Last news in Fakti

31 Януари, 2020 16:38 18 691 72

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

  • ваз-
  • lada-
  • 2101-
  • жигули-
  • обява-
  • продажба

От доминираща гледка по пътищата на бившия соцлагер днес старите "жигули" и "лади" са се превърнали в застрашен от изчезване вид. Ето защо всеки оцелял екземпляр в прилично състояние събужда не само носталгия, а и колекционерски мераци.

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Да се намери "Жигули" в заводско състояние е практически невъзможно и цените на автомобили като седана от снимките чупят рекорди. Белият ВАЗ-21011 обаче се продава само за $4 000 (€3 618), което определено със сигурност би заинтригувало търсачите на изгодни сделки.

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Колата е произведена през 1985 г. и през цялото време от тогава насам е съхранявана грижливо в гараж. Според продавача по каросерията няма и намек за корозия, макар че по вътрешната страна на капака на багажника се забелязват кафяви петна (както и чисто нова резервна гума).

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Бялото "жиголо" с 1.2-литров двигател с мощност 64 коня и максимален въртящ момент 87.3 Нм е изминало едва 20 000 км. Намира се чак в Одеса, но пък от друга страна цената му тепърва ще расте.

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра

Продава се "Жигули" на 20 хил. километра


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Йозеф

    28 58 Отговор
    За НАДИН.

    Коментиран от #13, #48

  • 2 Жужка

    56 3 Отговор
    Носталгия по отминалата младост

    Коментиран от #23

  • 3 Borislav Popov

    30 4 Отговор
    Цената му поне е адекватна, това не са ви "колекционни" Волги-1995 г. в Русия, за 70 000 хиляди еврака !
  • 4 Random

    32 3 Отговор
    Това е 21013, не 21011, издава го надписа 1200 отзад.

    Коментиран от #16, #44, #52

  • 5 Benz

    23 20 Отговор
    “Жиголо” - проява на лошо чувсто за хумор. Няма нищо оригинално.
  • 6 в дерето

    16 74 Отговор
    Мизерия. Нито седалките седалки, нито багажника багажник, няма 5-та.

    Коментиран от #19, #20, #68

  • 7 Ал та фанах Атаопънах

    23 4 Отговор
    Жигулитата още не са редки съвсем. Те още се карат като редовни коли навсякъде. Виж сега Москвича наистина вече е бая рядкост и трудно се намират и части. Пък за Жигулата още си ги купувам чисто нови заводски.
  • 8 Попитам

    48 23 Отговор
    От 89-та година сме демокрация и сме скъсали отношения с СССР, а после и с Руската федерация. Тоест не сме внасяли автомобили от там.
    В тоя ред на мисли искам да попитам . Според вас, колко ГОЛФ1, Форд Сиера и подобни се движат в момента в БГ? Щото както се е изразил автора излиза ,че понеже руските коли са таралясници, та не са могли да устискат до сега.
    И после да ви кажа. Идете на някое, българско, автомобилно състезание. Ще се учудите колко лади и жигули участват (тоест има ги) Също ще се учудите колко често тези некачествени руски коли са на 2-3-то място след някоя западна кола, която обаче си е рали-модел и е произведена като такава. Ида, жигулките, които бият в такива състезания са си жигулските мотори, а не са им сложени някакви от бентли, напрмер.
    И да ви кажа, по състезанията съм виждал опели с двигател на пежо, пожео с двигател на рено, както и пежо с двигател от мотоциклет сузуки, но на рали не съм виждал жигула с ДВГ на нещо друго.

    Коментиран от #15, #27

  • 9 Асан

    44 14 Отговор
    Поне навремето си я купих чисто нова и беше супер.а сега карам 10_15годишни западни корита.
  • 10 гост

    22 33 Отговор
    Не виждам причина да се харесва тази кола, освен от носталгия към отминалите времена.Тя и като беше нова се купуваше защото нямаше друго.

