Last news in Fakti

18 Ноември, 2019 09:56 5 841 40

Баварският конкурент на Tesla Model 3

  • bmw-
  • i4-
  • електромобили
Баварският конкурент на Tesla Model 3 - 1

Концептуалният седан BMW i4, главен съперник на който ще се превърне Tesla Model 3, ще разполага с електрически силов тракт с мощност над 500 конски сили. Информацията е на изданието Roadshow, които цитират собствени, анонимни източници от баварската компания.

Според тази информация, баварският електрически седан ще има 80-киловат часова йон литиева батерия и един електромотор с мощност 530 коня. Този тракт ще позволява на седана да ускорява от 0 до 100 км/ч за четири секунди, а максималната скорост ще е ограничена на 193 км/ч.

Известно е още, че BMW i4 ще разполага с иновационен акумулаторен блок от пето поколение, който се характеризира с по-компактни клетки. От зарядна станция колата ще може да се зарежда до 80% за 35 минути, а според новия цикъл WLTP, пробегът с един заряд ще е 600 километра.

Възможно е седанът да получи няколко различни силови установки, защото новата модулна платформа позволява гъвкаво комбиниране на агрегати. Освен това колата ще е позиционирана при третата и четвърта серия на баварците. Премиерата на серийната версия се очаква през 2021 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 А стига бе!

    21 6 Отговор
    Позициониране,концептуалност,силов тракт,иновационен блок,модулни платформи-немам думи!!!!
  • 3 Абе,верно!

    16 6 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Дека са антиелектриците!?

    Коментиран от #40

  • 4 факти

    24 24 Отговор
    200 хил евро за тоя дарак.Теслата е класи над тоя курник

    Коментиран от #32, #39

  • 5 321

    20 24 Отговор

    До коментар #1 от "Borislav Popov":

    Имам само няколко конкретни въпроса. Бихте ли си купили жилище, което граничи с трафопост? Бихте ли си купили жилище, което се намира под или срещу клетка на мобилен оператор? След, което да се замислим - бихте ли си купили автомобил, който има електромагнитно поле като посочените излъчватели под задника ви? Бихте ли дали за тази екстра утроената цена на същия конвенционален автомобил? Бихте ли стояли на всяко зареждане по 30 минути на зарядната станция без да броим опашката? Няма нужда човек да е антиелектрик за да мисли. Някой хора, които сигурно имат най-много количка с батерии и дистанционно в къщи се опитват под всяка такава тема да търсят конфликт, вместо да търсят психиатъра за да им лекува диагнозата.

    Коментиран от #8, #16

  • 6 Радо

    5 0 Отговор
    То да е нещо друго, но акъла най-трудно се набива!!
  • 7 Да да

    18 4 Отговор
    Не бих се отказал от кола по - бърза от Порше, по-икономична от Трабант, която мога да си зареждам в къщи без да ходя на бензиностанции. На която ще са и нужни много по-малко сервизи. Да бих сменил.
  • 8 123

    22 15 Отговор

    До коментар #5 от "321":

    Бихте ли си купили нещо което бълва отровни газове по улиците? Бихте ли си купили кола изходящите газове на която ако влязат в купето ще ви очистят за 2 минути? Бихте ли си купили кола, с гориво 10 пъти по-скъпо от електричеството? Кой пък би си взел кола, която доказано причинява поне 100 вида болести? Бихте ли си взели кола, която да ви направи пръв приятел с майсторите в сервиза? Бихте ли си взели кола, която вместо да се зарежда безплатно докато сте на работа, трябва да се води на бензиностанция и там да се плати една минимална пенсия за един резервоар гориво? Някой хора налъхани с изгоряла нафта и смърдящи на стар рейс пъхат себе си и децата си в такива антични канцерогенни печки вместо да ходят да се прегледат при психиатъра.

    Коментиран от #10, #15, #19, #23

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Имаш ли поне 60 000 €

    10 12 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Свободни да си купиш базов модел Тесла? Получаваш ли заплата поне 3000€, за да и плащаш вноски и застраховки? Най-вероятно, НЕ!
    На гол тумбак, чифте пищови!

    Коментиран от #11, #12, #14

  • 11 Хе хе

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "Имаш ли поне 60 000 €":

    60 хил. евро ли е базовия модел?
  • 12 123

    9 7 Отговор

    До коментар #10 от "Имаш ли поне 60 000 €":

    Ами скъпо ще е докато не стане производството достатъчно масово. Така беше и с телефони, телевизори, компютри, уредби и каквото се сетиш. Богатите ще се покефят 10-тина години, после всеки ще може да си позволи даже и да взима средна заплата. А до тогава няма нужда да плюем по който си е взел и да обясняваме с пяна на устата колко е полезна за здравето изгорялата нафта.

