8 Ноември, 2019 16:29 112 312 111

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

Технологиите за обработка на метала против ръжда не са тайна и автопроизводителите отдавна трябваше да са решили проблема с корозията. Въпреки това все още има относително нови коли, които продължават да страдат от този неприятен проблем.

Руският автомобилен портал NJCAR състави антикласация на петте най-ръждясващи модела, произвеждани между 2005 и 2014 г. Повечето от тях са популярни и на вторичния пазар в България.

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

На пето място в антикласацията се подрежда Ford Mondeo от периода 2006-2010 г. Неговата антикорозионна защита не създава грижи само през първите пет години. След това обаче започват да се появяват ръждиви гнезда, като най-уязвими са праговете, веждите на калниците и подът.

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

Четвърта позиция в рейтинга на NJCAR заема Mazda6 (2005-2008). Около четири години след покупката вече започват да ръждясват предните калници, подът и веждите на задните калници.

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

Още по-зле е положението при произведените през 2005 и 2006 г. "нисани" Almera. След три-четири години те така започват да корозират, че от NJCAR ги наричат "храна за бобри".

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

Среброто в антикласацията отива при Opel Astra (2005-2012). Корозията напада не само пода и калниците, а също долната част на вратите и дори капака на двигателя.

Най-ръждясващите автомобили (2005-2014)

Безспорен шампион сред най-корозиращите модели, произвеждани между 2005 и 2014 г., е Geely Emgrand X7. Каросерията на китайския кросоувър не само не е поцинкована, а и е покрита с нискокачествени бои и лакове, които са абсолютно безсилни срещу ръждата.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 133 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГАЗ 365

    230 14 Отговор
    Мазда Примаси,
    Лидер!!!!

    Коментиран от #106

  • 2 Миризлив пор

    321 28 Отговор
    Еййй тези китайци сърце нямат, да отнемат дългогодишния приз на Опел, сега много вицове ще станат неактуални.

    Коментиран от #41

  • 3 Пипелджия

    236 93 Отговор
    Opel Astra 2004-2012 не гние !

    Коментиран от #5, #22, #28, #48

  • 4 Бакшиша

    168 31 Отговор
    Важното е че Дачията я няма в класацията.

    Коментиран от #54, #74

  • 5 Сектант

    98 72 Отговор

    До коментар #3 от "Пипелджия":

    Къде,по гумите ли?

    Коментиран от #11

  • 6 сектант

    39 31 Отговор
    харесал съм си 308 GTI 272 конски сили 2019 1.6 thp може ли мнения?

    Коментиран от #9, #15, #21, #29, #49, #109

  • 7 Гоуст

    132 31 Отговор
    Така е. Най-ръждивите са маздите. Опелите гният до 2003 и след това оправят проблема. Не разбирам какво прави и Мондеото там, което няма проблем с ръждата
  • 8 LORT

    149 64 Отговор
    ръждата е измислена от ОПЕЛ

    Коментиран от #12, #60, #89, #95

  • 9 Рамбо

    30 14 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    ПЪЛНА ТОЯГА !!!
  • 10 АЛ КУРОПАТКИН

    123 5 Отговор
    ръждата е модерен тунинг за колите
    ръждата изяжда 100кила ламарини и ето ви полека, по икономина и по бърза кола
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Истината е

    121 15 Отговор

    До коментар #8 от "LORT":

    Най ръждиви те коли са Австрийските, Немските, без значение модел и марка обработката на зимните пътища е причината. Пък да кажа че карам 20 годишен опел без грам ръжда има само олюпен лак по тавана дори не е пребоядисван никога, знам защото това ми е работата
  • 13 Бат Кольо

    84 22 Отговор
    Интересното е,че имам такава Астра внос от Германия,карана е много,но няма точка ръжда никъде!
  • 14 Хаха

    25 36 Отговор
    Маздите след 2006 трудно да видиш ръждясала и единсвено ръждясват задните вежди предните калници и на първите модели не ръждясват
  • 15 Николай

    132 50 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    -Тате защо лъвчето на Пежо е изправено? -Оглежда се къде е най близкия сервиз.

