След серия шпионски снимки и няколко непонятни тийзъра Volkswagen разпространи официално изображение на първия си нов модел от доста време насам, който не е кросоувър или SUV. От компанията позиционират Viloran като "луксозен миниван", предназначен на първо място за бизнесмени.
Дизайнът на предницата е изпълнен в стила на флагманския всъдеход Touareg. Миниванът има сходна радиаторна решетка и фарове. Тъй като моделът ще бъде прицелен най-вече в китайския пазар, германците са се постарали да го декорират с обилни количества хром.
Техническите характеристики на Viloran не се съобщават, но вече е ясно, че ще бъде с доста внушителни размери - дължината е 5 300 мм. По предварителна информация ще се предлага както пет-, така и седемместен вариант, като не е изключено да има и версия с популярната в Китай формула 2+2+2 места.
Viloran ще дебютира пред публика на изложението в Гуанджоу в края на месеца. Миниванът ще се произвежда от съвместното предприятие на Volkswagen и SAIC.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jap
18:22 07.11.2019
2 пилот на Ферари
Бе нали още били гладни и маали само гарнитура /ориз/ ????
Коментиран от #3
18:58 07.11.2019
3 бай Даньо
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Хем е верно че са бедни китайците, хем че са богати. Ако караш на магистрала в Китай виждаш предимно по скъпи коли ако са БМВ са 5-та серия ако са Ауди са А6 , много германси коли и тук тамн някоя Хинда и Тойота. Фолксваген са големи в Китай маса таралясници търкалят и пак не са гоуфчета ами от големите . В Китай който има пари има много пари който няма няма нищо. Абе особенности на националния социализъм. Никога Фолксваген! Да му мислят българските им предствители.Коментиран от #5, #7
19:10 07.11.2019
4 Батката
19:11 07.11.2019
5 пилот на Ферари
До коментар #3 от "бай Даньо":
В Китай 300 милиона китайци са с доходите на германци! А германците са 82 милиона барабар с бебетата и пенсионерите! Та за това всички тичат на там !19:18 07.11.2019
6 Toyota
Супер лукс. Даже и s класата ряпа да яде.
Страхотен ван.
Първа класа в самолет.
3.6 литра, 300 коня. Вече и като Lexus го предлагат.
Ей там вече е извънземна работа.
Вътре е доста широко, високо, въздух и пространство-бол. Пасажерските масажни фотьойли стават на легла.
Бизнес лимузините са много некомфортно автомобили в сравнение с един луксозен ван.
20:16 07.11.2019
7 Заблуден народ
До коментар #3 от "бай Даньо":
От 3 изречения дето си се опитал да навържеш, нямаш едно вярно казано. Направо се чудя при толкова информация в мрежата как не се информирате повече.Коментиран от #9
21:19 07.11.2019
8 Гост
21:33 07.11.2019
9 123
До коментар #7 от "Заблуден народ":
Абе пич, хората се информират на място, а не от мрежата. В мрежата има повече фейк нюз отколкото едно време в сп. Космос и Паралели взети заедно. В Китай може да има бедни региони, но от огромното им население има 4-500 млн, които могат да си купят каквато кола поискат. Затова всички производители се стремят към най-големия и богат пазар на планетата. Неслучайно в скъпия сегмент на електрическите автомобили от 2 млн. продадени миналата година 1.7 млн. са продадени в Китай.10:07 08.11.2019
10 Ганьо Балкански
10:37 08.11.2019
11 XJS
11:07 09.11.2019