7 Ноември, 2019 15:01 8 611 38

АвтоВАЗ пуска Lada за зимата

  • lada-
  • vesta-
  • winter
АвтоВАЗ пуска Lada за зимата - 1

Новата модификация се явява нещо като промеждутъчен вариант преди цялостното обновление на модела. По-конкретно става дума за Lada Vesta и новият вариант, наречен Winter.

Руснаците пускат този пакет, с цел да привлекат повече клиенти през зимата, защото той включва цялото оборудване на най-наточената версия, плюс подгрев на волана, на ветроупорното стъкло, на страничните огледала за обратно виждане и на предните седалки.

Всички тези зимни екстри повишават цената с 350 евро, но от руския производител смятат, че така търсенето на модела Vesta ще се повиши значително, предвид доста суровата зима в Русия. Иначе най-евтината Lada Vesta се продава в Русия за 606 900 рубли, което се равнява на 8 600 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ония с Всесезонната Тойота

    42 22 Отговор
    Отивате при гумаджия и той пита: "Сменихте ли си Ладата за зимата" ;))
  • 2 Николай Малинов

    29 22 Отговор
    Ще закупя поне 100 Лади за НПО НД"Русофили"!

    Коментиран от #3, #32

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 BigBulgarianBoss

    18 31 Отговор
    За зимата? Демек една зима и на скраб?
  • 5 Бесен Язовец

    39 11 Отговор
    Друго си немски премиюм евро -3 къде седи по 6 месеца у година в бокса с разработения двигател само на 400 000 км!

    Коментиран от #21

  • 6 Подигравайте те се

    69 15 Отговор
    колкото искате на руснаците,но Рено закупи АвтоВаз и им даде технологии и ноу-хау.И сега руснаците си,произвеждат автомобили в собствената държава,което значи и работни места,и почти съм сигурен,че Рено си плащат данъците в Русия,и пак тези пари остават в Русия.А,ние какво имаме тук?Lidl и Kaufland,които си изнасят целите печалби обратно за Германия.А,да имаме и кол-центрове и Bills.

    Коментиран от #12, #15, #16, #24, #28

  • 7 56787

    9 22 Отговор
    За зимата?Аааа, ясно!Значи има супер мощни нагреватели отзад та като я бутат да не им мръзнат ръцете.

    Коментиран от #23

  • 8 Амиии

    7 22 Отговор
    Тези автомобили са за зимата, защото лятото прегряват !

    Коментиран от #22

  • 9 Ами така е по-лесно

    5 17 Отговор
    Значи не сменяш гумите Ами направо колата : Лете с Веста , зиме с Winter. Как така великите гиганти във автомобилостроенето не са се светнали до сега??? Чак да се зачуди човек!
  • 10 Алфа Ромео

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "Borislav Popov":

    И аз съм навит!
  • 11 Петко

    10 24 Отговор
    РУШНЯШКИ ДРЪГЕЛ!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Бесен Язовец

    8 5 Отговор

    До коментар #12 от "Бесен Язовец":

    Верно ли бе смешо?

    Коментиран от #30

  • 14 Borislav Popov

    20 6 Отговор
    Lada 1600 е избрана през 1984 на авто салона в Женева за най - добър седан произведен в Европа!
  • 15 Муни

    12 5 Отговор

    До коментар #6 от "Подигравайте те се":

    А за данъците на ЛУКОЙЛ нещо да напишеш?

    Коментиран от #17, #20

  • 16 Миризлив пор

    22 4 Отговор

    До коментар #6 от "Подигравайте те се":

    Пропусна да споменеш също че материалите се произвеждат там така че това са допълнителни приходи и не се изнася валута. А ние сме приели евроатлантическите ценности и много добре плюем на гладен корем лаем и караме коли които от много време трябва да са на скрап. Ама сме горди, нищо че сме бедни.
  • 17 onq s konq

    19 11 Отговор

    До коментар #15 от "Муни":

    Ей овчарче, Лукойл си плаща данъци на всеки литър гориво което излезе от рафинерията, а краварите от Мариците не плащат и лев на хазната като данъци!
  • 18 Driver

    4 1 Отговор
    А за лятото ?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Подигравайте те се

    19 6 Отговор

    До коментар #15 от "Муни":

    Лукойл си плаща,данъците и акцизите в България.Тук не става дума,за Лукойл,а за това, че макар и под шапката на Рено,руснаците все пак има автомобилостроене.И колкото,и да плюят всички тук,и да се подиграват,ние в България и толкова не произвеждаме.Кабели,фарове,стопове и то пак, фирмите,които ги произвеждат не са български.

