13 Януари, 2020 15:56 9 505 38

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

  • bmw-
  • 5er-
  • e39-
  • m5-
  • обява-
  • продажба

E39 е една от най-харесваните петици на BMW, а мнозина го смятат за най-красивото издание на баварския седан. Проблем за феновете на модела и особено на върховата му версия M5 е възрастта - днес е крайно сложно да се попадне на екземпляр в добро състояние на малко километри.

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Макар и рядко, изкушаващи оферти все пак се появяват. Черният суперседан от снимките, например, е изминал само 10 375 мили (16 693 км) и според продавача се намира в безупречно състояние.

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

M-петицата е произведена през 2001-ва и е претъпкана с екстри от онези години. Оборудването включва аудиосистема с чейнджър за 6 компактдиска, климатик, темпомат, отопляеми предни седалки, двуцветен кожен салон, сателитна навигация, подвижен панорамен покрив, автоматични чистачки със сензор за дъжд, ксенонови фарове с динамично нивелиране, 18-цолови M-джанти в сатениран хром, отопляеми ключалки и много други.

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Под предния капак работи 4.9-литровият атмосферен V8 S62, който задвижва задните колела през шестстепенна трансмисия с ръчно превключване и диференциал с повишено триене. Мощността от 400 к.с. и въртящият момент от 500 Нм изстрелват баварския седан до 100 км/ч за 4.8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

За съжаление подобен автомобил няма как да бъде евтин. Цената е $59 950 (€53 898).

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра

Продава се M5 E39 на 17 хил. километра


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    82 14 Отговор
    Ееех, кола ли бе, да я опишеш!!! Пу за мене!!! Последната красива петица, наред с Е34!!! Истинска кола!!!

    Коментиран от #16

  • 2 111

    86 16 Отговор
    Последната класическа М-ка - без турбо и само с ръчни скорости. Автомобил от истински материали с качествена изработка за мъже които наистина имат топки да го карат, а не джендърмобил с таблети и скорости като на Плейстейшън.

    Коментиран от #3, #15, #19

  • 3 Ивайло

    55 10 Отговор

    До коментар #2 от "111":

    По-точно няма как да бъде казано!!! Браво!!! Все още има хора, които оценяват истинските неща в живота!!!

    Коментиран от #20

  • 4 Грую

    9 42 Отговор
    Безупречно дрът!

    Коментиран от #8

  • 5 Bmw m5 e60

    38 8 Отговор
    Уникална кола !!!!!
  • 6 хаяско

    5 36 Отговор
    М6 за мен:) Вие си карайте кораба на Блейк
  • 7 Audi

    12 42 Отговор
    Тая смешка я правя барлива дърт курник за цветния етнос🤣🤣🤣
  • 8 AMG

    36 6 Отговор

    До коментар #4 от "Грую":

    безупречно са дърти на пра дядоти воловете , какъв кусур и намери на тая кола , или хал хабер си нямаш от автомобили , правени едно време истински , като този , като не си компетентен ,поне не се напиняи , щото може да напълниш памперса , като те повозим в нея , аре у лево.

    Коментиран от #14

  • 9 Хампи

    7 36 Отговор
    Кошница..
  • 10 Алфа Вълкът

    8 41 Отговор
    Не харесвам коли с криви табла.

    Коментиран от #11, #12

  • 11 111

    47 11 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    Таблото не е криво, а централната конзола нарочно е завъртяна към шофьора защото колата е драйвърски ориентирана и дори няма поставки за чаши, за разлика от повечето френски кочини където имаш един голям цифров скоростомер по средата, за да може всички баби в колата да знаят дали се движат със 60 или 65 км/ч.

    Коментиран от #13, #17, #31

  • 12 гост

    28 7 Отговор

    До коментар #10 от "Алфа Вълкът":

    абе то и дупето ти е криво , ма си го носиш нали.

    Коментиран от #18

  • 13 Спокоен

    8 6 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Моята френска "кочина" няма чаши.Само отзад на задната седалка
  • 14 Лудогорец8

    13 21 Отговор

    До коментар #8 от "AMG":

    Има кусур и то голям, повечето от тия имат цял живот проблеми с електробиката и неможеш да им смогнеш да ги вкарваш и изкарваш от сервиза

    Коментиран от #30

  • 15 Лудогорец8

    15 15 Отговор

    До коментар #2 от "111":

    Къде ги видя тия истински материали като целия интериор е пластмаса?

