3 876 15

Първа информация за новата Fabia

Четвъртото поколение на Fabia ще излезе през 2021 г., потвърди шефът на Skoda Бернхард Майер пред британското сп. Auto Express. Мениджърът разкрива, че е разпоредил разработката на модела да бъде ускорена и даже вече е карал тестов прототип.

Новата Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0, която ще залегне и в основата на VW Polo и Seat Ibiza. Субкомпактният хечбек ще запази размерите на предшественика си, но чехите смятат да наблегнат на дизайна.

Сред новостите за модела ще бъдат светодиодните фарове, цифровият приборен панел и мултимедийната система с 9.2-инчов екран. Моделът ще получи множество системи за активна безопасност, а шумоизолацията на салона ще бъде подобрена.

Четвъртата генерация на чешкия бестселър ще се оборудва с 1.0-литрови бензинови трицилиндрови турбодвигатели с мощност 95 и 115 к.с. Голямата новина обаче е 48-волтовата хибридната версия с 1.5-литров четирицилиндров турбомотор със 150 коня. В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Емил

    12 17 Отговор
    Публикувано във факти.бг: В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI. И защо "разбира се"?! Най-вредният мотор остава - и то "разбира се"!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 La 12 jugador

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Не се гаси туй що не гасне.
  • 3 Blackthorn

    14 1 Отговор
    Да почнат да ги правят ВАГ-ините направо с двуцилиндрови двигатели :)
  • 4 Баш майстора

    12 4 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Споко, от фейса насам във Фабия няма дизел и едва ли ще има скоро. На основните пазари в Европа в този клас дизел вече почти не се търси, затова и доста производители спряха да го предлагат. Бъдещето вече е начертано - плавно преминаване на ток и първата жертва ще е дизела, а след него и бензина. Дали го искаме, или дали ни харесва - никой не ни пита, а накрая напушените сектанти от Свидетелите на Мъск ще ликуват, че първи са познали "верния път".

    Коментиран от #5

  • 5 Гост

    13 2 Отговор

    До коментар #4 от "Баш майстора":

    Как разбра че в Европа тези мотори не се търсат . Най прозаван за изминаващата 19 г е голф. Почти 80 % от новопродадените голфчета са нафтови печки ( дизели ) на второ място е октавия на трето е рено с клио на четвъто е датчия дъстър и там ситоацията е същата . Ел колите са развиват от 1857 и все още са недоразвити ??????

    Коментиран от #6, #14

  • 6 Аха

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    И като се развиват от 1857г защо никой производител нямаше по добра кола от на Тесла Моторс 2012 година?

    Коментиран от #10, #13


  • 7 Фильо

    3 1 Отговор
    Скука
  • 8 Бичето

    3 2 Отговор
    Ще се купува ясна работа но комби !
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 ддд

    3 3 Отговор

    До коментар #6 от "Аха":

    Защото ако не бе Тесла нямаше нито един друг производител да се активира и да прави практични коли. Имаше един лийф с 23квч, я изминал 100км, я не. Вижте и пежо йон, още се произвежда, минава 80км. Никой не ползваше пода за складиране на клетките, те се монтират под задната седалка, архитектурата се наложи от Тесла. След това дойдоха и много мощните двигатели, големите монитори и опростяването на таблото. Първо всички се присмиваха на Тесла, а сега, 10г. по-късно, големите компании с огромни ресурси сега наливат много милиарди, за да направят кола конкурент на модел Ес отпреди 10г. Прехвърли го в колите с двг. и нека там Ауди да налее 10млрд., за да направи кола като бмв Х6 например, но на двойна цена и да видим как ще се приеме. Нали така направи порше.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Чеверме

    4 1 Отговор
    Егати грозната Фабия и този модел съсипаха. Отзад, отпред мега грозна като китайски автомобил стана.
  • 13 Инженера

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Аха":

    Ами защото, така.
  • 14 Баш майстора

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Фабия в класа на Голф ли е? Не, и затова нещата са различни. Но наистина ли вярваш, че 80% от продадените голфове са дизел? Дори в Италия няма толкова дизели. В най-добрите си години дизелът в Европа на тотал всичко продадено имаше пазарен дял от 55%, а тази година ще завърши твърдо под 40%. Това за Европа. А в световен мащаб? Няма до го пиша, защото няма да ми повярваш, затова те оставям сам да го намериш, чичко гугъл ще ти помогне.
  • 15 Джендърчета розови

    1 0 Отговор
    Истината е и то ги боли,че електротаратайките няма да се наложат,поради много причини,политиците искат,но хората не,точка!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.