5 408 11

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen
Йозеф Кабан

Дизайнерските рокади във Volkswagen са в ход, при това с пълна сила. Мащабните пренареждания включват и интересни изненади. Основната е, че две години по-късно Йозеф Кабан отново се завръща във VW. Той е известен преди всичко като автор на автомобилите Skoda Fabia, Octavia и Superb, както и на кросоувърите Skoda Kodiaq и Karoq. Въпреки че преди това е работил върху екстериора на хиперколата Bugatti Veyron и е бил няколко години в дизайнерския център на Audi.

През 2017 година Кабан се премести в концерна BMW, откъдето беше прехвърлен в марката Rolls-Royce, която също е под крилото на баварците. През този октомври обаче, 46-годишният Кабан реши да напусне компанията от Мюнхен. Сега е в очакване на новия си пост, отново във VW. От 1 юли 2020 година той ще оглави центъра за дизайн на марката Volkswagen и ще отговаря за стила на всички автомобили с емблемата на Volkswagen.

Клаус Бишоф

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

На този пост той ще замени Клаус Бишоф, който пък ще бъде повишен. От 1 април 2020 г. Бишоф ще стане главен дизайнер на целия концерн Volkswagen. Бишоф работи в немска компания от 1989 година, като първоначално се занимава с интериор, а през 2007-а е назначен на длъжността главен дизайнер на автомобили.

От своя страна настоящият главен стилист на концерна Volkswagen, 57-годишният Михаел Майер, ще бъде освободен от тази длъжност, която заема от 2016 година. Тогава той беше назначен вместо пенсионирания Валтер де Силва. Основният пост на Майер от 2004 година беше като главен дизайнер на Porsche и именно върху тази работа сега ще съсредоточи своите сили.

Михаел Майер

Дизайнерска "перестройка" във Volkswagen

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 некойси

    31 7 Отговор
    Много са ми интересно ... всеки модел прилича на 90% на предходния, различни модели споделят едни и същи двигатели и платформата на различните модели е една и съща. Попара за общия ползвател на транспорт.
  • 3 Киряк Стефчов

    14 3 Отговор
    Перестройка не е българска дума, ми се чини.

    Коментиран от #4

  • 4 Марио

    12 2 Отговор

    До коментар #3 от "Киряк Стефчов":

    За това е в кавички бе калъф
  • 5 Я. Петров

    15 1 Отговор
    Всяка година нова стара кола 😀Мода ама скъпа и краткотрайна.

    Коментиран от #6

  • 6 Смешно

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Я. Петров":

    ясенчо петров ти си гледай футбола и остави колите на нас разбиращите от автомобили.

    Коментиран от #9

  • 7 ar146ts

    16 7 Отговор
    Красив VW е нещо като дървено желязо.Аз различавам голфовете до GOLF 2. От там нататък не мога да ги определя кой кой е.
  • 8 Hyi

    9 10 Отговор
    Стига с тази ВАГ ...ина .........вмерисана чак до новия свят.....боклуци Масларски...с различни ни калници....едните закръглени...оо+оо..двата клозета....другите с тесла дялани...за мъжаги...от село....СТИГА СМРАД!!!!!
  • 9 Още по-смешно

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Смешно":

    Точно ти пък да разбираш от коли
  • 10 Телевизора на Елвис

    5 2 Отговор
    Явно на коравия чехословашки пич не му е понесла пенделската обстановка в дизайнерския отдел в Мюнхен. Там последния читав мъж беше Крис Бенгъл, сега само лилави пижамки бате....

    Коментиран от #11

  • 11 БМВ

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "Телевизора на Елвис":

    Хаха,абе джендър,карай си “шедьоврите” на ВАГ и си трай на светофарите

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.