7 Декември, 2019 10:30 47 472 57

Автомобилът на старо у нас: BMW X3

  • автомобилът на старо-
  • bmw-
  • x3
Автомобилът на старо у нас: BMW X3 - 1

BMW X3 е специално предложение в нашата страна по няколко причини. Първо, моделът е европейски, а европейските производители доста по-късно откриха финансовите ползи от SUV моделите.

Второ, това е BMW, което носи колкото позитиви, толкова и негативи след себе си и трето - марката е особено популярна у нас, но много от по-старите модели не са подходящи за зимата.

Автомобилът на старо у нас: BMW X3

2.0-литровият турбодизелов двигател пък не е абсолютна класика за всяко BMW, но най-много може би отива на X3. Първите версии на първото поколение се предлагат с черни пластмасови брони, които са малко грозни, но те лишават от "удоволствието" да посещаваш бояджията при всеки малък инцидент на паркинга.

При фейслифта германците вече ги боядисват в цвета на купето. Първото поколение, което е с индекс Е83 и на което акцентираме, се произвежда от 2003 до 2010 година, като фейслифта е през 2006-а.

Моделът се предлага с пет разновидности на бензинов двигател, и с четири дизелови. Както вече споменахме, според нас, най-удачен е двулитровият дизел. Бензиновите са доста "лакоми", а дизеловите шестаци - по-скъпи за обслужване. Какви екземпляри от BMW X3 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.

Автомобилът на старо у нас: BMW X3


Поставете оценка:
Оценка 3 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джуган

    150 11 Отговор
    А според нас шестцилиндровият дизел е по удачен от четирицилиндровия
  • 2 Гошо

    71 132 Отговор
    Едно от най-грозни те BMW-та редом с Е39

    Коментиран от #16, #19, #50, #57

  • 3 Гост

    142 133 Отговор
    Ако видиш едно БМВ да се движи по пътя, значи или отива в сервиз, или се връща от сервиза.
  • 4 Гост

    67 95 Отговор
    Ако видиш едно БМВ да се движи по пътя, значи или отива в сервиз, или се връща от сервиза.

    Коментиран от #7

  • 5 666666

    116 14 Отговор
    Това да не е реклама на 2.0-литровия,който е проблемен и който го купи рискува запознаване с некадърната сервизна база в БГ !?!?
  • 6 Кики

    67 44 Отговор
    Грозен варел.
  • 7 Също така

    121 48 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    ако видиш BMW да минава покрай сервиз без да спре,значи са му отказали и спирачките.
  • 8 4242

    104 19 Отговор
    Карах такова - уж голяма кола, а е тясно вътре, друса здраво и малкия 2.0 дизел изобщо не дърпаше. За парите, който ще се дадът има по-добри предложения.

    Коментиран от #9, #13

  • 9 Гост 5

    38 32 Отговор

    До коментар #8 от "4242":

    Друго си е Голф 3 ,нали Гошо
  • 10 Гражданин

    67 27 Отговор
    Жената кара 3.0 дизел 218 к.с фейсово, и е без образна добра, супер яка, никакви проблеми върви много добре и във най голями те преспи не се спира, а двулитровия дизел е адски зле, да по малко харчи от трилитровия, но със много проблеми
  • 11 Хо хо

    87 4 Отговор
    Благодаря , особенно с мотора 2.0 дизела 170 коня с веригите от задната страна къде се късат без причина и за подмяна или ремонт искат колкото половината от цената на този кенеф.
  • 12 Gemany

    21 8 Отговор
    M57D30 e motorut

    Коментиран от #33

  • 13 Гост 5

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "4242":

    Коментара ми беше за номер 2,ама може и за теб да се отнася
  • 14 Живко Абрашев

    73 12 Отговор
    Абе 2.0 дизел не е толкова зле, стига да му се сменя ангренажната верига кога трябва. Ремонтния комплект не е особенно скъп но за сметка на това ще ви одрусат много добре за смяната. Хахаха... най голамото недоразумение на бмв е този двигател. За съжаление не го слагат само на Х3 но и на всички останали свои коли с изключение на 6, 7, 8ма серия както и на големите Х-ове. А, че Х3 е грозно и тясно спор няма, но колегата по горе дето го сравни с Е39... пич гръмни се. Е39 и Е48 са последните истински здрави и красиви бмв-та, и ако не си имал такава кола по добре си задръж "компетентните" мнения. Много хейт по марката без да сте се качвали зад волана на такава кола. Само ще кажа че преди да купя бмв и аз хейтех като вас...
  • 15 Японеца

    32 27 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Както вече споменахме, според нас, най-удачен е двулитровият дизел.

