Last news in Fakti

27 Ноември, 2019 10:30 9 111 14

V12 остава в новата S-Klasse на Mercedes

  • mercedes-benz-
  • v12-
  • двигател-
  • s-klasse
V12 остава в новата S-Klasse на Mercedes - 1

Генералният директор на концерна Daimler потвърди информацията, че в двигателната гама на следващото поколение на флагмана S-Klasse отново ще присъства големия мотор V12. Инженерите от компанията са положили огромни усилия, за да могат да адаптират агрегата към новите екологични изисквания и така Mercedes-Benz S 600 с каросерия W223 ще съхрани култовия агрегат.

Слухове за отказа на марката от V12 моторите започнаха да циркулират в интернет пространството веднага след дебюта на Mercedes-Maybach GLS, който беше представен с V-образен осемцилиндров мотор. Калениус обаче опроверга информацията и заяви, че колкото и да не се харесва на някои, V12 ще има и в новата S-Klasse.

Миналата година шефът на Mercedes-AMG Тобиас Моерс каза, че V12 няма да присъства повече в AMG моделите. Сега обаче ситуацията се променя. Не е известно как специалистите от Mercedes са успели да покрият изискванията. Предполага се, че текущият мотор с индекс М279 е електрифициран, но не се изключва възможността за разработка на изцяло нов агрегат, който ползва за основа четирилитровия V8.

Ола Калениус обаче заяви, че Mercedes-Maybach GLS с V12 няма да има. Дебютът на екологичния дванайсетцилиндров мотор е насрочен за 2020 година, когато на бял свят ще се появи следващата S-Klasse. Топ версиите Mercedes-AMG и Mercedes-Maybach ще се появят през 2021-а.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Sofia

    17 11 Отговор
    До 2025 г. Audi планира да съкрати до 9500 човека, което се равнява грубо на 15% от работната сила на марката в Германия. Това ще помогне да се съкратят около 6 млрд. евро разходи, които да се инвестират в догонване на Mercedes-Benz и BMW AG

    Коментиран от #2, #5

  • 2 дедо

    10 4 Отговор

    До коментар #1 от "Sofia":

    Ако написаното от теб е вярно, това значи, че годишната издръжка на тези 9500 човека е около 632 000 евро...меко казано малко вероятно.

    Коментиран от #9

  • 3 дедо

    7 2 Отговор
    632 000 евро на човек, имах предвид.
  • 4 сектант

    3 2 Отговор
    япа да
  • 5 Омг

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Sofia":

    Това да не ти е България, с 5000 работещи хора
  • 6 омфг

    9 2 Отговор
    Какво значение има дали отговаря на екологичните изисквания ? От тоя двигател ще се продадат малко и без това.
    Ферари, ламборгини, астън мартин как продават V12, мерцедеса ще се продава по-малко от тях в този вариант.

    Коментиран от #7

  • 7 VikiLexus

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "омфг":

    Ферари от 2018 г. са вече само със 8 цл. двигатели. Флагмана ЛаФерари за 5 милиона евро е с 8 цл. бензин и два чудовищни електромотора и благодарение на тях е около 920 коня. Иначе новата им "масовка" Ферари Портофино е 8 цл. - Изглежда и Мерцедес от 2020 г. във Флагманите си Майбайх ЕС 650 първият Майбах СУВ ще пристъпят към нещо подобно на ЛаФерари - ще бъдат с два много електродвигателя и 12 цл. атмосферен бензин и ще съберат мощност около 800 коня ощо от ток +бензин...550 коня от бензин +250 коня от ток и така ще покрият новият Евро 7 влизащ юни месец 2020г.

    Коментиран от #14

  • 8 ВикиЛексъсВарна

    1 6 Отговор
    Но както и вече споменахте по назад. Флагмани като новия Майбах ЕС 650 и Майбах СУВ ще бъдат със стартова цена 350 000 евро. Тоест ще продават по около 40 бройки максимум годишно в цяла Европа общо всички държави и по 10-тина бройки годишно в Дубай!
  • 9 Живко Абрашев

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "дедо":

    При съкращаване на хора не се съкращават само работни заплати, съкращават се бонуси, разхди за подръжка на служебни автомобили намаля се нуждата от инструменти униформи и куп съпровождащи производството неща. Отделно се намаля скоростта на линията пада консумациата на електричество, газ вода и т.н. та 6 милиарда са напълно реалистипна цифра. Казвам го от опит. За тези който са запознати с моите коментари е известно че работя в завода на Хонда в Англия и при нас в момента се случва точно същото само дето вместо 9500 на улицата остават 4500 човека.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Аз 2030година

    2 2 Отговор
    Ше си го зема таман като са по 20 бона тотава
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 майстора

    1 0 Отговор
    Много е просто Х167 не е проектиран за 12 цилиндров мотор нито предходните две поколения Х166,Х164 !! Незнам защо изобщо някой е очаквал такова нещо ? Защото стой надпис Майбах ли? Че те не всички s-класи с този надпис са V12 има си и с четири литров осмак и какво ?
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.