    Коментиран от #29, #53

  • 11 ник

    19 6 Отговор
    Моята е 1971 г . на 150 000 км не е карана зимата и не е пребойдисвана
  • 12 сто марки

    4 6 Отговор
    Сейфти фърст
  • 13 Виктор

    12 2 Отговор

    До коментар #1 от "Йозеф":

    Има много празноглавци
  • 14 Чилбер

    10 32 Отговор
    Все пункт на вторични би се зарадвал нс този шрот.
  • 15 Random

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Попитам":

    Абе има немалко лади с двигатели фиат твинкам или Ц20ХЕ. Иначе и унгарците ги тачат и се състезават на рали с техните си мотори
  • 16 Алфа Ромео

    17 4 Отговор

    До коментар #4 от "Random":

    Така е, имахме едно време ВАЗ 21011 от 77г. купена чисто нова, ирастнал съм в нея, и аз съм от 77г., двигателя е 1.3 куб см 69 коня. За 18 години ни остави един път само на пътя и проблема беше дребен, нещо по ел-инсталацията.

    Коментиран от #17

  • 17 Алфа Ромео

    39 4 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    Тази кола карах за пръв път в живота си когато бях на 14 години, за мен тя ще е винаги специална ако ще и летящи чинии да има след време.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Опел

    18 5 Отговор

    До коментар #6 от "в дерето":

    Виж ся,всичко руско по принцип е за детето,но жигулите,ладите с двата фара s и отчасти старата нива са много сполучливи коли.
  • 20 Смях

    9 30 Отговор

    До коментар #6 от "в дерето":

    Специално тоя модел няма и задна. Само с бутане...

    Коментиран от #49

  • 21 Христо

    28 38 Отговор
    Помня тези времена като цяло Руснака кола неможе да направи. Тази е крадена от ФИАТ и пак е боклук . Но за този боклук се чакаше 10 години за да си го купиш или 2 години в Либия. Но като го вземиш няма такава радост тези с Москвичите се криеха от яд, Няма връзка тва си беше върха, Западни коли почти нямаше тях не сме ги мислили, Купуваш я от МОТО ТЕХНИКА за 7200 лв. и без проблем я продаваш 9 500 лв , Какви времена бог да пази да не се връщат , Както е сега Северна Корея същата работа, Южна Корея отидоха светлинни години пред тях свърх технологии и иновации а другите гладуват и тънат в мизерия,

    Коментиран от #22, #26, #42

  • 22 Random

    40 17 Отговор

    До коментар #21 от "Христо":

    Кое е крадено бе бастун? Кое? Щото са си платили лиценз и са променили всичко освен външния вид. Двигателя пък е напълно руски, аман от ид*оти.

    Коментиран от #25, #28, #31

  • 23 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "Жужка":

    превъртян е от 60 000 на 20 000

    Коментиран от #55

  • 24 до всички русофили

    23 14 Отговор
    Ще ви придная за истински русофили, ако си продадете западните возила и наддавате за тази жигука. В противен случай не сте никакви русофили, а най-обикновени лицемери.

    Коментиран от #33, #39

  • 25 Random

    8 9 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Тия дето са нацвъкали минуси да кажат кое не е вярно.
  • 26 Дженев

    29 6 Отговор

    До коментар #21 от "Христо":

    Ристе, Руснака прави каквото му трябва,а не да задоволявя егото на Българския селянин,който според думите на наш виден социолог е най големия селянин.Те жигулката Италианците я направиха,Руснаците я произвеждаха, а да не пиша кои я караха,че сега плюят и с„„„„т наляво и надясно щото продали на баща си имота и си купили 15 годишно БМВ и целия свят е в краката им.
  • 27 555

    21 2 Отговор

    До коментар #8 от "Попитам":

    Само да те информирам,че никога не сме късали отнушенията с Русия
    и вноса на руски коли никога не е преставал.Така е в България.....у
    ваше село незнам.Ако тия новини си ги чул на свети валентин или хелуин- излъга ли са те.
  • 28 Христо

    6 11 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Добре нека са го платили няма проблем, Но коли немогат да правят без конкоренция няма развитие и аз да знам че колите 10 години напред са продадени защо ще търся развитие така и така се купиват там проблема бате, Един Мерцедес 190 бензин 1987 год е струвал 28 000 Райс Марки тогава на черно марките бяха 2 лв за марка или една 190 Мерцедес тогавашни БГ лева 56 000 лв рядко някой да има такива пари по онова време , А ако някой го купи ще прави обиколки в Белене само че без Мерцедеса,