    Коментиран от #20

  • 16 Опел

    112 27 Отговор
    Имах навремето Опел Корса след като я боядиса майстора ходих да я взема обаче до като се прибера вкъщи почна пак да ръждясва

    Коментиран от #51

  • 17 Мазда се омазнила с мазна ръждаа

    29 9 Отговор
    Мазда ръжда рлзз
  • 18 ххх

    52 18 Отговор
    Имах Астра Х, произведена 2006г в завода на ГМ в Англия и никога не е имала проблем с корозия. Други бяха причините да се разделим...
  • 19 Гост 9

    85 52 Отговор
    Ако някой ми покаже астра след 2004 г. ръждясала,ще му я платя цялата като чисто нова. Може мостовете или шенкелите да са ръждиви,но само ако идва от Австрия. Купето е топ и е поцинковано. Така че руската класация да го духа....

    Коментиран от #87

  • 20 стоян

    73 22 Отговор

    До коментар #15 от "Николай":

    до 15 ком -А на Ауди емблемата показва нулите на сметката от сервиза след ремонт =или па,, два кенефа на калкан,,

    Коментиран от #105

  • 21 АА1

    36 8 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Преди да си го купиш на цена над 45 000лв. ако е от София Франс Ауто-Бургас или София,където има само един брой,боядисано в червено-черен цвят,погледни Хюндай I30 с подобна мощ под капака и след 2014г. Не забравяй-на малкото литри на двигателя да опъваш само турбината за скорост,няма да издържи много.
  • 22 Хахаха

    70 40 Отговор

    До коментар #3 от "Пипелджия":

    Опел Астра не гние, само бавно изчезва и се превръща в кафяв прах.

    Коментиран от #57

  • 23 Александър

    59 14 Отговор
    Аз до сега ръждясало Мондео от тази генерация не съм видял!
  • 24 Симо

    37 4 Отговор
    Не ръждясва само тази която е на сухо в гаража!
  • 25 мани мани

    15 18 Отговор
    Geely Emgrand X7, колко от вас могат да си го купят втора употреба?
    и другите ръждивки :) аз не мога да си ги позволя втора употреба като са! кои коли не ръждясват поне малко? трябва да е от алуминий и пвц купето, ама пак ревеме, че били пластмасови колите вече ...
    няма угодия :) аз пък си мечтая за нова евтина кола до 10000лв. от пластмаса и само шасито да е от здрав метал, а всичко друго стъкло и пвц :) да е кат' остъклените ми тераси :) здраво и няма ни чупене, ни ръжда :)
    само незнам на усукването ше държат ли :) проблемът са високите цени на горивата, застраховката, данъка, техн. преглед! то 600лв. е минималното даване за година баси ... ръждата е бял кахър :) хвърлям трошляка и вземам друг за около 1000-2000лв. та да не ме е яд :) и съм на пътя с новата ръждавейка :) не можете ма спря ей! :) с газчица и едни 600лв. на година по трошляка давам, как ше ме извадите от пътя? :) ниможити ва, ниможити! :) моко за 26г. съвсем малко ръжда имаше, баси колата беше, яд ме, че я дадохме пууу :) с'а лузгам американска трошка, но си я бива :) т'ва Geely ме кефи, ама нямам пари :) ръждата не ме притеснява :) цените на данъците и таксите ме притесняват обаче :) горивата не! аз съм на газчица, водица и малко бензинец :)
  • 26 мани мани

    43 9 Отговор
    мечтата ми е да си взема китайска кола :) ама и те скъпи :) събирам 5-6 бона за китайската стена джип :) чи к'о му ие :) на китайските предмети дето имам нищо им няма, бачкат си :) всичко ми е китайско, че и дрехите дори :) станах китаец ей :)
  • 27 мани мани

    21 19 Отговор
    м/у другото тая първата снимка с ръждата около дръжката е от немска кола! да си знаете! :) немско не! никога! може би евтино поршенце :) колкот' да си сбъдна детинската мечта :) но не ми е наложително :) аз гледам към китай, южна корея :) японските са радиоактивни :) не ги ща :) има и китайски предмети обаче дето излъчват радиация :) зат'ва все ги меря! к'о да прая?

