BMW X3 е специално предложение в нашата страна по няколко причини. Първо, моделът е европейски, а европейските производители доста по-късно откриха финансовите ползи от SUV моделите.
Второ, това е BMW, което носи колкото позитиви, толкова и негативи след себе си и трето - марката е особено популярна у нас, но много от по-старите модели не са подходящи за зимата.
2.0-литровият турбодизелов двигател пък не е абсолютна класика за всяко BMW, но най-много може би отива на X3. Първите версии на първото поколение се предлагат с черни пластмасови брони, които са малко грозни, но те лишават от "удоволствието" да посещаваш бояджията при всеки малък инцидент на паркинга.
При фейслифта германците вече ги боядисват в цвета на купето. Първото поколение, което е с индекс Е83 и на което акцентираме, се произвежда от 2003 до 2010 година, като фейслифта е през 2006-а.
Моделът се предлага с пет разновидности на бензинов двигател, и с четири дизелови. Както вече споменахме, според нас, най-удачен е двулитровият дизел. Бензиновите са доста "лакоми", а дизеловите шестаци - по-скъпи за обслужване. Какви екземпляри от BMW X3 се предлагат у нас, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джуган
10:37 07.12.2019
2 Гошо
Коментиран от #16, #19, #50, #57
10:38 07.12.2019
3 Гост
10:38 07.12.2019
4 Гост
Коментиран от #7
10:39 07.12.2019
5 666666
10:40 07.12.2019
6 Кики
10:46 07.12.2019
7 Също така
До коментар #4 от "Гост":
ако видиш BMW да минава покрай сервиз без да спре,значи са му отказали и спирачките.10:49 07.12.2019
8 4242
Коментиран от #9, #13
11:02 07.12.2019
9 Гост 5
До коментар #8 от "4242":
Друго си е Голф 3 ,нали Гошо11:20 07.12.2019
10 Гражданин
11:21 07.12.2019
11 Хо хо
11:23 07.12.2019
12 Gemany
Коментиран от #33
11:25 07.12.2019
13 Гост 5
До коментар #8 от "4242":
Коментара ми беше за номер 2,ама може и за теб да се отнася11:25 07.12.2019
14 Живко Абрашев
11:26 07.12.2019
15 Японеца
ЦЕЛИЯТ СВЯТ ГОВОРИ ЗА ЗАБРАНА НА ДИЗЕЛА, САМО ФАКТИ ГО РЕКЛАМИРА!
11:30 07.12.2019
16 Borislav Popov
До коментар #2 от "Гошо":
"Погрозня" с времето, преди 14-15 години, много добре си изглеждаха даже сега разбира се дизайна му поостаря, но пак бива.11:38 07.12.2019
17 gggw
Коментиран от #37
11:51 07.12.2019
18 муцка
12:27 07.12.2019
19 DBS
До коментар #2 от "Гошо":
До е39 !!! Едва ли ... но редом до първите две поколения от серия 1 и Х1 си е топ красавица .13:04 07.12.2019
20 Геле
13:11 07.12.2019
21 гост
Коментиран от #26
13:15 07.12.2019
22 Това е
13:17 07.12.2019
23 Вип БМВ
13:29 07.12.2019
24 Bmw
13:30 07.12.2019
25 Селянина с колелото
13:42 07.12.2019
26 Селянина с колелото
До коментар #21 от "гост":
БМВ не е за всеки.....то иска шофьор не каруцар.....ревете за задно защото не можете да го карате, като ви гори много не се доближавайте до него. Всеки циганин кара БМВ не защото колата е циганска....а ходете да видите кво е циганско БМВ.....има само Емблема. Да станеш от Лада 5ца и да седнеш в БМВ 5-ца е все едно да изпратиш магаре в космоса.....после ама те катастрофите били само с БМВ. Всеки иска да го кара ама не всеки може и после мания я тая гадна кола ....сервизен донор, БМВ(бърка масло и вода) бля бля бля. Така е защото като нямате пари за читаво БМВ си взимате на 500к км. стопено от някой и после има " аааааа то само в сервиза" еми къде да е бре като са му е.али ма.ката. ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО А ?Коментиран от #27, #34, #51
13:53 07.12.2019
27 dsadsa
До коментар #26 от "Селянина с колелото":
Ма как си се изнервил все едно притежаваш компанията.Коментиран от #28
14:00 07.12.2019
28 Селянина с колелото
До коментар #27 от "dsadsa":
ХАХ....НЕ КАЗВАМ ВИ ИСТИНАТА ТУКА....КОЛКОТО И ДА НЕ ВИ ХАРЕСВА ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО!14:06 07.12.2019
29 много знаещ
14:13 07.12.2019
30 ЛЕНИН
14:24 07.12.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 хаха
Хаха шегаджия. В този ферман дето си написал няма нищо вярно
Коментиран от #53