    Коментиран от #30

  • 29 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Да ти 💩💩💩 в теслата ти
  • 30 Хайл

    16 2 Отговор

    До коментар #28 от "Христо":

    Ристе райс марки е нямало никога.до 45 г са били райхс марки, а 1987 г 1 дойче марка беше 1 лев, 1 долар беше 3 лв...не се Сказвай неподготвен

    Коментиран от #36, #50

  • 31 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Прав си 👍👍👍
  • 32 мразя руските говеда

    5 18 Отговор
    На тоя кенеф и 1000лв са му много !
  • 33 Дивия запад

    7 7 Отговор

    До коментар #24 от "до всички русофили":

    Абсолютно си прав за русофилите,но и теб ще те призная за истински лизач на западни задници,ако слезеш от твоето возило и се качиш на моя да те повозя,та дано ти хареса.

    Коментиран от #43

  • 34 qwerty

    1 4 Отговор
    Преди 10 години мама ми купи за 400лв същата на 42000. Ама зимата като я чукнеш само и палеше. Проблема е 1200 , а гори градско 15...
  • 35 qwerty

    3 4 Отговор
    А, да. Лятото като я оставиш на слънце....не можеш да седнеш на тоз салон.
  • 36 9783

    11 1 Отговор

    До коментар #30 от "Хайл":

    Съгласен ли си да ги наречем Западно Германски марки аз съм на 52 год и съм свидетел на тези времена. Държавния курс на долара беше 0,90 ст а на черно 3 лв. и пак ги нямаше Западно германски марки почти нямаше и ти искаш да ми кажиш че 1 лв и 1 марка бяха една стоност. 2 лв. бешена на черно 100%. Но долари се намираха по лесно от хората където работеха в Либия и Ирак.Защо ще те попитам в Корекомите взимаха Марки и Долари но Лева НЕ като са били една стойност. Но ако си на 20-30 год няма как да знаеш тези факти.

    Коментиран от #47

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Уестия

    5 1 Отговор
    Моята беше същата само че червена с оргинална боя 1974г на 150 000км, не пипаше изобщо маслото на гас и вървеше много добре ...за годините си бяха супер коли :)
  • 39 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "до всички русофили":

    Бих ама нямам място къде да я държа, иначе Лада имам.

    Коментиран от #40

  • 40 Цървулчета руски

    2 6 Отговор

    До коментар #39 от "Random":

    Бих ама нямам,купуваш си руския курник и си го караш,оправданията другаде...

    Коментиран от #41

  • 41 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Цървулчета руски":

    Вече си имам една, втора не ми трябва, не разбираш ли?
  • 42 коментатор

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Христо":

    Не е крадена, а е по лиценз. Италианците са идвали да настройват производството.
  • 43 отговор

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "Дивия запад":

    Карам лада нива и имам руски хладилник, на ръката ми е руски часовник. Е, кой е лизач на западни задници, тъп-нгер? Едва ли имаш нещо руско. А твоя си го наври отзад! Ако търсиш мъжка любов иди при арабите!

    Коментиран от #51

  • 44 Весо

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Random":

    21013 е LADA1300

    Коментиран от #45

  • 45 Random

    3 0 Отговор

    До коментар #44 от "Весо":

    ВАЗ-21013 «Lada-1200s» — отличается от ВАЗ-21011 двигателем ВАЗ-2101 меньшей мощности (рабочий объём 1,2 л.) (1977—1988)
  • 46 vasik atanasova

    3 6 Отговор
    СЛАВА УКРАИНА
  • 47 Хайл

    0 4 Отговор

    До коментар #36 от "9783":

    Не можеш точно на мен да ми кажеш колко е била марката и долара защото много ми минаха през ръцете-лятото обикаляхме морето и купувахме марки от немците и шведите по 80-90 стотинки и ги продавахме по 1,10 лева.доларите взимахме от виетнамските работници по заводите,ако ги помниш де по 2.50-2.60 лв за долар щото банката им даваше 96 ст ...тираджиите почти не продаваха долари но ти купуваха от кореком каквото поискаш и ти го хващаха по 3 лв....като толкова си сигурен помниш ли боновете по 1 валутен лев които бяха-и с тях съм купувал ако не ти е ясно.така че ако съм те познавал тогава щях голяма пачка да направя само от теб
  • 48 Сталин

