23 Ноември, 2019 13:00, обновена 23 Ноември, 2019 13:32 43 154 77

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

  • bmw-
  • 1er-
  • тест-
  • f40
Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване) - 1

"BMW никога няма да произведе М-ка с предно предаване" - това са думи на шефа на M GmbH, които той изрече съвсем наскоро. Новата първа серия на BMW обаче мина на предно предаване и явно няма връщане назад, защото е направена на такава платформа. Тя е обозначена с индекс UKL и се смята от специалистите за много добра, но... автомобилите, направени на тази база са с предно предаване.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Новото M135i обаче е снабдено със системата xDrive и на практика не е с предно, като на пръв поглед е доста сходно със своя предшественик M135i xDrive от 2015-а. Да, ама не, както каза един известен български журналист през 1992-а по съвсем друг повод. В нашия случай говорим за факта, че в предишната "единичка" 4х4 системата работеше основно на задния мост и при нужда включваше предния, докато сега, при новата версия е точно обратното. Това всъщност е най-голямата промяна при новото най-евтино BMW.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Въпреки това "Единичката" винаги е била и ще си остане един от европейските бестселъри на марката.Статистиката сочи, че от всички продадени до момента BMW-та от първа серия, 80% са реализирани на територията на Стария континент, а европейците обичат субкомпактни хечбекове с предно предаване (справка - най-продаваната кола в Европа от години е VW Golf). Така че преходът на предно предаване изглежда напълно логичен, но не и за хардкор феновете на марката.

Екстериор

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Външно третото поколение на 1-series изглежда по-динамично и по-спортно. Реално то е направено на базата на субкомпактния ван BMW 2 Series Active Tourer, но е станало по-компактно. Дължината вече е 4 319 мм, а междуосието - 2 670 мм. Като цяло външността е типична за автомобил от С-сегмента, а спортната визия и агресивната "муцуна" са подсилени от по-големите "бъбреци" на радиаторната решетка. В случая обаче те не са прекалено големи.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Новата графика и форма на задните светлини пък определено прави "единичката" много по-модерна. Отстрани на очи се набиват преработената чупка на Хофмайстер, новите дръжки на вратите и опционните 19-цолови джанти. Като цяло дизайнът на автомобила е кардинално различен и промените по екстериора се виждат от пръв поглед. Не точно така стоят нещата в салона на колата, въпреки че и там има доста промени, както и значително повече екстри.

Интериор

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Основната новост е свързана с различния кокпит, който вече е изцяло дигитален. Седалките са станали значително по-спортни, разполагат с изразена странична поддръжка, твърди са, но не са неудобни. За пръв път за модела ще се предлага като опция панорамен покрив. Още едно от положителни неща, свързани с прехода към предно предаване е фактът, че заради това салонът е станал по-широк. Разстоянието в областта на краката на пътниците отзад се е увеличило с 33 мм, над главите им - с 19 мм, а в зоната на раменете - с 13 мм. Багажното отделение също е малко по-голямо (+20 литра) и вече е 380 литра.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Арматурното табло се вписва напълно в стилистиката на останалите нови модели на компанията. Вдясно от приборния панел е разположен 8.8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система, който може да се управлява с жестове. На по-скъпите версии се монтира 10.25-инчов дисплей. Като цяло интериорното пространство впечатлява с качество, както са сглобката, така и на самите материали, с наличие на повече екстри, но освен новите дигитални уреди на таблото и различната (по-спортна) форма на седалките не се различава драстично от предшественика си.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

