05.11.2019
5 74477
14:00 05.11.2019
6 Миризлив пор
До коментар #3 от "Логика":
Ако говориш за системи за сигурност освен възглавниците участва и купето. При удар има зони на деформация които като се гънат и поемат голяма част от енергията за да може човек да изпита по-малко претоварване. Кога излезе Смарт го рекламираха като "най-здравото купе" до едно време, след това доказаха че при удар с над определна скорост (май 80 км/ч) клетката в купето остава здрава, нищо не се свива за да нарани човек НО претоварванията които се изпитват от човешкото тяло са по-големи от колкото човек може да издържи т.е. вътре имаш здрав труп. Малките купета няма къде да осигурят място за тези деформации за убиване на енергията.Коментиран от #7
16:12 05.11.2019
7 Не е това
До коментар #6 от "Миризлив пор":
Съгласно решение на Европейската комисия 11 системи за сигурност ще станат задължителни за автомобилите на европейския пазар от 2021 г. насам.Всички нови автомобили от 2021 трябва да имат като стандарт система за автоматично спиране пред препятствие, система за наблюдение на умората на водача, антиалкохолен ключ, система за разпознаване на пътни знаци с автоматично намаляване на скоростта до определеното ограничение, система за следване лентата на движение, камера за задно виждане, по-добра защита при страничен удар, подобрени предпазни колани, както и травмо безопасни стъкла и "черна кутия" за съхраняване на данни за работата на автомобила по време на произшествие.
Според европейските чиновници затягането на изискванията за автомобилите ще позволи в периода 2020 -2030 да бъдат спасени 7300 живота и ще даде на 38 900 души да избегнат наранявания при пътно транспортно произшествие.
После пак рипайте срещу автопилотите. Как ви звучи колата автоматично да намалява скоростта, спрямо разрешеното, колкото и да даваш газ? Автопилота поне можеш да го ползваш по собствено усмотрение, а като не те кефи просто да го изключиш, за разлика от всички тези задължителни системи. Хакерите ще имат доста работа след 2021 година.
Коментиран от #9
16:21 05.11.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Мария Атанасова ПЛЯС ПЛЯС
До коментар #7 от "Не е това":
С две думи - ще ни продават напудрени кошници, трудно изкарващи гаранцията си и струващи над 55хил.лв. Да не говорим, че електромобилите са поредният ГОООЛЯМ балон. Дотогава(2021) Джелял Касапина ще е разбил и продал БДЖ, договорил още 8 летящи тенкии за 2млрд., третокласните пътища ще ги плащаме на км и леките МПС, доходите ще са поне 45% под необходимите за живот, Европа ще е пуснала савака за нас като работници, няма да има пари за пенсии. Абе - цветя и рози. Та Фиат ли да мисля...18:27 05.11.2019
10 Каро Джамбазки
20:03 05.11.2019
11 Tanos
23:03 05.11.2019
12 Стоян
23:40 05.11.2019
13 Джеки
До коментар #4 от "Ал та фанах Атаопънах":
За Фиатчето не знам, но имаме Мини Купър от 11 години вече, 2002 година е, 1.6 бензин - от първите, които ги коментират като най-проблемни. Освен по ходовата част и задно гърне, нищо друго не е барано. Двигател, скорости, електроника-всичко работи безпроблемно. Да не я урочасам, но по-здрава кола не съм имал, а съм сменил доста.13:10 08.11.2019