19 139 47

Новото Mondeo минава на листови ресори

Ford планира да започне производството на следващото поколение Mondeo догодина, става ясно от каталог за сервизно оборудване, публикуван на европейския сайт на компанията, съобщава Autocar. Документът описва специализираните инструменти, от които ще се нуждаят дилърите на марката за поддръжката на модела.

От каталога става ясно, че новото Mondeo с вътрешнозаводски индекс CD542 ще се появи през втората половина на 2021-ва. По-любопитното обаче е, че един от споменатите в документацията инструменти ще бъде предназначен за... демонтаж на листов ресор.

Във Ford, разбира се, надали са решили да използват окачване от пикап за следващото Mondeo. По всяка вероятност за задния мост на автомобила ще бъде използван напречен ресор като във Volvo XC90, благодарение на който ще се освободи място за батерия, а това говори косвено за предстояща хибридизация.

Autocar публикува и шпионски снимки от пътни тестове на новото Mondeo. С видимо по-широката си колея, увеличеният клиренс и внушителните размери мулето на тях прилича по-скоро на кросоувър, отколкото на лека кола.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 36 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Random

    28 11 Отговор
    Това на снимките не е лошо, може и трети форд да ми хареса (другите два са мустанг и фюжън, американския който си е чисто комби и харесва силно казано, но му липсва нормален интериор и задно с ръчка, като дизайн са го докарали)
  • 2 Браво бе

    48 38 Отговор
    Ако минат и на дефорсирани двигатели най добре да се наричат Москвич 412.

    Коментиран от #7, #8

  • 3 Boxer 3.0

    47 10 Отговор
    Изглежда, предницата , средата и задницата са правени от отделни инженерни/дизайнерски екипи. След което някакси са събрани в едно. Но понеже е в етап на проектиране , всякакви експерименти са допустими...

    Коментиран от #11

  • 4 Балъка

    38 68 Отговор
    Най - добрият Форд е продаденият.

    Коментиран от #9

  • 5 дявола

    52 6 Отговор
    На много марки ще удари мигача.Взеха да ги правят все по-надеждни
  • 6 Алфа Ромео

    25 45 Отговор
    Грозна работа ама кво да се прави, плебеите явно търсят нещо по-високо да се чувстват по-велики поне като се качат на уродливото си SUV.

    Коментиран от #10, #14


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Random

    9 8 Отговор

    До коментар #2 от "Браво бе":

    Иначе - не ги харесвам хамерите, ама отскоро почнаха да правят окачвания, на избрани модели де. Корвета има добро окачване, пак по подобен начин - с два ресора - един отпред, един отзад. Вече двигателя и интериора са зле, ма за тия пари които струва си е добре.
  • 9 Random

    9 17 Отговор

    До коментар #4 от "Балъка":

    Ми с тия екубуст моторчета от косачки да, иначе не изглежда зле

    Коментиран от #26

  • 10 Gkbb

    27 17 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Ромео":

    Разсмя ме пост написан от фен на алфа Ромео. За невежите това е кола на последните места във всички класации с прилична мощност когато е в движение.

    Коментиран от #13

  • 11 Random

    18 1 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer 3.0":

    Камуфлаж е, задницата е с някакво покривало, а пластмаси крият отворите на предната броня
  • 12 незнайко

    43 1 Отговор
    В ТРАБАНТ СА ГО ИЗМИСЛИЛИ ОТДАВНА НАПРЕЧНИЯ РЕСОР !!!
  • 13 Гост

    12 12 Отговор

    До коментар #10 от "Gkbb":

    И ти ме разсмя,с ГоуФа на газ като го натиснеш по Цариградско върви ли яко?
  • 14 хахахаха

    22 5 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Ромео":

    забелязал съм че си доста тъпичък ама днес напраео чупиш тъпомера

    Коментиран от #22

  • 15 Българин във Воронеж

    24 9 Отговор
    Аз лично го намирам за готин, но тези дето казват, че бил грозен ми да погледнат японските кочини и после форда ще им се види красив.

    Коментиран от #17

  • 16 Божинов

    46 1 Отговор
    Всички сте абсолютни лаици, които никога не са карали нова (от магазина) кола, да не говорим за нов Форд. 10 години печели двигател на годината, обаче в БГ са си царе. Дай им нов внос, на 600 000 км. и ги остави да си чукат главите, че и да се хвалят, че карт най-яката кола. Смях... от тъга.

    Коментиран от #24, #30

  • 17 Прав чеп

    11 3 Отговор

    До коментар #15 от "Българин във Воронеж":

    Що, на Мазда какво ѝ е? Може би ще кажеш, че е грозна???
  • 18 Бай вую

    21 18 Отговор
    Форд и коза не боледуват направо умират

    Коментиран от #36

  • 19 ВАГ

    17 6 Отговор
    Форд в окачването са най-добрите ,така че може и да е за хубаво,не напразно имат най-добрия пикап,джип и бус.
  • 20 Застава Юго

    14 0 Отговор
    Zastava също е с напречен ресьор.

    Коментиран от #21

  • 21 Алфа Ромео

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "Застава Юго":

    Трабанта със два, отпред и отзад.
  • 22 Алфа Ромео

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "хахахаха":

    Въпрос на гледна точка, за едни може да съм тъп за други умен...

    Коментиран от #44

  • 23 Гост

    15 3 Отговор
    Возя си новия Форд и нямам намерение да обяснявам на който и да бил каскет, за какъв автомобил иде реч. Точка!

