Last news in Fakti

28 Януари, 2020 11:16 5 284 22

Новото Caddy ще бъде по-голямо

  • volkswagen-
  • caddy

Volkswagen публикува поредната порция скици на следващото поколение на Caddy. Новата волфсбургска баничарка ще запази познатите форми, но ще нарасне на габарити.

Петата генерация на Caddy ще бъде построена на модулната архитектура MQB Evo, което лежи в основата на Golf VIII. Пътническата версия ще бъде не само по-дълга, а и по-широка от предшественика си. Фургончето пък ще има по-висока товароносимост.

Новото Caddy ще бъде по-голямо

На рисунките се виждат светодиодни фарове в стила на новите "фолксвагени". На очи се набиват също масивните брони и големите колела.

Официална техническа информация за новото Caddy все още няма. Според слуховете обаче баничарката ще се предлага и в мека хибридна модификация с 48-волтова бордова инсталация.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jap

    26 10 Отговор
    Тази баничарка е един Голфов дериват чиято цена е висока а качеството ниско.Всички други предложения на пазара са по добри в съотношението цена-качество и допълнителните опции са много по евтини.Дори Дачия Докер е за предпочитане.

    Коментиран от #7

  • 2 сектант

    16 2 Отговор
    докато има балъци ще има и тарикати
  • 3 Коmapak

    10 5 Отговор
    Всички немски компании в България си купуват немски автомобили. Нареждане от централата. В тази връзка клиенти ще има, ако ще и велосипед да е! Останалите са практични и си купуват дачия... Може и по-зле да е, но не е толкова скъпо. Това е истината колкото и минуси да ми набиете. В Германия на почит са бусовете и баничарките са рядкост.
  • 4 Анонимен

    21 13 Отговор
    Ела да видиш служебното кади с габрична газ на 380 хил. км и да се опиташ чуеш как работи. След това ела да видиш разтракана дачия на 60к км с течащ семеринг на скоростна кутия и горяща по 2 литра масло до смяна

    Коментиран от #5, #6, #14

  • 5 Дфен

    13 8 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Ела да видиш дачия на 500 000 км и не гори масло за 12800 български левчета.

    Коментиран от #15

  • 6 Стига глупости

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Семеринга за Дачията струва 2.50-2.70 а на Кади дори чистачките са 3 цифрена сума.

    Коментиран от #8

  • 7 Random

    8 9 Отговор

    До коментар #1 от "jap":

    Хахаха, дачия и качество, нали знаеш какво значи цена-качество? Боклук е, но е евтин. Кои са тия други предложения? Цитроен или Рено? с моторчета 1.2 от косачка, а чакай, имат и "големи" дизели по 1.5...

    Коментиран от #9

  • 8 Random

    7 10 Отговор

    До коментар #6 от "Стига глупости":

    Ма карай си дачията, давай си по 500лв за смяна на части, щото тя частта е евтина, ама труда да се смени не е.
  • 9 jap

    15 5 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Форд Турнео, Опел Комбо и Пежо Партнер също са много по евтини от Кади и нямат нито един недостатък спрямо него.

    Коментиран от #10, #13, #17

  • 10 Японеца

    11 5 Отговор

    До коментар #9 от "jap":

    И да обясняваш, няма да те разберат, голфаджиите! Те са коне с капаци!

    Коментиран от #11

  • 11 jap

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "Японеца":

    Голфаджиите са странни хора.Всеки от тях много си хвали колата но нито един не споделя колко дава за ремонти.Истината е,че дори на антиката Голф 5 TDI смяната на съединител е към 2000 лева,а спука ли главата собственика фалира.

    Коментиран от #18

  • 12 Ивайло

    2 7 Отговор
    От 4 месеца се занимавам с един сайт който изглеждаше съмнителен, реших да пробвам тъй като не ми коства нищо. Миналата седмица изкарах 1287лв. След таксите и т. н. Доволен съм тъй като не губиш нищо. https://freebitco.in/?r=34541387
  • 13 Komapak

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "jap":

    Не знам за пътническата, но товарната версия на Caddy е специално създадена да мъчи шофьора. Дано в новата са пуснали гювеч с 5см повече.
  • 14 Ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Анонимен":

    Айде без апологети на немските кенефи
  • 15 Ха ха

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Дфен":

    Той за бидончето с масло за доливаме мълчи като партизанин тоя каддидаджия
  • 16 Густо майна

    5 1 Отговор
    Поредния кенеф дериват на 30 г бангия, с иновативни решения за набутване на собствениците хе хе хе, не мерси!
  • 17 Случаен

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "jap":

    Форд не стават за нищо, Опела е с малки мотори, Пежото пък съвсем. Никакъв шанс да изкарат повече от 200хил км.
  • 18 Random

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Бе не ги знам тия голфаджии дето ти ги познаваш, ама смяна на двумасов маховик и комплект съединител на Туран е 1500лв, тия 2000 само за съединител откъде си ги извадил не те знам. За 180 хил км разходите за същия туран са не повече от 5хил, вкл. смяна масло, ремъци, водна помпа и турбо, от 2011г. насам.

    Коментиран от #19

  • 19 jap

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Random":

    Съединител при TDI винаги се сменя с маховика и цената на която се продава комплекта действително е около 1500 лева но понеже монтажа не е включен в цената крайната сума е около 2000.Тези 5000 които приятеля ти е дал по сервизи за 180х не са малко.Преди години за същата сума купих Хонда Джаз която карах 3.5 години и за това време единствения ремонт по нея беше смяна на пистов ремък за 16лева.
  • 20 ВАГ

    0 2 Отговор
    Кади 1,6 ъди карат и возят товар (не като другите баничарки по 100кг макс) по 500к км без проблем.
  • 21 Анти ваг

    2 0 Отговор
    Вагинов боклук
  • 22 Докер

    0 0 Отговор
    В Докера е истината караите си прескъпите баничарки за 135000км смяна масло на 15000км и филтри даже нямам масло за доливане 24.00лв годишен данък 4.5л на 100км ако я натискаш качва до към 6.0лна 100км съединител в оторизиран сервиз части труд 700лв части евтини до безобразие дори и в оторизираните сервизи