Last news in Fakti

21 Ноември, 2019 13:19 21 623 67

Хибридът на Hyundai харчи повече от дизелово BMW

  • hyundai-
  • kona-
  • hybrid-
  • разход
Хибридът на Hyundai харчи повече от дизелово BMW - 1

Преди десетина дни ви разказахме за експеримент, проведен от специалистите от motor1, който показва реален разход на новото комби BMW 320d. След замерванията се оказа, че дизеловото комби харчи точно четири литра на сто километра пробег.

Сега, по същия маршрут беше тестван един от популярните в Европа хибриди. Става дума за Hyundai Kona Hybrid. След проведеният 360 километров тест се оказва, че хибридният корейски паркетник отчита реален разход от 4.4 литра бензин на 100 километра пробег.

Прехваленият корейски хибрид разполага със скромна литиевойонна батерия, която е с капацитет 1.56 кВтч и която съвсем не е достатъчна, особено за извънградско шофиране. Бензиновият двигател пък е с обем 1.6 литра и с мощ - 106 коня.

Системната мощност на тракта на Hyundai Kona Hybrid е 141 конски сили, докато въпросното дизелово BMW, което харчи по-малко, разполага с мощност от 190 коня и с далеч "по-драйвърско" усещане от шофирането. А BMW-то съвсем не е най-икономичната дизелова кола. Размишленията оставяме на вас.

Хибридът на Hyundai харчи повече от дизелово BMW
BMW 320d Touring


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 иван

    160 27 Отговор
    Ииии къде е новината? И малките деца знаят, че хибрида не му е силата на дълъг път. Сега да пуснат 2те коли в едно хубаво задръстване и да дадът средния разход от двата теста. Тогава да видим кой какво и колко.

    Коментиран от #5, #21, #26, #30, #31, #47

  • 2 дон балон

    22 42 Отговор
    това само доказва на 100 %, че има страшен имотен балон в България, който вече се спука и цените в София вече са под нулата! Всички строители и банки глътнаха вода, аз съм брокер, който реално плаща комисион на клиентите, само и само да има сделка поради отрицателните цени на имотите в София

    Коментиран от #51

  • 3 Пуснете ги и двата

    13 5 Отговор
    от самолет, със запалени двигатели и после измерете кой колко е изхарчил. Ако е останало нещо от тях.
  • 4 Гост

    36 53 Отговор
    Хюндая е с бензинов мотор а БМВ с дизел. Значи - сажди, NOX - на макс. Аман от драйвъри идиоти

    Коментиран от #13

  • 5 Иван

    46 35 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    и като ги пуснат и тази батерия изчерпи ресурса си след 10 тъгвания отставаш на този скопен 1,6 с около 100 корейски мулета , а дизела като е загрял добре си има високия въртящ момент постоянно и не зависи от това дали батерията е заредена. Предполагам 350-400 нм. А на този 1,6 бензинец въртящия момент е не повече от 150-170 нм, така че при потегляне без батерия тази кола ще е супер мудна и ще гълта доста повече от дизела. Разбира се тези 3 л които са отчели са определено при някакви идеални условия относно път, денивелация, натовареност на пътя и така нататък и при доста внимателно шофиране.

    Коментиран от #7, #56

  • 6 Plamen

    27 21 Отговор
    Както и да измерят замърсяването на въздуха и миризмата от нафтата!

    Коментиран от #10

  • 7 иван

    44 10 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Не ме разбра. Не казвам, че Хюндая е по-добрата кола. Имам предвид само, че теста е супер едно странен. Сравняват само в ситуацията, в която нафтата е най-силна, а хибрида е най-слаб. А това което ти обясняваш с НМ-те има значение само ако ще се състезаваш на всеки светофар.

    Коментиран от #11

  • 8 Име

    78 24 Отговор
    Само дето след 5 годони, всяка по-развита държава ще забрани напълно, ама напълно всички дизели ( евро 50 ако ще да е) в центъра (ако не и другаде) на най-големите градове. И тва великото бмв ще се запъти към булгаристан да замърсява въздуха, да се чипоса, да се махне дпф, че да върви повече и в крайна сметка някой рейсър на 18 с парите на родата, която е продала нивите и бащината къща, за да му го купи за 15 хиляди лева, ще се озове в някое дърво и ще е тоталка.

