18 Ноември, 2019 10:55, обновена 18 Ноември, 2019 11:21 15 746 44

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche - 1

В Лос Анджелис се състоя премиерата на дългоочаквания изцяло електрически Ford Mustang Mach-E. Базовата версия на крос купето ще струва $43 000 (€38 866), с $4 000 по-малко от най-евтината Tesla Model Y. В същото време Mach-E GT превъзхожда по динамика Porsche Macan Turbo.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Mustang Mach-E ще се предлага в две модификации със задно предаване. Най-достъпната ще има 75.7-киловатчасова батерия и електромотор с мощност 255 к.с., Extended Range - акумулатор с капацитет 98.8 кВтч и 282 коня.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Версиите с двойно предаване ще се оборудват със същите батерии, но мощността им е 322 к.с. Автономният пробег варира от 340 до 600 км, а ускорението от 0 до 100 - от 7 до 5.5 секунди.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Най-мощният Mustang Mach-E GT ще има два електромотора с обща мощност 459 к.с. От Ford твърдят, че ускорява от място до 100 км/ч за 3.5 секунди. За сравнение Porsche Macan Turbo (440 к.с.) лепи стотака за 4.3 сек.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

В основата на Mustang Mach-E лежи нова платформа от алуминий и композитни материали, разработена специално за електромобили. Окачването отпред е на МакФерсони, а отзад - многозвенна конструкция. Топ версиите ще се оборудват с адаптивни амортисьори.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Mach-E е дълъг 4 724, широк 1 880 и висок 1 600 мм при междуосие 2 971 мм. Стандартните версии имат клиренс от 145 мм, а GT - 135.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Крос купето има два багажника. Задният поема 821 литра, а ако задната седалка се сгъне, вместимостта нараства на 1 688 литра. Под предния капак могат да се съберат още 135.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Списъкът с достъпно оборудване включва пакет от системи за безопасност Co-Pilot 360 2.0, най-новата мултимедийна система на Ford SYNC 4 с 15.5-инчов дисплей, възможност за отваряне на вратите от смартфон, джанти с диаметър от 18 до 20 цола и алуминиеви спирачни апарати Flexira Brembo.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

Електрическият Mustang вече може да се поръча. На първо време от Ford ще пуснат в продажба ограничена серия First Edition с двойно предаване, панорамен покрив с инфрачервена защита, разширено оборудване и цена $59 900 (€54 158). В Европа Mach-E може да се очаква догодина.

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche

По-евтин от Tesla и по-бърз от Porsche


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 16 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    13 49 Отговор
    с дъстъра имам 1000+ пробег така, че тия 43000 долара може да си ги навре знае къде тоя мустанг
  • 2 Ивайло

    47 12 Отговор
    Поне да го бяха направили да прилича на мустанг!!! Какво общо има тоя "фризер" с класическата "фастбек" форма на мустанга?!? Излагат се!!! Все едно някой да ми каже, че BMW i3 е истинско БМВ - несериозно, даже жалко!!!

    Коментиран от #11, #44

  • 3 Попринцип е много грозен

    24 3 Отговор
    Тоя таблет е гаден вътре таблото не ми харесва и тн но Дефакто ако всички можехме да си го купим щяхме да се кефи хаха

    Коментиран от #22, #43

  • 4 musk

    2 9 Отговор
    Количка за бедни
  • 5 Julio

    28 2 Отговор
    Телевизора ква марка е?
  • 6 Друг Сектант

    6 3 Отговор
    Язе газифицирах Дъстъро
  • 7 south korea

    9 2 Отговор
    Goldstar
  • 8 hmhmhm

    5 4 Отговор
    ако настъпя Берлингото ш'ми види само правоъгълните червени стопове , а ако пусна и ръчната - и тях няма да види - ще трябва да се ориентира по пушилката , т.е прашилката , щото Берлингото ми е електричка , баце !
  • 9 гост

    21 8 Отговор
    Добре е като цена и показатели. Не виждам защо да си купуваш нисан лийф с 40квч батерия за сходни пари. Базовата с голямата батерия за под 45х.долара след субсидия, добавяш спестяването то бензин, обслужване, паркинг и данъци и колата за 5г. ти излиза под 30х.долара. Сравняваш го в този ценови клас и кросовър с ускорение под 7сек и виждаш, че няма реално смисъл да караш кола с двг. Когато дойде и у нас ще му правя тестдрайв, за 60х.лв би било чудесна кола.