    ЦЕЛИЯТ СВЯТ ГОВОРИ ЗА ЗАБРАНА НА ДИЗЕЛА, САМО ФАКТИ ГО РЕКЛАМИРА!
  • 16 Borislav Popov

    32 8 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    "Погрозня" с времето, преди 14-15 години, много добре си изглеждаха даже сега разбира се дизайна му поостаря, но пак бива.
  • 17 gggw

    34 12 Отговор
    стига бе! то 3-литров двигател слагат на 3ките , пък тоя кошер с 2 литра .. ше е зор на дълъг път

    Коментиран от #37

  • 18 муцка

    32 7 Отговор
    супер е и за тесни пичета става😂😂😂
  • 19 DBS

    12 3 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    До е39 !!! Едва ли ... но редом до първите две поколения от серия 1 и Х1 си е топ красавица .
  • 20 Геле

    29 10 Отговор
    Трябва да си луд да си купиш това. Хем грозно хем трошливо
  • 21 гост

    31 15 Отговор
    Прав е автора че са лакоми. Нали знаете приказката за къде бърза всяко бмв? Към бензиностанцията на път към сервиза

    Коментиран от #26

  • 22 Това е

    20 14 Отговор
    Грозен боклук
  • 23 Вип БМВ

    35 19 Отговор
    Най-накрая новина за любимата ми марка. Благодаря ви факти. Пишете повече. за бмв аз чета само тях. Другите казват че x3 е грозно но само изисканите хора като мен могат да оценят този модел.
  • 24 Bmw

    15 3 Отговор
    2-литровия е мн икономичен и с добри показатели но е за 1 максимум 3 серия защото купетата са леки на тези автомобили за Х3 или 5 серия минимум 6-так няма значение бенз или Дизел
  • 25 Селянина с колелото

    48 3 Отговор
    Алооо автора как ще е удачен 2- литровия дизел бе, това е най-скапания мотор на Х3, къса верига и става мармалад. Това БМВ само 3.0 бензин и дизел....ТОЛКОВА, има проблем с халдекс деференциала едно зъбно колело се износва защото е пластмасово и за около 50лв си готов, можеш и сам да си го направиш. Аман от разбирачи!
  • 26 Селянина с колелото

    67 32 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    БМВ не е за всеки.....то иска шофьор не каруцар.....ревете за задно защото не можете да го карате, като ви гори много не се доближавайте до него. Всеки циганин кара БМВ не защото колата е циганска....а ходете да видите кво е циганско БМВ.....има само Емблема. Да станеш от Лада 5ца и да седнеш в БМВ 5-ца е все едно да изпратиш магаре в космоса.....после ама те катастрофите били само с БМВ. Всеки иска да го кара ама не всеки може и после мания я тая гадна кола ....сервизен донор, БМВ(бърка масло и вода) бля бля бля. Така е защото като нямате пари за читаво БМВ си взимате на 500к км. стопено от някой и после има " аааааа то само в сервиза" еми къде да е бре като са му е.али ма.ката. ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО А ?

    Коментиран от #27, #34, #51

  • 27 dsadsa

    38 9 Отговор

    До коментар #26 от "Селянина с колелото":

    Ма как си се изнервил все едно притежаваш компанията.