    Коментиран от #17, #41, #44, #50

  • 9 Той

    22 5 Отговор
    На времето с нафта се отоплявахме За колите е тока! Електричките са измислени преди бензиновите! Но всички знаем историята!?!

    Коментиран от #15

  • 10 Niko

    15 5 Отговор

    До коментар #6 от "Plamen":

    A proizvoditelite na elektrichestvo po malko li zamursqvat vuzduha

    Коментиран от #57

  • 11 Миризлив пор

    22 2 Отговор

    До коментар #7 от "иван":

    "По принцип" 2 еднакви автомобила бензин и дизел на дълъг път имат поне 20-30% разлика в разхода в полза на дизела не ми се обяснява защо. Така, че май хибрида с тези 10% отгоре се е справил доста добре от към харчове. Иначе си прав, "състезанието" е в полза на конвенционалния автомобил от всякъде, ако се кара градско с често ускорение/спирачки дизела ще харчи 2-но.
  • 12 Kolev

    37 12 Отговор
    Господа изказвания от сорта ама дизелс е вреден блс бла. Някой правил ли си е труда да сравни емисиите на дизел с addblue система с бензинов автомобил.Смея да твърдя, че дори дизела е както казват по-еко. Пък и се чудя защо така се вживяват като е повече от ясно че автомобилите не са виновника за голямото замърсяване на въздуха.

    Коментиран от #14, #53

  • 13 Радо

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Дизела произвежда сажди при богата смес и NOX при бедна смес. Няма как да са и двете на макс :D
  • 14 Миризлив пор

    13 0 Отговор

    До коментар #12 от "Kolev":

    Може и да си прав НО при условие "когато работят". В общи линии катализаторите и ад-блу системата работят когато изходящата система достигне оптимална температура, много от производителите спестяват факта че това става след поне 10 до 15 километра след студен старт, при нормално градско каране по 5-7 километра колкото да отидеш на работа е малко спорен ефекта от тези системи. Въпроса е, че това е удобна тема да се плаши народа, да се вдигат еко-изискванията за да може да се продават все повече нови коли и далаверата да върви. Макар че уловиха VW в лъжа за еко-тестовете така и никой не предприе стъпката да им смъкне еко-категорията до реалната защо ли?
  • 15 Бесен Язовец

    9 4 Отговор

    До коментар #9 от "Той":

    Е да, ама Владимир Путин, вчера каза, че ако минем изцяло на електро, ще трябва да се върнем пак в пещерите.
  • 16 сектант

    7 3 Отговор
    ако само малко по-ниска цената на хюндая това е сдделката на века просто. Тия кони возят прилично, дърпат ОК (не са някакви бегачки особенно 1.0 моторчето) и са компакти. Като цяло много ми хареса като го карах, но има няколко минуса:

    -Нестабилно в завоите.
    -На мокра настилка не го търси.
    -Каквото пише, че гори на хартия го бройте 1литър нагоре.
    -Багажника можеше да е по-голям както и мястото отзад.
    -На едно ниво си с прозорците на нормални автомобили сиреч не си мислете, че ще ги гледате отгоре.
  • 17 4972

    31 5 Отговор

    До коментар #8 от "Име":

    Именно нуждата от такива административни забрани показват, че в живия живот ДВГ-то (с дизелов двигател) е по-практичния вариант. И тъй като прехвалените хибриди и електрички очевидно не могат да предложат по-изгодна практтичност, подчертавам - практичност, затова следват административни мерки. Електрофилите може да се плюнчите колко хубава, чиста, евтина и "секси" е електрификацията, но очеизбодно единствения начин да накарат населението да мине на електрически автомобили е чрез репресии. Всичко останало са някакви демагогии и приказки изпод шипковия храст.

    Коментиран от #58

  • 18 audi a8

    4 22 Отговор
    хюндай не е марка марките коли ги знаем ауди,бмв,мерцедес и т.н Германските,Англииските пройзводители
  • 19 гост

    8 9 Отговор
    Докато петролофилчетата тук се дрънкат за коео било по-добро от бензин и дизел , хората на запад вече очакват първия град без коли догодина ! Честито !
    Първи голям европейски град ще въведе забрана за движение на лични автомобили догодина, прогнозира водещ инвеститор в технологичния сектор, цитиран от Ройтерс.

