Компанията Audi вади на пазара задноприводна версия на своя модел R8, който ще струва значително по-малко от варианта с четири задвижващи колела. Цените на новата модификация стартират от 144 000 евро, което е с 22 000 евро по-малко от quattro-версията.
Суперкарът на Audi със задно ще се предлага и като купе, и като роудстър. Преходът към задно предаване е позволил на инженерите да снижат и общата маса на автомобила, при това с 65 килограма. Сега купето тежи 1 595 килограма.
Новата модификация разполага с дефорсиран 5.2 V10 мотор, като мощността е намалена от 570 на 540 конски сили. Максималният въртящ момент се предава на задните колела през седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.7 секунди. Максималната скорост е 320 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 и иде
15:36 06.11.2019
2 гост
Коментиран от #5
15:37 06.11.2019
3 Driving pleasure
Коментиран от #11, #13
15:43 06.11.2019
4 сектант
15:45 06.11.2019
5 Driving pleasure
До коментар #2 от "гост":
Всъщност Р8 винаги е било бюджетно Ламборгини :) Погледнато от тая перспектива си е далавера. Да не говорим сравнено с цените на Ферари, което дори няма същата пригодност за ежедневието. А порше е супер... но вече не е толкова ексклузивно, а някои хора искат да ги забелязват...Коментиран от #6
15:45 06.11.2019
6 Анти милиционер
До коментар #5 от "Driving pleasure":
С това Ауфи ще те забрлязват ли?Коментиран от #7, #8
16:59 06.11.2019
7 Steks
До коментар #6 от "Анти милиционер":
Айде кажи теб с кво ще те забележат ако махнем горе споменатите Ламбо , Ферари и Порше17:46 06.11.2019
8 Driving pleasure
До коментар #6 от "Анти милиционер":
Отличава се в потока, особено роудстъраКоментиран от #9
17:53 06.11.2019
9 Komapak
До коментар #8 от "Driving pleasure":
За същите пари се продава и Астън Мартин. Гарантирано ще те забележат!Коментиран от #10
18:01 06.11.2019
10 7243
До коментар #9 от "Komapak":
С Атън Мартина ли баш ще те забележат ? Това е най-скучната и НЕзабелязваща се спортна кола.R8 е в пъти по-добрия вариант.18:11 06.11.2019
11 гост
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Нали, веднага вадиш четвърт милион лева и си го капарираш. Аз лично не мога да си позволя кола над 20х.лв и то пак е с много условности, какво остава за коли над 40,50, 60 и нагоре. Защо да гледаш нещо, което никога няма да си го позволиш, дори и да остарее и да стане на 20г? Ето, едно от евтините ферарита 355 от 80те струва към 30-40х.евро и според мед и много красиво и истинско, но и това не мога да си позволя.Коментиран от #12
18:31 06.11.2019
12 Driving pleasure
До коментар #11 от "гост":
Е какво като не мога да си го позволя - значи ли това, че трябва да влизам само в мобиле да гледам втора употреба коли? Мога най-малкото да оценя инженерното постижение и дизайна на този шедьовър.Що касае Ферарито... цените им почват от 50+ евраци и ще вземеш един ужасно труден за поддържане и доста капризен автомобил, за същите пари ще намериш и старо Ауди Р8 с близо 200 коня повече, повече комфорт и сравнително по-достъпна поддръжка.
Колкото и да уважавам Ферари ще имаш красив автомобил с висок имид, но Ф355 често е смятано за калпаво 360 е това което ти трябва, а то струва баба си и дядо си. С Аудито от друга страна ще имаш относително модерен автомобил с много по висока стойност спрямо парите и по-добро представяне по всички показатели и спокойно може да го ползваш като ежедневен.