    Коментиран от #34

  • 13 гост

    10 3 Отговор
    При немците всичко е "ще", след това реално не им се получават прогнозите, било то защото бвм и3 има 140км пробег или защото порше тайкан струва 180х.евро. Няма друг като Тесла, който да комбинира високи показатели на мощност и пробег с ниска цена. Не може да сравняваш модел 3 с рено зое. Също както не може да сравниш модес Ес с порше тайкан, второто е 100х.долара по-скъпо от първото. Има достатъчно показатели, които сочат как се представя Тесла и ако си мислите, че инвеститорите са големи баламурници със селски манталитет и крадени пари за прани, жестоко се лъжете и вашата вяра си е за вас. Интелигентни хора действащи във финансовите среди залагат на Мъск, а 100г. производители все се мерят с него, макар че имат десетки милиарди и десетки налични заводи с обучен персонал и доставчици, те пак не успяват да привлекат клиентела, защото цените са им много високи, а показателите ниски. Бих си купил Тесла в момента, в който имат представителство и сервиз у нас, инак не.
  • 14 Дайте да я видим

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Имаш ли поне 60 000 €":

    Дайте да я видим тази цена от 60 000 евро за базов модел? Аз мисля, че един Пасат струва 100 000 евро.
  • 15 Язе

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Безплатно ще се зарежда до време. А ако някой преди теб се е боцнал в контакта,докато си на работа ще мислиш с кой рейс да се прибереш.Като направят още 4-5 електроцентрали на въглища друго ще приказваш.
  • 16 Антиелектрика

    8 9 Отговор

    До коментар #5 от "321":

    Не се занимавай с тролове, за които ДВГ е свързано само с нафта. То толкова им е акъла, щом мислят, че колите не могат да се движат на спирт или водород, а силното ЕМП е много полезно, защото не мирише. А точно този е най-големия трол, който няма даже СУМПС.
  • 17 боклуци от бавария

    6 3 Отговор
    Тая марка е с най-проблемна електроника, сега като мине на ел съвсем няма да излизат от сервиза
  • 18 123

    4 1 Отговор
    Моята родина произвежда и изнася електричество, за разлика от твоята матушка която произвежда нафта. Така че нямам аз проблеми със тока и зареждането, който има да се оправя както си знае.
  • 19 321

    7 7 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Малко са ти странни въпросите. Ти да не си утопист, който мисли, че електрическите автомобили са екологични? По отношение на отровните газове - всяка система - дори и ти - бълва отровни газове в атмосферата. Новите ДВГ бълват хиляди пъти по-малко такива отколкото 10 годишния милионник от Италия. И тука спорът не между електрическа кола и Икарус от 80-те, а между автомобил с емисии СО2 около 70-90 г. и електрически автомобил, чиято батерия само се произвежда, след като в атмосферата се отделят СО2, колкото за 10 годишно ползване на аналогичен ДВГ автомобил. Иначе си прав за старите дараци с облаци дим след тях. Ако сме в Германия, полицията те спира за проверка - праща те в пункта за ГПТ и колата се спира от движение след съответна глоба и се пуска след като си монтираш отново отрязания ДПФ. Ама да ме убеждава някой, че голямата батерия била панацеята. Та най-отровната и мръсна част от всеки автомобил е акумулаторът - който сега е 15 кг.

    Коментиран от #20

  • 20 123

    9 5 Отговор

    До коментар #19 от "321":

    Отново и отново лъжи и демагогия! "Най-отровната и мръсна част от всеки автомобил" не е акумулатора, а изгорелите канцерогенни газове и сажди които бълва. Ако не вярваш пъхни си един маркуч от ауспуха в купето и ела на жълтите павета да направиш 2 дължини за сеир на цяла България. Лъженето е грях между другото - нали уж бяхте много религиозни в путистан?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Ввв

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Бихме не бихме,лоботомици като теб са ясни!!!
  • 24 Borislav Popov

    5 3 Отговор

    До коментар #21 от "Driving pleasure":

    Драскай, драскай, си антиелектрическите опорки - фермани, само, че ти тези простотии, хиляда хиляди пъти ги повтаряш тук и те вече не са на никого интересни. За другите не знам, но аз лично съм престанал да те възприемам тук на сериозно и да ти чета коментарите, понеже те всички са еднакви по смисъл и съдаржание. Как не ти ли омръзна всеки път едни и същи простотии да пишеш тук, не те знам ?

    Коментиран от #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Driving pleasure

    4 2 Отговор

    До коментар #24 от "Borislav Popov":

    Както е видно защитаваме теза при неравни условия! Товите упорки минават, моите не. После да не кажеш пак че никой ня ви толерира и съм бил свободен да правя каквото си искам?! Само ти си тоя, който може да си бълва на воля!

