6 295 14

BMW се отказва от i8

След шест години на конвейера суперхибридът BMW i8 ще бъде снет от производство, твърди Autocar. Според изданието британските дилъри на марката ще преустановят приемането на поръчки за модела през март, а наследник може да се очаква след не по-малко от пет години.

Плановете за пенсионирането на i8 вече са се отразили на цената му, макар че от BMW все още не са обявили официално края на производството. Във Великобритания откритата версия на модела е поевтиняла с £20 000 (€23 386).

Наследникът на i8 ще бъде чисто електрически и ще бъде разработен от поделението BMW i Motorsport по мотиви от концепта Vision M Next с използване на технологии от Формула Е. За потенциални негови конкуренти се спрягат второто поколение на Tesla Roadster и следващото Audi R8 e-tron.

BMW показа първия прототип на i8 през септември 2009 г. Серийното производство започна през 2014-а, а четири години по-късно се появи и роудстърът. За шест години на поточните линии хибридът претърпя незначителни изменения - след модернизацията мощността на силовата установка, съставена от 1.5-литров трицилиндров турбодвигател и електромотор, бе увеличена от 357 на 369 к.с.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 7 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Отдел Маркетинг

    38 28 Отговор
    Козата си сака пръч, джендъра си сака батерия !

    Коментиран от #2

  • 2 Behemoth

    41 23 Отговор

    До коментар #1 от "Отдел Маркетинг":

    А селяка нафтова печка!
  • 3 Хасан

    16 20 Отговор
    Е нормално с тоя турбовибратор еднодневка , дет след 200к км е за скрап
  • 4 Haters gona hate

    15 8 Отговор
    Е нормално кво е това БМВ с 1.5 мотор ......
  • 5 Японеца

    11 18 Отговор
    НЕКАДЪРНИЦИ, нищо не става от бенве! Стара слава от прости купувачи! А си мислехме друго за бенве!
  • 6 Този

    10 4 Отговор
    Те и хората се отказаха от това и8. Не е случайно, че се продават доста употребявани. Уж е спортна, ама не върви. За по-малко пари хората могат да си купят нещо с над 500кс породисти.

  • 7 type-R

    15 2 Отговор
    Поне беше красива кола и с нормална решетка. Отдавна не са правили такива.
  • 8 Тузара

    9 3 Отговор
    Мен кво ме брига всичко тва като досега не съм имал нито един отказ в Студентски? Момичета офертирани до момента с голфове и астри, изведнъж се качват на Луната. i8 винаги ще бъде супер-ексклузивен автомобил. С роудстъра из френската Ривиера...това е веднъж!
  • 9 оня с коня

    1 5 Отговор
    НИКОГА не бих си купил кола с такива ВРАТИ,дори и да ги имам парите.Да оставим това,че като вляза в Гаража няма как да изляза от колата,щото Вратата ще опре в Тавана,въпросът е КАКВО ПРАВИМ ако има Силен вятър и няма ли буквално ДА ПРЕКЪРШЕ от Пантите Вдигнатата врата?А съм виждал НЕ 1 И 2 Коли със скъсани Панти и респективно изкривена до тях ламарината на Предния калник поради Изтрагване на Вратата от ръцете на Отварящия при Силен вятър в гръб.

    Коментиран от #11

  • 10 име

    2 5 Отговор
    Нищо чудно че го спират. След като никой не иска да купува тия боклуци
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 гост

    3 2 Отговор
    Ами колата не е нищо особенно според журналисти, а е скъпа като чиста електричка, нито е спортна, нито е мощна, нито е някакво удобство, нито е евтина. Модел и3 повече се продава защото е на конкурентна цена и има много интересна технология в него, карбон, естественни нишки, нестандартен дизайн за кола от 35х.евро.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 Иванчо l-ви

    0 0 Отговор
    И без това нямаше да си я купя.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.