Така че всичко е според зависи... дали ти трябва колекционерски автомобил който да лъскаш и рядко да караш или спортист от който да не слизаш :)
Коментиран от #22
19:03 06.11.2019
13 Алфа Ромео
До коментар #3 от "Driving pleasure":
Недоумявам защо постепено производителите взеха да забравят за ръчните скорости, може би поради по-слабо търсене.Коментиран от #14, #17, #21
21:04 06.11.2019
14 123
До коментар #13 от "Алфа Ромео":
Просто е колега, пърформанс! Новите автомати са супер, а това е с DSG енто поколение! Искаш спринт, няма проблем, искаш лежерно, пак така, леко, елегантно! С ръчката ще има да 'светиш' с ESP-то, а и колко ли ще изкара съединителя или маховика?Коментиран от #15
21:28 06.11.2019
15 Алфа Ромео
До коментар #14 от "123":
Е да ама все пак още има хора които обичат да си ръчкат скоростите а не компютър да решава кога ще превключи и кога не...Коментиран от #18
22:25 06.11.2019
16 АБВ
22:41 06.11.2019
17 квот такова
До коментар #13 от "Алфа Ромео":
Защото ръчните скорости за са нисък клас коли,а и ръчните скорости са безмислена глупост пред новите автоматици.Ако толкова искаш да сменяш скорости,има полуавтоматик.При ръчните скорости всичко е минус.00:43 07.11.2019
18 123
До коментар #15 от "Алфа Ромео":
Ммммм, тук си наполовина прав! 'Ръчкането' ок, ама си по бавен, не си прецизен и мъчиш агрегатите! Остава само кефа, ама и той ще изчезне когато се чудиш как да овладееш колата в града. А пък за компютъра не си прав тотално! Компютъра само предпазва кутията, като ограничава оборотите на определена предавка, като това носи и икономия на гориво. Но повярвай, само с манипулиране на педала с газта може да 'качиш' обороти на всяка предавка. За ръчния или спортния режим на кутията няма да говорим, там става 'оле майко'! Все пак, на кой каквото му е кеф:)Коментиран от #19, #20
06:53 07.11.2019
19 Алфа Ромео
До коментар #18 от "123":
Аз овладявам коли с ръчни скорости в града от доста години, поне засега ги овладявам, не разбирам какво искаш да кажеш. Ясно че е по-удобно в града с автомат, но чак пък да се чудя как да овладея кола с ръчни скорости!?14:37 07.11.2019
20 Алфа Ромео
До коментар #18 от "123":
За това че съм по-бавен е без значение за мен, мен ми прави кеф да си карам и то не безумно бързо и опасно, обществената пътна мрежа не е за състезания, аз няма да засичам секунди за най-бърза обиколка или драг.14:46 07.11.2019
21 Driving pleasure
До коментар #13 от "Алфа Ромео":
1во и Основно щото тия коли ги купуват идиоти с кинти но без бензин в кръвчицата. Много от тях ги карат само до кафето да забършат някоя мацка.2ро Ми щото се купуват от идиоти, които си мислят че 0-100 е най-великият показатал а роботизираната трансмисия дава 0.2 сек средно по-добри времена до 100, все едно на 3.5 секунди може да усетиш разликата от 0.2
И 3то вече малко по-сериозна причина - станаха дяволски мощни. Битката за конски сили доведе до там, че 500 коня е долната граница, а при такава мощност нещата се случват дяволски бързо и наистина се изискват умения.
Последното мисля беше ферари с ръчни скорости Калифорния само няколко човека го поручаха с ръчни и те просто сряха да харчат пари за разработка на трансмисия която да поема толкова натоварване - тъпо.
Личното ми виждане , че такава кола трябва да се купува заради тръпката, че може да те убие ако не внимаваш и че трябва да се учиш и усъвършенстваш всеки ден с нея, за да и досттигнеш възможностите... ама богатите мамини синченца са по-заинтересувани дали са епилирани отколкото да се научат на нещо ;)
Просто живеем в тъп свят, след като Алфа обяви, че няма да прави спортни коли, кво да говорим повече :(
14:49 07.11.2019
22 Трифонов
До коментар #12 от "Driving pleasure":
Абе... силно спорно е дали и Аудито можеш да го ползваш точно, като ежедневен автомобил. Възможностите на българските пътища да разбият един автомобил са абсолютно неизчерпаеми и напълно непредвидими. Има бордюри, които спокойно свалят бронята на Х5 например. При това в София, и при това далеч не са рядкост. Колкото и да харесвам колите, колкото и да съм бил на мнение, че трябва да се купуват нови, истината е, че през годините просто си скъсах нервите в тая простотия, в която живеем. Хората - калпави! Ще я одерат нарочно, ще я ударят нарочно, като си отварят вратата... или просто не им дреме, щото тяхната е очукан кенеф. Ще влезеш в дъждовно време в някой трап, та ще си отнесеш окачване, джанта, гума и кой знае още какво. Всички фишове за скорост пристигат при теб. При прелитащия покрай теб със 100 км./ч. в града дърт Голф, никога нищо не отива. Данъкът ти 1000 лева, а на дръгела, дето пуши, като комин и бълва облаци от прах и сажди, оцветявайки даже пътя с отработените си газове - данък 15 лева. Сервизите... майка плаче, грамофон свири - некадърни, мързеливи, завистливи мошеници. В най-добрия случай ти доразвалят колата от некомпетентност, а в най-лошия подменят части. Всички вносители, в някакъв момент през последните 20 години, бяха уличени в подобни измами. И накрая разбираш, че за да си начешеш крастата, си дал пет торби грешни пари, от които цената на колата, е най-лесно прежалимата част... Не знам вече.Коментиран от #23, #24
09:16 08.11.2019
23 Мамата
До коментар #22 от "Трифонов":
Абсолютно Съгласен.хората станаха по зле,няма да се променят-следователно нагаждане иначе не си заслужава.А защо да робуваме на вещи-няма смисъл...10:10 08.11.2019
24 Driving pleasure
До коментар #22 от "Трифонов":
Това е родната действителност и си прав... но малко по на запад от нас нещата не са така. И честно казано ако си си надделял на масрафа даже и в БГ можеш да построшиш малко нерва за кефа, който подобно возило ти дава. В крайна сметка парите точно това правт - купуват ти емоции.П.С. до мамата. Ми не рубивам на вещи, просто тази вещ може да ми даде изживяване. Нямам проблем да си купя тениска за 5 лева от китай вместо "маркова" за 50... пак от китай и двете ме обличат - но за някои пък това е самочувствие и се чувстват добре. Ако може да си го позволиш няма нищо лошо в това да имаш - въпросът е да не се напъваш само за да се представиш за такъва какъвто не си - тогава става смешното, че даже и страшното :)
15:20 08.11.2019