6 Декември, 2019 19:07 4 436 15

Първа информация за новата Fabia

  • skoda-
  • fabia

Четвъртото поколение на Fabia ще излезе през 2021 г., потвърди шефът на Skoda Бернхард Майер пред британското сп. Auto Express. Мениджърът разкрива, че е разпоредил разработката на модела да бъде ускорена и даже вече е карал тестов прототип.

Новата Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0, която ще залегне и в основата на VW Polo и Seat Ibiza. Субкомпактният хечбек ще запази размерите на предшественика си, но чехите смятат да наблегнат на дизайна.

Първа информация за новата Fabia

Сред новостите за модела ще бъдат светодиодните фарове, цифровият приборен панел и мултимедийната система с 9.2-инчов екран. Моделът ще получи множество системи за активна безопасност, а шумоизолацията на салона ще бъде подобрена.

Четвъртата генерация на чешкия бестселър ще се оборудва с 1.0-литрови бензинови трицилиндрови турбодвигатели с мощност 95 и 115 к.с. Голямата новина обаче е 48-волтовата хибридната версия с 1.5-литров четирицилиндров турбомотор със 150 коня. В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    12 17 Отговор
    Публикувано във факти.бг: В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI. И защо "разбира се"?! Най-вредният мотор остава - и то "разбира се"!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 La 12 jugador

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Не се гаси туй що не гасне.
  • 3 Blackthorn

    14 1 Отговор
    Да почнат да ги правят ВАГ-ините направо с двуцилиндрови двигатели :)
  • 4 Баш майстора

    12 4 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Споко, от фейса насам във Фабия няма дизел и едва ли ще има скоро. На основните пазари в Европа в този клас дизел вече почти не се търси, затова и доста производители спряха да го предлагат. Бъдещето вече е начертано - плавно преминаване на ток и първата жертва ще е дизела, а след него и бензина. Дали го искаме, или дали ни харесва - никой не ни пита, а накрая напушените сектанти от Свидетелите на Мъск ще ликуват, че първи са познали "верния път".

    Коментиран от #5

  • 5 Гост

    13 2 Отговор

    До коментар #4 от "Баш майстора":

    Как разбра че в Европа тези мотори не се търсат . Най прозаван за изминаващата 19 г е голф. Почти 80 % от новопродадените голфчета са нафтови печки ( дизели ) на второ място е октавия на трето е рено с клио на четвъто е датчия дъстър и там ситоацията е същата . Ел колите са развиват от 1857 и все още са недоразвити ??????

    Коментиран от #6, #14

  • 6 Аха

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    И като се развиват от 1857г защо никой производител нямаше по добра кола от на Тесла Моторс 2012 година?

    Коментиран от #10, #13

  • 7 Фильо

    3 1 Отговор
    Скука
  • 8 Бичето

    3 2 Отговор
    Ще се купува ясна работа но комби !
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ддд

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Аха":

    Защото ако не бе Тесла нямаше нито един друг производител да се активира и да прави практични коли. Имаше един лийф с 23квч, я изминал 100км, я не. Вижте и пежо йон, още се произвежда, минава 80км. Никой не ползваше пода за складиране на клетките, те се монтират под задната седалка, архитектурата се наложи от Тесла. След това дойдоха и много мощните двигатели, големите монитори и опростяването на таблото. Първо всички се присмиваха на Тесла, а сега, 10г. по-късно, големите компании с огромни ресурси сега наливат много милиарди, за да направят кола конкурент на модел Ес отпреди 10г. Прехвърли го в колите с двг. и нека там Ауди да налее 10млрд., за да направи кола като бмв Х6 например, но на двойна цена и да видим как ще се приеме. Нали така направи порше.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Чеверме

    4 1 Отговор
    Егати грозната Фабия и този модел съсипаха. Отзад, отпред мега грозна като китайски автомобил стана.
  • 13 Инженера

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Аха":

    Ами защото, така.
  • 14 Баш майстора

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Фабия в класа на Голф ли е? Не, и затова нещата са различни. Но наистина ли вярваш, че 80% от продадените голфове са дизел? Дори в Италия няма толкова дизели. В най-добрите си години дизелът в Европа на тотал всичко продадено имаше пазарен дял от 55%, а тази година ще завърши твърдо под 40%. Това за Европа. А в световен мащаб? Няма до го пиша, защото няма да ми повярваш, затова те оставям сам да го намериш, чичко гугъл ще ти помогне.
  • 15 Джендърчета розови

    1 0 Отговор
    Истината е и то ги боли,че електротаратайките няма да се наложат,поради много причини,политиците искат,но хората не,точка!