    Коментиран от #28

  • 28 Селянина с колелото

    17 15 Отговор

    До коментар #27 от "dsadsa":

    ХАХ....НЕ КАЗВАМ ВИ ИСТИНАТА ТУКА....КОЛКОТО И ДА НЕ ВИ ХАРЕСВА ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО!
  • 29 много знаещ

    32 22 Отговор
    Абе за тоя ли которник точно намерихте да пишете....ми тя една Шеви-Нива е по-добра от тоя мандръсалник
  • 30 ЛЕНИН

    20 18 Отговор
    СТИГА старо по хубаво от НОВО няма взимайте една НИВА КАПТЮР или ДЪСТЪР и сте хора от средната класа а не втора ръка нон стоп ремонти
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 хаха

    21 5 Отговор
    До 31

    Хаха шегаджия. В този ферман дето си написал няма нищо вярно

    Коментиран от #53

  • 33 Алооо,

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Gemany":

    Траверса,кво написа?!??хаххаахах
  • 34 Съгласен

    16 12 Отговор

    До коментар #26 от "Селянина с колелото":

    Абсолютно си прав , купуват си бмв за по 8-10х лева и искат да ги карат по 10 год без поддръжка. Аз съм агроном и имам два служебни автомобила които мога да ползвам и през уйкенда. Но въпреки това ми беше мерак и преди година си взех 530дизел 2012год за 33х лева. Не го карам много минал съм 9000км досега. Ходим някъде уйкенда със семейството и това е. И си е идеална кола върви вози и ако не го ръчкам не гори много. Веднъж за 2 дни минах 1200км и не ме измаря изобщо. Пък който не ги харесва има и други марки , но не може да даваш пари като за Шкода а да искаш бмв

    Коментиран от #39

  • 35 бмв

    17 20 Отговор
    Хубава кола , ама малко грозна.Иначе който няма бмв си е селянин ,не е успял в живота и най-вероятно има грозна жена.

    Коментиран от #52

  • 36 БКП

    14 21 Отговор
    БМВ, отмъщението на немските инженери, скъп , прескъп боклук.
  • 37 йьйь

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "gggw":

    дефинирай "дълъг път" (5-50- 500-2000км)-какво точно те мъчи дългия път, колата все пак е удобна, сядаш и забравяш
  • 38 неща си в грешка брато

    18 5 Отговор
    До 34

    Че те Шкодите са по-скъпи от бмв на вторичния пазар
  • 39 Октавиан Август

    10 7 Отговор

    До коментар #34 от "Съгласен":

    Много добре представена история и позиция, но мнението за чешката гордост ми заприлича на ерудитско оригване. Шкода за 33к. би дала всичко, което и щутгартската вундеба има, освен едното самочувствие всред роден край.

    Коментиран от #40

  • 40 Октавиан Август

    3 8 Отговор

    До коментар #39 от "Октавиан Август":

    BMW е мюнхенска вундеба . Другото което трябва да уточня заради коректността е, че обезценяването е по - малко при Bayerische Motoren Werke
  • 41 Plovdiv

    9 4 Отговор
    Х3 е единственият модел на тази марка, който харесвам. Даже през пролетта го имах като вариант, когато сменях 20 годишната си предишна кола. Но съм чувал, че са много капризни возила...
  • 42 наш

    4 2 Отговор
    Не разбрах смисъла на статията
  • 43 666

    7 4 Отговор
    Моля разни плебей да не се изкават

    Коментиран от #44

  • 44 само питам

    6 2 Отговор

    До коментар #43 от "666":

    Аааа...на теб титлата ти сигурно е дадена от лорд ватмана Минджев сигурно...или си наследник на някой планински аристократ, пардон-овчар..
  • 45 Бавария

    28 4 Отговор
    Имам тихото чувство че повечето от коментаторите никога не са имал БМВ, а малкото останали са имали издухани екземпляри поне на 500 хиляди км и нагоре. Като собственик на 6 БМВ-та досега, купени на следните реални километри: 0, 9000, 40000, 110000, 140000, 175000 и включващи лимузина, купе, джип и кабрио, мога от опит да кажа следното. БМВ не е за всеки. Колите от марката са много добре замислени и конструирани, средно надеждни, много приятни за каране и изискващи редовна и скъпа подръжка и два комплекта качествени гуми. Ако някой мисли че може да кара старо БМВ но да го подържа на цената на Голф 2 ще остане разочарован, тъй като до година, две колата и да е била добра при покупката ще стане таралясник. Помогнах на един приятел да си намери читаво Х3, шестцилиндров дизел, на 200 хиляди истински от първия собственик, вече две години я кара и е страшно доволен. Вярно че вози малко твърдо, но пък иначе е супер стабилно на магистралата, двигателят е мощен, тих и икономичен, като цяло, добро попадение.
  • 46 гощо

