Volkswagen публикува поредната порция скици на следващото поколение на Caddy. Новата волфсбургска баничарка ще запази познатите форми, но ще нарасне на габарити.
Петата генерация на Caddy ще бъде построена на модулната архитектура MQB Evo, което лежи в основата на Golf VIII. Пътническата версия ще бъде не само по-дълга, а и по-широка от предшественика си. Фургончето пък ще има по-висока товароносимост.
На рисунките се виждат светодиодни фарове в стила на новите "фолксвагени". На очи се набиват също масивните брони и големите колела.
Официална техническа информация за новото Caddy все още няма. Според слуховете обаче баничарката ще се предлага и в мека хибридна модификация с 48-волтова бордова инсталация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jap
Коментиран от #7
11:30 28.01.2020
2 сектант
11:44 28.01.2020
3 Коmapak
11:44 28.01.2020
4 Анонимен
Коментиран от #5, #6, #14
11:48 28.01.2020
5 Дфен
До коментар #4 от "Анонимен":
Ела да видиш дачия на 500 000 км и не гори масло за 12800 български левчета.Коментиран от #15
12:06 28.01.2020
6 Стига глупости
До коментар #4 от "Анонимен":
Семеринга за Дачията струва 2.50-2.70 а на Кади дори чистачките са 3 цифрена сума.Коментиран от #8
12:10 28.01.2020
7 Random
До коментар #1 от "jap":
Хахаха, дачия и качество, нали знаеш какво значи цена-качество? Боклук е, но е евтин. Кои са тия други предложения? Цитроен или Рено? с моторчета 1.2 от косачка, а чакай, имат и "големи" дизели по 1.5...Коментиран от #9
13:12 28.01.2020
8 Random
До коментар #6 от "Стига глупости":
Ма карай си дачията, давай си по 500лв за смяна на части, щото тя частта е евтина, ама труда да се смени не е.13:14 28.01.2020
9 jap
До коментар #7 от "Random":
Форд Турнео, Опел Комбо и Пежо Партнер също са много по евтини от Кади и нямат нито един недостатък спрямо него.Коментиран от #10, #13, #17
13:20 28.01.2020
10 Японеца
До коментар #9 от "jap":
И да обясняваш, няма да те разберат, голфаджиите! Те са коне с капаци!Коментиран от #11
13:35 28.01.2020
11 jap
До коментар #10 от "Японеца":
Голфаджиите са странни хора.Всеки от тях много си хвали колата но нито един не споделя колко дава за ремонти.Истината е,че дори на антиката Голф 5 TDI смяната на съединител е към 2000 лева,а спука ли главата собственика фалира.Коментиран от #18
13:58 28.01.2020
12 Ивайло
14:48 28.01.2020
13 Komapak
До коментар #9 от "jap":
Не знам за пътническата, но товарната версия на Caddy е специално създадена да мъчи шофьора. Дано в новата са пуснали гювеч с 5см повече.15:15 28.01.2020
14 Ха ха
До коментар #4 от "Анонимен":
Айде без апологети на немските кенефи17:45 28.01.2020
15 Ха ха
До коментар #5 от "Дфен":
Той за бидончето с масло за доливаме мълчи като партизанин тоя каддидаджия17:47 28.01.2020
16 Густо майна
17:49 28.01.2020
17 Случаен
До коментар #9 от "jap":
Форд не стават за нищо, Опела е с малки мотори, Пежото пък съвсем. Никакъв шанс да изкарат повече от 200хил км.19:30 28.01.2020
18 Random
До коментар #11 от "jap":
Бе не ги знам тия голфаджии дето ти ги познаваш, ама смяна на двумасов маховик и комплект съединител на Туран е 1500лв, тия 2000 само за съединител откъде си ги извадил не те знам. За 180 хил км разходите за същия туран са не повече от 5хил, вкл. смяна масло, ремъци, водна помпа и турбо, от 2011г. насам.Коментиран от #19
19:33 28.01.2020
19 jap
До коментар #18 от "Random":
Съединител при TDI винаги се сменя с маховика и цената на която се продава комплекта действително е около 1500 лева но понеже монтажа не е включен в цената крайната сума е около 2000.Тези 5000 които приятеля ти е дал по сервизи за 180х не са малко.Преди години за същата сума купих Хонда Джаз която карах 3.5 години и за това време единствения ремонт по нея беше смяна на пистов ремък за 16лева.19:50 28.01.2020
20 ВАГ
23:28 28.01.2020
21 Анти ваг
01:20 29.01.2020
22 Докер
07:11 30.01.2020