3 Януари, 2020 18:09 4 194 47

"Джиповете" на ток ще носят обозначението 4xe

  • jeep-
  • wrangler-
  • renegade-
  • compass-
  • 4xe-
  • ces 2020

На изложението за потребителска електроника CES 2020 в Лас Вегас ще се състои премиерата на първите три електрифицирани модела на Jeep. Плъгин хибридите Wrangler, Renegade и Compass ще носят обозначението "4xe", под което ще се продават и бъдещите изцяло електрически всъдеходи на компанията.

От Jeep твърдят, че хибридните им модели не само ще запазят легендарната си проходимост, а ще бъдат дори "по-добри от бензиновите и дизеловите си събратя". Освен че ще опазват природата, Wrangler, Renegade и Compass 4xe ще доставят повече удоволствие и "ще даряват наслада от тишината по време на разходки из природата".

Електрификацията на моделната гама на Jeep ще започне от трите най-важни пазара за марката - Европа, Китай и САЩ. През 2021 г. всеки автомобил, произвеждан от компанията, ще има хибридна версия.

За момента се знае, че Renegade 4xe ще се оборудва с 1.3-литров турбодвигател и няколко електромотора, както и с двойно предаване eAWD без кардан. Всъдеходът ще може да изминава до 50 само на ток. Аналогична силова установка би трябвало да получи и Compass, а за хибридния Wrangler все още няма информация.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 7959

    8 2 Отговор
    Хе-Хе
  • 2 1122

    34 9 Отговор
    Ха ха ха,50 км,и до къде ще ходи с такъв джип?Там ще го чака друг със заредена батерия и така на всеки 50 км........... до другия град.Имам друго предложение за България.Стягате здраво БДЖ то,и всички големи камиони спират движението си по дългите маршрути,а само от завода производител до гарата,от полето до гарата и т.н.....и голямото харчене на горива ще спре,ще спре и голямото задимяване.Влаковете са на ток,линиите са ни двойни,пътищата ще се разтоварят и всичко ще си дойде на мястото,както и тонажа ще стане реален,защото няма да има претоварени камиони и БДЖ веднага ще излезе на печалба,защото всичко ще се тегли,катастрофите ще намалеят....

    Коментиран от #4

  • 3 Тенденция...

    10 2 Отговор
    Скоро петролните държави ще сърбат попарата на въглеродните емисии и екологичните норми... Новата програма Звездни войни, с която ще се свие оскъдния бюджет на определени велики сили
  • 4 Etnolog

    9 10 Отговор

    До коментар #2 от "1122":

    Спокойно, на Балканите ще има дизел и въглища до последно... Все някой трябва да финансира спасителите на християнството от Северна Азия...

    Коментиран от #45

  • 5 Джуган

    16 6 Отговор
    С 1.3 литрово двигателче и 50 км на ток ама по асфалт ще е идеалния всъдеход за разходка до мола

    Коментиран от #6

  • 6 Антиелектрикгей

    5 11 Отговор

    До коментар #5 от "Джуган":

    Друго си е джуганче , когато ние с плакаатите на нашите брутални , 3 литрови дизлаци събираме всички погледи на гей парадите.

    Коментиран от #9, #10, #13

  • 7 Никола Тесла

    17 13 Отговор
    Ганьовците в България, които още се топлят на въглища, боклуци и стари гуми им се говори за ел. коли... Те главите им немогат да проумеят елементарни неща. Новите ел. коли имат точно толкава пробег колкото средностатистическтие с двигатели с вътрешно горене. У нас обаче сме царе на отричането. Вроятно според повечето хора трябва да спрем и електрическите локомотиви и да се върнем на парните локомотиви с въглища. С такова първобитно мислене няма какво да се чудим къде сме в света.

    Коментиран от #8, #47

  • 8 Николчо с теслата

    3 3 Отговор

    До коментар #7 от "Никола Тесла":

    Ама само как се изказа по въпроса за магданоза.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Антигей

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрикгей":

    боре педофила и детето гост събират нощем погледите в района на пл. Македония, а сестра ти се подмива с пласмасово шишенце и събира подсвиркванията на международните шофьори след разклона за Бптевград

    Коментиран от #11, #16, #23, #30

  • 11 Анти

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Антигей":

    Абе женски, ти що не ходиш да си коментираш в статията за хеликоптера на Астон Мартин. Жорето ти е пуснал там статия, а ти пак се навираш при електричките и ревеш, че Жорето само това пишел! Отивай си пиши там, гледам че много коментари си изписал там. Да та е.ем и Антидепресанта!

    Коментиран от #14

  • 12 Антигей

    4 2 Отговор
    Ревете вие педерунгелите за КОР
  • 13 Не че нещо

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрикгей":

    Ако си мислиш че 3 литров дизел е брутално голям двигател трябва да те разочаровам. Ако има индруги читатели от щатите ще ти се смеят. 3 литра е малката кутия мляко в магазина тука. Всичко под 5.7 е малолитражка. Дори 5.7 е small block тоест минимума.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Анти

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антигей":

    Добре, той пак ще ти пуска статии за Тесла, защото само в тях пишеш и ревеш, че само за Тесла пишел.