    12 0 Отговор
    Мой роднина купи 2 такива от магазина! Точно 2.0 дизел! Тотален кокал е това!
  • 47 Карл Бенц

    11 4 Отговор
    От 30 г. карам 123-ка, дизел. Никой не знае на колко километра е. Може би 1 000 000. През последните 20-на години не е единствена кола, но навъртам с нея около 20 х. км. годишно. Предимно през пролетта, лятото и есента. Двигателя не е отварян. Не харчи масло. Ръждата е поправяна. Поддържана ходова част. По-шумна е, не е пъргава, харчи прилично. Откакто я карам много модни коли се извъртяха. И ги забравиха. Но 123-ката си върви.
  • 48 НАБЛЮДАТЕЛ

    7 6 Отговор
    НЕ НАПРАЗНО ИМ ВИКАТ :СПЕСТОВНИ КАСИЧКИ. ВЯРНО Е,МОТОРА ДВА ЛИТРА Е СЛАБ,НО Е ИКОНОМИЧЕН И ОБЩО ВЗЕТО Е ЗДРАВ. ЗА ДЕСЕТ ГОДИНИ КАРАНЕ,САМО СЪЕДИНИТЕЛ СЪМ СМЕНИЛ.
  • 49 4х4

    1 3 Отговор
    Тойота Хайлукс Сърф '91 !!!
  • 50 Hellish

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Абсолютно си прав.Е34 и Е60 са толкова красиви автомобили и между тях таз греда.
  • 51 Hellish

    8 7 Отговор

    До коментар #26 от "Селянина с колелото":

    Прав си, но и друго има, аз взех дърто и карано бмв, но частите са евтини има ги и майсторите им разбират, сега едно по едно му връщам предишният блясък.Всичко е до желание, едно по едно кусурите се чистят. А задното е по-добро от предното на сняг. Само при тръгване по нагорнище има превес предното. Аз лично предпочитам кола на която ще и тръгне задницата и ще я хвана отколкото такава на която ще и плъзне предницата и като захапв ще ми направи камшик.Да не говорим при спускане по заледено на скорост колко в хубаво да ти блокират завиващите колела.А и вечния коментар, да ама отпред двигателя тежи върху гумите а задницата е лека.Ми господа истинските коли са със съотношение на теглото 50/50. Затова една 5-ца може да е с акомолатор отпред ,под задната седалка или в багажника, хората са перфекционисти.Карайте си недозавиващите кочини с предно и не коментирайте ако не сте карали задно
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Чичо Пешо

    16 0 Отговор

    До коментар #32 от "хаха":

    Каралите само в автокъща Х3-ка дават „компетентно” мнение и пишат небивалици.Явно целта е да изглеждат важни в собствените си очи.Е83 е направена в заводите на Щаер в Грац-Австия и като сглобка,материали и качество далече превъзхожда всички щайги от този клас(Тойоти,Нисани,Хонди...),които на 8-10 години дрънчат и тропат като трамвай по павета.

    Коментиран от #55

  • 54 Тильо

    14 3 Отговор
    Само едно ще ви кажа момчета. Питайте жените първо, коя е най-хубавата кола. Веднага ще ви кажат, че е БМВ, а вие си дрънкайте каквото искате. А на Голфаджиите ще кажа, че жените най-мразят мъже с малки пишки и малки коли. Вие си направете изводите.
  • 55 Ееее

    1 9 Отговор

    До коментар #53 от "Чичо Пешо":

    Точно това х3 първо поколение е с калпава сглобка на интериора. Японските са доста по здрави и надеждни от това каруцарско бмв.
  • 56 гост

    9 0 Отговор
    Един приятел кара такова 3.0SD с ремап и трябва да ви кажа ,че това нещо върви ама върви брутално !!! Между другото ,го кара от 5 години и не съм чувал да се е оплаквал от колата
  • 57 Ха ха ха

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гошо":

    Явно не си карал БМВ, по добре да не пишеш