Гигафабриката в Шанхай и развойният център, който Tesla се кани да открие в Китай, са само част от грандиозните планове на Илон Мъск за бизнеса му в Поднебесната, става ясно от изображение на нов компактен електромобил, разпространено чрез месинджъра WeChat от официални представители на компанията.
Най-малката Tesla ще бъде проектирана и ще се сглобява в Шанхай, откъдето ще се изнася по цял свят, съобщава Auto Week. В дизайна се забелязват известни сходства с Model Y, но електромобилът е видимо по-компактен и прилича по-скоро на градски хечбек, което означава, че ще бъде позициониран под Model 3 и по всичко личи ще стане най-евтиното предложение в гамата на компанията.
Гигафабриката на Tesla в Шанхай заработи на 3 януари. В момента там се сглобява Model 3 с 30% местни части, но до края на годината степента на локализация на производството трябва да достигне 100%. През 2021-ва на китайския конвейер с капацитет 250 000 електромобила трябва да се качи и Model Y.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антиелектрика
Коментиран от #3, #8
11:05 17.01.2020
2 Коmapak
11:17 17.01.2020
3 Антиелектрика
До коментар #1 от "Антиелектрика":
А ако спреш да ми ползваш ника, може и да минеш за нормален.11:26 17.01.2020
4 Госあ
Коментиран от #5, #6
11:46 17.01.2020
5 😂😂😂😂😂
До коментар #4 от "Госあ":
Като е пушилник защо да не е Опел Кадет, а трябва да е ново БМВ?Коментиран от #11
11:50 17.01.2020
6 Зомбиран към табелки
До коментар #4 от "Госあ":
Ами за разлика от тебе, хората като си купуват автомобил не се ограничават само с четене на табелката на задния капак, а обръщат внимание и на характеристиките и цената. Засега останалите автомобилни производители не могат да предложат по-ниска цена за съответните характеристики, да не говорим че не могат да достигнат и самите характеристики независимо на каква цена.Коментиран от #9, #10
12:06 17.01.2020
7 Нищо ново под слънцето
12:08 17.01.2020
8 Димов
До коментар #1 от "Антиелектрика":
При нас китайските стоки се обмитяват, че май и ДДС имат. Ние само ще гледаме, как другите имат. За тука не се предвиждат благинки, като за бели хора. Наливай нафтата, че и днеска ще сме на кочените.Коментиран от #38
12:13 17.01.2020
9 Госあ
До коментар #6 от "Зомбиран към табелки":
Сериозно? 🤣 Не са се сетили да сглобяват Бош и Панасоник сигурно 😂 И е крайно време в ЕС да се облага въглероден отпечатък,щото теслите са по въглеродни дори от много двг'таКоментиран от #12
12:14 17.01.2020
10 Димов
До коментар #6 от "Зомбиран към табелки":
Петролните коли с по-лоши характеристики от най-топ колите, не се ли продаваха? Точно колите със среден и нисък клас характеристики владеят пазара и са най-разпространени. Що ли?Коментиран от #19
12:15 17.01.2020
11 Госあ
До коментар #5 от "😂😂😂😂😂":
Ами защото някои са нормални хора, а не новоизлюпени снобарчета 😉12:17 17.01.2020
12 Айде бе
До коментар #9 от "Госあ":
Я вижте, при положение че колите се сглобяват в Америка, дали са се увеличили отделянето на въглероден двуокис! Вижте данните! Ако една електрическа отделя толкова въглероден двуокис при производство значи Америка трябва да е скочил доста въглеродния отпечатък! Потърсете!Коментиран от #13
12:22 17.01.2020
13 Госあ
До коментар #12 от "Айде бе":
Търсих, гледах и видяхКоментиран от #14
12:33 17.01.2020
14 гост
До коментар #13 от "Госあ":
Видял си дръжки , ама що си и мислиш , че някой ще ти върже , хаххаха !!! Тесла от както пусна Гигафабрика 1 ползва САМО чиста енергия за ВСИЧКИТЕ си производства !!!! Освен това панелите на Солар сити , разбирай на Тесла , досега са произвели НАД ТРИ ПЪТИ повече енергия , отколкото е ползвана за ЦЯЛОТО производство и ДВИЖЕНИЕ на всички Тесла произведени някога !!!! Кога видиш Тесла с "въглероден отпечатък" , тогава плещи глупости , засега имат да раздават на стогодишните в излишък !!! Срещу заплащане естествено , хахахаххахха !!!Коментиран от #15
12:55 17.01.2020
15 Госあ
До коментар #14 от "гост":
Солар шити може да произвежда всичко, но не и чиста енергия. Виж, блъскай си главата в земята и не разсъждавай много. Има хора, които да вземат решения и рано или късно ще бъдат изправени пред фактите. тесла може да са всичко (въпреки че са сбирщайн с парите на американският данъкоплатец) но не са екологични. Освен това са грозни. В Европа все още имаме някакъв вкус и разум.Коментиран от #17, #20
13:10 17.01.2020
16 Гост
Коментиран от #18
13:20 17.01.2020
17 гост
До коментар #15 от "Госあ":
Аха , затова миналата година Тесла има близо 100 000 продажби в същата Европа , а електричките на Мерцедес , БМВ , Ауди и Порше нямат и 10 000 НАКУП , хахахахха !! И няма и да имат скоро , хахах !! И това щото още няма европейски Тесла , като тръгне берлинския , чакай два пъти по толкова още първата година !! Или сега ще ми обясняваш колко пушилника продавали любимците ти ?? Хахаххаха !!!13:35 17.01.2020
18 Антиелектрика
До коментар #16 от "Гост":
За какво си правя реклама сам, да не съм продавач на чушки, че ще тръгна да си правя реклама?Писането с чужди никове е проява на безмозъчност.
