Четвъртото поколение на Fabia ще излезе през 2021 г., потвърди шефът на Skoda Бернхард Майер пред британското сп. Auto Express. Мениджърът разкрива, че е разпоредил разработката на модела да бъде ускорена и даже вече е карал тестов прототип.
Новата Fabia ще бъде построена на платформата MQB-A0, която ще залегне и в основата на VW Polo и Seat Ibiza. Субкомпактният хечбек ще запази размерите на предшественика си, но чехите смятат да наблегнат на дизайна.
Сред новостите за модела ще бъдат светодиодните фарове, цифровият приборен панел и мултимедийната система с 9.2-инчов екран. Моделът ще получи множество системи за активна безопасност, а шумоизолацията на салона ще бъде подобрена.
Четвъртата генерация на чешкия бестселър ще се оборудва с 1.0-литрови бензинови трицилиндрови турбодвигатели с мощност 95 и 115 к.с. Голямата новина обаче е 48-волтовата хибридната версия с 1.5-литров четирицилиндров турбомотор със 150 коня. В гамата, разбира се, ще остане и 1.6-литровият TDI.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #2, #4
19:20 06.12.2019
2 La 12 jugador
До коментар #1 от "Емил":
Не се гаси туй що не гасне.20:15 06.12.2019
3 Blackthorn
20:30 06.12.2019
4 Баш майстора
До коментар #1 от "Емил":
Споко, от фейса насам във Фабия няма дизел и едва ли ще има скоро. На основните пазари в Европа в този клас дизел вече почти не се търси, затова и доста производители спряха да го предлагат. Бъдещето вече е начертано - плавно преминаване на ток и първата жертва ще е дизела, а след него и бензина. Дали го искаме, или дали ни харесва - никой не ни пита, а накрая напушените сектанти от Свидетелите на Мъск ще ликуват, че първи са познали "верния път".Коментиран от #5
21:35 06.12.2019
5 Гост
До коментар #4 от "Баш майстора":
Как разбра че в Европа тези мотори не се търсат . Най прозаван за изминаващата 19 г е голф. Почти 80 % от новопродадените голфчета са нафтови печки ( дизели ) на второ място е октавия на трето е рено с клио на четвъто е датчия дъстър и там ситоацията е същата . Ел колите са развиват от 1857 и все още са недоразвити ??????Коментиран от #6, #14
21:53 06.12.2019
6 Аха
До коментар #5 от "Гост":
И като се развиват от 1857г защо никой производител нямаше по добра кола от на Тесла Моторс 2012 година?Коментиран от #10, #13
23:03 06.12.2019
7 Фильо
08:19 07.12.2019
8 Бичето
09:03 07.12.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 ддд
До коментар #6 от "Аха":
Защото ако не бе Тесла нямаше нито един друг производител да се активира и да прави практични коли. Имаше един лийф с 23квч, я изминал 100км, я не. Вижте и пежо йон, още се произвежда, минава 80км. Никой не ползваше пода за складиране на клетките, те се монтират под задната седалка, архитектурата се наложи от Тесла. След това дойдоха и много мощните двигатели, големите монитори и опростяването на таблото. Първо всички се присмиваха на Тесла, а сега, 10г. по-късно, големите компании с огромни ресурси сега наливат много милиарди, за да направят кола конкурент на модел Ес отпреди 10г. Прехвърли го в колите с двг. и нека там Ауди да налее 10млрд., за да направи кола като бмв Х6 например, но на двойна цена и да видим как ще се приеме. Нали така направи порше.10:38 07.12.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Чеверме
13:06 07.12.2019
13 Инженера
До коментар #6 от "Аха":
Ами защото, така.20:48 07.12.2019
14 Баш майстора
До коментар #5 от "Гост":
Фабия в класа на Голф ли е? Не, и затова нещата са различни. Но наистина ли вярваш, че 80% от продадените голфове са дизел? Дори в Италия няма толкова дизели. В най-добрите си години дизелът в Европа на тотал всичко продадено имаше пазарен дял от 55%, а тази година ще завърши твърдо под 40%. Това за Европа. А в световен мащаб? Няма до го пиша, защото няма да ми повярваш, затова те оставям сам да го намериш, чичко гугъл ще ти помогне.23:07 08.12.2019
15 Джендърчета розови
16:48 10.12.2019