    Коментиран от #37

  • 28 Jacques Yvec Moineau

    23 5 Отговор

    До коментар #3 от "Пипелджия":

    Потвърждавам! Дори не ръждясва! 2007-комби, без гараж. Купувана от БГ.
  • 29 мани мани

    11 8 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    ама само го харесваш или можеш да си го позволиш и ще го купуваш? :) 'щото и аз го харесвам, ама мога само трошка до 2 бона да си позволявам :) и аз по спортисти си падам :) добре си се ориентирал и е по-добре да вземеш франсе, отколкото немец! за немец ще платиш почти двойно, отколкото за франсето... инак купетата еднакви :) дали ше е голф, бмв1, магарцедес а180 или подобните, а бе новите мерц. дето си приличат на голф :) та всичките тия си приличат на голфче :) но са по-добре от голфче :) франсето е по-евтинко, ама поддръжката не е от евтините :) а и нямат баш спортен дизайн :) ако харесваш визията на голф, ще харесаш визиите на: хюндай i20 и изобщо другите и-та:) ще харесаш тоя пижопенда, бмв1, мерц а класа новата ... те са толкова омешани магарцедесите и толкова много модели, че самите от мерц. не си ги знаят :) и опела астра е подобно изглеждащ :) та ще вземеш една кола дето с нея не можеш да се отличиш 'щото ще се бъркат хората точно каква е :) кореец ли е, немец ли, франсе ли :)
  • 30 Путкин

    31 22 Отговор
    Най здравата кола на сета е Ауди 80, не гние, кораво не се чупи а и ремонта му е супер ефтин! Баща ми има едно от 87г на милион и кусур км е и не го маха и много му се кефи, вика зимата от където мина никой не може да мине осве джип, има и джип ама Аудито му е тръпка.

    Коментиран от #39

  • 31 Аз имам опел астра г

    27 4 Отговор
    На 14 години е купувана нова от магазина през тези години е стояла на улицата и нема гнило или ръжда само аз я потдържам

    Коментиран от #32

  • 32 Антибоковист

    16 2 Отговор

    До коментар #31 от "Аз имам опел астра г":

    А пък на моя ЗАЗ всяка зима ръждата му намалява! Абе вие идиоти ли сте, или малоумници?
  • 33 На три бири

    18 25 Отговор
    Най-бързото в Опела е ръждата ;)
  • 34 майстора

    8 0 Отговор
    Браво ......две от петте изброени са едно и също обаче ....иначе по нашите географски ширини има други лидери в това отношение произведени в тия години
  • 35 гост

    24 30 Отговор
    Така кажете,че тази класация е руска.Къде ушанките са виждали кола?? Това москвич и лада не са никакви коли. Карам форд мондео 2006 -няма никаква ръжда.Нека каскета който е писал тази статия да дойде и да го разгледа мондеото.

    Коментиран от #45

  • 36 Сектант 2

    43 2 Отговор
    Имам Дъстър на шест месеца.Няма грам ръжда.
  • 37 Отворко

    7 1 Отговор

    До коментар #27 от "мани мани":

    Спокойно.Не се притеснявай от радиация.Тя вече те е облъчила...
  • 38 Driving pleasure

    24 4 Отговор
    Руснаците обаче са се объркали. Астра Н има солидна антикорозиона защита. Проблемни са предходните модификации, но при Н нещата са в голяма степен решени.
  • 39 ЗАЗА МОЖЕ

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Путкин":

    Без коментар!!!😀
  • 40 короз

    3 2 Отговор
    А Опел Зафира 2008 как е с ръждата?
  • 41 Опе

    18 21 Отговор

    До коментар #2 от "Миризлив пор":

    Опел е най скапания автомобил не само от към ръжда всичко му куца.
  • 42 Реално обективен

    33 7 Отговор
    Собственик съм на Опел Зафира 2002 г. от 13 години. Смея да твърдя, че легендата за гниещият Опел вече е мит!
  • 43 Японеца

    35 10 Отговор
    къде са кинефите от ваг и прехваления мерцедес, с ръждивите калници и прагове.
  • 44 Алфа Ромео

    24 6 Отговор
    Аз лично не съм виждал ръждясала Астра Н, най-много ръждилници от споменатите съм виждал Мазди и то не само този модел.
  • 45 Ха ха

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Бе ти иди го покарай там и може да станеш Фред Флинстоун
  • 46 След японките

    26 4 Отговор
    Мерцедес водят класацията! Много гният!
  • 47 Несъласния

    23 1 Отговор
    Не симпатизирам на Опел, но специално Астра Н не съм виждал изгнила.
  • 48 Random

    9 9 Отговор

    До коментар #3 от "Пипелджия":

    Преди 2-3 месеца един с Астра Х ми достави пица, е няма такова ръждиво корито. Праговете и веждите му бяха изчезнали.
  • 49 Мечти мечти мечти .....