    Коментиран от #27

  • 16 сектант

    9 27 Отговор

    До коментар #1 от "Ивайло":

    на мен повече ми допада Дачия Дъстър
  • 17 Алфа Вълкът

    5 15 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    А бе зная за какво е така, но е грозно!
  • 18 Алфа Вълкът

    7 7 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Друго ми е криво, но ако си пичага може с твоето дупе да ми помогнеш да го изправя?
  • 19 Смешник

    7 12 Отговор

    До коментар #2 от "111":

    Правиш се,че си в час ама не си.Въпреки,че ненавиждам BMW искам да те светна по въпроса който си заблуден.Последната М-ка без турбо е Е60 с V10 двигател.А сега потъвай...

    Коментиран от #21

  • 20 Много си зле

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "Ивайло":

    Щом хвалиш невежия драскач от коментар 2 по добре не пиши нищо защото и ти ставаш за смях.
  • 21 111

    12 2 Отговор

    До коментар #19 от "Смешник":

    Без турбо И САМО с ръчни скорости. Е46 М3 са основно със СМГ, а Е60 го има с ръчни скорости само на американския пазар в много малко бройки. Кой сега е невежия...
  • 22 Нямам име

    3 1 Отговор
    Добра е, но за тези пари има и по-добри.

    Коментиран от #32

  • 23 BMWPower

    8 2 Отговор
    На хейтърите им е кисело грозденцето.
    Стържете леда от стъклата на ежедневките и не коментирайте АВТОМОБИЛИ.

    Коментиран от #28

  • 24 Кочат

    4 9 Отговор
    Клошари стига сте се облизвали на отпадъци. В тая бракма кой знае колко ислямисти са пърдели и са си бързали мърсолите. Вие утайки вървите и им събирате отпадъците и после се мислите за състезатели. Няма по-жалка картинка от наежен бедняк гледащ лошо от изпотените джамове на някой германски скрап. Само тука индианците се кефят да дишат пърхот и засъхнала сперма и повръщано. Колкото и да го ароматизирате все е кенеф излъчващ зарази.

    Коментиран от #29, #33

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Коmapak

    6 1 Отговор
    Добре е че е скъпа. Няма да я размажат в България на някой стълб.... А парите и са безобразно много!
  • 27 AMG

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Лудогорец8":

    момче ти добре ли си , каква пластмаса те гони , да не гледаш в радиото и климатроника , е те са от пластмаса , верно .
  • 28 AMG

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "BMWPower":

    анджик бе момче, както каза бате Юсув и Сенко , дето такова овцата от 15 години /ДАКАТА ОТ АЛАМИНУТ/,машала бе лоуле.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Глупости нямам никакви

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Лудогорец8":

    ,, глупости нямам никакви проблеми които описваш
  • 31 112

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Да де, таблото е завъртяно, т.е. криво.
  • 32 Адаш

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Нямам име":

    За кола от 2001 г максимум 1500 лева. Ако е с телефон 2000 лв...
  • 33 Евала

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "Кочат":

    Най-точното определение, което съм прочел за "истинските", т.е. разпадащи се вече автомобили.
    Не че 20 години са толкова много, но за немска кола са страшно много.
    Не стига че пътищата ни са отвратителни, но и като видя някое 20-годишно БМВ да се напъва да изпреварва и съвсем се осира пейзажа.

    Коментиран от #38

  • 34 В е л и к и я

    1 1 Отговор
    Майчице къкви материали .. за тази кола си струва да си продадеш апартамента , жилища колкото щеш но такива запазени та почти нови коли от най добрите години на автомобилостроенето /и то къкъв модел само/ -вече са малцина ... !

    Коментиран от #36

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Живко Абрашев

    2 0 Отговор
    Преди години карах и Е39 и Е60. 3.0 дизел и 3.0 бензин съответно, ръчка срещу автомат. Така. Като материали Е 39 е по добра, хубава истинска кожа добра сглобка много по комфортно окачване и далеч по малко проблеми от колкото Е60. На втората ми хареса динамиката, 260к.с. атмосферни са си доста кончета, многото екстри които дори и днес са изключитрлно рядко срещани, като хед ъп дисплей, нек съпорт, динамичен аеро пакет на седалките. Та ако сега ми предложите една 39ка на 17к км и една 60ка на същите.... без да се замисля ще взема 39ката, определено ще надживее 60ката. Пък за Ф-ките изобщо няма да коментирам. Ама ся поради криза и липса на читави Е39 и Е38 карам Мерцедес
  • 38 asdf

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Евала":

    Ей не е истина колко не разбирате като не харесвате коли какво търсите тука вие никога няма да разберете защо този автомобил е с тази цена ама никога това че някой от вас имате чисто нова малолитражка от която няма да става нищо след 5 години не ви прави разбирачи вие ГУБИТЕ пари и то много след закупуването на чисто нов автомобил айде сега бегайте да карате с 20-30 км под ограничението в средна или лява лента да дразните всичи и после да се чудите що ви псуват