F40 се предлага с два бензинови двигателя и три турбодизела. Най-достъпната модификация 118i има трицилиндров 1.5-литров мотор с мощност 138 к.с. и въртящ момент 220 Нм, съчетан с 6-степенна механична трансмисия или 7-степенен автоматик. Базовата дизелова модификация 116d се оборудва с 1.5-литров агрегат със 115 к.с. и 270 Нм, а 118d - с четирицилиндров двигател с обем 2.0 литра, мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 350 Нм.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Най-мощният турбодизел на версията 120d xDrive има същата кубатура, но развива 188 коня и 400 Нм. На върха на гамата е версията M135i xDrive, която се оборудва с най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор - 306 к.с. и 450 Нм. Последните два агрегата са оптимални за новата "единичка". Дизелът е икономичен, разполага с прилична тяга, но при по-спортна езда, заради новото предно предаване, определено има момент на недозавиване. С други думи и като возия, и като поведени е на пътя, новата първа серия на баварците няма недостатъци, но и не се отличава много от "масовката" в С-сегмента.

Цени

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)

Въпреки че още в заглавието казваме, че става дума за най-евтиното BMW, новата първа серия съвсем не е евтина на фона на масовите конкуренти в голфовия клас. Тя обаче е от т.нар. премиум клас, където цените са далеч по-високи. За тези пари (виж ценовата листа по-долу) получавате един приятен за каране хечбек, който ще ви впечатли с технологии, с прецизно германско качество, с много екстри и с оптимална возия, но няма да ви достави същото удоволствие от шфирането, каквото бихте изпитали от неговия предшественик. Защото, вече е като всички останали в този клас - с предно предаване.

Тествахме новото най-евтино BMW (вече с предно предаване)


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 157 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво на BMW

    147 40 Отговор
    Това е стъпка в правилната посока.Животите на много чалга-дрифтаджии ще бъдат спасени.

    Коментиран от #5, #16, #46

  • 2 Нов фолк хит

    87 18 Отговор
    Бееемве с предно малелееее,Люлин припада малелееее...
  • 3 Марио

    89 16 Отговор
    Последният абзац от теста най-много ми хареса. Евала Радо, разсипа ги тия наувки от BMW и така трябва. Като нещо не е наред, трябва да се казва, а не да се премълчава. Хубава е колата, но вече е като всички останали, а наточена с екстри излиза над 100 000 лв. И защо да не си купя един Golf, например за 1/3 от тези пари? Питам аз и отговор не искам.

    Коментиран от #6, #28, #33, #34, #43

  • 4 баварски боклуци

    62 53 Отговор
    Поредното бмв трошливо автомобилоподобие с копиран дизайн от КИА

    Коментиран от #7, #69

  • 5 Киро

    33 56 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на BMW":

    Това пък как го измисли "чалга дрифтаджии" ? Тъпоъгълник

    Коментиран от #9

  • 6 Киро Голфа

    64 6 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    за 30 бона и Поло не може да си купи човек вече
  • 7 Петър

    10 20 Отговор

    До коментар #4 от "баварски боклуци":

    Ходи се снимай
  • 8 Немците най накрая разбраха, че

    36 49 Отговор
    задното предаване прави от колата "талпа". Много народ се изпотрепа на завоите по тази причина.

    Коментиран от #38

  • 9 Елементарно

    59 8 Отговор

    До коментар #5 от "Киро":

    Когато съм виждал примати пързалящи вехти ВMWта по улиците,позной от тях какво се чува.

    Коментиран от #72

  • 10 Пардон

    18 1 Отговор
    познай
  • 11 Абе,

    20 35 Отговор
    на кой му дреме какво пее Лили Иванова и какво пуска бмв?Боклуци!Електромобилите завладяват света,а те продължават да бичат двг.Очаквам да пуснат и двутактови тротинетки

    Коментиран от #48

  • 12 Brabus

    27 28 Отговор
    Жалък опит да копират А клас на Мерцедес, но се получило доста грозно- напълно в стил се ме зе

    Коментиран от #13, #21

  • 13 Brabus

    8 14 Отговор

    До коментар #12 от "Brabus":

    Имам предвид А176, новият- след шест години ще копират!
  • 14 мани мани

    43 34 Отговор
    кенеф! окрали дизайна на корейците! окрали макферсона и всичко изкопирали от франсетата, та след толкова години пак няма да са се научили да правят коли с предно! немските инжиниря - най-простите инжиниря! подобну на нащи лекаря! немски боклуци! скъпи и келяви!