    Според него бумът на електрическите велосипеди и скутери стимулира зелена революция.

    Норвежката столица Осло и завзетия от велосипеди Амстердам в Холандия са кандидати да се превърнат в първите градове без коли през 2020 г., а Франция може да ги последва след пет години, казва Мартен Миньо от инвестиционната компания Index Ventures.

    „Хората започват да осъзнават, че задръстванията и замърсяването са достигнали повратна точка и не може просто да се добавят още улици – пространството е ограничено, а личният автомобил не е ефективен начин за придвижването на хората“, казва Миньо.

    Коментиран от #22

  • 20 Вариатор

    15 12 Отговор
    Да този 1.6 асматик с 106 коня и 160нм особено след като умре батерията Баварката с 2л дизел 190коня и 400нм на автомат 8 скорости ЗФ ще е като лятяща чиния а за пътното поведение и управлението да не говорим.И да харчи пи малко смятай колко заблуден народ има

    Коментиран от #60

  • 21 пилот на Ферари

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    Е хубаво ама няма все в задръствания да караме. Може ли издържа тоя хибри да го караш примеро цял де на градско само на ток ? При включени фарове , отопление / съответно климатик/ - колко време ще изкара на ток ? И като се прибереш зимата в 5,30 часа по тъмно пред блока - как ще зареждаш батерията ако цял ден си карал само на ток ?

    Иначе ако ползва и ДВГ разходът на градско няма да е по малък от един икономичен дизел около 80 коня със старт - стоп система.

    Да не говорим ако излезе на магистралата наприме за Гърция или морето . Тоя 1,6 бензинов двигател ще работи постоянно и то в натоварен режим заради по високото тегло на батериите .

    Коментиран от #25, #61

  • 22 пилот на Ферари

    13 3 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Колко продължава зимата в Норвегия и какво ще правят през това време с електрическите скутери и велосипеди ?

    Коментиран от #27

  • 23 пилот на Ферари

    14 2 Отговор
    Мисля че едно от добрите решение е производството на автомобили с фабрична газова уредба. Можеше да поработят доста до сега върху това.
  • 24 пешо

    12 3 Отговор
    Много интересно чии интереси обслужва факти.бг, че са толкова хейтърски настроени към Hyundai?
  • 25 Какви са тези глупости

    10 2 Отговор

    До коментар #21 от "пилот на Ферари":

    Ти статията прочете ли я? Какви са тези глупости където ги пишеш? Батерията е 1,56 киловата! Една кола на ток изразходва 2 киловата на 10 километра. На пълна батерия тук имаш, заряд за 7 километра. Какви фарове, парно и т. н. и да включваш вечер! Това не е Плъг ин хибрид, а нормален която батерия се зарежда при спиране. С хибридите производителите си продават така обичаните от тях ДВГ, за да имат възможност след това да ги ремонтират, а чрез батерията влизат в еконормите.

    Коментиран от #34

  • 26 Сандо с кончето

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    По принцип каква е идеята, колата да седи в задръстването и да работи на празен ход, т.е. кой по-малко ще гори на празен ход или с коя от двете коли ще пътуваш по-комфортно и на дълъг път, ако е първото качвай се на Хюндай...

    Коментиран от #62

  • 27 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #22 от "пилот на Ферари":

    Каквото правят и сега , карат си ги !! Освен това има обществен транспорт , а пък да не гояорим , че в голям европейски град дори в Норвегия сняг не можеш да видиш дори зимата , щото хората си чистят !! И въобще ти ли ще им даваш акъл ???? Хахахаххахахха !!!

    Коментиран от #37

  • 28 иван

    13 8 Отговор
    Бензиновият двигател харчел повече бензин от колкото дизеловият двигател дизел. Вие малоумни ли сте? Топлата вода ли открихте? Това че колата е хибрид много ясно че не е предимство на дълъг път, защото тогава хибрида работи като чист бензин, а за дизела не знам защо хората купуват леки коли с двигател пригоден за бусове и камиони. Смрад, шум и скъпи ремонти очакват феновете на дизела при всяка повреда на иначе теоретично издържливият двигател, на който обаче е супер капризен и при всяка забележка към горивото или маслото колата почва да звучи като трактор!
  • 29 VikiLEXUSNX300 Varna

