Заключителни тестове на максималната скорост сложиха официален край на изпитателната програма на суперхибрида Speedtail, обявиха от McLaren. На пистата на космическия център "Кенеди" във Флорида най-бързият автомобил на компанията е ускорил до 403 км/ч тридесет пъти подред.
Приключването на изпитателната програма означава, че скоро в завода на McLaren в Уокинг ще започне серийното производство на модела. От Speedtail ще бъдат сглобени на ръка 106 бройки. Първите готови екземпляри ще бъдат доставени на клиентите през февруари догодина.
McLaren Speedtail има 5.2-метрова капковидна каросерия от въглеродни нишки. Хибридната силова установка с мощност 1 070 к.с. ускорява автомобила до 300 км/ч за по-малко от 13 секунди.
Особеност на Speedtail са батерията с енергийна плътност 5.2 кВт на килограм, камерите вместо странични огледала и подвижните елерони от гъвкав композит, които изпълняват ролята на спойлер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ракия
11:15 24.12.2019
2 Ххх
Коментиран от #8
11:18 24.12.2019
3 Влад
11:18 24.12.2019
4 Коmapak
11:22 24.12.2019
5 Сива Слива
11:27 24.12.2019
6 Електрошок
Коментиран от #7, #10
11:47 24.12.2019
7 гост
До коментар #6 от "Електрошок":
Време ти е .Какво чакаш,явно не разбираш от електричество.Вече сме в 21 век ,не е 1989г.12:09 24.12.2019
8 Borislav Popov
До коментар #2 от "Ххх":
Каскет, това не е твоя тема, бягай бърже в раздел - Свят и там си чеши чесотката.12:31 24.12.2019
9 Алфа Вълкът
извъземен кораб?
12:33 24.12.2019
10 Антиелектрика
До коментар #6 от "Електрошок":
По-скоро може да са супер кондензатори.Но пък виж как вече те нападна и електрофилчето гост, че било нормално 10 кг батерия да има капацитет 52 kWh, защото не било 1989 г.
Карай де, той от къде да знае, че батерия с такъв капацитет тежи към 400-500 кг.
Коментиран от #12
13:26 24.12.2019
11 Електрошок
13:26 24.12.2019
12 Електрошок
До коментар #10 от "Антиелектрика":
Не е лошо да се знае,че супер кондензаторите поради ниското си вътрешно съпротивление при късо съединение не се загряват,защото не протича химична реакция,е се взривяват!Коментиран от #13
13:35 24.12.2019
13 Антиелектрика
До коментар #12 от "Електрошок":
По принцип вътрешното съпротивление на един кондензатор винаги трябва да е голямо, но не това е въпроса. Повечето хора са виждали взривени кондензатори и не е толкова страшно.В много спортни автомобили ги ползват, както и в последния рекордьор на VW.
13:48 24.12.2019
14 Електрошок
13:50 24.12.2019
15 Електрошок
Коментиран от #16
14:32 24.12.2019
16 Антиелектрика
До коментар #15 от "Електрошок":
Няма за каква честота или реактивно съпротивление да говорим тук при батерия и постоянен ток.Идеята беше, че говорихме как няма начин този автомобил да има енергийна плътност от 5,3 kWh от килограм.
15:29 24.12.2019
17 Електрошок
16:52 24.12.2019
18 нали
00:30 25.12.2019
19 1122
Коментиран от #20
02:02 25.12.2019
20 Коmapak
До коментар #19 от "1122":
Отвори който и да е сайт за продажба на коли и обърни внимание на колко километра се продават 10 годишни Астън Мартин, Бентли, Ферари, Ламборгини и Макларън. Купуват се само за престиж. Това не са коли да ходиш на пазар с тях всеки ден.14:24 25.12.2019
21 Jrj
15:13 25.12.2019