    11 0 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Офффффф харесал бил,,и точно тук мнение, ,,иска ти се GT.,най вероятно си мечтател между 17/19г. . Аиде като си купиш някога нещо като кола си спомни какви си ги дрънкал в нета....300 коня кола ако някой ще си вземе направо си я купува не иска мнение защото вкусове всякакви, .аиде скачай на конзолата и газ.....
  • 50 Със опел съм

    12 1 Отговор
    Опел след 2005 има 10 години заводска гаранция!Не пишете тъпотии!
  • 51 Алфа Вълкът

    14 1 Отговор

    До коментар #16 от "Опел":

    Ръждата и жената тръгнат ли, нямат спиране.
  • 52 Калин Орела

    8 6 Отговор
    Опел Вежда няма равен! Котка да затвориш вътре,ще се измъкне!
  • 53 Is 200

    25 1 Отговор
    Golf 3 гние много

    Коментиран от #73

  • 54 куку руку ку

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Бакшиша":

    То е само защото от купчината ръжда, не може да се определи каква е била колата.
  • 55 Оня с коня

    12 0 Отговор
    Mercedes Sprinter къде е?

    Коментиран от #83

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 criminal

    11 0 Отговор

    До коментар #22 от "Хахаха":

    Това е защото вече ги правят еко...... да са биоразградими......карам нубира 2003г от Мюнхен и като спукам гума се усуква купето докато я сменя и трябва да го дигна и от другия край , че да се поизправи малко........
  • 58 друм

    5 6 Отговор
    Опела е ясен но японките се излагат

    Коментиран от #59

  • 59 Летящо карго

    13 2 Отговор

    До коментар #58 от "друм":

    Опел астра от 2004 на горе не гният а да не говорим колко са здрави
    За разлика от повечето други уж топ марки
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Сашо

    2 3 Отговор
    Карам citroen xsara комби 1,4 от 98-ма година и няма грам ръжда. Боята и е оригинално.
  • 62 Гошо

    12 1 Отговор
    Audi 80 най-здравото купе създавано някога.Имах такова и имаше гола ламарина, която 5години не мръдна.

    Коментиран от #91

  • 63 Алекс

    0 0 Отговор
    Is200 говориш за 25 годишна кола какво очакваш
  • 64 Анти милиционер

    9 2 Отговор
    Къде е Мерцедес Е класа 2003-2009? Аман от недодялана немска пропаганда.
  • 65 До 64

    1 2 Отговор
    Какви ги говориш, американците не са чували за тези модели
  • 66 Еди кой си

    3 2 Отговор
    Не знам как ги оценяват, но в двора има 3 такива форда без точка ръжда по тях
  • 67 сектант

    2 2 Отговор
    Мерси за отговорите. Ориентирам се към Хюндая, живот и здраве.
  • 68 димитър

    4 3 Отговор
    Какво става с ЛАДИТЕ .
  • 69 Форда

    8 3 Отговор
    Наистина искам да ми покажете едно мондео от тези години, което да е изгнило. Този, автора, опа преводача и копи-пейст майстора поне чете ли какви глупости преписва?
  • 70 Чавдар войвода

    8 5 Отговор
    Няколко думи за Нисан Алмера: Първо тази на снимката е от 2000г. до към средата на 2003г. Моделът е N16. Имат здрави ламарини и сериозно, антикорозионно покритие. След средата на 2003 до края на 2006 г. излиза фейслифт на N16. Още по-добра и здрава кола. Авторът, просто не е познал, в случая.
  • 71 Ауди б4

    12 2 Отговор
    Имам 27 годишно Ауди 80 б4 на 360000км които никота не е виждало гараж. Нама грам ръжда по него. Като изключим текущите ремонти нищо друго не съм правил . С фабричната боя е даже (е вече поизгоряла и матирала естествено)
  • 72 Оня

    7 9 Отговор
    Опел не е кола това е задраскана нула
  • 73 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #53 от "Is 200":

    Имах голф 3.Нямаше никаква ръжда освен много леко на предния десен калник.Мисля че има разли ка в качеството на различните заводи.Една и съща марка кола се произвежда в няколко завода.Аз сега съм с опел астра ф 1994.Задните калници са ръждясали и стопени от ръжда,а останалата част от колата няма абсолютно нищо.Сякаш от завода са сложили калпава ламарина точно на задните калници.Ламарината за коли трябва да има примеси за да издържи на корозията.хром.никел.Покритията не издържат дълго.