    14 6 Отговор
    И какво е общото между двете? Кона Хибрид 140 коня 71 000 лева - БМВ Г21 320д Комби Стептроник - 105 000 лева!!! - Кона хибрид с пет години пълна гаранция и десет година пълна гаранция на батерията и всико по хибридния модул с безплатно десет годишно обслужване! Г21 за 105 000 лева с 2 + 2 години максимална гаранция! Г21 - Двигател с верига - задължително сменяема между 65 000 до 75 000 км максимум! - цена на комеплект вериги и труд всичко общо около 4500 лева. Смяна верига и труд винаги се плаща без значение дали е в гаранция бмв-то!!! Хибрида работи батерия при скорост до 49 км в час...над 50 е само на бензин!

    Коментиран от #33

  • 30 Онзи

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    Всички нови коли имат старт стоп система, така че ще видим същото
  • 31 Онзи

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    Всички нови коли имат старт стоп система, така че ще видим същото

    Коментиран от #35, #49

  • 32 u3poD

    7 1 Отговор
    На хибрида му бодваш една газова уредба и си го караш с кеф, а къде тогава да смятаме кой колко харчи
  • 33 Вярно

    6 4 Отговор

    До коментар #29 от "VikiLEXUSNX300 Varna":

    Сега сравни и БМВ с Модел 3 на Тесла, който е 85 хил. лв, а БМВ 105 хил. Кое излиза на далавера.

    Коментиран от #66

  • 34 пилот на Ферари

    3 4 Отговор

    До коментар #25 от "Какви са тези глупости":

    Че какъв хибрид е тогава ? Хибрид е ако двигателят работи на ниски обороти и зарежда батерията по време на движение - например Опер Ампера. На тоя тогава за какво му е тая бятерия ? Да пали вместо акумулатор ?

    Коментиран от #36

  • 35 Няма да е същото

    5 1 Отговор

    До коментар #31 от "Онзи":

    Хибрида се движи без да пали ДВГ, докато дизела пали за да се премести 5 метра. А и като загаси няколко пъти и запали, след това спира да гаси защото заряда на акумулатора пада и не гаси ДВГ за да зареди акумулатора.
  • 36 Хибридите са различни

    7 1 Отговор

    До коментар #34 от "пилот на Ферари":

    Хибридите са различни. Има които ДВГ зарежда батерията, има които ДВГ работи заедно с Ел. двигател и т. н. При тази предимството е в трафика, градско.

    Коментиран от #38

  • 37 пилот на Ферари

    10 2 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    И като вали сняг пак ще карат скутерите и велосипедите на ток ?

    Норвегия през зимата !
    В южните райони на Норвегия има само шест часа дневна светлина на ден от общо 24 в денонощието. Отвъд Северния полярен кръг, през зимата, слънцето остава над хоризонта само за няколко часа всеки ден.

    В Осло се стъмва в 16:00 ч. следобед..
    А може би ще минат на елени ?????

    Коментиран от #40

  • 38 пилот на Ферари

    8 0 Отговор

    До коментар #36 от "Хибридите са различни":

    Тоя явно се води мек хибрид и би трябвало според сегашните изисквания да му добавят и комплект педали. Шофьора да помага и той в градското движение.
    За извънградското пък не ми се мисли как ще върти педалите.
    Бе тия да не са копирали Барни Ръбъл ???
  • 39 пилот на Ферари

    3 3 Отговор
    Като ще му слагаш газова уредба изхвълни първо батерията . Не виждам смисъл при тая кола.
  • 40 543643

    3 5 Отговор

    До коментар #37 от "пилот на Ферари":

    Като вали сняг с рейса или метрото. Ти да не мислиш че е лесно да изринеш 1 метър сняг от колата на паркинга. Това да ти не е България.
  • 41 Госта

    9 3 Отговор

    До коментар #8 от "Име":

    Само дето ел.модата ще потъне в кенефа заедно с джендърчета като теб,тогава пак ще виете на умряло!!!

    Коментиран от #43

  • 42 Те дали знаят??