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Антигей

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрикгей":

    Има разлика между "обАждаш" и "обИждаш", неграмотнико селяндурски

    Коментиран от #26

  • 21 Анти

    4 4 Отговор

    До коментар #17 от "Антигей":

    Добре тогава. Жоре, пускай статията с рекордните продажби на Тесла за 4-то тримесечие. Пускай и за рекордите на борсата. И за рекордните продажби в Китай. Ако искаш пусни и за теста на безплатния автопилот на Тесла, където излезе по-добър от най-скъпия на БМВ 8-ма серия. Да реват педеругите.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Borislav Popov

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "Антигей":

    Довечерка и ние с джуганчето педофила сме там , ще се видим.

    Коментиран от #33

  • 31 Мхм

    0 2 Отговор
    50-те км на ток са ако искаш да си отвориш джамовете в бавен офроуд насред гората и да не ти вони. А огромния въртящ момент при бавен ход на ел. моторите е рецептата за проходимост.
  • 32 Антигей

    2 2 Отговор
    Борислав Попов, Жорко Касабов и модераста са едно и също лице - джендър, гей и педераст. три в едно

    Коментиран от #34, #35

  • 33 детето гост уж от Норвегия

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Borislav Popov":

    Скъпи мой Боре, нали се закле че обичаш само мен и обеща да не лашкаш повече сестра си и да не я пускаш за тройки с приятелите ти? Моля те не ме оставяй, върни се, няма да ти крия повече каскета!
  • 34 До Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Антигей":

    Антиелектрика, смешен си с тези коментари! Това показва само безсилието ти!

    Коментиран от #36

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "До Антиелектрика":

    Смешен си ти как не ти увира кратуната, че аз не пиша с други никове. Спрял съм да пиша, така че не ме занимавай с жалкото си съществуване.

    Коментиран от #37, #38

  • 37 АнтиАнтиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Незнам дали ти пишеш, но тук е пъъъълно с тролове от твоята партия, които пишат с чужди никове всякакви тъпотии за да дискредитират хората, които пишат с тези никове. Така, че ти като си тръгнал да се обиждаш и да правиш забележки, прави ги на всички, а не само на тези, които са опозиция на антиелектриците. Нали знаеш, каквото повикало това и се обадило, покрай сухото гори и мокрото.

    Коментиран от #39

  • 38 Не не

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Антиелектрика":

    Не ти вярвам! Как по точно ще докажеш, че не си ти? Като пишеш, че не си ти ли? Не е достатъчно!

    Коментиран от #40

  • 39 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "АнтиАнтиелектрика":

    За това съм спрял да пиша и не желая да ме споменаваш.

    Коментиран от #41

  • 40 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Не не":

    Не ми пука в какво вярваш. Поне се вижда от всички, че пиша с моя ник и ти отговарям, а ти пак пишеш с поредния си ник. И както казах вече няколко пъти, спирам да пиша и не желая да ме споменаваш, защото нямам желания да се занимавам с луди.
  • 41 АнтиАнтиелектрик

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Антиелектрика":

    Ок, нямаш никакви проблеми аз и така не те споменавам, просто тук има хора, които пишат с моя ник, това е !

    Коментиран от #42

  • 42 Антигей

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "АнтиАнтиелектрик":

    Аз си пиша с моя втори ник и изразявам отношението си към многото педерасти тук, вкл. Г.Кас. Б.Поп, д.гос. и мод.

    Коментиран от #43

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Etnolog":

    Бензиновият турбомотор ще действа като генератор и ще зарежда малка батерия, от която ще се захранват електромоторите на осите. Няма да има твърда връзка, няма да има тракшъни и загуби по преноса на мощност, имаш въртящ момент при всяко докосване на газта, не чакаш обороти, предавка, нищо. Това е много полезно за лош терен и нужда от сцепление както и при натоварване. Към момента няма по-добър вариант за хибрид, по-добре е само чистата електричка, но за нея трябва инфраструктура, а такава липсва на много места или най-малкото не е практична, никой не иска да виси с часове на кабел.

    Коментиран от #46

  • 46 Не си прав

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "гост":

    От електричка с малка батерия, не можеш да очакваш голяма мощност, даже и с бензинов двигател да зарежда. Няма достатъчно ток, за да отдаде за кратко време, за да имаш мощност. Виж с каква мощност са хибридите, само на ел. двигателя, 100 - 130 к. с.! При електричките с големи батерии е друго,но трябва инфраструктура.
  • 47 Ами

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Никола Тесла":

    Света се казва бензин за САЩ остатъка дизел за ес. Но все пак благодаря изкара българите топ производители на дизелови автомобили нали Германия няма да прави такива мръсни коли. В момента се мъчат да пробутват литий от САЩ викат му тесла обаче акционерите ще почакат докато стане ес заплата. Горящ литий му викат тесла към 100 бона бил та отде пари.