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Йозеф":

    Бе то... и ти си за надин амааа...
  • 49 Алфа Ромео

    8 1 Отговор

    До коментар #20 от "Смях":

    Имаше много по-добри западни аналози на тази кола, но колко от тях бяха на такава цена и колко за 18 години и 270 000 км ще изкарат със един отказ заради дребен проблем. Тази машина заслужава поне малко респект, а ти си дребен чалгар със тъпи смешки.
  • 50 Да бе да

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Хайл":

    Долара беше - 98 ст 82-3,после стана 1-че,така че по късно, в края на 80 - те да не говорете глупости, иначе жиглеца си е екстра за време оно!!!!
  • 51 асдадса

    2 7 Отговор

    До коментар #43 от "отговор":

    С всичката тая руска скрап,ти живееш в 50-те години на миналия век бре момче !
  • 52 Bob

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "Random":

    Колега ВАЗ 21013 е 1300 кубика, имах такава
  • 53 ВАМ

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Вярно НЯМАШЕ ДРУГО. Голфу още ги немаше.
  • 54 наблюдаващотдалеч

    1 3 Отговор
    Радвайки се на тая кола, не забравяйте че е италиански Фиат 124, кола на годината-1965. Не е р00ска, нито съвецка!

    Коментиран от #56, #58, #62

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "наблюдаващотдалеч":

    Да, с руски двигател, преработено окачване, други спирачки, усилено купе и куп други промени. Реално единственото италианско нещо е дизайна и дотам.

    Коментиран от #63

  • 57 стоян георгиев

    2 4 Отговор
    другари хаиде вадете спестяванията и я взимаите.стига сте ни обяснявали колко много ви харесвали тия дараци,сега е време за дела.вземете това чудо на техниката дето взима софия варна за два дни с лек ремонт и преспиване в търново.

    Коментиран от #59

  • 58 Ами

    0 1 Отговор

    До коментар #54 от "наблюдаващотдалеч":

    Всъщност и за москич бил на бмв с алуминиев блок. И сравни цена качество. Така че оставяйки глупостите на страна. Сравнявана с режим бентли ферари мерцедес. Е докарала много народ на тоя свят и кафето също.

    Коментиран от #60

  • 59 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "стоян георгиев":

    Идния месец ще си докарам мойта 5-ца дето не е мърдала от над 10 години от Свищов до София, а да видим ще има ли ремонти. Какъв облог да направим? 200лв?

    Коментиран от #66

  • 60 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #58 от "Ами":

    Москвич и бмв нямат нищо общо, вече с опел има общо само първия.
  • 61 мечо

    0 2 Отговор
    сас варненска ригистрация е тези роснаци искупиха апартаментите по черно море сега и колите ни копуват
  • 62 Алфа Ромео

    3 0 Отговор

    До коментар #54 от "наблюдаващотдалеч":

    Донякъде си прав, базата е ФИАТ 124, но, има едно голямо НО, Жигулата има множество разлики от ФИАТ 124 като най-съществената е горен разпределителен вал вместо долен, горния е по-съвременния вариант.

    Коментиран от #64

  • 63 наблюдаващотдалеч

    2 3 Отговор

    До коментар #56 от "Random":

    От изброеното, само за двигатела отчасти е вярно. Качиха разпределителния вал в главата. Другото е твоя измислица.

    Коментиран от #65

  • 64 наблюдаващотдалеч

    2 1 Отговор

    До коментар #62 от "Алфа Ромео":

    Прав си. Това е нещото което промениха. Така и не сложиха задни дискови спирачки, каквито имат някой от моделите на 124.
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 стоян георгиев

    1 4 Отговор

    До коментар #59 от "Random":

    ти кво седиш тук и се опитваш да изкараш автомобил ладата?имахме лада 1200 около 10 години до края на 80 те.знам прекрасно кво представлява и с кви възможности е !та не ми обясняваи .ето купуваи тази и се кефи.минаха вече 30 години,но има и хора като теб дето обясняват, че жигулата била автомобил!смях!лоша сглобка на италиански фиат от началото на шеисете с малък двигател и никви екстри за тия дето се возят или карат.тва е ладата.с малкото си моторче жигулката ни се напъваше и трудно достигаше 80 км освен по нанадолнище,а масло и капеше от нова.знам кво ще ми пишеш другарю ,но ти казвам че ако още караш тоя дарак и обясняваш къв е хубав си за диагноза!

