42 882 49

Продава се един от трите швейцарски S70 AMG

S-класите с тунинг на AMG от времената, когато ателието все още не бе част от Daimler, са голяма рядкост, а това се отразява и на цените им. Този S70 AMG от 1996 г. не прави изключение, тъй като е едва един от трите, произведени по поръчка на клиенти от Швейцария.

Описанието към обявата за продажба звучи като наръчник как се пробутват брички на балъци. Собственикът на лимузината бил 70-годишен главен лекар на болница от немскоговорещата част на Швейцария, избрал уникална комбинация от турмалиново зелена боя и интериор в гъбен цвят, хладилно отделение в задната седалка и още куп скъпи екстри.

S70 AMG е построен на базата на Mercedes-Benz S600 с удължено междуосие. Работният обем на 12-цилиндровият двигател е увеличен до 7 055 см3, а мощността достига 470 к.с.

Швейцарският лекар явно е обичал да кара, тъй като автомобилът е изминал близо 190 000 км. Преди 1 200 км обаче е реновиран основно. Сменени са всички уплътнения в двигателя и трансмисията, ремъци, обтегачи, водна помпа, колянов вал, бобини, окачване, диференциал и безброй други компоненти.

Каросерията е пребоядисана, а износените дървени детайли в интериора за заменени с оригинални от склад на Mercedes-Benz. Воланът също е чисто нов. Въпреки това цената от €84 900 изглежда височка дори за толкова рядък автомобил.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 76 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Ивайло

    105 16 Отговор
    Еми дааа .... каквото имам да казвам, съм го казвал и преди!!! Екстра е!!!
  • 2 коки

    130 9 Отговор
    цената за този мечо е добра,колата е обслужена повече от основно,а на всичко отгоре малко от новите коли в нейния клас може да и се опънат
  • 3 Сектант

    31 71 Отговор
    Ще го дърпам на Пампорово

    Коментиран от #12, #22, #37

  • 4 Голям Слон

    103 9 Отговор
    Красота на красотите. И качество! Цената е височка, но не е нищо стряскащо за хора, които искат да притежават един от три произведени такива автомобила. Бих казал даже, че е евтино.
  • 5 Въпрос

    49 9 Отговор
    Според оня плямпалник по телевизията, колко ще трябва да му е данъка щото е евро 2 5-6000лева

    Коментиран от #11

  • 6 чичи

    11 29 Отговор
    га ма возия на Шефското ,беши гуем каф! почувствоваф ,са за кумунафст с голото си Дупя!

    Коментиран от #38


  • 7 ПЕТКО

    27 6 Отговор
    До 3.С какво ще го "дърпаш"???
  • 8 4242

    42 12 Отговор
    Всеки милионер може да си купи Бугати Цитрон за 3 000 000$, което не е скъпо май (като гледаме колко пари е новото Бугати), но и там са десетки.. тук има 3 броя и единия перфектен е 85000 евро и това е много?!. Това не е висока цена за кола в 3 броя и от този клас. Само ултра мега гумите с джантите на Бугатито сигурно струват повече и се карат има няма 3-4 хиляди километра.

    Коментиран от #15

  • 9 Бесен Язовец

    12 77 Отговор
    Вехтория воняща на нафталин!
  • 10 type-R

    22 12 Отговор
    Не съм фен на този модел, предпочитам купето, но определено има повече характер от това което се вижда на заден план.

    Коментиран от #17

  • 11 type-R

    33 25 Отговор

    До коментар #5 от "Въпрос":

    И понеже е на бензин пак ще мърси и най-вече СМЪРДИ в пъти по-малко от дори нова нафтаджийска смръдла.
  • 12 ддд

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    минусите са от тия ,дето смятат да го бутат
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 Мдааа

    23 6 Отговор

    До коментар #8 от "4242":

    😊 Да не забравиш и едно агу да му сложиш, че ша гори много.
  • 16 Komapak

    10 26 Отговор
    Нали не се лъжа, че с една от тези катастрофира Даяна и не оцеля... Поправете ме ако греша.
  • 17 Plameni

    17 7 Отговор

    До коментар #10 от "type-R":

    Коя Honda излъчва повече характер и има по- добри характеристики от онова което се вижда на заден план ? Между другото и онова отзад е купе ... забравих ,че ви от Honda нямате четириврати купета

    Коментиран от #27, #42

  • 18 Plameni

    52 3 Отговор

    До коментар #14 от "Дъ Клаш":

    Кой седан през деветдесетте години е имал повече конски сили ,че нещо не се сещам? Нещо не се сещам и от Рено Пежо и разни азиатски миксери да разполагат с повече конски сили в днешно време .И за още нещо ме светни: Кое Рено има хладилник на задната седалка ?
  • 19 дявола

    41 3 Отговор
    Е това е машина няма равна
  • 20 Газ 66

    45 1 Отговор
    Невероятен автомобил спор няма. Само не ми стана ясно защо на 190 х км се налага да му се сменя коляновия вал , диференциала и прочие. При положение че и децата знаят че двигателите на мерцедес от онова време карат по милион километра

    Коментиран от #21, #23, #34, #44

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор

  • 23 Хайл

    7 6 Отговор

    До коментар #20 от "Газ 66":

    Да ама сектанта незнае и отива да дърпа
  • 24 еврогей веган

    7 6 Отговор
    Само 1.0екобусссс
  • 25 Старата школата

    35 2 Отговор
    ТАЗИ КОЛА Е ЗА ГОЛЕМИ БАТКОВЦИ С ОЩЕ ПО-ГОЛЕМИ ВЪЗМОЖНОСТИ,А НЕ ЗА ТАКИВА ПАТЕНЦА.ХАЙДЕ МАМА ВИ ТЪРСИ ЗА ОБЯД
  • 26 Va60

    25 1 Отговор
    Интериорът е по-добър от сегашните скъпи лимузини,айде поне на едно ниво е с тях.
  • 27 Соичиро

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Plameni":

    Абе скоро в Зинделфинген може и да се научат да правят двигатели....