    Коментиран от #31

  • 24 Mostank

    10 5 Отговор

    До коментар #16 от "Божинов":

    Отвори малко мнения на хора, страдали от двигателя на годината и пак се изказвай
  • 25 Alek

    25 2 Отговор
    Живеейки в Европа имах 3 години нов Фокус 2006 от който бях много доволен и живеейки в южна америка имах 6 години Експлорер 2012, 3 години Рейнджър 2015 и вече 2 години Рейнджър 2018. При редовно обслужване, с нито един от автомобилите не съм имал проблем. И на всички им се правиха доста километри. Последния рейнджър вече е на 87хил. Освен масла, филтри и накладки нищо друго не му е пипано. Незнам защо имате това мнение за марката.

    Коментиран от #38

  • 26 Иванов

    0 7 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    2.0 литра с турбо , 250 коня - ти такава косачка виждал ли си? Като нямаш кво да кажеш , по-добре си мълчи- така има шанс някой да те мисли за умен.

    Коментиран от #28

  • 27 Мойше

    6 2 Отговор
    Е пак са по-добре от немските дръвета.

    Коментиран от #29

  • 28 Random

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Иванов":

    Къде го тоя 2.0л двигател че нещо не го виждам в ценовата листа на сегашното мондео? Нормално ли е 1.0 3цил на такава кола? Или 1.5? 2.0 е ок, ама го има само като хибрид с безстепенна трансмисия, демек за нищо не става. То друг бензин няма де, ама доскоро е имало 1.0 и 1.5
  • 29 Random

    2 5 Отговор

    До коментар #27 от "Мойше":

    Не, пасата е по-добър
  • 30 Random

    7 0 Отговор

    До коментар #16 от "Божинов":

    В тая класация "двигател на годината" надеждността е на последно място. Ония гледат "иновации", в случая иновацията беше че са изкарали някаква нормална мощност от много малък двигател(ама на хартия, вари го, печи го, 1.0 и 1.5 каквото и да ги правиш са си 1.0 и 1.5) и че блока бил колкото лист А4.
  • 31 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Ма карай си го, само не претендирай че е по-добре от немците щото е смешно

    Коментиран от #39

  • 32 lava

    1 0 Отговор
    Много добре изглежда.
  • 33 лаборант

    8 0 Отговор
    А москвичите още преди 70 г. бяха с листови ресори.

    Коментиран от #35

  • 34 Ххх

    6 2 Отговор
    Фокус 2, 2011г, купен нов, пълен набор възглавници, вкл. ESP. Деветгодишен. 107хил км. Хипер доволен. По него нищо нито хлопа, нито трака. Пак бих го купил веднага същия. Пак бих купил и Форд. Ремонти - 10лв, че се разкодира дистанционното. Толкоз.
  • 35 5824

    1 2 Отговор

    До коментар #33 от "лаборант":

    Те и автомобилите преди 100 години бяха електрички, демек Теслата казваш е демоде и да и се смеем всички вкупом, а?!

    Коментиран от #40

  • 36 Карах Форд докато не се

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "Бай вую":

    Разчекна отзад.Двигателя бе бетон. Жал ми бе кьт го пратих в моргата но ги предопредих за двигателя 1.9 д и те го скьтаха.

    Коментиран от #45

  • 37 Bulava

    4 0 Отговор
    Знаете ли защо не остана нито един Форд с най новия двигател EcoBoost 1.0,защото всички се запалиха и изгоряха и от форд с тяхната сервизна акция не можаха да спасят нито един.До това довежда модата на Даунсайзинга.
  • 38 Значи

    5 1 Отговор

    До коментар #25 от "Alek":

    Карам Mondeo 2.0 TDCI и вече е на 200 000 мили.смяна на спирачки, ремъци и съединител,само това. Никога не съм имал проблеми. За разлика от премиум автомобили. Така че сам напълно съгласен с теб
  • 39 Генерал

    6 1 Отговор

    До коментар #31 от "Random":

    Тоя Форд е немски ве в Кьолн им е базата. Нищо общо с Форд САЩ.

    Коментиран от #41


  • 40 Random

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "5824":

    еми да, теслата е пълен та**к
  • 41 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Генерал":

    Няма значение къде е, заповедите се издават от форд сащ
  • 42 Didid

    4 3 Отговор
    10 г карах Мондео 2.0 TDCi. Навъртях 170000 км и само консумативи. Сега съм на Мондео 2.0 хибрид и първите впечатления са много добри.

    Коментиран от #46

  • 43 Хаха

    2 0 Отговор
    Егаси!Това си е едно към едно с Трабанта. Какво му става на тоя свят бе!
  • 44 Денислав

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Алфа Ромео":

    Не знам тъп ли си, ама да казваш че Форд е грозна кола и в същия момент да се пишеш алфа Ромео, за мен специално са едни от най грозните на външен вид коли. Не съм фен на Форд но алфата е тъжна 😢 картинка
  • 45 Играч

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "Карах Форд докато не се":

    Да не е бил1.8
  • 46 Алфа Чакал

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Didid":

    Ами като нямаш база за сравнение е така.И аз тънех в неведение няколко години ,но като пробвах VW и после AUDI вече Форд ми идва малко блюдкав.
  • 47 Павка

    1 0 Отговор
    Слязох от S max 2012 140 к.с.,сега съм на Мондео 2,0 149 кв 203 к.с.2018г.Много поздрави на всички дето го плюят!!Карайте си курниците на по 180-200000 км и продължавайте да плюете...

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.