    5 9 Отговор
    Те от Хундай дали знаят ,че само след стейдж1 така наречения Чип тунинг тази Баварка ще разполага със 235кс и със 520нм......И този Кош няма да я види никога повече !?!??!!?.
    Бедни кучеядци..........
  • 43 543643

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Госта":

    ОК бумър
  • 44 Газ 66

    8 7 Отговор

    До коментар #8 от "Име":

    На теб така ли ти купи тати кола след абитуриентската вечер че си запознат. Първо че много години ще минат докато се забрани двг. Второ- дори и да стане това бмв след 5 години като дойде в България ще върви още 10 години. 18 годишния ще се ожени и ще си вози децата в него. А тоя корейски електрифициран полиетиленен кенеф мощен като вибратора на жена ми, на 5тата година ще е разхлопан като дървен клозет и ще струва колкото едни джанти за бмв.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Хаха

    10 1 Отговор

    До коментар #44 от "Газ 66":

    15 години? Хахаха! На тази кола след 5-тата година когато свърши гаранцията никой няма да я иска, защото ремонтите ще са по-скъпи от колата!
  • 46 858879

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Газ 66":

    ОК бумър
  • 47 Хахах

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "иван":

    Те по задръстванията моторите се изключват така че не виждам смисъл от коментарът ти?!

    Коментиран от #48

  • 48 Как да няма смисъл

    5 5 Отговор

    До коментар #47 от "Хахах":

    Хибрида се мести без да пали двигателя! А дизела без да запали не се мести. А и като запали и изгаси няколко пъти и спира да гаси, за да не замине акумулатора. Така, че хибрида е точно тук е по-добър.
  • 49 JPower

    10 0 Отговор

    До коментар #31 от "Онзи":

    Редовно я изключвам таз ""система"" . Това е измишльотини на автопроизводителите с цел да влязат в еко нормите!!! Ако си в трафика, за един ден, като нищо ще стартира и гасне 50 пъти. Няма да ти обясня, какви ще са последствията за акумулатор, стартер и т.н. Само ще ти кажа,че такова тотално скапване няма, а от там ква екология чакаш...
  • 50 дрън

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Име":

    Дизел евро-6,дето е бъкан с каталзатори,нищо не замърсява.Ела във Варна - Западна промишлена зона,да видиш замърсяване.Масово по халетата се топлят с гуми,пластмаси и масла.Смраднята и саждите са неуписуеми!А седнали на еколози да се правят!

    Коментиран от #63

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Алфа Ромео

    6 0 Отговор
    Даже и така да е пак е отличен разхода на Хюндая.
  • 53 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "Kolev":

    Струва ти се, ама знаеш ли, че на Мерцедес и други марки ад блу резервара се пипа само в сервиз и ако потърсиш във форумите, нещо което е част от работата ми, излиза, че собственици на мерцедеси са принудени да обикалят сервизите за доливане, защото разхода е по-висок от декларирания, оттам резервара не стига за периода на обслужване и се налага да се ходи често и да се доплаща за това. Хибридът се е справил много добре, а това, че дизелите замърсяват, напълно вярно е. Един нов дизел ако не го изкараш веднъж в месеца на магистрала да продуха дпф филтъра и трябва да ходиш в сервиз, а като до прочиства летят едни пушилки. Един вид събира отровите и после ги изхвърля при висока скорост, на стенда няма да ти го покаже. Затова компаниите плащат милиарди обезщетения, защото замерването на стенд е едно, а в движение е в пъти над нормите. Ако пак ти се струва, че лъжа, седни, отдели няколко часа и почети.
  • 54 незнайко

    2 0 Отговор
    Защо сравняват бензинов мотор с дизелов ? Това е нелепо !
  • 55 авто фен

    3 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Прехваленият корейски хибрид/Cиcтeмнaтa мoщнocт нa трaктa нa Hyundаi Kоnа Hybrid e 141 кoнcки cили, дoкaтo въпрocнoтo дизeлoвo BMW, кoeтo хaрчи пo-мaлкo, рaзпoлaгa c мoщнocт oт 190 кoня и c дaлeч "пo-дрaйвърcкo" уceщaнe oт шoфирaнeтo. A BMW-тo cъвceм нe e нaй-икoнoмичнaтa дизeлoвa кoлa. Рaзмишлeниятa ocтaвямe нa вac.

