6 Ноември, 2019 15:30 4 596 24

Audi R8 - по-евтино и със задно

  • audi-
  • r8-
  • задно предаване
Audi R8 - по-евтино и със задно - 1

Компанията Audi вади на пазара задноприводна версия на своя модел R8, който ще струва значително по-малко от варианта с четири задвижващи колела. Цените на новата модификация стартират от 144 000 евро, което е с 22 000 евро по-малко от quattro-версията.

Audi R8 - по-евтино и със задно

Суперкарът на Audi със задно ще се предлага и като купе, и като роудстър. Преходът към задно предаване е позволил на инженерите да снижат и общата маса на автомобила, при това с 65 килограма. Сега купето тежи 1 595 килограма.

Audi R8 - по-евтино и със задно

Новата модификация разполага с дефорсиран 5.2 V10 мотор, като мощността е намалена от 570 на 540 конски сили. Максималният въртящ момент се предава на задните колела през седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.7 секунди. Максималната скорост е 320 км/ч.

Audi R8 - по-евтино и със задно


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 и иде

    11 1 Отговор
    Дрииииифт !
  • 2 гост

    9 21 Отговор
    Кой нормален човек би дал 166х.евро за таква кола. Има Порше, Ламборджини, Ферари, дребни производители с много по-интересни и оригинални коли, да не говорим за тунинг на спортна кола, например кола за 50х.евро и тунингована за още 20-30х.евро с висококачествени части и професионален персонал.

    Коментиран от #5

  • 3 Driving pleasure

    20 1 Отговор
    Ей сега ако боднат и една механична скоростна кутия и избиха рибата!

    Коментиран от #11, #13

  • 4 сектант

    6 6 Отговор
    а дъстъра е по евтин с предно!
  • 5 Driving pleasure

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Всъщност Р8 винаги е било бюджетно Ламборгини :) Погледнато от тая перспектива си е далавера. Да не говорим сравнено с цените на Ферари, което дори няма същата пригодност за ежедневието. А порше е супер... но вече не е толкова ексклузивно, а някои хора искат да ги забелязват...

    Коментиран от #6

  • 6 Анти милиционер

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    С това Ауфи ще те забрлязват ли?

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Steks

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "Анти милиционер":

    Айде кажи теб с кво ще те забележат ако махнем горе споменатите Ламбо , Ферари и Порше
  • 8 Driving pleasure

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Анти милиционер":

    Отличава се в потока, особено роудстъра

    Коментиран от #9

  • 9 Komapak

    5 9 Отговор

    До коментар #8 от "Driving pleasure":

    За същите пари се продава и Астън Мартин. Гарантирано ще те забележат!

    Коментиран от #10

  • 10 7243

    10 8 Отговор

    До коментар #9 от "Komapak":

    С Атън Мартина ли баш ще те забележат ? Това е най-скучната и НЕзабелязваща се спортна кола.R8 е в пъти по-добрия вариант.
  • 11 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Нали, веднага вадиш четвърт милион лева и си го капарираш. Аз лично не мога да си позволя кола над 20х.лв и то пак е с много условности, какво остава за коли над 40,50, 60 и нагоре. Защо да гледаш нещо, което никога няма да си го позволиш, дори и да остарее и да стане на 20г? Ето, едно от евтините ферарита 355 от 80те струва към 30-40х.евро и според мед и много красиво и истинско, но и това не мога да си позволя.

    Коментиран от #12

  • 12 Driving pleasure

    9 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Е какво като не мога да си го позволя - значи ли това, че трябва да влизам само в мобиле да гледам втора употреба коли? Мога най-малкото да оценя инженерното постижение и дизайна на този шедьовър.

    Що касае Ферарито... цените им почват от 50+ евраци и ще вземеш един ужасно труден за поддържане и доста капризен автомобил, за същите пари ще намериш и старо Ауди Р8 с близо 200 коня повече, повече комфорт и сравнително по-достъпна поддръжка.

    Колкото и да уважавам Ферари ще имаш красив автомобил с висок имид, но Ф355 често е смятано за калпаво 360 е това което ти трябва, а то струва баба си и дядо си. С Аудито от друга страна ще имаш относително модерен автомобил с много по висока стойност спрямо парите и по-добро представяне по всички показатели и спокойно може да го ползваш като ежедневен.

    Така че всичко е според зависи... дали ти трябва колекционерски автомобил който да лъскаш и рядко да караш или спортист от който да не слизаш :)

    Коментиран от #22

  • 13 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "Driving pleasure":

    Недоумявам защо постепено производителите взеха да забравят за ръчните скорости, може би поради по-слабо търсене.

    Коментиран от #14, #17, #21

  • 14 123

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Алфа Ромео":

    Просто е колега, пърформанс! Новите автомати са супер, а това е с DSG енто поколение! Искаш спринт, няма проблем, искаш лежерно, пак така, леко, елегантно! С ръчката ще има да 'светиш' с ESP-то, а и колко ли ще изкара съединителя или маховика?

    Коментиран от #15

  • 15 Алфа Ромео

    8 2 Отговор

    До коментар #14 от "123":

    Е да ама все пак още има хора които обичат да си ръчкат скоростите а не компютър да решава кога ще превключи и кога не...