    Коментиран от #29

  • 27 Димов

    0 0 Отговор
    Малко по-бавен, но все пак с по-добри характеристики от новият, т.нар. ел Мустанг.
  • 28 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Driving pleasure":

    Не знам какво си казал, ама сигурно е било против някой, на когото не търпят да му се говори напреки.

    Коментиран от #30

  • 29 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Driving pleasure":

    Я уточни само, кое в моя коментар е опорка ? Аз за елекктричките не съм писал тук нищо, понеже всичко, което съм имал да казвам за тях, съм го казал тук и то не един път. Така, че просто не виждам, поне за сега, никакъв смисъл, да пиша едни и същи работи тук 1000 пъти, както между другото , ти правиш всеки път, когато видиш тук статия за електричка ! Та, затова и ти викам, драскай си колокото ти влезе, но ти вече, направо ставаш смешен с еднообразните си коментари.
  • 30 Driving pleasure

    4 2 Отговор

    До коментар #28 от "Димов":

    Всъщност нищо конкретно към никой... просто задавах някои елементарни въпроси като как ще си зарежда колата с еко-тока у дома докато тя кибичи пред офиса... разбира се мълчание

    Как ще стабилизираме системата и електрическия микс с нискоефективнте възобновяеми електрики без да добавяме и лесно контолиръеми традиционни източници...

    и най вече питах що не се радват, че още една и то относително прилична електричка излиза на пазара и "заковава" още един пирон в ковчега на ДВГ, ами го оплюват само щото не е Тесла и не е Мъск...

    Явно се обиждат хората като им кажеш, че са сектанти... тя истината винаги боли, ама те смело стискат очи, за да не я видт ;)

    Коментиран от #31

  • 31 Кой плюе

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Driving pleasure":

    Кой плюе? Това е само добре, че излиза още един конкурент. От конкуренцията печели потребителя. И отново въпроса за тока. Ти гледал ли си дневната консумация на енергия на Нефтохим Бургас? Така, че познай от къде може да дойде тока. Характеристиките на БМВ са добри.

    Коментиран от #33

  • 32 RS 6

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "факти":

    Нали се сещаш,че и ти си произлязал от курник.Не коментирай технологии без да ги разбираш.А сега да те светна.Американците винаги са били новатори,защото законите са им такива-ама трябва много четене.След това и европата и джапаните правят.Походи малко по музеи на БМВ,мерц,ауди...и ше разбереш малко от коли.
  • 33 Димов

    4 1 Отговор

    До коментар #31 от "Кой плюе":

    Тока ша доди от ТЕЦа. Ама поне да понамалят дела му в дневното потребление, като вкарат панелите в играта. Нощем може перките да помагат, ама много ниви и баири ще ни костват - не е добре. Панела поне може да е на покрива ти, какво искаше Електрика. Едве ли ще минем изцяло на алтернативни, но поне да понамалят дела на отровните. Все е начало. Но те ще почнат с акумулаторни хранилища и т.н. глупости за съхранение на енергията и ще окъкат всичко. Ще стане дабе по-зле от сега.
  • 34 Ами

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Не скъпо а страшно скъпо в топ гиър евреин хвалеше рева евтина кола с дълбоко разряден акумулатор пред години. А сега само батерията струва повече от ревата а се очакваше да поевтиенее 100 бона голямо намаление. Та евреина каза повече километри рент а кар има. За 100 бона всеки ден ще съм майбах бмв под наем последен модел ако ми трябва ето ти икономия учи се от евреите.

    Коментиран от #36, #37

  • 35 Новата кола на водещ от топ Гиър

    2 0 Отговор
    Ето ти новият автомобил на водещия на топ Гиър.
    https://youtu.be/hzDzv4NVlfE

    Спокойно можеш да се учиш от него. Такава е реалността, другото са празни приказки. Едно време какви традиции имаше...
  • 36 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Ами":

    В кола под наем ще седиш на седалки, дето всеки черньо се е празнил на тях. Не те ли е гнус малко?
  • 37 12345

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Ами":

    Все едно да ме питаш не ми ли излиза много скъпо да поддържам 2 гаджета, не е ли по-добре да си плащам по 40 кинта всеки път като чекаля. И пак стигаме до горния отговор че не е хубаво там където където всеки..
  • 38 Васил

    0 0 Отговор
    Германците са изостанали доста технологично пред Теслата
  • 39 Комбина

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "факти":

    Дрънкаш голословно!
  • 40 Консерватор

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Абе,верно!":

    Един въпрос: След колко километра, изхвърляш батерията?