    Коментиран от #10, #15

  • 10 Антиелектрика

    17 8 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ти обаче продължаваш да си мелиш едно и също - субсидийкки, необслужване, паркинги. Не разбра ли, че в ЕС цените са двойни, а в САЩ човека ти каза, че не ползват безплатни зони?

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Бачо Киро

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    То си има електрически Мустанг с 900 кс. Туй просто ползва части от дизайна.

    Коментиран от #19

  • 12 Язе

    5 7 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Остави го.Сложил е розовите очила и смело напред.
  • 13 Стига си лъгал

    11 8 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Къде са двойни цените в ЕС, стига си лъгал.

    Коментиран от #20

  • 14 гощо

    10 6 Отговор
    Електрически Мустанг? Гаврата не спира тцттцтцтц......До сега все се изказвах негативно за ел.колите! Преди две дни карах за първи път такава,беше някакво нещо на Нисан! Признавам останах впечатлен! Представям си по расови марки какво ще е

    Коментиран от #16

  • 15 123

    12 10 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ще пробваш марули за 60 000 лева. Това, което си написал показва, че си виждал Мустанг само в Бързи и Яростни. Мустанга го внасят Мото Пфое. Когато върховия модел преди няколко години в САЩ беше 31 000 $, тук същият се продаваше на цена 105 000 лева или около 60 000 евро. Тук е Европа - има мита, акцизи, ДДС и т.н. Този, при същото съотношение няма да е по-евтин от 140 000 лева.

    Коментиран от #17

  • 16 Да качим и Антиелектрика

    12 2 Отговор

    До коментар #14 от "гощо":

    Да качим и Антиелектрика, та да спре да спами тук.
  • 17 Аре стига бе

    13 3 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Аре стига бе, къде ги мислиш тези цифри, пиши направо 250 хил. и бегай! От къде ги вадиш тези данни. Сравняваш вноса от Америка за Европа на бензинова кола и така и електрическа! Сравни цените на Тесла с американската страница и европейската и се върни да обясняваш. Но не на статии, а на страницата на Тесла. Защо мислиш, че цената ще е различна от тази на Тесла?

    Коментиран от #35

  • 18 але

    0 2 Отговор
    Бай ти га голям разбирач
  • 19 Ивайло

    10 0 Отговор

    До коментар #11 от "Бачо Киро":

    То освен стоповете други части от дизайна на класическия мустанг баш не виждам, ама айде...
  • 20 Антиелектрика

    6 9 Отговор

    До коментар #13 от "Стига си лъгал":

    С празни приказки ли ще ме обориш? Стария Мустанг в САЩ с 420 к. с. е 26 000$, а тук е 92 000 лева. А другата глупост, че ще се впечатлявам ако ме качиш на електрички, си я задръж за хлапаци.

    Коментиран от #21, #40

  • 21 Какво да те впечатлявам

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "Антиелектрика":

    С тази глупост ли излезе сега? Написах по-отгоре че сравняваш вноса на бензинова кола с електрическа кола. При ел. колите не се налага такъв висок данък при внос. Виж цените на Тесла в Америка и Европа, за да съпоставиш. Цената на Мустанг, също ще е такава и не го сравнявай с бензинов Мустанг.

    Коментиран от #29

  • 22 Borislav Popov

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Попринцип е много грозен":

    В бъдеще, съвсем ще исчезнат таблетите, не се притеснявай - https://mk0nexxdrivegyr8rcug.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2018/12/byton-m-byte-habitacle-01.jpg
  • 23 Димов

    3 2 Отговор
    Това нещо няма и грам намек за Мустанг. По-скоро крещи "family station wagon".
  • 24 Алфа Ромео

    2 4 Отговор
    Как можаха да сложат името Мустанг на този варел, всичко върви към някаква пародия вече!

    Коментиран от #25

  • 25 Прав си

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Алфа Ромео":

    Не мисля, че колата е варел. Колата е хубава,но не мисля че е редно да се взимат имената от бензинови версии и да се слагат на електрически. Звучи странно. Мисля, че трябва да излизат с нови имена, като Порше Тайкан ТУРБО. Още нещо, защо Порше пусна да се гони с Тесла? Защо не пуснаха Тайкана срещу 911? Може би не искаха да показват, че Тайкан е по-бърз и стабилен от 911? Не искаха да си убиват продажбата на ДВГ?

    Коментиран от #26

  • 26 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Прав си":

    Какво общо има това нещо със Мустанг, освен стоповете!?

