7 Ноември, 2019 18:18 5 361 11

Volkswagen реабилитира минивановете

  • volkswagen-
  • viloran

След серия шпионски снимки и няколко непонятни тийзъра Volkswagen разпространи официално изображение на първия си нов модел от доста време насам, който не е кросоувър или SUV. От компанията позиционират Viloran като "луксозен миниван", предназначен на първо място за бизнесмени.

Дизайнът на предницата е изпълнен в стила на флагманския всъдеход Touareg. Миниванът има сходна радиаторна решетка и фарове. Тъй като моделът ще бъде прицелен най-вече в китайския пазар, германците са се постарали да го декорират с обилни количества хром.

Volkswagen реабилитира минивановете

Техническите характеристики на Viloran не се съобщават, но вече е ясно, че ще бъде с доста внушителни размери - дължината е 5 300 мм. По предварителна информация ще се предлага както пет-, така и седемместен вариант, като не е изключено да има и версия с популярната в Китай формула 2+2+2 места.

Viloran ще дебютира пред публика на изложението в Гуанджоу в края на месеца. Миниванът ще се произвежда от съвместното предприятие на Volkswagen и SAIC.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    26 24 Отговор
    Тези ванове ще са точно толкова успешни колкото беше PHAETON.
  • 2 пилот на Ферари

    24 4 Отговор
    Що всички се целят в Китайския пазар ? И все големи и все със лукс за там ??
    Бе нали още били гладни и маали само гарнитура /ориз/ ????

    Коментиран от #3

  • 3 бай Даньо

    14 7 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Хем е верно че са бедни китайците, хем че са богати. Ако караш на магистрала в Китай виждаш предимно по скъпи коли ако са БМВ са 5-та серия ако са Ауди са А6 , много германси коли и тук тамн някоя Хинда и Тойота. Фолксваген са големи в Китай маса таралясници търкалят и пак не са гоуфчета ами от големите . В Китай който има пари има много пари който няма няма нищо. Абе особенности на националния социализъм. Никога Фолксваген! Да му мислят българските им предствители.

    Коментиран от #5, #7

  • 4 Батката

    24 1 Отговор
    Като изключим премиум сегмента и LONG версиите, вановете са най-удобните и просторни автомобили, особено за семейства с деца. Ако пък и моторизацията е нормална(от 2 литра нагоре), вече стават доста достойни коли. Хората карали Шаран 2.8 V6, Зафира OPC и Еспейс 3.5 V6 знаят за какво говоря!
  • 5 пилот на Ферари

    19 0 Отговор

    До коментар #3 от "бай Даньо":

    В Китай 300 милиона китайци са с доходите на германци! А германците са 82 милиона барабар с бебетата и пенсионерите! Та за това всички тичат на там !
  • 6 Toyota

    6 1 Отговор
    Alphard.
    Супер лукс. Даже и s класата ряпа да яде.
    Страхотен ван.
    Първа класа в самолет.
    3.6 литра, 300 коня. Вече и като Lexus го предлагат.
    Ей там вече е извънземна работа.
    Вътре е доста широко, високо, въздух и пространство-бол. Пасажерските масажни фотьойли стават на легла.
    Бизнес лимузините са много некомфортно автомобили в сравнение с един луксозен ван.
  • 7 Заблуден народ

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "бай Даньо":

    От 3 изречения дето си се опитал да навържеш, нямаш едно вярно казано. Направо се чудя при толкова информация в мрежата как не се информирате повече.

    Коментиран от #9

  • 8 Гост

    5 1 Отговор
    Аз пък мога да ти кажа че бай Даньо е прав! Няколко години подред ходя в Китай, Шанхай по работа и е точно така. Който има, има много, който няма няма изобщо нищо......
  • 9 123

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Заблуден народ":

    Абе пич, хората се информират на място, а не от мрежата. В мрежата има повече фейк нюз отколкото едно време в сп. Космос и Паралели взети заедно. В Китай може да има бедни региони, но от огромното им население има 4-500 млн, които могат да си купят каквато кола поискат. Затова всички производители се стремят към най-големия и богат пазар на планетата. Неслучайно в скъпия сегмент на електрическите автомобили от 2 млн. продадени миналата година 1.7 млн. са продадени в Китай.
  • 10 Ганьо Балкански

    0 0 Отговор
    Що само в Китай..........в Европа хора не живеят ли ?
  • 11 XJS

    2 0 Отговор
    Супер дизайн .... доста по-добре изглежда от SUB/crossover-ите им.