    Коментиран от #69

  • 67 Георги

    1 0 Отговор
    Моята е на 16592 км и от години стои в гаража.При интерес 0893262438
  • 68 джендаро

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "в дерето":

    ааа 5-та има , като ме хванеш за лосто , и ще разбереша навигациика искаш ли да има , ще откраднем на баба телевизоро , и чети го туерим на главата ГОЛИТЕ ПЕДЕРАСИ СТОЯТ ЗАДА ВРАТАТА , ТАКИВА КАТО ТЕБЕ , РАЗБРА ЛИ .
  • 69 ПЕРНИШКИО

    1 0 Отговор

    До коментар #66 от "стоян георгиев":

    много си зле момче, бащати като е имал тази жигула да не е рипал по стълбите пред общината или по слоговете , такива са били едно време колите , ние имахме ваз 2101 , мога та ти кажа че сме обиколили на всякъде по Европа , даже в Унгария 2 пъти , служеше ни вярно , на тази жигула се учех да карам на полигон и с такава ми минаха младежките години , но бяха други времена никои не е виновен , на 40 тата година от както я купихме , тогава тотално изгни , и то по наша грешка , ако сия бяхме запазили тогава сега верно щеше да е ретро като тази , само не забравяи от къде си тръгнал , това имах в предвид , щото много се самозабравихте и само пустиньосвате .

    Коментиран от #71

  • 70 Колев 0896020606

    0 0 Отговор
    Извинете, моята ваз 2101 от 1973г.е на 11000 км. Пълен оригинал в тъмно син цвят. Ако някой тигър има интерес и смелост да я притежава моля да ме потърси на 0896020606
  • 71 стоян георгиев

    2 3 Отговор

    До коментар #69 от "ПЕРНИШКИО":

    такива бяха времената при нас пернишки.91 се качих на едно ауди 80 и изпаднах в шок.оказа се че съм карал каруца ,която съм си мислел че е кола.днес обаче е пълно с рогачи дето ми обясняват, че ладата била супер.навярно е била супер около 1955 година,но в късните 80 беше пълен дарак.тва че ние бяхме индианци тогава и се радвахме на тия дараци е съвсем друга бира.а тва че си завъртял с нея 10-20 хиляди км безавариино не е кои знае кво постижение.днес всеки кореиски дарак има 150-200 хиляди фабрична гаранция.баща ми се грижеше за ладата като за жив човек,покриваше я с платнище,после и взе специално гараж.постоянно нещо я магереше и все си бе строшена,а и ако си спомняш тогава колата не се караше ежедневно и по много.на ладата експлоатационния и период беше 100 хиляди.на толкова и свършваше километража.мога да пиша много за нея,но е напълно излишно предвид че всеки дето я имал знае много добре кво беше.

    Коментиран от #72

  • 72 ПЕРНИШКИО

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "стоян георгиев":

    абе да бе да , много ги знаеш тия , таркулнало се гарненцето и си намерило похлупак , баба ти едно време да не се е возила у совалка , ако си можел тогава да си вкараш кола от вън , ама то какво да се прави , моя комшия беше тираджия в сомат и си беше докарал 2 волва 740 , ти по твоита логика всеки които си е купил нова кола от ка. Хладилника , да си я изхвърли на боклука ли , нещо неможем да те разберем и тебе , или щото са руски били , 100хил. ти чуваш ли се кво говориш , такситата едно време в СБА изкарваха по 400хил км. и основно бяха повече жигули и лади от този модел , бащати да не е бил някои дарводележ или пиянист , та не е разбирал да я подържа как требе , от всеко дърво свирка не става , ако са ти заврени 2 те раце у заднико , и кадилак да ти дадат , пак ще си недоволен , , що наща хигула изкара 40 години а , знаеш ли , защото баща ми беше профи шофер и сия подържаше и пазеше като очите си , стигна до 450 хил. км , ти ако мразиш жигулите и ладите сие твои проблем , ама такова е било времето , това що го нема и цар го не яде .