    Какви размишления оставяш на нас бе, Радославе Славчев! Радваш ме с детските си писания. Ако искаш да кажеш - Нюндай не става, БМВ е по-икономично и по-бързо, по ме кефи и е по-спортно КОМБИ. Кажи си го , защо се опитваш да пишеш статия по заобиколен начин да си наложиш твърдението! Първо с лека кола е редно да се сравнява лека кола, тоест хибридния Хюндай, но не сув. Иначе с Хюндай Кона да сравнят BMW X3 дизел. Спортно комби няма, просто защото е кола за пренос на картофи и други зеленчуци, а може и секции, перални и т.н. Дизел с драйвърско шофиране е като да кажеш аналогов компютър. Надявам се ме разбра.С тези статии в стил петокласник.
  • 56 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Иване, ти дори не знаеш, че хибрида винаги поддържа общата системна мощност и никога не пада само на двигател! Как не те е срам да пишеш като си толкова бос по тия теми. Карал си само трактори,а говориш за модерни хибриди!
  • 57 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Niko":

    Ами ти как мислиш,че произвеждат тока. Чувал ли си за ВЕЦ,ВЕИ и АЕЦ? Или падаш от луната?
  • 58 авто фен

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "4972":

    Ами и пушачите единствения начин да ги откажеш да пушат в една стая с непушачи е чрез рестрикции. И да те откажат да минаваш на червен светофар за по-лесно и бързо е чрез рестрикции. Изобщо за да има цивилизация трябват рестрикции. Но на теб ти трябва време за да поумнееш, ако можеш, за да разбереш,че нито практичността е по-важна от полезността, нито дизелът е по-практичен и икономичен от хибрида,защото хибрида черпи енергия от всяко спиране и намаляване на скоростта,а дизела само трака и тази енергия ти топли спирачните дискове. А как трака дизела направо като в 19 век. Смешна работа! А как вибрира също смешна работа!
  • 59 Бай Ой

    5 1 Отговор
    И един колега има БМВ Х1, което по каталог харчи 4.6, а реално 8! Айде по-далече от тия прехвалени дръгели! Нито разхода им е като хората, нито возията
  • 60 авто фен

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Вариатор":

    Само че винаги поддържа системна мощност. Илитерат! Какви пишете тука!Голфаджии!
  • 61 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "пилот на Ферари":

    Не си пилот на мисълта! Ток се зарежда от спирането и намаляването на скоростта, а в задръстване и всяко спиране на светофар двигател се гаси. Ток винаги има, включително на магистралата системата винаги поддържа пълната мощност.Просто компютъра не изчерпва батерията под 40%.
  • 62 авто фен

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Сандо с кончето":

    Идеята е ,че основно тези автомобили се карат градско,а градското е тръгни-спри и ефективността е важна, Хюндай е по-икономичен. А който два пъти в годината ходи до морето и десет пъти извънградско 400 грама разлика не го интересуват.80% се кара градско, работа-вкъщи- деца и т.н.
  • 63 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "дрън":

    Те затова ги разпродават на запад и купуват бензинови коли и хибриди.
  • 64 Крас

    0 0 Отговор
    Колко ще ни струва хибрид на старо, като на 5-та година батерията е вече заминала и трябва да се смени. Освен това има доста тестове които доказват, че при температури под минус 10 капацитета пада доста. И накрая ако тръгнат пълен електромобил и конвенционален от Видин до Синеморец кой ще стигне пръв? Колко станции за зареждане имаме извън градовете и колко се виси за зареждане?

    Коментиран от #65

  • 65 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Крас":

    Малее синеморец, къде е това село? И колко пъти в годината ходиш до синеморец? А колко дни караш градско. И става въпрос за хибрид, не за ел.кола. Хибридът до синеморец е с разход 5/100км. А на дизела на 5-тата година като смениш дюзи и турбо къде ти е сметката? Разликата е,че хибрида е с 8 години и 200 000 км. гаранция на батерията,а дизела не!
  • 66 VikiLexusEvksinograd

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Вярно":

    Няма нова Тесла под 55 000 евро с начилени ддс и мито за стока от САЩ внесена в Евро съюза! И за България като се плати и технотест и прилежащите смени на американските оранжеви стопове да се сменят на червени и става безсмислено вкарването на мпс от сащ и легализирането му в ЕС.
  • 67 Митко

    0 0 Отговор
    Газ и бензин и нямаш грижи мани ги тия хибриди