Коментиран от #23
13:38 17.01.2020
19 Чети между редовете
До коментар #10 от "Димов":
Както винаги изопачаваш нещата. Говоря ти за автомобили с еднакви характеристики и различни цени. Май по твоята логика по-евтините трябва да се продават повече нали? Именно това се случва с автомобилите на Тесла.И за да сме обективни, почти никой не може да предложи автомобили с характеристиките на Тесла, та продажните им цени са по-високи от на конкуренцията, но въпреки това Тесла продава повече, обратно на твоята логика. Е що така клиентите не искат евтинкото, каквото произвеждат и им предлагат стогодишните, водени от твоята логика, а предпочитат Тесла?
Коментиран от #24
14:08 17.01.2020
20 Мръсната му Тесла
До коментар #15 от "Госあ":
Я сподели сега, каква екологична катастрофа ще застигне Берлин, когато Тесла започне да произвежда батерии и електромобили там? 500 хиляди автомобила годишно плюс още батерии за съхранение на енергия. Нека вземем само батериите за автомобили. Ако повярваме на лъжите че за производството на една батерия се отделят 20 тона въглероден двуокис, то всяка минута от този завод ще се отделя по толкова, защото на всяка минута ще излиза по една произведена Тесла! 1200 тона всеки час! Уау, че това е три пъти повече от всичките български тец-ове взети заедно! Защо германците си го причиняват това, ами не те питаха по-рано!Коментиран от #22, #26
14:17 17.01.2020
21 Японеца
15:59 17.01.2020
22 Госあ
До коментар #20 от "Мръсната му Тесла":
Най вероятно са ти грешни сметките,нищо че са бакалски,но няма да ги проверявам. има достатъчно инфо,колко са "еко" смешните тесли,а германците действително си вкарват автогол с нея боклуци.Коментиран от #28
17:41 17.01.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Димов
До коментар #19 от "Чети между редовете":
Както винаги от напъване да четеш между редовете пропускаш написаното. Винаги бих предпочел Ауди Е-трон, пред Тесла С, например.Показателите на Аудито са по-слаби, защото те поставят сигурността пред фукнята. А Тесла газят по границата на риска за да изпомпят колкото могат за сметка на сигурността. Затова и колите им горят. Щеше да знаеш в какво се заключават разликите, ако поне познаваше стандартите, които Тесла пренебрегва.
Коментиран от #25
20:40 17.01.2020
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 за тесла
До коментар #20 от "Мръсната му Тесла":
малко криво гледаш въглеродния отпечатък включва и този за добив на суровините за производството, познай тракторите в мините за никел и кобалт на какво са и колко енергия отива да се докара от Южна Америка или Африка до Китай , Америка и Европа ;)иначе с времето и това ще се оправи идват батериите от графен с тях този проблем ще се оправи
Коментиран от #29
20:56 17.01.2020
27 Гост
До коментар #25 от "С орехче мозъче":
И на маи.ка ти устата е кинеф/ ама башта ти си го вкарва там, нали/^///21:20 17.01.2020
28 Поправи ме, ако греша
До коментар #22 от "Госあ":
Какво чекаш? От Берлин и те ли не могат да смятат, та си натресоха завод за производство на батерии и чак се хвалят? Вредата от батериите и тяхното рециклиране са силно преувеличени.23:49 17.01.2020
29 Дрън-дрън
До коментар #26 от "за тесла":
Най-голямото замърсяване е при самото производство на батериите, защото процеса е много енергоемък. Ако става въпрос за багери и транспорт, какво общо имат въглищата, които заемат основно място в проучванията за замърсяване при производството на батериите?Ако ще смятаме транспорта, вносните материали за една батерия са около 100кг при живот на батерията поне 300 000км. Колко литра гориво смяташ, че ще се произведе от 100кг нефт? Я ти стигнат да си напълниш резервоара, я не. Колко км изминаваш с един резервоар? А колко кг нефт ще е необходимо да се транспортират за 20 000 литра гориво, с които да минеш 300 000км? Вместо тях, могат да се транспортират материалите за 200 батерии. А новите батерии ще изкарват над милион км
00:16 18.01.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 12345
Коментиран от #34
12:49 18.01.2020
34 Да да
До коментар #33 от "12345":
Тесла не са! Купувайте Тесла, скоро ще имаме зарядна до Пловдив.13:28 18.01.2020
35 Да да
13:30 18.01.2020
36 Извънземният
16:57 18.01.2020
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Да да
До коментар #8 от "Димов":
Коя нова кола се продава без ДДС ,че съм пропуснал! А относно обмитяването,при желание,което ще липсва,защото в Китай производството е субсидирано,може да се махне митото или да се приложи американско такова.Коментиран от #39
03:25 19.01.2020
39 Гост
До коментар #38 от "Да да":
Още ли се надявате на някакви невъзможни врътки, да ви оправдаят фанатизма?12:05 20.01.2020