    Коментиран от #78

  • 74 Хаха

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Бакшиша":

    Тогава не е произвеждана бре
  • 75 ВикиЛексъсВарна

    7 4 Отговор
    Ръждясват си Опелито и то доста нови..в потрес бях наскоро като търсехме кола за позната и Астра 2011 г. от Милано Италия! Беше разцъфнала в кафяво под шофьорската врата! - Италианска Астра 2011 г. цъфнала в кафяво - ужас и половина!!! А Зафирата "няма ръжда" защото не се вижда! - решиха проблема като надрискаха пластмасови арки над всички под-над калници и прагове и така скриха ръждата!
  • 76 инджинерин

    6 0 Отговор
    Маздите от преди 2009 година са кошмар с ръждата. След това смениха доставчика на ламарина. Имах MPV модел 2003. Почна да ръждясва на третата година. През 2009 купих Мазда 3 втората генерация. Досега я карам и няма ръжда.
  • 77 Стоян

    6 4 Отговор
    Ако те е страх от ръжда.., купуваш си Ситроен. Това е закон Божи, първо правило.
  • 78 Уточнение

    10 2 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    Голфът във всичките му поколения(без комби) за европейския пазар се произвежда във Волфсбург. 3-ките, както и 4-ките до фейслифта през 2000г. имат много често ръжда. Общо взето посредствен автомобил, който незнайно защо има добро име в БГ...
  • 79 BMWPower

    9 0 Отговор
    Тази класация е правена от някой ляв тротоар, чул недочул лафчета от баща си и съседа. ASTRA H, изобщо не е податлива на ръжда, докато Мерцедесите от тези години гният точно колкото VECTRA A...

    Коментиран от #81

  • 80 гост

    1 0 Отговор
    Рено Рапид 1990 год. без ръжда/ само където е удряно и кърпено / И ОЩЕ СЕ КАРА
  • 81 Plameni

    4 5 Отговор

    До коментар #79 от "BMWPower":

    След 2005 г .няма Мерцедес който да гние с изключение на бусовете .Мерцедес е единствената марка която дава 30 години гаранция срещу корозия,за това ги няма и в класацията
  • 82 Гост

    1 0 Отговор
    Имах астра Ф 1991 без грам ръжда.Виждам често такива астри 96'97. без грам ръжда.Моята беше с хидравликс на волана.Алтернатора беше модерен.С пистов ремък.Но се срути стена и я затрупа.Издържа.Набързо купих друга.Пълен инжекцион.Пълен боклук.Няма хидравлика на волана.Алтернатора слаб,с обикновен ремък клиновиден.А е от 1994. Не мога да повярвам че е от същия завод .Калниците отзад са много яко ръждясали,а отпред им няма нищо.Няма ръжда никъде.Мисля че някой от завода умишлено е сложил калпава ламарина отзад.Да ръждяса бързо и да си купиш нова кола

    Коментиран от #85, #86

  • 83 Q4 00

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Оня с коня":

    Кон,ти разлика между автомобил и бус правиш ли?
  • 84 Някой си

    7 1 Отговор
    Аз съм си харесал една жигулка-на 40годинки+/- две три.Има ръждица
    тук там ама па нема компютър-ха ха
  • 85 Стефан Ташев Ташев

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    Аз имам един КРАЙСЛЕР НЕОН от 97 година производство. Купил съм го нов от магазина.От 97-а.година до днес . Няма никъде никаква ръжда!
  • 86 Стефан Ташев Ташев

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    Аз имам един КРАЙСЛЕР НЕОН от 97 година производство. Купил съм го нов от магазина.От 97-а.година до днес . Няма никъде никаква ръжда!
  • 87 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост 9":

    Отговор на гост 9. Астра Н 2009г. Ръжда по преден калник.
  • 88 Гост

    0 0 Отговор
    Отговор на гост 9. Астра Н 2009г. Ръжда по преден калник.
  • 89 факт

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "LORT":

    коли от кризата
  • 90 BigAl

    3 0 Отговор
    Карах мондео 2009 6 години. Пълни глупости,една точка ръжда нямаше и не съм виждал което и да е друго да е имало...
  • 91 Газ 66

    8 1 Отговор

    До коментар #62 от "Гошо":

    Ако конструктора на ауди 80 е жив трябва да му дадат нобелова награда. И когато стане да я получи по време на церемонията , конструкторите на всички останали марки да застанат в стойка МИРНО и да му говорят на ВИЕ след това