    Коментиран от #31

  • 21 Random

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "Бесен Язовец":

    Не че нещо ама Е39 525 покрива Евро 5.

    Коментиран от #36

  • 22 Random

    4 3 Отговор

    До коментар #8 от "Амиии":

    Ти пък кога си карал?
  • 23 Random

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "56787":

    Нещо се бъркаш с друга марка, руските коли са си баш за студ
  • 24 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Подигравайте те се":

    Не са им дали почти никакви технолгии, може би за производство, руснаците си могат но нямат пари да го изработят или въобще пуснат в производство
  • 25 Димов

    3 3 Отговор
    През ден нова статия за Лада! Тия бетер от Тесла.
  • 26 Трезвеник

    3 0 Отговор
    Само дето не е 4х4 !
  • 27 Viki

    12 2 Отговор
    Защо не пишете цените на Веста в Бългия пък и където и да било в Евро съюза - в случая в ЕС към днешна дата след отказа на дилъра в Германия се продава само в две ЕС държави с официален дилър и офиц гаранц. сервиз - България и Унгария! - Лада Веста вкл. и версия Кросс се продава само с ретро двиганеля 1.6 л. атмосферен 103 коня с 5 ст. ръчка с климатроник и повдигната Кросс версия за 27 995 лева. - С въпросния мотор - разход 10.5 л. градско и ускорение за 19 сек. до 100 км. на прав път в топло време.
  • 28 гост

    14 2 Отговор

    До коментар #6 от "Подигравайте те се":

    Когато има завод в страната има и платени заплати на работниците, които се харчат в страната и правят многомилионен оборот, оттам всичко се задейства. Доставчиците също са основно вътрешни и близки до заводите, всички услуги сързани с поддържането на дейност, ако щеш и тока и водата. На всичкото отгоре в момента Автоваз произвежда в пъти по-добри коли на френските платформи, вижте с Дачия какво става, всяка година продажбите скачат с двуцифрени проценти, търси се, евтино и надеждно, хората все повече и повече се убедиха, че и скъпото се чупи, а немските премиуми са с най-голямо обезценяване за първите 5 години. Много са си добре, че имат заводи и индустрия, у нас в бившите заводи на Балкан сега има само бездомни кучета, като някаква апокалиптична картинка е.
  • 29 Бесен Язовец

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Подигравайте те се":

    Ти сега не ми разтягай локуми тук за инвестиции - минвестиции, ти просто спомена, че Автоваз си били плащали данъците в Русия, а аз ти казвам, че не е така и освен това, лъвския дял от печалбата го прибира Рено, а не руската държава. А можеш и да се поинтересуваш, каква е заплатата на работниците в заводите на Автоваз в Толиати, обещавам ти, че ще бъдеш неприятно изненадан. Те заради това и се навряха Рено - Нисан, в Толиати, заради евтината работна ръка.
  • 30 Бесен Язовец

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Бесен Язовец":

    Вярно е бе, суек, поправи ме, ако нещо не е вярно !
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 1944

    7 8 Отговор

    До коментар #2 от "Николай Малинов":

    никой от руските измекяри не кара лада. все западното ги влече.
  • 33 Алфа Ромео

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Borislav Popov":

    Ще и снижа само окачването малко че ми идват прекалено високи а това не влияе добре на управлението.

    Коментиран от #34

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 путя

    1 0 Отговор
    славчев пак краде от За Рулём
  • 36 италиянец

    3 2 Отговор

    До коментар #21 от "Random":

    Е60 може и да покрива евро5, е39 най-много евро3 да има. Но да евро5 не е актуалната еконорма. След нея има euro6 и euro6 d.

    Коментиран от #37, #38

  • 37 Миризлив пор

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "италиянец":

    Няколко пъти съм обяснявал особеностите на пазара - лесен ремонт без специализирани инструменти и лесен ремонт. Това при евро6 няма как да стане. Защо а това и се прибраха на пазари където това е основно изискване а никой не иска евро6д. За какво ти е автомобил евро6 когА за елементарни части чакаш поне 1 месец с най-близкия сервиз е на 100 км??? Иначе евтината лада се ремонтира от селския майстор за без пари а части им.
  • 38 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "италиянец":

    Покрива но не е сертифицирана. Можеш да провериш емисиите в сайта на островните.