    Коментиран от #27

  • 27 Прав си

    2 2 Отговор

    До коментар #26 от "Алфа Ромео":

    Няма, съгласен съм. И на мен не ми прилича, освен по стоповете. Така е. Взимат се имената, като се предполага че ще продават добре, заради името. И аз мисля, че Мустанг трябва да си остане спортна бензинова кола Мустанг.
  • 28 фенче

    5 0 Отговор
    Всичко ми прилича на Кона вече.
  • 29 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Какво да те впечатлявам":

    И колко са цените на Тесла в САЩ и тук, а? И какво ме бъркаш пак с някой, с който си спорил за същото? Нали ясно казах, че разчитате само на субсидии. Ти си купи първо на теб мискер, пък тогава се плюнчи.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Цената

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Цената на най-евтината Тесла Модел 3 в САЩ е 39 500 долара, а във Франция е 43 600 евро. Така, че забрави за тези двойни и тройни цени.
  • 31 У нас няма

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Знаеш, че у нас няма, така че не мога да ти дам цена от магазин у нас. Когато отворят представителство, ще има и у нас. До тогава няма смисъл. Но Форд може да вкарат и по - рано, също ще са на цени около 100 хил. лв.
  • 32 иии

    4 0 Отговор
    Проблемът е, че в Европа умишлено вдигат цените двойно, за да може да си продават европейските коли, иначе американските и японските щяха да им убият бизнеса. Дори в САЩ немските коли са по-евтини отколкото в Германия.
  • 33 Мостанк

    3 4 Отговор
    През 2006та кога излезе Х6 още държи влага на целия автомобилен сектор. Ся идея си нямат какво да измислят че да е красиво и всички марки правят Х6

    Коментиран от #34

  • 34 иии

    5 2 Отговор

    До коментар #33 от "Мостанк":

    Виж 70те години Мустанг какъв дизайн има, а бмв на какво л*йно приличат. Сега новата м8 е чисто копие на мустанг/шелби. Нито през 2006 са иноватори, американците карат кросоувъри и SUV-та още от преди 20 години, това че ти знаеш какво е само наоколо с европейски марки си е лично твой проблем. Допълнително, в Европа в тези теснотии е неудобно да се карат големи коли, както в САЩ, но понеже винаги американците са диктували модата, европейците да не те останат назад започнаха наскоро да правят големи коли, с много коне и литри.
  • 35 123

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "Аре стига бе":

    Какво има да сравнявам. Базов модел 3 в щатите около 38 000 $, в Европа - Франция и Германия, след приспадане на дотацията 55 000 евро. Или обърнато в лева - в щатите 65 000 лева, а в Европа 110 000 лева. Има акцизи върху киловатите, има ДДС, има продуктови такси и т.н. И какво се напъваш - да докажеш, че тесла са евтин автомобил ли? Модел 3 е автомобил от С сегмента, в който средната стойност в Европа е около 20 000 евро, тръгнали да ми го продават за 60 000 евро. Само някой сектант може да си купи - пардон към дачия сектанта. Той изглежда нормален пред феновете на тесла и електрическите автомобили апропо.

    Коментиран от #36

  • 36 12345

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    42 600 € e старттовата цена на Тесла във Франция само с 12 400 евро излъга. На тия селски манипулации не знам кой ще се върже.
  • 37 Кико

    3 1 Отговор
    Деян му е майката, Волжки Институт имени Ленин пуска новата серия Лада На канях през 2069 г. УРА таварищи Слава!
  • 38 Момичето с БМВ-то

    0 3 Отговор
    Е защо съсипаха колата това не е мустанг няма нищо общо с него. Предницата е ужасна стои като кръпка.
  • 39 Бойко Борисов

    0 0 Отговор
    Гладни кокошки , просо сънуват .....
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "dimov":

    Добре, че ти не си се родил още по-рано, че сигурно още щеше да си с електричка. В интерес на истината, ми беше доста трудно да разчета шльокавицата ти, но е забавно колко си зле и каква глупост си написал към коментара ми, неграмотнико.
  • 42 3max

    2 1 Отговор
    Тези автомобили не са за бг идиоти! Не трябва да се карат от бг боклуци! Не трябва и да се рекламират от бг мошеници! Не трябва и да се коментират от бг проста и!
  • 43 Batko

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Попринцип е много грозен":

    Ако искаш грозно - виж сайбър трък на Тесла.
  • 44 хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    Кога си виждал ти истински мустанг бе папагал?