    Коментиран от #92

  • 92 Язе

    2 0 Отговор

    До коментар #91 от "Газ 66":

    За времето си може да е било нещо,малко като нищо(освен S2) и до там.Какво толкова му харесвате на тоя кош пък и теснотия вътре до безкрай.
  • 93 Мазда 6

    3 2 Отговор
    първа генерация, подлъгах се и след като я купих, разбрах що е то японски автомобил. Понеже е непродаваема, реших да сменя веждите на задните калници защото от корозия имаше дупки. Много трудно намерих майстор който да се навие да работи мазда. И започнаха изненадите. Вежди отзад, прагове, вътрешни прагове, предни калници. Подът беше толкова изгнил, че изрязваха парчета ламарина за да покрият дупките. Много пари вложих. Сега имам сравнително консервирана откъм корозия кола, която много тропа, на която е сменено цялото окачване, амортисьорите и майсторите немогат да открият причината. Много лоши светлини, нефиксиращи се в отворено състояние врати, напукани гумени уплътнения и постоянно дефектираща електроника. Навремето карах повече от 20 годишна лада, почти без корозия, с много по-малко дефекти и най-важното, карах. А сега ремонт след ремонт. Вече се отказах и ще давам маздата в автоморга.

    Коментиран от #101

  • 94 Ааа

    0 2 Отговор
    Ходих да гледам един Ловешки китаец преди месец . За кола 2012г беше по изгнил от 20 годишен опел :-))
  • 95 Jonathan

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "LORT":

    Вярно е че,те са я измислили но други доста отдавна е откраднаха !!
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Бг тираджия

    2 1 Отговор
    Имам Шкода фаворит от 93г няма никъде ръжда

    Коментиран от #98

  • 98 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "Бг тираджия":

    Като не остава време да я караш ,как да има ръжда. Как един не написа от тия които си хвалят колите,че нямат ръжда, колко километра изминава годишно.

    Коментиран от #100

  • 99 Мазда 3

    0 0 Отговор
    Руснаците като са мързеливи и не си мият колите зимата - да свалят солата - кой им е виновен? Аз имам Мазда 3 , внесена на 9 години от Швейцария. За 9 год в Швейцария и една година тук - нема една точка ръжда.
  • 100 Мазда 3

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Plameni":

    За 1 година 15 500 км
  • 101 Мазда 3

    2 0 Отговор

    До коментар #93 от "Мазда 6":

    Продали са ти пълен отпадък на 500 000 км. Има хубави Мазди , но си струват пари. Ако ти кажа ,че съм дал 9500 лв за моята Мазда 3 (първо поколение,фейслифтова) на 9 години - ще ме мислиш за луд. Ама е перфектна.
  • 102 Plameni

    0 0 Отговор
    Auto Bild и Blitz bg бяха писали за ръждясал Mercedes CLK 1999г.на собственик от Берлин на които през 2018г.Daimler е поел ремонта на колата изцяло за своя сметка на стойност 25 000€.Основната причина е била ,че автомобилът е бил поддържан само в Mercedes
  • 103 Генчо

    1 1 Отговор
    Момчета, само алпака тенджера не я фаща ръжда! Хаха.
  • 104 Насра се Арафат

    1 4 Отговор
    Опела,най тъпата марка коли
  • 105 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "стоян":

    Много яко това не го бях чувал. Кажи някой лаф за Мерцедес.
  • 106 Мерцедес ауто фен

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "ГАЗ 365":

    Колега, объркал си се тоталният лидер си остава Мерцедес.

    Коментиран от #110

  • 107 Българина

    0 0 Отговор
    Най-неръждясващи - VW Passat 1/2 - 1986 - 1992г. Още се търкалят по пътищата. И собствениците и дума не дават да ги сменят!

    Коментиран от #108

  • 108 Q4 00

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "Българина":

    Май нещо бъркаш пасатите
  • 109 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Ти си човека зимаи
  • 110 М К

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "Мерцедес ауто фен":

    с ТВУРД ИЛИ МЕК тавань
  • 111 Лев Качински

    1 0 Отговор
    Лицемерие като руското второ няма. Ще ми правят класация по ръжда на чужди автомобили. Що си не погледнаха първо в своя двор че гледат в чуждия. Безспорно класацията се оглавява от руските прехвалени возила които се продават ръждиви още в магазина, така че другото е ирелевантно.