Last news in Fakti

9 Ноември, 2019 13:05 8 727 12

Ново Punto с френска ДНК ще бори Sandero

  • fiat-
  • peugeot-
  • opel-
  • punto-
  • 208-
  • corsa

Сливането на FCA и PSA бе съпроводено с изненадващата новина, че Fiat ще се преориентира от градски минита към субкомпактни модели. Допреди година италианската марка бе представена в този клас от Punto, но в момента не разполага с подходяща платформа за такъв автомобил, което веднага породи спекулации за унифициране с Peugeot 208 по формулата с Opel Corsa.

Как би изглеждало евентуално бъдещо Punto на френската платформа CMP показва компютърна илюстрация на Motor1. Хипотетично такъв хечбек би трябвало да бъде позициониран в бюджетния сегмент и да се изправи срещу бестселъри като Dacia Sandero, за да канибализира "братовчедите" си от PSA.

Fiat Punto бе един от най-популярните субкомпактни модели в продължение на четвърт век (1993-2018) и успя да се продаде в тираж от над 9 млн. екземпляра. Постепенно обаче симпатичното италианче започна да губи инерция, а през 2017-а понесе сериозен имиджов удар, след като стана първият автомобил, получил нула звезди в краш тестовете на Euro NCAP.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния софиянец

    12 18 Отговор
    Пунта Мара.
  • 2 Сахара

    11 8 Отговор
    Добре изглежда ако е в диапазона 30 к да !
    И нека заоазят 1.4 двг
  • 3 Скоро

    20 29 Отговор
    Си купих бестселъра Дачия Сандеро италианка, запазена на 8 години бензин газ за града, брутално корава машина, всеки ден я карам в града дето се казва педала до ламарината, ох не казва, направо се родих, 40 лева газ и цял месец забравяш къде е бензиностанцията, джипа ме изяждаше с разход 10-12дизел в града сега го закотвих в гаража и само на дълго по магистралата, тс в този ред на мисли аз не виждам как новослелите се фиат и пежо ще направят достоен бюджетен брутално корав конкурент на Дачия Сандеро.

    Коментиран от #5, #11

  • 4 Гост

    39 3 Отговор
    Със сигурност е по добре от 20 годишен курник!
  • 5 Язе

    7 6 Отговор

    До коментар #3 от "Скоро":

    Имам едно старо от ПСА и да ти кажа:кара се всеки ден,масло не съм сменявал близо 3год.и не доливам.Студена,топла когато се наложи газ до тенекията.Със сигурност е и по-комфортна от Дачията,по-тиха и по-широка а е от ниския клас.Имам служебна Дачия и да ти кажа,че разликата между двете е близо 20год,но в качество Румунеца а мнооого назад още.

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Михаил Тодоров

    20 2 Отговор

    До коментар #5 от "Язе":

    Това, че не си сменял маслото от 3 години НЕ е гордост. Колите издържат и повече и 5 и 6 години (колите внос от Италия) , но тия коли като ги закърпят колкото да ги продадат. И като я вземеш за "нова" на 10г. И почне да се чупи от 6 годишна неправилна поддръжка и БЪЛГАРИНА започва да реве какви боклуци са без значение дали е Италиянска марка или Френска. Никои не разбра, че НЕ малкото километри са решаващи за здравата кола , а как е поддържана и къде са навъртяни километрите повече градско или на магистрали. Първата му кола беше Фиат Типо 1993г. Тая кола толкова бой видя от мен без да се счупи. След нея си купих Пунто 1.2 16в 2000г. На газ я карам. Много ремонти направих по нея, но всичко е от идиотското ми каране и съм приел факта, че по новите коли са по чупливи. Здравината на 190-ката и Голф 2 я няма отдавна разберете го. Карал съм служебни Дачия Сандеро 2013г. Също и Докер и мога да кажа, че колите са супер за цената си возят приятно здрави са механично, но с електрониката създават леки проблеми. И другия им минус е, че са направени с евтини материяли и вътре има повече пластмаса от колкото в Пунтото ми., но за 14 000лв нова не може да желаете меки материали кожени салони, климатроници, подгреви за тая цена.
  • 7 Алфа Ромео

    8 0 Отговор
    Пежо 208 с три емблеми вече, Пежо, Опел а вече и Фиат!

    Коментиран от #8

  • 8 веселяк

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Алфа Ромео":

    За Алфата 308 ли оставяш?

    Коментиран от #12

  • 9 Каращ дачия

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Язе":

    Служебната дачия я карам близо 3 години от чисто нова. Нищо не се чупило или повреждало, но все още е що годе нова кола. Карам я както карам личните си коли, но дачията старее като на забързан каданс. Едната ми кола е '94, другата '07, но и двете са много по-удобни за шофиране, имат по-добри седалки, серво, фарове, спирачки и стабилно поведение на пътя, особено на магистрали. Изминал съм 42000км и нямам търпение да минат оставащите две години и нещо, за да и и изтече мандата и да я връщам. Колегите(не 20 годишни келеши, а зрели хора) също се надяват следващите ни служебни коли да са от друга марка. П.С. Вече отказах двама души да си купят нова дачия - като ме питат дали си заслужава, просто им давам едно кръгче и оставям сами да си съставят мнение.

    П.П.С. Пиша това мнение, защото честичко попадам на коментари хвалещи румънското недоразумение.

    Коментиран от #10

  • 10 Алфа Ромео

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Каращ дачия":

    Прав си, може и да е здрава но иначе е пълна каруца, отвратителни материали в купето, гадни седалки неудобни, нестабилна при високи скорости. За мен Дачията не струва въпреки ниската си цена, нулево удоволствие от шофирането и ниско ниво на безопастност.
  • 11 Генчо

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Скоро":

    Ми как ве. Пунтото с платформа и двигател на 208. 208 е в пъти по-добър от сандерото.
  • 12 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "веселяк":

    Надявам се че не, тъкмо направи крачка напред Алфа дано да не се върне пак назад. Но знае ли човек пише се че не вървят добре продажбите, нещо не могат да се отръсят още от унищожителната прегръдка на ФИАТ.