Новата модификация се явява нещо като промеждутъчен вариант преди цялостното обновление на модела. По-конкретно става дума за Lada Vesta и новият вариант, наречен Winter.
Руснаците пускат този пакет, с цел да привлекат повече клиенти през зимата, защото той включва цялото оборудване на най-наточената версия, плюс подгрев на волана, на ветроупорното стъкло, на страничните огледала за обратно виждане и на предните седалки.
Всички тези зимни екстри повишават цената с 350 евро, но от руския производител смятат, че така търсенето на модела Vesta ще се повиши значително, предвид доста суровата зима в Русия. Иначе най-евтината Lada Vesta се продава в Русия за 606 900 рубли, което се равнява на 8 600 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ония с Всесезонната Тойота
15:07 07.11.2019
2 Николай Малинов
Коментиран от #3, #32
15:21 07.11.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 BigBulgarianBoss
15:37 07.11.2019
5 Бесен Язовец
Коментиран от #21
15:55 07.11.2019
6 Подигравайте те се
Коментиран от #12, #15, #16, #24, #28
16:00 07.11.2019
7 56787
Коментиран от #23
16:03 07.11.2019
8 Амиии
Коментиран от #22
16:05 07.11.2019
9 Ами така е по-лесно
16:06 07.11.2019
10 Алфа Ромео
До коментар #3 от "Borislav Popov":
И аз съм навит!16:16 07.11.2019
11 Петко
16:26 07.11.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Бесен Язовец
До коментар #12 от "Бесен Язовец":
Верно ли бе смешо?Коментиран от #30
16:38 07.11.2019
14 Borislav Popov
16:40 07.11.2019
15 Муни
До коментар #6 от "Подигравайте те се":
А за данъците на ЛУКОЙЛ нещо да напишеш?Коментиран от #17, #20
16:42 07.11.2019
16 Миризлив пор
До коментар #6 от "Подигравайте те се":
Пропусна да споменеш също че материалите се произвеждат там така че това са допълнителни приходи и не се изнася валута. А ние сме приели евроатлантическите ценности и много добре плюем на гладен корем лаем и караме коли които от много време трябва да са на скрап. Ама сме горди, нищо че сме бедни.16:44 07.11.2019
17 onq s konq
До коментар #15 от "Муни":
Ей овчарче, Лукойл си плаща данъци на всеки литър гориво което излезе от рафинерията, а краварите от Мариците не плащат и лев на хазната като данъци!16:45 07.11.2019
18 Driver
16:48 07.11.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Подигравайте те се
До коментар #15 от "Муни":
Лукойл си плаща,данъците и акцизите в България.Тук не става дума,за Лукойл,а за това, че макар и под шапката на Рено,руснаците все пак има автомобилостроене.И колкото,и да плюят всички тук,и да се подиграват,ние в България и толкова не произвеждаме.Кабели,фарове,стопове и то пак, фирмите,които ги произвеждат не са български.Коментиран от #31
17:07 07.11.2019
21 Random
До коментар #5 от "Бесен Язовец":
Не че нещо ама Е39 525 покрива Евро 5.Коментиран от #36
17:11 07.11.2019
22 Random
До коментар #8 от "Амиии":
Ти пък кога си карал?17:13 07.11.2019
23 Random
До коментар #7 от "56787":
Нещо се бъркаш с друга марка, руските коли са си баш за студ17:14 07.11.2019
24 Random
До коментар #6 от "Подигравайте те се":
Не са им дали почти никакви технолгии, може би за производство, руснаците си могат но нямат пари да го изработят или въобще пуснат в производство17:15 07.11.2019
25 Димов
17:28 07.11.2019
26 Трезвеник
17:37 07.11.2019
27 Viki
17:40 07.11.2019
28 гост
До коментар #6 от "Подигравайте те се":
Когато има завод в страната има и платени заплати на работниците, които се харчат в страната и правят многомилионен оборот, оттам всичко се задейства. Доставчиците също са основно вътрешни и близки до заводите, всички услуги сързани с поддържането на дейност, ако щеш и тока и водата. На всичкото отгоре в момента Автоваз произвежда в пъти по-добри коли на френските платформи, вижте с Дачия какво става, всяка година продажбите скачат с двуцифрени проценти, търси се, евтино и надеждно, хората все повече и повече се убедиха, че и скъпото се чупи, а немските премиуми са с най-голямо обезценяване за първите 5 години. Много са си добре, че имат заводи и индустрия, у нас в бившите заводи на Балкан сега има само бездомни кучета, като някаква апокалиптична картинка е.17:45 07.11.2019
29 Бесен Язовец
До коментар #19 от "Подигравайте те се":
Ти сега не ми разтягай локуми тук за инвестиции - минвестиции, ти просто спомена, че Автоваз си били плащали данъците в Русия, а аз ти казвам, че не е така и освен това, лъвския дял от печалбата го прибира Рено, а не руската държава. А можеш и да се поинтересуваш, каква е заплатата на работниците в заводите на Автоваз в Толиати, обещавам ти, че ще бъдеш неприятно изненадан. Те заради това и се навряха Рено - Нисан, в Толиати, заради евтината работна ръка.18:05 07.11.2019
30 Бесен Язовец
До коментар #13 от "Бесен Язовец":
Вярно е бе, суек, поправи ме, ако нещо не е вярно !18:07 07.11.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 1944
До коментар #2 от "Николай Малинов":
никой от руските измекяри не кара лада. все западното ги влече.18:26 07.11.2019
33 Алфа Ромео
До коментар #3 от "Borislav Popov":
Ще и снижа само окачването малко че ми идват прекалено високи а това не влияе добре на управлението.Коментиран от #34
19:51 07.11.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 путя
21:51 07.11.2019
36 италиянец
До коментар #21 от "Random":
Е60 може и да покрива евро5, е39 най-много евро3 да има. Но да евро5 не е актуалната еконорма. След нея има euro6 и euro6 d.Коментиран от #37, #38
23:02 07.11.2019
37 Миризлив пор
До коментар #36 от "италиянец":
Няколко пъти съм обяснявал особеностите на пазара - лесен ремонт без специализирани инструменти и лесен ремонт. Това при евро6 няма как да стане. Защо а това и се прибраха на пазари където това е основно изискване а никой не иска евро6д. За какво ти е автомобил евро6 когА за елементарни части чакаш поне 1 месец с най-близкия сервиз е на 100 км??? Иначе евтината лада се ремонтира от селския майстор за без пари а части им.23:35 07.11.2019
38 Random
До коментар #36 от "италиянец":
Покрива но не е сертифицирана. Можеш да провериш емисиите в сайта на островните.12:07 09.11.2019