15:26 07.12.2019
33 Алооо,
До коментар #12 от "Gemany":
Траверса,кво написа?!??хаххаахах17:14 07.12.2019
34 Съгласен
До коментар #26 от "Селянина с колелото":
Абсолютно си прав , купуват си бмв за по 8-10х лева и искат да ги карат по 10 год без поддръжка. Аз съм агроном и имам два служебни автомобила които мога да ползвам и през уйкенда. Но въпреки това ми беше мерак и преди година си взех 530дизел 2012год за 33х лева. Не го карам много минал съм 9000км досега. Ходим някъде уйкенда със семейството и това е. И си е идеална кола върви вози и ако не го ръчкам не гори много. Веднъж за 2 дни минах 1200км и не ме измаря изобщо. Пък който не ги харесва има и други марки , но не може да даваш пари като за Шкода а да искаш бмвКоментиран от #39
19:26 07.12.2019
35 бмв
Коментиран от #52
19:53 07.12.2019
36 БКП
20:38 07.12.2019
37 йьйь
До коментар #17 от "gggw":
дефинирай "дълъг път" (5-50- 500-2000км)-какво точно те мъчи дългия път, колата все пак е удобна, сядаш и забравяш20:45 07.12.2019
38 неща си в грешка брато
Че те Шкодите са по-скъпи от бмв на вторичния пазар
21:19 07.12.2019
39 Октавиан Август
До коментар #34 от "Съгласен":
Много добре представена история и позиция, но мнението за чешката гордост ми заприлича на ерудитско оригване. Шкода за 33к. би дала всичко, което и щутгартската вундеба има, освен едното самочувствие всред роден край.Коментиран от #40
23:29 07.12.2019
40 Октавиан Август
До коментар #39 от "Октавиан Август":
BMW е мюнхенска вундеба . Другото което трябва да уточня заради коректността е, че обезценяването е по - малко при Bayerische Motoren Werke23:58 07.12.2019
41 Plovdiv
00:03 08.12.2019
42 наш
00:48 08.12.2019
43 666
Коментиран от #44
01:54 08.12.2019
44 само питам
До коментар #43 от "666":
Аааа...на теб титлата ти сигурно е дадена от лорд ватмана Минджев сигурно...или си наследник на някой планински аристократ, пардон-овчар..02:02 08.12.2019
45 Бавария
07:41 08.12.2019
46 гощо
08:04 08.12.2019
47 Карл Бенц
09:35 08.12.2019
48 НАБЛЮДАТЕЛ
10:16 08.12.2019
49 4х4
11:22 08.12.2019
50 Hellish
До коментар #2 от "Гошо":
Абсолютно си прав.Е34 и Е60 са толкова красиви автомобили и между тях таз греда.16:16 08.12.2019
51 Hellish
До коментар #26 от "Селянина с колелото":
Прав си, но и друго има, аз взех дърто и карано бмв, но частите са евтини има ги и майсторите им разбират, сега едно по едно му връщам предишният блясък.Всичко е до желание, едно по едно кусурите се чистят. А задното е по-добро от предното на сняг. Само при тръгване по нагорнище има превес предното. Аз лично предпочитам кола на която ще и тръгне задницата и ще я хвана отколкото такава на която ще и плъзне предницата и като захапв ще ми направи камшик.Да не говорим при спускане по заледено на скорост колко в хубаво да ти блокират завиващите колела.А и вечния коментар, да ама отпред двигателя тежи върху гумите а задницата е лека.Ми господа истинските коли са със съотношение на теглото 50/50. Затова една 5-ца може да е с акомолатор отпред ,под задната седалка или в багажника, хората са перфекционисти.Карайте си недозавиващите кочини с предно и не коментирайте ако не сте карали задно16:25 08.12.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Чичо Пешо
До коментар #32 от "хаха":
Каралите само в автокъща Х3-ка дават „компетентно” мнение и пишат небивалици.Явно целта е да изглеждат важни в собствените си очи.Е83 е направена в заводите на Щаер в Грац-Австия и като сглобка,материали и качество далече превъзхожда всички щайги от този клас(Тойоти,Нисани,Хонди...),които на 8-10 години дрънчат и тропат като трамвай по павета.Коментиран от #55
09:53 09.12.2019
54 Тильо
12:09 09.12.2019
55 Ееее
До коментар #53 от "Чичо Пешо":
Точно това х3 първо поколение е с калпава сглобка на интериора. Японските са доста по здрави и надеждни от това каруцарско бмв.21:08 09.12.2019
56 гост
20:20 21.01.2020
57 Ха ха ха
До коментар #2 от "Гошо":
Явно не си карал БМВ, по добре да не пишеш12:53 06.10.2020