    Коментиран от #18

  • 15 Шофер Хофер

    42 9 Отговор
    BMW с предно, като Трабант със задно
  • 16 Японеца

    32 36 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на BMW":

    40г им трябваха, за да проумеят колко са назад с техниката!

    Коментиран от #24

  • 17 нали

    21 24 Отговор
    БМВ–то е ИДЕАЛНО!!
  • 18 нали

    37 19 Отговор

    До коментар #14 от "мани мани":

    немски инженери проектират и Кия, и френски, и американски. Много си тъп!!
    Копирали били от корейците ))

    Коментиран от #22

  • 19 Бай Онзи

    33 33 Отговор
    Не разбрах, кое му е доброто на предното предаване. Недозавиване, през две години карета. маншони, абе боклук работа!

    Коментиран от #74, #75

  • 20 Селяния

    39 30 Отговор
    Много грозно като почти всяко бмв с тая рибена предница, пластмасово табло от 90-те и черни джанти в стил пернишки тунинг. Тая кола изглежда като стар голф на някой перничанин.

    Коментиран от #29

  • 21 Смешно

    37 6 Отговор

    До коментар #12 от "Brabus":

    Колкото и да е грозно това бмвенце не е по-грозно от табуретката а-клас на мерцедес с фарове като аквариуми. Двете си съперничат по грозота.
  • 22 Смешно

    19 12 Отговор

    До коментар #18 от "нали":

    Хаха, ко речи?? Сигурно немски инженери проектират и хибридите и водородните коли на Тойота, та затова бмв иска ноу-хау от Тойота за водородните технологии,а не от немските си инженери.

    Коментиран от #23, #52

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 tctct

    8 3 Отговор

    До коментар #16 от "Японеца":

    И кой е по-напред от тях, и.. в кои точно свери на технологията?

    Коментиран от #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 ЛЕНИН

    24 15 Отговор
    голф 8 е по добър
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Алфа Ромео

    19 7 Отговор
    Бъбреците изглеждат като на детска електрическа количка БМВ
  • 31 авто фен

    15 11 Отговор

    До коментар #24 от "tctct":

    В автомобилите,моторите,компютрите,електрониката,техниката,строителната техника по-напред са японците.
  • 32 123

    26 6 Отговор
    Старата единица на БМВ е по-готина, никога не можеш да я сбъркаш с нещо друго. Тази отстрани прилича на Шкода Фабия или КИА или Форд или Хюндай i30 ... а с предното и шофирането няма да е по-различно.

    Коментиран от #39

  • 33 Алфа Ромео

    30 13 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Старата 1-ца бяха я сложили до един Голф преди години в Топ гиър трябваше да им тестват максималната скорост на права мокра писта. БМВ-то движейки се направо се завъртя при 190 км/ч и се озова спряло на 400 метра от мястото на завъртането, Голфа вдигна 230 км/ч без да има проблеми. Джереми каза че тази кола се опитва да го убие, и си беше прав в случая поне.

    Коментиран от #59

  • 34 Жоро

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Над 100к, но за M135, ако искаш да си купиш такъв Голф , то R ще струва 80-90к с екстрите.
  • 35 Тея със задно не могат

    7 7 Отговор
    Да прават коли са напъните с предно продължават😂😂😂
  • 36 Токо

    27 4 Отговор
    Абе как ги тествате ми е интересно ? Получавате снимка по имеила и няколко реда със техническа информация която я има на всякъде. Аз не видях нищо конкретно за конкретният тест . Къде я тествахте , колко е реалният разход на гориво. Друса ли, тропа ли , къде я тествахте .... Вие сте много зле бе! А и лъжете !
  • 37 118

    6 5 Отговор
    Първата единица все още е с най-красивия екстериор...
  • 38 Мастер

