6 172 20

Пак продават кабриолета на принцеса Даяна

Личното Audi 80 Cabriolet на покойната принцеса Даяна ще бъде предложено за пореден път на търг по време на изложението за класически автомобили в английския град Бирмингам на 28 и 29 март. Майката на принцовете Уилям и Хари кара колата в пика на популярността си и редовно попада с нея в обективите на папараците, което по оценки на Audi води до двукратно увеличение на продажбите на модела.

Зеленото кабрио на Лейди Ди има 2.3-литров атмосферен петак с мощност 133 к.с. и максимален въртящ момент 186 Нм. Скоростната кутия е четиристепенен автоматик, а салонът е тапициран с перлена кожа.

Автомобилът е регистриран за първи път на 7 ноември 1994 г. След смъртта на Даяна сменя няколко собственици, но въпреки това пробегът за четвърт век е едва 22 000 мили (35 398 км), а състоянието - безупречно.

От компанията Classic Car Auctions (CCA), която организира търга, са определили прогнозна цена между £35 000 и £40 000 (€41 508-€47 435). Това прави кабриолета една от най-скъпите 80-ки на Audi в историята.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 9 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 VAG

    7 14 Отговор
    Здрави ли са спирачките на тази вагаджийка?

    Коментиран от #3

  • 2 ретро

    15 2 Отговор
    Механична инжекция, която принципно става проблемна на този иначе хубав 5-ак с хубав звук, но пък км. са малко, така че едва ли има грижи ;) Няма климатик за протокола ;) Хубави кабриолети доскоро подценени, но вече на изчезване и се превръщат от йънг таймери в класики ;) Произведени по -малко от 97 хил за цял свят, колко от тях са оцелели никой не знае, но все по-рядко се виждат читави екземпляечри от този модел.
  • 3 дзак

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "VAG":

    Проблемът ще излезе в кормилната уредба.

    Коментиран от #7

  • 4 Borislav Popov

    16 8 Отговор
    Такова бижу, принадлежало е на принцеса Даяна и пак по евтино се продава от някаква си Волга със съмнителна колекционна ценност.

    Коментиран от #5, #16

  • 5 onq s konq

    6 7 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Алоуу либофникъ на принц Наазир и халиф Фараз да малчи

    Коментиран от #10

  • 6 111

    10 1 Отговор
    Подценени за времето си също както купе варианта с 3 врати. В един момент като стигнат 15-20 години започват да попадат във все по-мърляви собственици и изведнъж повечето изчезват и отиват за скрап, а оцелелите бройки в добро състояние привличат вниманието с рядкостта си. Не знам дали е добра или лоша, но е много по-различна като усещане от съвременните коли и точно това ценят колекционерите.

    Коментиран от #9


  • 7 ретро

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "дзак":

    Защо пък проблем в кормилната !?!? Човекът пита за спирачките, това конкретно ауди 2,3 отпред е с еднобутални Гарлинг, които си стават, но ако някой не го кефи лесно се слагат двубутални Гарлинг 60 от кабрио 2,8 напр. или от купе, което е с такива, нови дискове за тях и наклади и всичко си пасва. Дори не се налага смяна на спирачната помпа, защото, тази която има става.

    Коментиран от #12

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 ретро

    10 2 Отговор

    До коментар #6 от "111":

    В последното си изречение много добре си го казал ;)) "Не знам дали е добра или лоша, но е много по-различна като усещане от съвременните коли и точно това ценят колекционерите." Бих добавил, че определено е "кола с характер" и в добрия и в лошия смисъл ;)))) Но определено, който я покара и притежава не остава равнодушен, а за хора, които ценят и харесват колите това е най-важното ;) Според много фенове Ерата на коравите и здрави аудита приключва до колите от серия B4 ;)

    Коментиран от #14

  • 10 Бесен Язовец

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    А на кобилата - любофница, на принц Фараджул и на халиф Раджаб, въобще не са и давали думата.

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 РЗС

    14 0 Отговор

    До коментар #7 от "ретро":

    Не схващаш шегата. Човека пита дали не са му отрязани спирачките като на мерца, в който даяна и пакито се самокатастрофираха

    Коментиран от #15

  • 13 Бесен Язовец

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Курвослав Боклукоф":

    Ще ми язнеш матракуката ти на мен.
  • 14 111

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "ретро":

    Проблемът на такива сравнително достъпни и редки коли е, че като одъртеят на 15-тина години придобиват "малцинствен имидж" по подобие на Калибрата и всеки започва да им се подиграва, а ако например сега се види 30-годишна Калибра в безупречно състояние която не е минала през малцинствата, всички ще гледат с изплезени езици. Просто има някои коли които още от тяхното време се разпознават като бъдещи класики и хората си ги пазят, а други като тези коли измират и стойността на оцелелите се покачва.
  • 15 Коmapak

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "РЗС":

    Абе той друсан на мотика спирачките били виновни!!! А в Инголщадт да не се мотаят ами да си го прибират в музея.
  • 16 Аууууууууууууу

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Borislav Popov":

    Борка,ама теб наистина са те обиждали руснаци-и то май много пьти.Само руснаци са ти в кратунделата бе пич-треска те тресе от тях-явно душевната рана е огромна-а и не само тя....

    Коментиран от #17

  • 17 Borislav Popov

    2 6 Отговор

    До коментар #16 от "Аууууууууууууу":

    Не знам аз, тебе кое магаре те е обидило и чак толкова ти е повредило зрението, че виждаш думата руснаци, даже когато я няма в коментара ми.
  • 18 ЧАКМАКА

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "МРЪШЛЯК":

    МЪЛЧИ МАААА МЪРШШШО
  • 19 пълен боклук

    0 7 Отговор
    То туй почти като Вартбург - радиатора влязал навътре. Леко да го опреш и чупиш мотора, щото е до бронята.
  • 20 Ебльо

    0 0 Отговор
    Не благодаря, ще чакам да пуснат на търг вибратора й. Може да има още мъзга по него. Мм мм мм .

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.