    Коментиран от #18

  • 16 АБВ

    2 0 Отговор
    В инГЛОщат ,МЮНХЕН ,и цяла Бавария ((богатата БАВАРИЯ)) 6℅ ГИ КЕШАТ ТИЯ ТУПАЛКИ \\\КЪДЕТО ИМ СЕ КЕФИМ\\\ и там всичо е на ЛИЗИНГ .......БЯГАТ С ЛИЗИНГА ОТ УБИИСТВЕНИТЕ ДАНАЦИ
  • 17 квот такова

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Алфа Ромео":

    Защото ръчните скорости за са нисък клас коли,а и ръчните скорости са безмислена глупост пред новите автоматици.Ако толкова искаш да сменяш скорости,има полуавтоматик.При ръчните скорости всичко е минус.
  • 18 123

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Ммммм, тук си наполовина прав! 'Ръчкането' ок, ама си по бавен, не си прецизен и мъчиш агрегатите! Остава само кефа, ама и той ще изчезне когато се чудиш как да овладееш колата в града. А пък за компютъра не си прав тотално! Компютъра само предпазва кутията, като ограничава оборотите на определена предавка, като това носи и икономия на гориво. Но повярвай, само с манипулиране на педала с газта може да 'качиш' обороти на всяка предавка. За ръчния или спортния режим на кутията няма да говорим, там става 'оле майко'! Все пак, на кой каквото му е кеф:)

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Аз овладявам коли с ръчни скорости в града от доста години, поне засега ги овладявам, не разбирам какво искаш да кажеш. Ясно че е по-удобно в града с автомат, но чак пък да се чудя как да овладея кола с ръчни скорости!?
  • 20 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    За това че съм по-бавен е без значение за мен, мен ми прави кеф да си карам и то не безумно бързо и опасно, обществената пътна мрежа не е за състезания, аз няма да засичам секунди за най-бърза обиколка или драг.
  • 21 Driving pleasure

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Алфа Ромео":

    1во и Основно щото тия коли ги купуват идиоти с кинти но без бензин в кръвчицата. Много от тях ги карат само до кафето да забършат някоя мацка.

    2ро Ми щото се купуват от идиоти, които си мислят че 0-100 е най-великият показатал а роботизираната трансмисия дава 0.2 сек средно по-добри времена до 100, все едно на 3.5 секунди може да усетиш разликата от 0.2

    И 3то вече малко по-сериозна причина - станаха дяволски мощни. Битката за конски сили доведе до там, че 500 коня е долната граница, а при такава мощност нещата се случват дяволски бързо и наистина се изискват умения.

    Последното мисля беше ферари с ръчни скорости Калифорния само няколко човека го поручаха с ръчни и те просто сряха да харчат пари за разработка на трансмисия която да поема толкова натоварване - тъпо.

    Личното ми виждане , че такава кола трябва да се купува заради тръпката, че може да те убие ако не внимаваш и че трябва да се учиш и усъвършенстваш всеки ден с нея, за да и досттигнеш възможностите... ама богатите мамини синченца са по-заинтересувани дали са епилирани отколкото да се научат на нещо ;)
    Просто живеем в тъп свят, след като Алфа обяви, че няма да прави спортни коли, кво да говорим повече :(
  • 22 Трифонов

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Абе... силно спорно е дали и Аудито можеш да го ползваш точно, като ежедневен автомобил. Възможностите на българските пътища да разбият един автомобил са абсолютно неизчерпаеми и напълно непредвидими. Има бордюри, които спокойно свалят бронята на Х5 например. При това в София, и при това далеч не са рядкост. Колкото и да харесвам колите, колкото и да съм бил на мнение, че трябва да се купуват нови, истината е, че през годините просто си скъсах нервите в тая простотия, в която живеем. Хората - калпави! Ще я одерат нарочно, ще я ударят нарочно, като си отварят вратата... или просто не им дреме, щото тяхната е очукан кенеф. Ще влезеш в дъждовно време в някой трап, та ще си отнесеш окачване, джанта, гума и кой знае още какво. Всички фишове за скорост пристигат при теб. При прелитащия покрай теб със 100 км./ч. в града дърт Голф, никога нищо не отива. Данъкът ти 1000 лева, а на дръгела, дето пуши, като комин и бълва облаци от прах и сажди, оцветявайки даже пътя с отработените си газове - данък 15 лева. Сервизите... майка плаче, грамофон свири - некадърни, мързеливи, завистливи мошеници. В най-добрия случай ти доразвалят колата от некомпетентност, а в най-лошия подменят части. Всички вносители, в някакъв момент през последните 20 години, бяха уличени в подобни измами. И накрая разбираш, че за да си начешеш крастата, си дал пет торби грешни пари, от които цената на колата, е най-лесно прежалимата част... Не знам вече.

    Коментиран от #23, #24

  • 23 Мамата

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Трифонов":

    Абсолютно Съгласен.хората станаха по зле,няма да се променят-следователно нагаждане иначе не си заслужава.А защо да робуваме на вещи-няма смисъл...
  • 24 Driving pleasure

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Трифонов":

    Това е родната действителност и си прав... но малко по на запад от нас нещата не са така. И честно казано ако си си надделял на масрафа даже и в БГ можеш да построшиш малко нерва за кефа, който подобно возило ти дава. В крайна сметка парите точно това правт - купуват ти емоции.

    П.С. до мамата. Ми не рубивам на вещи, просто тази вещ може да ми даде изживяване. Нямам проблем да си купя тениска за 5 лева от китай вместо "маркова" за 50... пак от китай и двете ме обличат - но за някои пък това е самочувствие и се чувстват добре. Ако може да си го позволиш няма нищо лошо в това да имаш - въпросът е да не се напъваш само за да се представиш за такъва какъвто не си - тогава става смешното, че даже и страшното :)