    Коментиран от #43

  • 28 Николай

    10 20 Отговор
    За мен тази кола е за колекционери, дядо ти Ханс да я купи и в ретро музея! Аз бих взел за тия пари нещо RS,M,AMG!!! Тази кошница е като Лили Иванова - глас има крака няма!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 Гост 5

    22 2 Отговор

    До коментар #29 от "Дъ Клаш":

    Зимата как ще охладиш шампанското като си пуснал парното или зимата само чай Не забравяй, че шампанското трябва да бъде охладено и когато двигателя не работи .Мисли малко преди да сравняваш Рено с Мерцедес!
  • 31 Гого

    13 1 Отговор
    Хубав е, но външно с нищо не се различава от един запазен S 350 или S 500 примерно.
  • 32 Бай Стою касапина

    9 2 Отговор
    До 20.И аз се чудя каква е тая смяна на основни възли и детайли на 190000 км. Или докторът е бил голям мурдар и не е сменял масла, или някой е объркал цифрите на километража. Все пак тези коли са милионници.
  • 33 Разбирач

    10 1 Отговор
    Класика-която е ценена, и винаги търсена!
  • 34 Plameni

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "Газ 66":

    При добрата подръжка не се чака да се счупи на пътя и после да сменяш.От личен опит ще ти дам пример при посещение на официален сервиз за смяна на две крушки ми предложиха да сменят всичките щом са изгорели две наведнъж ,за да не посещавам сервиза пак
  • 35 Уникат!

    13 1 Отговор
    Най-добрия Топ клас правен някога от Бенц!
  • 36 Бай Стою касапина

    7 2 Отговор
    До 34. Пич, крушките са консуматив. Колянов вал и диференциал на тези километри е недупостимо да се сменят. Нещо не си в час. Образовай се!
  • 37 С.С

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "Сектант":

    Хайде,тарикат...отивай на "Тракия" да дърпаш закъсалите заради поледицата коли. Този Мерцедес няма да го купи някой от България,но поне някой лев може да изкараш сега. Стига Дъстър-а ти да има лебедка,гуми с шипове и достатъчно мощност.
  • 38 НЕ НЕ

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "чичи":

    Не сполучи с опита да си остроумен,опитай пак!!
  • 39 Смешник

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Дъ Клаш":

    Ново едно 2019 за 40+ хил.лв няма хладилна банка отпред. Отзад пък хептен!
  • 40 user

    17 2 Отговор
    Колата е уникална. Няма как да се сравнява с новите еднодневки. Това е направено да бъде карано с години.
  • 41 мани мани

    3 13 Отговор
    кенеф!

  • 42 type-R

    3 6 Отговор

    До коментар #17 от "Plameni":

    Ами само това ще ти отговоря, още на първия завой ще покаже повече характер. И стига толкова, не желая да споря.

    Коментиран от #47

  • 43 type-R

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "Соичиро":

    Мани го тоя, само търси кавги
  • 44 Фифо

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "Газ 66":

    Според мен , нещо е объркано в превода . Коляновия вал е едно доста голямо и масивно желязо, за да се наложи неговата смяна, то в двигателя следва да е имало и други катастрофални повреди. Ако всичко е подържано правилно, то тези 200к км са нищо за този мотор. Аз съм отварял 350TD на 500к от Швейцария, за който явно много грижи бяха полагани през годините, цилиндрите нямаха грам износване.
  • 45 Един

    5 4 Отговор
    Много разбирачи,тука! Кви хинди кви тема кви дачий....... Всичко разбират от коли футбол и политика! Я честно си признайте кой от вас е карал такъв Мерцедес поне 500 S ? Иили всички сте от оная група дето един казал чух от един или попитали сто човека.....смешници
  • 46 W124

    4 0 Отговор
    Това е кола колеги! Качвайте се във варели те си и пътувайте
  • 47 Гост 5

    5 0 Отговор

    До коментар #42 от "type-R":

    Собствениците на Хонда които си мислят, че знаят какво е комфорт и наслада от шофиране са много заблудени
  • 48 Гостъ

    2 0 Отговор
    Първо 190 000 км. за тая кола са нищо. И наистина е реновирана ако съдя по салона - в отлично състояние е . Наистина е като диамант за любителите на класиките. Не се споменава цената обаче. Предполагам няма да е под 100К евро, а понеже е и уникат то значително и ще ги надхвърли. А аз понеже не съм фен на коли от 1996 г. ,па били те и SEL 70 AMG по друг начин ще похарча подобна сума по точно 104К .Въпрос на вкус .
  • 49 Sam

    1 0 Отговор
    fodboldtrøjer med tryk Sam DarrenCp Atletico Madrid Trøje DonnieKn JohnieLo Sam

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.