Last news in Fakti

15 Ноември, 2019 11:00 5 152 16

Ел.Mustang-ът, който ще конкурира Tesla

  • ford-
  • mach-e-
  • mustang-
  • електромобили-
  • tesla
Ел.Mustang-ът, който ще конкурира Tesla - 1

Изцяло новият Ford Mach-E беше разсекретен броени дни преди официалната му премиера. Електрическият кросоувър на Ford ще има за цел да се противопостави на новата Tesla Model Y.

Името Mach-E е заимствано от версиите Mach I, с които традиционно се именуваха автомобилите Mustang. Както се вижда и от снимките, дизайнът, особено в предната част, също е издържан в духа на Mustang.

Ел.Mustang-ът, който ще конкурира Tesla

Аркообразният таван и големият тъчскрийн дисплей в купето обаче са директно заимствани от главния конкурент - Model Y. Освен това и цените, и характеристиките на двата електрически конкурента са доста сходни.

Ford Mach-E стартира на пазара с версия със задно предаване Select и ще се предлага за $43 895. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще е 6.5 секунди, а автономният пробег - 370 километра. "Най-дългобойният" вариант California Rt.1 ще е с мощност 282 коня и ще може да изминава с едно зареждане 480 километра.

Ел.Mustang-ът, който ще конкурира Tesla

Най-наточеният електрически Ford Mach-E, пък ще разполага със силов тракт с мощност 333 конски сили и със система за предаване на момента към четирите колела. Тази версия ще се нарича Premium и ще се предлага на пазара за $50 600.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Това е

    5 11 Отговор
    Отвън добре отвътре зле

    Коментиран от #2

  • 2 Ивайло

    33 6 Отговор

    До коментар #1 от "Това е":

    Не - отвън зле, отвътре, още по-зле!!! Единствената прилика с мустанг са стоповете!!!

    Коментиран от #5

  • 3 007

    15 1 Отговор
    Не ме кефи ,,, ще си карам колелото... °°°
  • 4 Японеца

    5 2 Отговор
    Suprer, но тъча вътре можеше да е по елегантен. Поне хоризонтален да беше!
  • 5 Японеца

    10 5 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    Ходи в централата и с #1 си кажете компетентните мнения, голфаджии двойкаджии!

    Коментиран от #6

  • 6 Ивайло

    11 2 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Пич, въобще не съм голфаджия!!! Не слагай квалификации на хора, които не познаваш!!! Аз не деля хората на голфаджии, беемвисти, хондаджии и прочие!!! Просто казах, че на тази кола единственото общо с мустанг са й стоповете, иначе прилича на най-обикновен съвременен хечбек ширпотреба!!! Много далече е от мустанг като визия, неоспорим факт!!!

    Коментиран от #9

  • 7 гост

    9 5 Отговор
    43х.долара преди субсидиите е добра цена, след тях може да падне до 35-36х.долара. Една еквивалентна кола с двг. и подобни размери и характеристики е по-малко от 10х.долара по-евтина, което ще рече че е еквивалентно за период от 5г. като дори може да е много по-изгодно да караш електричката заради безплатното паркиране, все пак в Калифорния едно спиране на крайбрежната ивица ти е 20долара, а на много места се предлага безплатно зареждане и паркиране за електрифицираните коли. Обаче забележете как висчки плюха по модел 3 на Тесла, колко простовато било да има голо табло и единголям монитор, а мнозинството от закостенелите производители приемат тази архитектура. Лошото е, че този Мустанг по нищо не превъзхожда колата на Тесла, просто е поредната електричка без нищо отличително и значимо, например да има същата батерия, но с по-голям пробег, или да е по-лека, по-бърза, по-динамична или пък по-евтина, нещо иновативно да има.

    Коментиран от #10, #16

  • 8 Jack Bauer

    8 0 Отговор
    Това си е обикновена Тесла Х но емблемата е конче и задните стопове са малко по-различни.
  • 9 Това е

    7 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ивайло":

    Прав си, далече е, но е по-лесно някой, който е свикнал да дели хората на голфажии и на фордажии, да ти лепне етикет, само защото не разбира какво си му казал.
  • 10 ФауВе

    8 1 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Като станат електричките 30% от колите по пътищата, ще си говорим пак дали е безплатно паркирането за тях.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Ганджа

    7 3 Отговор
    Курник на батерии
  • 12 Прав си

    9 0 Отговор

    До коментар #10 от "ФауВе":

    С тези бързи темпове, с които се взимат у нас, 30 процента ще станат след 30 години, така че не се притеснявай.
  • 13 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "ФауВе":

    Ами то без субсидийки и дискриминация, кой ще ги купува?
  • 14 Илия

    3 0 Отговор
    Хенри Форд се върти в гроба.
  • 15 БАРС

    4 0 Отговор
    На мене ми харесва та кола си е емблемата си е на мустанг значи си е мустанг.Но друго ми е поглнднете само цените на ел колите а искат да спрът продажбите на коли с ДВГ а ние какво щте караме като се има предвит в България се карат коли втора употреба не знам може би се дъжо но някъде 75-80% втора употреба от европа и то коли повечето над 10год.А за да купим такав ЕЛ кола на прим.на 7=8 год то батериите им издържат до до 7-8 год .а една струва от 8-10 хил.лв.от къде пари именно там е проблема а да не говорим че щте скочи и цената на тока и то яко.Според мен трябва да има бойкот да не се копуват ел коли и де не се спират ДВГ.Реално въздухът повече го замърсяват камионите бусовете и автобусите и такситата е тях компромис да ги задължавт даги правят ЕЛ.Аз имам кола но отивам на работа и цял ден стои пред офиса и милиони в българия са като мене аз не виждам голямо самърсяванепри такова положение
  • 16 боби

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    В Калифорния няма безплатно паркиране за ел. коли , нито безплатно зареждане на обществени зарядни станции , а и субсидията я намалиха на половина. На мен ми е безплатно , защото така взех колата , но само на Тесла зарядни. Карам 3-ка вече година...