    13 1 Отговор

    До коментар #8 от "Немците най накрая разбраха, че":

    Начин на употреба задно и предно разликата е голяма а малоумни те повече много неграмотни затова се трепат
  • 39 9444

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "123":

    До "123" Малее, прав си!
  • 40 Мастер

    6 1 Отговор
    А знаеш ли как се кара автобус не като бус кола или камион така и със задното по различно е и не е за малоумни и чалгаджии
  • 41 факт

    4 1 Отговор
    тойота
  • 42 Айшето

    8 4 Отговор
    С една дума бюджетна кочина за бедняци. Искам да кажа източноевропейци с по- високо заплащане на труда.Но пазарната ниша не се изпуска. Хайде ще спим спокойно ,че и ние ще караме нови БМВ-та.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Реалист

    15 24 Отговор
    Бмв с предно е като жена без гърди. Ужасен ужас ви казвам. А на тия които ми хвалят предното предаване искам да кажа така: задното е за карачи а предното за полски свирачи. Също както задната дупка на жените е за е...ачи а предната за романтици

    Коментиран от #45

  • 45 Смешник

    29 6 Отговор

    До коментар #44 от "Реалист":

    Почти сигурен съм,че си Примат с вехто BMW спазарено за 3 цифрена сума и ръсиш тъпизми от лаптоп спазарен от заложна къща за 2 цифрена сума.

    Коментиран от #49

  • 46 Бърка маслото с вода

    4 12 Отговор

    До коментар #1 от "Браво на BMW":

    На прее*лите се да си купят такава тоалетна чиния от който и да е модел честито. Единствено Х6 и 7 серия харесвам возиш съм се и горе долу са ок но пък предпочитам Рейндж Роувър и Ягуар
  • 47 Продадох едно Е46 страшен боклук

    14 5 Отговор
    Много се радвам че вече нямам бърка масло с водата
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Грешка

    7 4 Отговор

    До коментар #45 от "Смешник":

    Никога не съм си купувал бмв. И не пиша от собствен лаптоп а от смартфона на жената. Моя е Нокия с копчета. И личния ми автомобил е Газ 66 и свалям с него дърва от балкана
  • 50 Бай Шиле

    2 2 Отговор
    Стига сте пискали против предното.Скоро Бентли пускат комби също с предно.И ще е много "green": 600 кубика и 16 компресора.
  • 51 Docenta

    17 2 Отговор
    Това бмв е преоблечено пежо 308.Направено на платформата на psa
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Dimirest

    15 1 Отговор
    БМВ 118i има трицилиндров 1.5-литров мотор с мощност 138 к.с. и с предно предаване? Голям смях какво БМВ е това? Така става когато колите се правят от счетоводители!

    Коментиран от #57

  • 54 До коментар 44

    6 0 Отговор
    Винаги когато срещна българи с такава "ерудиция"а те са може би една трета от населението, оптимизма ми за развитието на България изчезва.Как ли щеше да изглежда България ако тази една трета бяха хора над средното интелектуално ниво.Може би Швейцария щеше да ни завижда.
  • 55 Фюрер

    12 2 Отговор
    Колкото и глупости да се пишат, БМВ не е толкова голям боклук, колкото се изкарва от запалените фенове на марки на старо тук.
    Въпросът е, че такива статийки са безсмислени за нашата татковина. Колко точно такива единички 135i се очаква да се продадат нови в бг, че чак статия се пише?
  • 56 hienata

    10 2 Отговор
    Вече ги карат в България. Преди няколко дни едно такова ме настигна, голяма "муцуна", голяма решетка , лъскави фарове , помислих че е някоя 5-та серия , изпревари ме и .. няма багажник!!! Все едно гледаш голяма кола до задната колонка и после няма нищо. Предишната единичка беше по-съразмерна, тази леко ми е странна, може би като станат по-масови ще свикна, но сега (:

    Коментиран от #63

  • 57 nemeca

    4 7 Отговор

    До коментар #53 от "Dimirest":

    бмв с предно е като японец и лукс хаххахах

    Коментиран от #64

  • 58 Мерцедес

    0 5 Отговор
    И другите !!!
  • 59 Джейми Карагър

    5 2 Отговор

    До коментар #33 от "Алфа Ромео":

    По принцип си зависи от гумите, с които си, защото много от тях не са съвсем подходящи за мокър асфалт. Аз съм имал подобно изживяване докато отивам на работа, само че с е46, летни гуми (беше октомври) и скорост 80 км. Завивам на входа към магистралата, зад мен огромен тир, който незнайно как ме пропусна и не ме направи на сол и си спомням един с Ауди, който ми показва с ръка, че съм ненормален. Тъкмо се беше изсипал дъжд... Около 5 километра по-нататък друго черно е46 се беше размазало в мантинелата... И то с летни гуми... Оттогава БМВ само на снимка...
  • 60 nik

    3 2 Отговор
    По грозно БМВ не бях виждал. Да си вземат някой жабар да им оправи дизайна. Общо взето кола за домакиня. Ще развалят иконата накрая тия шваби.
  • 61 Телевизора на Елвис

    4 1 Отговор
    UKL значи Unterklasse в BMW GROUP. Пестене от мащаба почна и там и то много яко. Платформата на MINI е това, ама 100К ми идат малко множко ...ама то пък и Хюндая се нарече премиум и търсят 70 и кусур К за техния i40, та какво се чудиме. Светът полуде. В памет на добрите времена съм си заделил една бяла петврата 1-чка от първите и чакам да дойде един пребит 335d откъм брекзита. Ще си ги кръстосам и ще дрифтя с черни и бели пушеци, докато слушам "Спомена за мене" на Анелия.
  • 62 М power

    1 1 Отговор
    Глупак
  • 63 Фюрер

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "hienata":

    Хиена. Надали е било 135i.
    Не са много хората, които ще си купят кола с размер на лагерница за 100к лв, която има двигател, като за камион.
    Ако е 1.4 дизел да. Но 3500 бенз върви на нещо като 7ца.
  • 64 японеца

    4 5 Отговор

    До коментар #57 от "nemeca":

    По-луксозна кола лт Лексус няма освен Ролс-Ройс. Ширпотребата на мерцедес и бмв е за бедните голфоджии. Лексус продава най-скъпо в Европа.Няма евтини версиики за голфоджии,за това е кола за богатите.

    Коментиран от #68

  • 65 Фюрер

    5 0 Отговор
    Голям спор. Като стане въпрос за коли е се почва, Тойота, пежо, дъстър и нам си кво. Държавата с коли стари Кенефи и шофьори разбирачи. Мотивите от сорта... Тойота не гние и като стане на 30 години, можеш да си пробиеш дупка и да си сложиш катинар на багажника.
    Глупендери.
    Всяка кола нова е хубава. Ако си работещ човек и мн пътуваш взимаш евтина. Ако си Роман абрамович и поддръжката на жена ти е 40 к паунда на месец няма да откриеш мн мотиви за защо дачия дъстър е по добра от с класа.
    Колата е в зависимост от това колко пари на месец можеш да отделиш, за да я караш само в гаранция. Вс останало е за маркаджии. 300 е дъстър 500 лв е Тойота, 800 лв е вф, 1200 е БМВ, 1800 мерцедес. Тва е. Коя е по-хубава се знае.
  • 66 Факт

    0 1 Отговор
    И аутоматика само в Х изпълнението, супер тъпо. А статията е писана от зяпач на авто салона, защото няма никакво инфо за возия, стабилност или консумация.
  • 67 гост

    2 0 Отговор
    Това е доста малка кола, но цената не е зле имайки предвид, че 530д. комби е на 100х.лв. Днес гледай М2, страхотна кола, раздути калници, хубав звук, но цените са убийственни и си остават коли за заможни хора, а не за безпаричковци като нас.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Коментара

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "баварски боклуци":

    Недоразумението което даваш за пример заприлича на нещо благодарение на това, че преди може би десетина години(може и по-малко да са) КИА наеха водещи дизайнери от Ауди и БМВ. И това си личи сериозно. Та като говориш за невероятния дизайн на КИА, говориш за европейски дизайн плод на хора работили за големи и утвърдени марки...айде у лево сега.
  • 70 Ивайло

    1 0 Отговор
    БМВ с предно за мен и за много от феновете на марката не е БМВ!!! Тук се получава същото като с прословутия напоследък муснаг мах-е - просто като идея, визия и философия това не е истинско БМВ, а е поредния хечбек ширпотреба с предно или 4х4!!! За такъв клас си има модел и той е Голф!!! БМВ трябва да си остане изцяло в неговия сегмент!!!
  • 71 :D:D:D:D

    1 0 Отговор
    От цялта статия се набива на очи многократно използване на израза "като цяло", което е поредното доказателство, че речника на българина, в частност на журналистите е обеднял плашещо. Наред с израз като "от тук на сетне" става още по-дразнещо. Паразитни изрази, които нямат никакъв смисъл, дори не звучат добре.
  • 72 Азис

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Елементарно":

    Напипаааай гооо! Ей туй се чува :D
  • 73 Трифонов

    3 0 Отговор
    Истината е, че сега вече няма абсолютно никаква причина, в този клас, да си купиш BMW. Не само, защото е една КИА всъщност - както и да я завъртиш, на КИА прилича - но главно, защото и в техническо отношение, едва ли е по-добра от КИА. И пътното й поведение дори няма да впечатли с нищо - това е все пак един прост хечбек с предно. Много повече смисъл има да си купиш на 40% от цената му, Пежо, Рено, Киа, Голф, Хюндай... или каквото там се сетиш, друга марка. До сега в 1-ва серия имаше огромен смисъл - беше по-малко от останалите серии, но си беше типично БМВ - задно предаване, съответно поставен мотор - назад и ниско в коша, изключително малък преден надвес, чудесно разпределение на масите и платформа, която може спокойно да понесе мощности до 400 к.с. И колата изглеждаше, движеше се и се усещаше, като типично БМВ. Това беше смисълът да си купиш 1-вата серия и обезсмисляше избора на Мерцедес А клас или Ауди А3, които се продаваха на сходни цени. Това БМВ, което направиха сега, има общо с БМВ само по един параграф - цената!
    И едно не разбрах, като се тръби навсякъде как предното предаване било по-евтино за производство, що новата кола е по-скъпа от старата?! Ето ти още една причина да избереш друга марка в този клас. Не премиум при това, защото какъв е смисълът от премимум марката, като той самият клас не би могъл да е премиум!?
  • 74 Глупости

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Бай Онзи":

    Какви карета какви маншони през две години бре,явно си на два масура но пък от бмв може да е така.Купи си Японски Автомобил и като ти се разтропа карето или ти се скъса маншона ми се обади по БНР.
  • 75 Глупости

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Бай Онзи":

    Какви карета какви маншони през две години бре,явно си на два масура но пък от бмв може да е така.Купи си Японски Автомобил и като ти се разтропа карето или ти се скъса маншона ми се обади по БНР.
  • 76 Sofia

    1 0 Отговор
    До 2025 г. Audi планира да съкрати до 9500 човека, което се равнява грубо на 15% от работната сила на марката в Германия. Това ще помогне да се съкратят около 6 млрд. евро разходи, които да се инвестират в догонване на Mercedes-Benz и BMW AG.
  • 77 Ooo

    0 0 Отговор
    Тая единичка трябваше да е на ток ... първо е кола за града, после е с малки размери и накрая - не се кара по много километри, така че е идеална за ток. С двигател можеше да оставят само 188 кс дизела и m135...